ΦόρουμΚαζίνοYbets Casino - γενική συζήτηση

Ybets Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 11 μήνες από JMiles1984
|
21260 προβολές 275 απαντήσεις |
|
1...8 9 10...14
Προσθήκη ανάρτησης
Romi
πριν από 3 μήνες

Who do I contact regarding that? Id definitely be interested in reopening the case.. if it's not too late

JMiles1984
πριν από 3 μήνες

That is okay; no worries. Go back to your complaint and reopen the complaint, or contact your complaint resolver Michal.

Let us know how it goes, for sure.

πριν από 2 μήνες

Γειά σου,

Κέρδισα 5600€ στο ybets.net και θέλω να κάνω ανάληψη των χρημάτων. Αφού η επαλήθευση των δεδομένων μου διήρκησε εξαιρετικά μεγάλο χρονικό διάστημα, ακόμα δεν έχω λάβει τα χρήματά μου. Ο λόγος είναι ότι το καζίνο έχει προβλήματα με το σύστημα πληρωμών και ότι αυτό θα επιλυθεί το συντομότερο δυνατό. Όμως δεν γίνεται τίποτα. Πέρασαν πάνω από 30 μέρες και ακόμα περιμένω τα λεφτά μου. Ο λόγος που αναφέρεται είναι ο ίδιος.

Αυτόματη μετάφραση:
sebastian12
πριν από 2 μήνες

Hi, I see you've been waiting quite a while for your money. A month would be over for me and I would definitely recommend you to file a complaint with us if you would be interested in help. 

You can do so at this link. ⬅️

What payment method did you use to withdraw ? Wasn't there an alternative that could have been used and there would have been no problems ?

πριν από 2 μήνες

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με σχεδόν όλους τους άλλους εδώ. Στις 29 έκανα το πρώτο μου αίτημα ανάληψης και η απάντηση είναι πάντα η ίδια: περιμένετε... αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη διαδικασία πληρωμής... όλα θα διευθετηθούν. Αρχικά επρόκειτο να το παραλάβω σε 24 ώρες. Μετά χρειάστηκε περισσότερος χρόνος. Σήμερα είπαν ότι δεν μπορούν να μου δώσουν καμία ένδειξη προθεσμίας και δεν έχουν περισσότερες πληροφορίες, οπότε πρέπει να περιμένω. Κάθε μέρα οι δικαιολογίες γίνονται όλο και χειρότερες και συνειδητοποιώ όλο και περισσότερο ότι όλοι μας εδώ στο post περνάμε το ίδιο πράγμα. Θα συνεχίσω να περιμένω. Θα ήθελα να μάθω αν κάποιος εδώ έχει πληρωθεί ποτέ;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Pausilva91
πριν από 2 μήνες

Hey, I was looking at the complaints and on 26 August a similar case was solved where a player was waiting for his money. So it's probably possible that they are having problems if they are telling more players or they just have enough withdrawals. I would suggest to wait and if nothing changes in 14 days, then I would recommend to file a complaint. 

What do you say, do you think you can take it ? 🙂

Jaro
πριν από 2 μήνες

Σας ευχαριστώ πολύ. θα το κάνω. Αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο, δεν ζητάνε αριθμό λογαριασμού, δεν ζητούν επαλήθευση, τίποτα... πώς θα πάρω τα λεφτά μου; Έκανα την κατάθεση με χρεωστική κάρτα.

Αυτόματη μετάφραση:
Pausilva91
πριν από 2 μήνες

What payment method did you use for the withdrawal, the same as for the deposit ? If the casino doesn't require any documents and therefore verification, you won't have to go through it now. Usually the casino asks for it the first time you make a withdrawal, sometimes later or when the player wins a bigger amount. So I wouldn't see a problem with that. But like I said, we'll have to wait to see what happens next. 🙂

Jaro
πριν από 2 μήνες

Ναι, αυτό είναι το θέμα... η μέθοδος ανάληψης που επέλεξα ήταν η ίδια με τη μέθοδο κατάθεσης. Χρέωση βίζας. Επειδή εκτός από αυτή την επιλογή έχετε μόνο το ψηφιακό πορτοφόλι Skrill. Δεν υπάρχουν απολύτως άλλες μέθοδοι απόσυρσης. Και επειδή λένε ότι ο τρόπος ανάληψης πρέπει να είναι ίδιος με τον τρόπο κατάθεσης, έτσι το έκανα. Αλλά δεν ζήτησαν καν αριθμό λογαριασμού... Μου φαίνεται πολύ περίεργο. Ακόμα δεν έχω λάβει έγκυρη απάντηση από το καζίνο σχετικά με τις αναλήψεις μου. Από τις 29...

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Pausilva91
πριν από 2 μήνες

It is always so tricky to speculate on what is actually happening. The casino should inform you in the first place, and I fear speculation won't get us much further right now anyway.

I truly hope you will get a proper response very soon!

Radka
πριν από 2 μήνες

Τώρα αυτό που λένε μέσω email είναι ότι η κάρτα που χρησιμοποίησα για την κατάθεση δεν ήταν η ίδια με αυτή που χρησιμοποίησα για την ανάληψη. Εξήγησα ότι η κάρτα μου δεν με άφηνε να πληρώσω την κατάθεση και γι' αυτό χρησιμοποίησα μια προσωρινή προπληρωμένη κάρτα (συνδεδεμένη με την αρχική μου κάρτα). Περιμένω συγκεκριμένη απάντηση για την απόσυρση γιατί τα εξήγησα όλα σωστά.

Αυτόματη μετάφραση:
Pausilva91
πριν από 2 μήνες

The situation with prepaid cards is always harder in casinos. When players accidentally come in with the fact that they have a similar situation as you, it is often problematic. So if you're getting nowhere and can't solve anything, then by all means let us know and we'll try to help. 

I hope it won't be necessary. 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Μπορείτε να με συμβουλεύσετε για την καλύτερη πορεία δράσης; Έλαβα ένα email από έναν από τους πράκτορες του καζίνο που έλεγε ότι θα επικοινωνούσαν μαζί μου χθες με μια απάντηση σχετικά με το τι πρέπει να κάνω. Κανείς δεν μου είπε τίποτα. Σήμερα το πρωί έστειλα ένα email και επέστρεψαν με την ίδια παλιά ιστορία... θα επικοινωνήσουν σύντομα. Είναι πάντα η ίδια απάντηση. Είναι πολύ κακό όταν υπόσχονται κάτι και δεν το κάνουν. Τι πιστεύετε ότι πρέπει να κάνω; Αυτή η κατάσταση παίρνει απαράδεκτη τροπή...

Αυτόματη μετάφραση:
Pausilva91
πριν από 2 μήνες

In this case, you could file a complaint here with our team, if you feel that the casino is doing nothing to solve the issue.

May I ask how long this is going for now? When exactly did you start the verification process?

Romi
πριν από 2 μήνες

Δεν μου ζήτησαν καμία διαδικασία επαλήθευσης. Δεν μου ζήτησαν έγγραφα. Το βρίσκω πολύ περίεργο. Περίμενα μέρες για μια λύση στο αίτημα απόσυρσής μου. Όπως εξήγησα παραπάνω. Περιορίζουν πραγματικά τις μεθόδους απόσυρσης. Δεν μπορώ να κάνω ανάληψη με τον ίδιο τρόπο που κατέθεσα (εικονική κάρτα συνδεδεμένη με την κάρτα μου), οπότε περιμένω άλλη εναλλακτική... που δεν φτάνει ποτέ. Νομίζω ότι καλύτερα να ανοίξω μια καταγγελία. Πού μπορώ να το κάνω αυτό;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 2 μήνες

Update

They are asking me for a few documents. None of them is my account number. This makes no sense. One of the points they are asking is this one.

3. Your photo with a passport in hand in front of the Ybets website.


Pausilva91
πριν από 2 μήνες

Yeah, this is an usual verification process, to ask for few documents so they can verify you. I hope it'll go smoothly and you will be able to get to your money shortly.

Keep us updated about any changes, please, and we are here to help if anything.

πριν από 2 μήνες

Θέλω να γράψω ένα παράπονο. Η διαδικασία αργεί τόσο πολύ, δεν έχω άλλη απάντηση. Λένε πάντα το ίδιο πράγμα. Σήμερα, και μόνο επειδή ζήτησα ενημερώσεις, μου είπαν ότι η περίοδος παιχνιδιού μου έχει σταλεί για έλεγχο. Ακριβώς το ίδιο που λένε και σε άλλους παίκτες. Την περασμένη εβδομάδα μου ζήτησαν έγγραφα και τους έστειλα και δεν είπαν απολύτως τίποτα άλλο. Το έμαθα σήμερα γιατί ρώτησα, αλλιώς δεν θα μου το έλεγαν. Έλλειψη σεβασμού για τον παίκτη. Ποιος είναι ο σύνδεσμος για τη σύνταξη καταγγελίας;

Αυτόματη μετάφραση:
Pausilva91
πριν από 2 μήνες

If I may, I imagine it must be hard. On the other hand, taking the picture you describe surely does not require the same amount of time as the complaint process. Such pictures are not so uncommon, please understand the casino staff has not the opportunity to meet you face in face, so they must find a way to verify it was you who created the account, played the games and won.

You may file the complaint in this section 👈 To avoid missleading expectations though, I strongly recommend to browse this guide 👈

Namely:

"We know players want to resolve their problems as soon as possible, which is why we always try hard to get back to each player within 48 hours after they submit their complaint. Our team works fast, which means that once we submit our initial response to the player, they can rest assured that we are doing our best to find a solution to their problem and will get back to them within 7 days."

"You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.

Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.

As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another."

I do not want to discourage you, please do not think that. Working with the casino is always the best option, based on all of the experiences.

Radka
πριν από 2 μήνες

I ve tried 3 times but i cant apply for a complaint.

At the moment the situation is only getting worst. The casino now have a new one.. i did the withdrawl request via card as they said. On my casino account was saying -900€ , so i was thinking "ok now is for real". But no. Another time playing with the users. I asked about the status of my withdrawl. The moment i asked, one lady said to me "it was rejected by the bank, check your limits". My bank didnt contact my about that. They always send notifications about every action related with my account. YBets casino is playing with me. They dont want to pay!!!!!!! I saw the complaints of the other users!!!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
1...8 9 10...14
Μετάβαση στη σελίδααπό 14 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα