χθες
Θα θέλατε να μας πείτε περισσότερα για όλα αυτά; Ίσως μπορούσαμε να βοηθήσουμε κάπως.
Would you like to tell us more about all this? Maybe we could help somehow.
0
Θα θέλατε να μας πείτε περισσότερα για όλα αυτά; Ίσως μπορούσαμε να βοηθήσουμε κάπως.
Would you like to tell us more about all this? Maybe we could help somehow.
Η περίπτωσή μου ως καμία εξέλιξη.. έκανα ένα παράπονο σχεδόν πριν από μια εβδομάδα. Εδώ και 5 μέρες δεν έχω απαντήσεις από τον γκουρού του καζίνο, σταματήσατε να απαντάτε 🙁
Μπορεί κανείς να με βοηθήσει;
My case as no evolution.. i did a complain almost a week ago. For 5 days i have no answers from casino guru, you guys stoped answer 🙁
Can anyone help me?
αν πρόκειται για το καζίνο Ybets, ακόμα περιμένω την ανάληψη, δεν έχουν περάσει ακόμα 72 ώρες, καταλαβαίνω ότι έχουν κάποιες καθυστερήσεις και πρέπει να περιμένω😌
if it's about Ybets casino, I'm still waiting for the withdrawal, 72 hours haven't passed yet, I understand that they have some delays and I have to wait😌
Σου εύχομαι καλή τύχη.. περιμένω σχεδόν ένα μήνα.. πολλοί άνθρωποι είναι στην ίδια κατάσταση με εμένα.. από ότι μπορώ να διαβάσω εδώ στο φόρουμ...
I wish you the best of luck.. im waitting for almost a month.. a lot of people are in the same situation as me.. from what i can read here in the forum...
υπάρχει κάτι λάθος με τον λογαριασμό σας; ποια είναι η δικαιολογία τους;
is there something wrong with your account? what is their excuse?
Είναι μακρύς ο κατάλογος..
Πρώτα είχαν προβλήματα με το σύστημα ανάληψης.. μετά έπρεπε να επαληθεύσουν τη συνεδρία του παιχνιδιού μου.. μετά μου ζήτησαν έγγραφα.. εντάξει μέχρι εδώ, καταλαβαίνω.. αλλά μετά... πρώτα από όλα έχουν μόνο επιλογές ανάληψης , τουλάχιστον για μένα.. δοκίμασα ανάληψη μέσω visa είπαν ότι η τράπεζά μου το απέρριψε, αυτό δεν είναι αλήθεια. Ρώτησα την τράπεζά μου για την κατάσταση και μου είπαν ότι δεν δοκιμάστηκε τίποτα .. οπότε δεν είναι αλήθεια. Μετά μου πρότειναν την άλλη επιλογή, μέσω skrill. Ο λογαριασμός μου στο skrill είναι αποκλεισμένος. Πολλοί άνθρωποι αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα με τους λογαριασμούς τους στη skrill και η skrill δεν απαντά σε κανέναν, ούτε μέσω email ούτε μέσω τηλεφώνου...είχα πάντα έναν λογαριασμό skrill, για περισσότερο από ένα χρόνο.. ποτέ δεν είχα προβλήματα μέχρι τώρα
Its a long list..
First they were having problems with the withdrawal sistem.. then had to verify my game session.. then they asked me for documents.. ok until here, i understand.. but then.. first of all they have only to options of withdrawal, at least for me.. i tried withdrawal via visa they said that my bank rejected it, that is not true. I asked my bank about the situation and they told me that nothing was tried .. so its not true. Then they sugested me the other option, via skrill. My skrill account is blocked. A lot of people are having this problem with their skrill accounts, and skrill is not answering to anyone, not via email and not via phone...i always had a skrill account, for more than a year.. never had problems until now
Άνοιξα ένα παράπονο.. δεν απαντούν. Ποια μέθοδο απόσυρσης χρησιμοποιήσατε;
I opened a complain.. they dont answer. What method of withdrawal did you use?
Χρησιμοποίησα μια προπληρωμένη κάρτα (συνδεδεμένη με την κάρτα μου), επειδή η κάρτα μου δεν λειτουργούσε. Στη συνέχεια, έκανε ένα αίτημα απόσυρσης και δεν λειτούργησε. Μετά μου είπαν να κάνω το αίτημα για την κάρτα μου και είπαν ότι η τράπεζά μου την απέρριψε. Αυτό δεν είναι αλήθεια. Μίλησα με την τράπεζά μου και δεν έλαβαν καμία προσπάθεια ανάληψης. Το κάνουν αυτό με πολλούς ανθρώπους, μπορείτε να διαβάσετε εδώ στο φόρουμ.. αλλά ελπίζω να λειτουργήσει το αίτημα ανάληψης.
I used a pre paid card (linked to my card), because my card was not working. Then o did a withdrawl request for it and didnt work. Then they told me to do the request for my card and they said my bank rejected it. That is not true. I spoke with my bank and they didnt receive any attempt of withdrawal. They do this with many people, you can read here in the forum.. but i hope you withdrawal request works.
Λυπάμαι για την κατάστασή σου και ελπίζω να τη λύσεις κάπως, θα γράψω εδώ πώς πάει η κατάστασή μου. Εύχομαι καλή επιτυχία♥️
I'm sorry for your situation and I hope you solve it somehow, I'll write here how my situation is going. I wish you much success♥️
αν πρόκειται για το καζίνο Ybets, ακόμα περιμένω την ανάληψη, δεν έχουν περάσει ακόμα 72 ώρες, καταλαβαίνω ότι έχουν κάποιες καθυστερήσεις και πρέπει να περιμένω😌
if it's about Ybets casino, I'm still waiting for the withdrawal, 72 hours haven't passed yet, I understand that they have some delays and I have to wait😌
Η περίπτωσή μου ως καμία εξέλιξη.. έκανα ένα παράπονο σχεδόν πριν από μια εβδομάδα. Εδώ και 5 μέρες δεν έχω απαντήσεις από τον γκουρού του καζίνο, σταματήσατε να απαντάτε 🙁
Μπορεί κανείς να με βοηθήσει;
My case as no evolution.. i did a complain almost a week ago. For 5 days i have no answers from casino guru, you guys stoped answer 🙁
Can anyone help me?
Λάβετε υπόψη το χρονόμετρο στην καταγγελία σας. Η ομάδα μας αντιμετωπίζει καθημερινά εκατοντάδες παράπονα. Θα λάβετε κάποιες ενημερώσεις σύντομα. απλά κάνε υπομονή, σε παρακαλώ.
Please mind the timer in your complaint. Our team deals with hundreds of complaints daily. You will get some updates soon; just be patient, please.
Δεν ξέρω ακριβώς αν μου ζητήθηκε επαλήθευση, αλλά κατάφερα να αποσύρω και τώρα είναι σε εκκρεμότητα
Έκανα κατάθεση με μία μόνο κάρτα, την Mastercard, με την οποία έκανα και την ανάληψη, ακόμα περιμένω🥹
I don't know exactly if I was asked for verification, but I was able to withdraw and it is now pending
I made a deposit with only one card, Mastercard, with which I also made the withdrawal, I'm still waiting🥹
Θα πρέπει να έχετε αυτές τις πληροφορίες σχετικά με την επαλήθευση στον λογαριασμό σας, συνήθως. Μήπως το βλέπεις εκεί;🤔
Λοιπόν, η απόσυρσή σας εγκρίθηκε και τώρα εκκρεμεί, σωστά;
Παρακαλούμε να μας ενημερώνετε για το πώς πάει και σε περίπτωση που πιστεύετε ότι είναι πραγματικά πολύ καιρό, ενημερώστε μας.
Συνήθως δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες πριν παρέμβουμε. Σας παρακαλώ να το έχετε υπόψη σας.
You should have this information regarding the verification in your account, usually. Do you see it there, perhaps?🤔
So, your withdrawal has been approved and now it is pending, right?
Please keep us updated how it goes, and in case that you feel it is really going for too long, let us know.
We usually give casinos 14 full days before we intervene. Please have that in mind.
στον λογαριασμό μου εμφανίζεται η ανάληψη γραμμένη με,,επεξεργασία,,συνέχισα να τους μιλάω στο chat και μου λένε ότι ο λογαριασμός μου είναι καλά και να περιμένω θα περιμένω 14 μέρες και αν δεν λυθεί ίσως θα μπορέσετε να με βοηθήσετε.
Θα σας κρατάω ενήμερους. Σας ευχαριστώ πολύ
in my account, the withdrawal appears written with,,processing,,I kept talking to them on chat, and they tell me that my account is fine and to wait, I will wait 14 days and if it doesn't get resolved, maybe you will be able to help me.
I will keep you updated. Thank you very much
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.