Αν μου επιτρέπεται, φαντάζομαι ότι πρέπει να είναι δύσκολο. Από την άλλη πλευρά, η λήψη της φωτογραφίας που περιγράφετε σίγουρα δεν απαιτεί τον ίδιο χρόνο με τη διαδικασία καταγγελίας. Τέτοιες εικόνες δεν είναι τόσο ασυνήθιστες, παρακαλούμε κατανοήστε ότι το προσωπικό του καζίνο δεν έχει την ευκαιρία να σας συναντήσει πρόσωπο με πρόσωπο, επομένως πρέπει να βρουν έναν τρόπο να επαληθεύσουν ότι εσείς δημιουργήσατε τον λογαριασμό, παίξατε τα παιχνίδια και κερδίσατε.
Μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία σε αυτήν την ενότητα 👈 Ωστόσο, για να αποφύγετε παραπλανητικές προσδοκίες, σας συνιστώ ανεπιφύλακτα να περιηγηθείτε σε αυτόν τον οδηγό 👈
Δηλαδή:
"Γνωρίζουμε ότι οι παίκτες θέλουν να λύσουν τα προβλήματά τους το συντομότερο δυνατό, γι' αυτό προσπαθούμε πάντα σκληρά να επικοινωνήσουμε με κάθε παίκτη εντός 48 ωρών από την υποβολή της καταγγελίας τους. Η ομάδα μας λειτουργεί γρήγορα, πράγμα που σημαίνει ότι μόλις υποβάλουμε την αρχική μας απάντηση στον παίκτη, μπορούν να είναι βέβαιοι ότι κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να βρούμε μια λύση στο πρόβλημά τους και θα επικοινωνήσουμε μαζί τους εντός 7 ημερών».
«Θα λάβετε την πρώτη σας απάντηση από την ομάδα παραπόνων μας εντός 48 ωρών, αλλά καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να απαντήσουμε εντός 12 έως 24 ωρών.
Κάθε εμπλεκόμενο μέρος (εσείς, το καζίνο ή η ομάδα του Γκουρού του Καζίνο) έχει στη διάθεσή του επτά ημέρες για να απαντήσει όταν του ζητηθεί να το πράξουν για να προχωρήσει η καταγγελία . Όταν αυτή η περίοδος παρέλθει χωρίς απάντηση, συνήθως επιλέγουμε να παρατείνουμε το χρονικό όριο κατά άλλες επτά ημέρες.
Καθώς η επιτυχής επίλυση μιας καταγγελίας απαιτεί συχνά πολλή επικοινωνία μεταξύ των τριών μερών, ο συνολικός χρόνος μπορεί να αθροιστεί. Ο μέσος χρόνος που απαιτείται για το κλείσιμο των καταγγελιών που επιλύθηκαν με επιτυχία είναι περίπου 21 ημέρες από την ημερομηνία υποβολής τους, αλλά και πάλι, αυτό διαφέρει πολύ από τη μία καταγγελία στην άλλη».
Δεν θέλω να σε αποθαρρύνω, σε παρακαλώ μην το σκέφτεσαι. Η συνεργασία με το καζίνο είναι πάντα η καλύτερη επιλογή, με βάση όλες τις εμπειρίες.
If I may, I imagine it must be hard. On the other hand, taking the picture you describe surely does not require the same amount of time as the complaint process. Such pictures are not so uncommon, please understand the casino staff has not the opportunity to meet you face in face, so they must find a way to verify it was you who created the account, played the games and won.
You may file the complaint in this section 👈 To avoid missleading expectations though, I strongly recommend to browse this guide 👈
Namely:
"We know players want to resolve their problems as soon as possible, which is why we always try hard to get back to each player within 48 hours after they submit their complaint. Our team works fast, which means that once we submit our initial response to the player, they can rest assured that we are doing our best to find a solution to their problem and will get back to them within 7 days."
"You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another."
I do not want to discourage you, please do not think that. Working with the casino is always the best option, based on all of the experiences.