πριν από 4 μήνες
Με ποιον να επικοινωνήσω σχετικά; Σίγουρα θα με ενδιαφέρει να ανοίξει ξανά η υπόθεση.. αν δεν είναι πολύ αργά
Who do I contact regarding that? Id definitely be interested in reopening the case.. if it's not too late
0
Με ποιον να επικοινωνήσω σχετικά; Σίγουρα θα με ενδιαφέρει να ανοίξει ξανά η υπόθεση.. αν δεν είναι πολύ αργά
Who do I contact regarding that? Id definitely be interested in reopening the case.. if it's not too late
Αυτό είναι εντάξει. μην ανησυχείς. Επιστρέψτε στην καταγγελία σας και ανοίξτε ξανά την καταγγελία ή επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο επίλυσης παραπόνων Michal.
Πείτε μας πώς πάει, σίγουρα.
That is okay; no worries. Go back to your complaint and reopen the complaint, or contact your complaint resolver Michal.
Let us know how it goes, for sure.
Γειά σου,
Κέρδισα 5600€ στο ybets.net και θέλω να κάνω ανάληψη των χρημάτων. Αφού η επαλήθευση των δεδομένων μου διήρκησε εξαιρετικά μεγάλο χρονικό διάστημα, ακόμα δεν έχω λάβει τα χρήματά μου. Ο λόγος είναι ότι το καζίνο έχει προβλήματα με το σύστημα πληρωμών και ότι αυτό θα επιλυθεί το συντομότερο δυνατό. Όμως δεν γίνεται τίποτα. Πέρασαν πάνω από 30 μέρες και ακόμα περιμένω τα λεφτά μου. Ο λόγος που αναφέρεται είναι ο ίδιος.
Hello,
I won €5600 on ybets.net and want to withdraw the money. After the verification of my data took an extremely long time, I still haven't received my money. The reason given is that the casino has problems with the payment system and that this will be resolved as soon as possible. But nothing happens. More than 30 days have now passed and I am still waiting for my money. The reason given is the same.
Hallo,
ich habe auf ybets.net 5600€ gewonnen und will mir das Geld auszahlen lassen. Nachdem die Überprüfung meiner Daten schon extrem lange gedauert hat, bekomme ich aber immer noch nicht mein Geld. Als Begründung wird angegeben, dass das Casino Probleme mit dem Zahlungssystem habe und das dieses so schnell wie möglich behoben wird. Es passiert allerdings nichts. Inzwischen sind mehr als 30 Tage vergangen und ich warte immer noch auf mein Geld. Die Begründung ist geblieben.
Γεια, βλέπω ότι περιμένεις αρκετό καιρό για τα χρήματά σου. Ένας μήνας θα είχε τελειώσει για μένα και θα σας συνιστούσα οπωσδήποτε να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας εάν θα θέλατε να βοηθήσετε.
Μπορείτε να το κάνετε σε αυτόν τον σύνδεσμο . ⬅️
Ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποιήσατε για την ανάληψη; Δεν υπήρχε εναλλακτική που θα μπορούσε να είχε χρησιμοποιηθεί και να μην υπήρχαν προβλήματα;
Hi, I see you've been waiting quite a while for your money. A month would be over for me and I would definitely recommend you to file a complaint with us if you would be interested in help.
You can do so at this link. ⬅️
What payment method did you use to withdraw ? Wasn't there an alternative that could have been used and there would have been no problems ?
Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με σχεδόν όλους τους άλλους εδώ. Στις 29 έκανα το πρώτο μου αίτημα ανάληψης και η απάντηση είναι πάντα η ίδια: περιμένετε... αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη διαδικασία πληρωμής... όλα θα διευθετηθούν. Αρχικά επρόκειτο να το παραλάβω σε 24 ώρες. Μετά χρειάστηκε περισσότερος χρόνος. Σήμερα είπαν ότι δεν μπορούν να μου δώσουν καμία ένδειξη προθεσμίας και δεν έχουν περισσότερες πληροφορίες, οπότε πρέπει να περιμένω. Κάθε μέρα οι δικαιολογίες γίνονται όλο και χειρότερες και συνειδητοποιώ όλο και περισσότερο ότι όλοι μας εδώ στο post περνάμε το ίδιο πράγμα. Θα συνεχίσω να περιμένω. Θα ήθελα να μάθω αν κάποιος εδώ έχει πληρωθεί ποτέ;
I have exactly the same problem as almost everyone else here. On the 29th I made my first withdrawal request and the answer is always the same: wait... they're having problems with the payment process... everything will be sorted out. Initially I was going to receive it in 24 hours. Then it took longer. Today they said they can't give me any indication of a deadline and they have no more information, so I have to wait. Every day the excuses get worse and worse and I realize more and more that all of us here in the post are going through the same thing. I will continue to wait. I'd like to know if anyone here has ever been paid?
Estou exatamente com o mesmo problema que quase toda a gente aqui. Dia 29 realizei o meu primeiro pedido de levantamento e a resposta é sempre a mesma, aguardar.. estão com problemas nos processos de pagamento.. que irá tudo se resolver. Inicialmente ia receber em 24h. Depois já iria demorar mais tempo. Hoje disseram que não me podem dar nenhuma indicação de prazo e não têm mais informação, para eu aguardar. Cada dia que passa só pioram as desculpas e cada vez mais percebo que todos nós aqui no posto passamos pelo mesmo. Vou continuar a aguardar. Gostaria de saber se alguem aqui foi pago alguma vez?
Γεια, κοιτούσα τα παράπονα και στις 26 Αυγούστου λύθηκε μια παρόμοια υπόθεση όπου ένας παίκτης περίμενε τα λεφτά του. Επομένως, είναι πιθανό να αντιμετωπίζουν προβλήματα εάν λένε σε περισσότερους παίκτες ή απλώς έχουν αρκετές αναλήψεις. Θα πρότεινα να περιμένετε και αν δεν αλλάξει τίποτα σε 14 ημέρες, τότε θα συνιστούσα να υποβάλετε καταγγελία.
Τι λέτε, πιστεύετε ότι μπορείτε να το αντέξετε; 🙂
Hey, I was looking at the complaints and on 26 August a similar case was solved where a player was waiting for his money. So it's probably possible that they are having problems if they are telling more players or they just have enough withdrawals. I would suggest to wait and if nothing changes in 14 days, then I would recommend to file a complaint.
What do you say, do you think you can take it ? 🙂
Σας ευχαριστώ πολύ. θα το κάνω. Αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο, δεν ζητάνε αριθμό λογαριασμού, δεν ζητούν επαλήθευση, τίποτα... πώς θα πάρω τα λεφτά μου; Έκανα την κατάθεση με χρεωστική κάρτα.
Thank you very much. I'll do it. But I find it very strange, they don't ask for an account number, they don't ask for verification, nothing... how am I going to get my money? I made the deposit by debit card.
Muito obrigada. Eu vou fazer isso. Mas acho muito estranho, não pedem número de conta, não pedem verificação, nada.. como vou receber meu dinheiro? Fiz o depósito por cartão débito..
Ποιο τρόπο πληρωμής χρησιμοποιήσατε για την ανάληψη, όπως και για την κατάθεση; Εάν το καζίνο δεν απαιτεί έγγραφα και επομένως επαλήθευση, δεν θα χρειαστεί να το περάσετε τώρα. Συνήθως το καζίνο το ζητά την πρώτη φορά που κάνετε ανάληψη, μερικές φορές αργότερα ή όταν ο παίκτης κερδίζει μεγαλύτερο ποσό. Οπότε δεν θα έβλεπα πρόβλημα σε αυτό. Αλλά όπως είπα, θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα συμβεί στη συνέχεια. 🙂
What payment method did you use for the withdrawal, the same as for the deposit ? If the casino doesn't require any documents and therefore verification, you won't have to go through it now. Usually the casino asks for it the first time you make a withdrawal, sometimes later or when the player wins a bigger amount. So I wouldn't see a problem with that. But like I said, we'll have to wait to see what happens next. 🙂
Ναι, αυτό είναι το θέμα... η μέθοδος ανάληψης που επέλεξα ήταν η ίδια με τη μέθοδο κατάθεσης. Χρέωση βίζας. Επειδή εκτός από αυτή την επιλογή έχετε μόνο το ψηφιακό πορτοφόλι Skrill. Δεν υπάρχουν απολύτως άλλες μέθοδοι απόσυρσης. Και επειδή λένε ότι ο τρόπος ανάληψης πρέπει να είναι ίδιος με τον τρόπο κατάθεσης, έτσι το έκανα. Αλλά δεν ζήτησαν καν αριθμό λογαριασμού... Μου φαίνεται πολύ περίεργο. Ακόμα δεν έχω λάβει έγκυρη απάντηση από το καζίνο σχετικά με τις αναλήψεις μου. Από τις 29...
Yeah, that's the thing... the withdrawal method I chose was the same as the deposit method. Visa debit. Because apart from that option you only have the Skrill digital wallet. There are absolutely no other withdrawal methods. And since they say that the withdrawal method has to be the same as the deposit method, that's how I did it. But they didn't even ask for an account number... I find it very strange. I still haven't received a valid response from the casino about my withdrawals. Since the 29th...
Pois. Aí está a questão.. o método de levantamento que selecionei foi o mesmo do depósito. Visa debito. Porque para além dessa opção só tem a carteira digital skrill. Não há absolutamente mais nenhum método de levantamento. E sendo que dizem que o método de levantamento tem de ser igual ao do depósito, foi assim que fiz. Mas não pediram número de conta sequer.. acho tudo muito estranho. Continuo sem qualquer resposta válida por parte do casino sobre os meus levantamentos. Desde dia 29...
Είναι πάντα τόσο δύσκολο να κάνεις εικασίες για το τι πραγματικά συμβαίνει. Το καζίνο θα πρέπει να σας ενημερώσει αρχικά, και φοβάμαι ότι οι εικασίες δεν θα μας πάνε πολύ περισσότερο αυτή τη στιγμή.
Ελπίζω πραγματικά να λάβετε μια σωστή απάντηση πολύ σύντομα!
It is always so tricky to speculate on what is actually happening. The casino should inform you in the first place, and I fear speculation won't get us much further right now anyway.
I truly hope you will get a proper response very soon!
Τώρα αυτό που λένε μέσω email είναι ότι η κάρτα που χρησιμοποίησα για την κατάθεση δεν ήταν η ίδια με αυτή που χρησιμοποίησα για την ανάληψη. Εξήγησα ότι η κάρτα μου δεν με άφηνε να πληρώσω την κατάθεση και γι' αυτό χρησιμοποίησα μια προσωρινή προπληρωμένη κάρτα (συνδεδεμένη με την αρχική μου κάρτα). Περιμένω συγκεκριμένη απάντηση για την απόσυρση γιατί τα εξήγησα όλα σωστά.
Now what they're saying via email is that the card I used for the deposit wasn't the same as the one I used for the withdrawal. I explained that my card wasn't letting me pay the deposit and that's why I used a temporary prepaid card (linked to my original card). I'm waiting for a concrete answer about the withdrawal because I explained everything correctly.
Agora o que dizem via mail foi que o cartão que usei para depósito não foi o mesmo que usei para levantamento. Expliquei que o meu cartão não estava a deixar fazer o pagamento do depósito e que por isso utilizei um pre pago temporário (associado ao meu cartão original). Estou a guardar uma resposta concreta sobre o levantamento pois expliquei tudo corretamente.
Η κατάσταση με τις προπληρωμένες κάρτες είναι πάντα πιο δύσκολη στα καζίνο. Όταν οι παίκτες έρχονται κατά λάθος με το γεγονός ότι έχουν παρόμοια κατάσταση με εσάς, είναι συχνά προβληματικό. Επομένως, εάν δεν καταφέρετε πουθενά και δεν μπορείτε να λύσετε τίποτα, ενημερώστε μας με κάθε τρόπο και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Ελπίζω να μην χρειαστεί.
The situation with prepaid cards is always harder in casinos. When players accidentally come in with the fact that they have a similar situation as you, it is often problematic. So if you're getting nowhere and can't solve anything, then by all means let us know and we'll try to help.
I hope it won't be necessary.
Μπορείτε να με συμβουλεύσετε για την καλύτερη πορεία δράσης; Έλαβα ένα email από έναν από τους πράκτορες του καζίνο που έλεγε ότι θα επικοινωνούσαν μαζί μου χθες με μια απάντηση σχετικά με το τι πρέπει να κάνω. Κανείς δεν μου είπε τίποτα. Σήμερα το πρωί έστειλα ένα email και επέστρεψαν με την ίδια παλιά ιστορία... θα επικοινωνήσουν σύντομα. Είναι πάντα η ίδια απάντηση. Είναι πολύ κακό όταν υπόσχονται κάτι και δεν το κάνουν. Τι πιστεύετε ότι πρέπει να κάνω; Αυτή η κατάσταση παίρνει απαράδεκτη τροπή...
Can you advise me on the best course of action? I received an email from one of the casino agents saying that they would contact me yesterday with an answer on what to do. Nobody told me anything. This morning I sent an email and they came back with the same old story... they'll be in touch soon. It's always the same answer. It's very bad when they promise something and don't deliver. What do you think I should do? This situation is taking an unacceptable turn...
Podem aconselhar me sobre o melhor a fazer? Recebi um email de um dos agentes do casino que dizia que ontem entrariam em contacto comigo com uma resposta sobre o que fazer. Ninguém me disse nada. Hoje de manhã enviei um email e voltam com a mesma história do costume.. em breve entram em contacto. É sempre a mesma resposta. É muito mau quando prometem uma coisa e não cumprem. O que acham devo fazer? Esta situação está levar um rumo inaceitável...
Σε αυτήν την περίπτωση, θα μπορούσατε να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ με την ομάδα μας, εάν πιστεύετε ότι το καζίνο δεν κάνει τίποτα για να λύσει το πρόβλημα.
Μπορώ να ρωτήσω πόσο καιρό διαρκεί αυτό τώρα; Πότε ακριβώς ξεκινήσατε τη διαδικασία επαλήθευσης;
In this case, you could file a complaint here with our team, if you feel that the casino is doing nothing to solve the issue.
May I ask how long this is going for now? When exactly did you start the verification process?
Δεν μου ζήτησαν καμία διαδικασία επαλήθευσης. Δεν μου ζήτησαν έγγραφα. Το βρίσκω πολύ περίεργο. Περίμενα μέρες για μια λύση στο αίτημα απόσυρσής μου. Όπως εξήγησα παραπάνω. Περιορίζουν πραγματικά τις μεθόδους απόσυρσης. Δεν μπορώ να κάνω ανάληψη με τον ίδιο τρόπο που κατέθεσα (εικονική κάρτα συνδεδεμένη με την κάρτα μου), οπότε περιμένω άλλη εναλλακτική... που δεν φτάνει ποτέ. Νομίζω ότι καλύτερα να ανοίξω μια καταγγελία. Πού μπορώ να το κάνω αυτό;
They didn't ask me for any verification process. They didn't ask me for any documents. I find that very strange. I've been waiting days for a solution to my withdrawal request. As I explained above. They really limit the methods of withdrawal. I can't withdraw the same way I deposited (virtual card linked to my card), so I'm waiting for another alternative... which never arrives. I think I'd better open a complaint. Where can I do that?
Eles não me pediram nada de processo de verificação. Não me pediram documentos nenhuns. Eu estou a achar isso muito estranho. Estou há dias à espera de uma solução para o meu pedido de levantamento. Como expliquei em cima. Eles limitam muito mesmo os métodos de levantamento. Não posso levantar da mesma forma que depositei (cartão virtual associado ao meu cartão), então estou esperando outra alternativa... que nunca mais chega. Acho melhor abrir uma reclamação. Onde posso faze lo?
Εκσυγχρονίζω
Μου ζητάνε μερικά έγγραφα. Κανένα από αυτά δεν είναι ο αριθμός λογαριασμού μου. Αυτό δεν έχει νόημα. Ένα από τα σημεία που ρωτούν είναι αυτό.
3. Η φωτογραφία σας με ένα διαβατήριο στο χέρι μπροστά από την ιστοσελίδα της Ybets.
Update
They are asking me for a few documents. None of them is my account number. This makes no sense. One of the points they are asking is this one.
3. Your photo with a passport in hand in front of the Ybets website.
Ναι, αυτή είναι μια συνηθισμένη διαδικασία επαλήθευσης, για να ζητήσετε λίγα έγγραφα για να σας επαληθεύσουν. Ελπίζω ότι θα πάει ομαλά και θα μπορέσετε να φτάσετε στα χρήματά σας σύντομα.
Ενημερώστε μας για τυχόν αλλαγές, παρακαλώ, και είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε αν κάτι.
Yeah, this is an usual verification process, to ask for few documents so they can verify you. I hope it'll go smoothly and you will be able to get to your money shortly.
Keep us updated about any changes, please, and we are here to help if anything.
Θέλω να γράψω ένα παράπονο. Η διαδικασία αργεί τόσο πολύ, δεν έχω άλλη απάντηση. Λένε πάντα το ίδιο πράγμα. Σήμερα, και μόνο επειδή ζήτησα ενημερώσεις, μου είπαν ότι η περίοδος παιχνιδιού μου έχει σταλεί για έλεγχο. Ακριβώς το ίδιο που λένε και σε άλλους παίκτες. Την περασμένη εβδομάδα μου ζήτησαν έγγραφα και τους έστειλα και δεν είπαν απολύτως τίποτα άλλο. Το έμαθα σήμερα γιατί ρώτησα, αλλιώς δεν θα μου το έλεγαν. Έλλειψη σεβασμού για τον παίκτη. Ποιος είναι ο σύνδεσμος για τη σύνταξη καταγγελίας;
I want to write a complaint. The process is taking so long, I have no other answer. They always say the same thing. Today, and only because I asked for updates, they told me that my game session has been sent for review. Exactly the same thing they say to other players. Last week they asked me for documents and I sent them and they said absolutely nothing else. I found out today because I asked, otherwise they wouldn't have told me. Lack of respect for the player. What's the link to write a complaint?
Quero escrever uma reclamação. O processo esta demorado, não tenho outra resposta. Dizem sempre o mesmo. Hoje, e apenas porque perguntei por atualizações, disseram me que a minha sessão de jogo foi enviada para revisão. Exatamente o mesmo que dizem aos outros jogadores. Na semana passada pediram me documentos e eu enviei e não me disseram absolutamente mais nada. Hoje soube disso porque perguntei, caso contrário não me diziam. Falta de respeito pelo jogador. Qual o link para escrever uma reclamação?
Αν μου επιτρέπεται, φαντάζομαι ότι πρέπει να είναι δύσκολο. Από την άλλη πλευρά, η λήψη της φωτογραφίας που περιγράφετε σίγουρα δεν απαιτεί τον ίδιο χρόνο με τη διαδικασία καταγγελίας. Τέτοιες εικόνες δεν είναι τόσο ασυνήθιστες, παρακαλούμε κατανοήστε ότι το προσωπικό του καζίνο δεν έχει την ευκαιρία να σας συναντήσει πρόσωπο με πρόσωπο, επομένως πρέπει να βρουν έναν τρόπο να επαληθεύσουν ότι εσείς δημιουργήσατε τον λογαριασμό, παίξατε τα παιχνίδια και κερδίσατε.
Μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία σε αυτήν την ενότητα 👈 Ωστόσο, για να αποφύγετε παραπλανητικές προσδοκίες, σας συνιστώ ανεπιφύλακτα να περιηγηθείτε σε αυτόν τον οδηγό 👈
Δηλαδή:
"Γνωρίζουμε ότι οι παίκτες θέλουν να λύσουν τα προβλήματά τους το συντομότερο δυνατό, γι' αυτό προσπαθούμε πάντα σκληρά να επικοινωνήσουμε με κάθε παίκτη εντός 48 ωρών από την υποβολή της καταγγελίας τους. Η ομάδα μας λειτουργεί γρήγορα, πράγμα που σημαίνει ότι μόλις υποβάλουμε την αρχική μας απάντηση στον παίκτη, μπορούν να είναι βέβαιοι ότι κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να βρούμε μια λύση στο πρόβλημά τους και θα επικοινωνήσουμε μαζί τους εντός 7 ημερών».
«Θα λάβετε την πρώτη σας απάντηση από την ομάδα παραπόνων μας εντός 48 ωρών, αλλά καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να απαντήσουμε εντός 12 έως 24 ωρών.
Κάθε εμπλεκόμενο μέρος (εσείς, το καζίνο ή η ομάδα του Γκουρού του Καζίνο) έχει στη διάθεσή του επτά ημέρες για να απαντήσει όταν του ζητηθεί να το πράξουν για να προχωρήσει η καταγγελία . Όταν αυτή η περίοδος παρέλθει χωρίς απάντηση, συνήθως επιλέγουμε να παρατείνουμε το χρονικό όριο κατά άλλες επτά ημέρες.
Καθώς η επιτυχής επίλυση μιας καταγγελίας απαιτεί συχνά πολλή επικοινωνία μεταξύ των τριών μερών, ο συνολικός χρόνος μπορεί να αθροιστεί. Ο μέσος χρόνος που απαιτείται για το κλείσιμο των καταγγελιών που επιλύθηκαν με επιτυχία είναι περίπου 21 ημέρες από την ημερομηνία υποβολής τους, αλλά και πάλι, αυτό διαφέρει πολύ από τη μία καταγγελία στην άλλη».
Δεν θέλω να σε αποθαρρύνω, σε παρακαλώ μην το σκέφτεσαι. Η συνεργασία με το καζίνο είναι πάντα η καλύτερη επιλογή, με βάση όλες τις εμπειρίες.
If I may, I imagine it must be hard. On the other hand, taking the picture you describe surely does not require the same amount of time as the complaint process. Such pictures are not so uncommon, please understand the casino staff has not the opportunity to meet you face in face, so they must find a way to verify it was you who created the account, played the games and won.
You may file the complaint in this section 👈 To avoid missleading expectations though, I strongly recommend to browse this guide 👈
Namely:
"We know players want to resolve their problems as soon as possible, which is why we always try hard to get back to each player within 48 hours after they submit their complaint. Our team works fast, which means that once we submit our initial response to the player, they can rest assured that we are doing our best to find a solution to their problem and will get back to them within 7 days."
"You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another."
I do not want to discourage you, please do not think that. Working with the casino is always the best option, based on all of the experiences.
Προσπάθησα 3 φορές αλλά δεν μπορώ να κάνω αίτηση για παράπονο.
Αυτή τη στιγμή η κατάσταση χειροτερεύει. Το καζίνο έχει τώρα ένα νέο.. έκανα το αίτημα ανάληψης μέσω κάρτας όπως είπαν. Στον λογαριασμό μου στο καζίνο έλεγα -900€, οπότε σκεφτόμουν "ok now is for real". Αλλά όχι. Μια άλλη φορά παίζοντας με τους χρήστες. Ρώτησα για την κατάσταση της απόσυρσής μου. Τη στιγμή που ρώτησα, μια κυρία μου είπε "απορρίφθηκε από την τράπεζα, ελέγξτε τα όριά σας". Η τράπεζά μου δεν επικοινώνησε μαζί μου για αυτό. Πάντα στέλνουν ειδοποιήσεις για κάθε ενέργεια που σχετίζεται με τον λογαριασμό μου. Το καζίνο YBets παίζει μαζί μου. Δεν θέλουν να πληρώσουν!!!!!!! Είδα τα παράπονα των άλλων χρηστών!!!
I ve tried 3 times but i cant apply for a complaint.
At the moment the situation is only getting worst. The casino now have a new one.. i did the withdrawl request via card as they said. On my casino account was saying -900€ , so i was thinking "ok now is for real". But no. Another time playing with the users. I asked about the status of my withdrawl. The moment i asked, one lady said to me "it was rejected by the bank, check your limits". My bank didnt contact my about that. They always send notifications about every action related with my account. YBets casino is playing with me. They dont want to pay!!!!!!! I saw the complaints of the other users!!!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.