Τους απάντησα αλλά έκτοτε δεν έχω απαντήσει. Ποια ήταν τα ονόματα των συναλλαγών σας;
ελπίζω να φτάσεις κάπου 🤞🏼
I responded to them but have not had a reply since. What were your transaction names?
hope you get somewhere 🤞🏼
Το TransferOp είναι Payop.
Καταφέρατε να βρείτε κάτι στο ZPDG;
TransferOp is Payop.
Did you manage to find anything on ZPDG?
Ξέρει κανείς κάποιο site όπου μπορώ να επενδύσω με πιστωτική κάρτα χωρίς κανένα πρόβλημα; Μπορεί να υπάρχουν πολλοί ιστότοποι που μπορούν να κάνουν προτάσεις, σας ευχαριστώ.
Does anyone know a site where I can invest with a credit card without any problems? There may be many sites that can make suggestions, thank you.
Balon Tech Lagos NG
ARC-TECH GLOBAL SERVICIlupeju NG
Merchant Plus IntegratOnipanu NG
Axeem Technolo Lagos NG
Παρακαλώ οποιοσδήποτε να μου πει για τους παραπάνω τέσσερις εμπόρους και τυχόν αναγνωριστικά email και ποια πύλη πληρωμής δρομολόγησε
Balon Tech Lagos NG
ARC-TECH GLOBAL SERVICIlupeju NG
Merchant Plus IntegratOnipanu NG
Axeem Technolo Lagos NG
Please anyone tell me about above four merchants and any email ids and what payment gateway that routed
Γεια
επικοινωνήσατε απευθείας μαζί τους για την επιστροφή των χρημάτων σας και πόσος χρόνος χρειάστηκε
Ευχαριστώ
Hi
did you contact them direct for your refund and how long did it take
thanks
Ο Monzo απέρριψε τους ισχυρισμούς μου.
Νιώθω τόσο κατάθλιψη.
Αυτές οι εταιρείες είναι παράνομες, ανήθικες, κάνουν κάθε κόλπο του βιβλίου για να μας εξαπατήσουν.
Είμαι άτομο με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Εγγράφηκα στο Gamstop πριν από 5 χρόνια και τώρα λαμβάνω διαφημίσεις όπου κι αν πάω στο διαδίκτυο 'Not Gamstop', 'Not on Gamstop', ελάτε να παίξετε μαζί μας!
Και πάλι, άναρχα, παράνομα καζίνο.
Νιώθω τόσο χαμηλά, Επιτροπή τζόγου, Gamstop, Advertising Standards Agency, εταιρείες πιστωτικών καρτών, κανείς δεν κάνει τίποτα γι' αυτό!
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, ήταν παράνομο να επιτρέπεται η χρήση πιστωτικών καρτών για τυχερά παιχνίδια. Αυτές οι εταιρείες το ξεπερνούν με την κακή ταξινόμηση των συναλλαγών. Ωστόσο, όταν αναφέρονται οι συναλλαγές κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη;!
Νιώθω τόσο χαμηλά αυτή τη στιγμή. 🙁
Monzo rejected my claims.
I'm feeling so depressed.
These companies are illegal, unethical, perfoming every trick in the book to scam us.
I'm a UK-based individual. Registered with Gamstop 5 years ago and am now receiving adverts everywhere I go on the internet 'Not Gamstop', 'Not on Gamstop', come gamble with us!
Again, unregulated, illegal casinos.
I feel so low, Gambling Commission, Gamstop, Advertising Standards Agency, credit card companies nobody is doing anything about this!
In the UK, it was made illegal to allow the use of credit cards to gamble. These companies are getting around it by miss-classifying the transactions. Yet when the transactions are reported nobody takes responsibility?!
I feel sooooooo low right now. 🙁
Αν δεν σας πειράζει να ρωτήσω από ποιες εταιρείες προσπαθείτε να πάρετε πίσω τα χρήματά σας
If you don't mind me asking which companies where you trying to get your money back from
Ίσως αξίζει να δοκιμάσετε έναν διαμεσολαβητή ως τελευταία ευκαιρία, αυτή τη στιγμή περιμένω την απόφασή τους ο ίδιος, επικοινώνησα επίσης με τη MasterCard και φάνηκαν να ενδιαφέρονται αρκετά και έχουν ανοίξει τη δική τους έρευνα.
Might be worth trying an ombudsman as a last chance thing, i'm currently waiting on their decision myself, also have contacted MasterCard and they seemed quite interested and have opened their own investigation.
Γεια σου φίλε. Πώς πήρατε την Mastercard; Έχω δοκιμάσει πολλές φορές και δεν έχω απαντήσει! Φαίνεται αδύνατο 😬 τουλάχιστον θα μπορούσα να πάρω εκείνα που δεν τα κατάφερα τότε! Καθώς μερικές από αυτές που δεν κατάφερα να πάρω πίσω ήταν οι μεγαλύτερες καταθέσεις μου (4 ψηφία)
Hey buddy. How did you get hold of Mastercard? I have tried multiple times and I have had no reply! It seems impossible 😬 at least I could potentially get the ones back then that I havent been able to! As some of the ones I've not been able to get back have been my biggest deposits (4 figures)
twitter, τους ζήτησα μετά ρώτησαν το θέμα, εξήγησα και ζήτησαν λεπτομέρειες για τις συναλλαγές, BIN τράπεζας κλπ και μετά είπαν ότι το διαβιβάζουν στην αρμόδια ομάδα και θα επικοινωνήσουν
twitter, i Dm'd them they then asked the issue, i explained and they asked for the details of the transactions, bank BIN etc then said they're forwarding it to the relevant team and will be in touch
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.