Θα πάρετε τα κέρδη σας, αλλά θα υποθέσω ότι είναι 500 ευρώ την εβδομάδα.
Λοιπόν, στην περίπτωσή μου, πήγε έτσι 🤷♂️
You'll get your winnings, but I'll quess that its 500eur per week.
Well, on my case that went like that 🤷♂️
Τότε έχω ακόμα μερικές εβδομάδες μπροστά μου. Έχω 1500, άρα 3 x 500 σε πληρωμή και 2300 στο λογαριασμό μου.
Then I still have a few weeks ahead of me. I have 1500, so 3 x 500 in payout and 2300 left in my account.
Dann hab ich noch paar wochen vor mir. Habe 1500 also 3 mal 500 in der auszahlung und noch 2300 auf meinem konto.
Έχετε ακόμα εκκρεμείς πληρωμές;
Do you still have any outstanding payouts?
Hast du auch noch Auszahlungen offen?
Όχι αυτή τη στιγμή, αλλά είχα ένα ζευγάρι την ίδια στιγμή που σίγουρα παίρνουν τα χρήματά σας γρήγορα, αλλά δεν θέλουν να τα δώσουν, έτσι εσείς από τη Γερμανία το παίρνω. Είμαι ο ίδιος Γερμανός και πάντα ήθελα να επισκεφτώ ή να ζήσω εκεί. Λολ πάντως ελπίζω να περάσετε μια υπέροχη βραδιά και να λάβετε την πληρωμή σας σύντομα.
No not at the moment but had a couple at the same time they sure do take your money quick but don't wanna give it out so you from Germany I take it I'm German myself and have always wanted to visit or live there. Lol anyways hope you have a great night and get your payout soon.
Ενημέρωση: Έπρεπε να περιμένω 2 εβδομάδες για την πρώτη πληρωμή των 3, μετά δεν συνέβη τίποτα ξανά. Δεν είχα άλλη επιλογή από το να κάνω καταγγελία, γιατί δεν πήρα λογική απάντηση. Η ίδια η υποστήριξη δεν μπορούσε ή δεν θα μπορούσε να βοηθήσει και με παρέπεμψε στο τμήμα KYC. Δυστυχώς, έδιναν μόνο τυπικές απαντήσεις, πάντα εναλλασσόμενες. Στο ένα επεσήμαναν τους Όρους και τα Δικαιώματα που έχουν και στο άλλο έλεγαν ότι θα πληρώσουν σε εύθετο χρόνο. Το αρνούνται, αλλά είμαι σίγουρος ότι αν δεν είχα κάνει καταγγελία, θα περίμενα ακόμα τα λεφτά μου. Δείτε τις συζητήσεις, δεν ήμουν μόνο εγώ.
Είχα ακυρώσει μια ανάληψη και κατέθεσα πολλά περισσότερα, που ήταν το μεγαλύτερο λάθος. Γιατί τα παιχνίδια κυλούσαν όπως και στην αρχή. Αλλά από τότε που παραπονέθηκα, τρέχουν σαν να σταμάτησαν λίγο πριν κερδίσω. Έγραψα και στο καζίνο για αυτό, το οποίο αρνήθηκαν φυσικά, αλλά δεν χρειάζεται να είσαι επαγγελματίας για να το παρατηρήσεις. Τώρα έκανα ένα διάλειμμα για 4 εβδομάδες και μετά θα δω αν πραγματικά θα παίξω ξανά εκεί. Για μένα, η υποστήριξη είναι πολύ σημαντική σε ένα καζίνο, αλλά εδώ είναι κάτι παραπάνω από κακό.
Update: I had to wait 2 weeks for the first payment of the 3, then nothing happened again. I had no choice but to file a complaint, because I didn't get a reasonable answer. The support itself couldn't or wouldn't help and referred me to the KYC department. Unfortunately, they only ever gave standard answers, always alternating. In one they pointed out the T&Cs and what rights they have, and in the other they said that they would pay out in due course. They deny it, but I'm sure that if I hadn't filed a complaint, I would still be waiting for my money. Just look at the discussions, it wasn't just me.
I had cancelled a withdrawal and actually deposited a lot more, which was the biggest mistake. Because the games were running as well as they did at the beginning. But since I complained, they have been running as if they were stopped just before I won. I wrote to the casino about this too, which they denied of course, but you don't have to be a professional to notice. I've now taken a break for 4 weeks and will then see if I really play there again. For me, support is very important in a casino, but here it is more than bad.
Update : auf die erste zahlung von den 3 musste ich 2 Wochen warten,dann passierte wieder nix. Mir blieb nichts übrig als eine Beschwerde einzureichen, denn eine vernünftige Antwort bekam ich nicht. Der Support selbst konnte oder wollte nicht helfen und verwieß mich an Kyc Abteilung. Von denen kamen leider immer nur standart Antworten,immer im Wechsel. In der einen wurde man auf die AGB S hingewiesen welche Rechte sie haben, und in der anderen stand das sie zu gegebener Zeit auszahlen. Sie streiten es ab, aber ich bin mir sicher, wenn ich keine Beschwerde eingelegt hätte, würde ich immer noch auf mein Geld warten. Seht euch einfach mal die Diskussionen an, es ging nicht nur mir so.
Eine Auszahlung hatte ich storniert und wirklich auch nochmal einiges eingezahlt, was der größte Fehler war. Denn so gut wie die spiele am anfang auch liefen. Aber seit meiner Beschwerde liefen sie als würde man sie kurz vor dem gewinn stoppen. Auch das hab ich dem casino geschrieben, was sie natürlich auch abstritten, aber man muss kein Profi sein um das zu merken. Hab jetzt erst mal für 4 wochen eine Auszeit genommen und werde dann sehen ob ich da wirklich nochmal spiele. Für mich ist der Support sehr wichtig in einem Casino, aber hier ist er mehr als schlecht.
Καλημέρα Gretche Συμφωνώ απόλυτα και μου αρέσει πολύ η συμβολή και τα σχόλιά σας, αν θέλετε να συζητήσετε περισσότερα που θα ήθελα να επιλέξω τον εγκέφαλό σας, ο αριθμός του κινητού μου είναι 248-534-5105 ή οποιοσδήποτε άλλος τρόπος επικοινωνίας πιο συχνά θα λειτουργούσε ελπίζω να ακούσω νέα σας σύντομα να έχετε μια καλή μέρα.
Good morning Gretche I totally agree and really like your input and feedback if you would like to chat more which I would like to pick your brain a lil my cell number is 248-534-5105 or any other way of communicating more often would work for me hope to hear from you soon have a good day.
Ενημέρωση: Έπρεπε να περιμένω 2 εβδομάδες για την πρώτη πληρωμή των 3, μετά δεν συνέβη τίποτα ξανά. Δεν είχα άλλη επιλογή από το να κάνω καταγγελία, γιατί δεν πήρα λογική απάντηση. Η ίδια η υποστήριξη δεν μπορούσε ή δεν θα μπορούσε να βοηθήσει και με παρέπεμψε στο τμήμα KYC. Δυστυχώς, έδιναν μόνο τυπικές απαντήσεις, πάντα εναλλασσόμενες. Στο ένα επεσήμαναν τους Όρους και τα Δικαιώματα που έχουν και στο άλλο έλεγαν ότι θα πληρώσουν σε εύθετο χρόνο. Το αρνούνται, αλλά είμαι σίγουρος ότι αν δεν είχα κάνει καταγγελία, θα περίμενα ακόμα τα λεφτά μου. Δείτε τις συζητήσεις, δεν ήμουν μόνο εγώ.
Είχα ακυρώσει μια ανάληψη και κατέθεσα πολλά περισσότερα, που ήταν το μεγαλύτερο λάθος. Γιατί τα παιχνίδια κυλούσαν όπως και στην αρχή. Αλλά από τότε που παραπονέθηκα, τρέχουν σαν να σταμάτησαν λίγο πριν κερδίσω. Έγραψα και στο καζίνο για αυτό, το οποίο αρνήθηκαν φυσικά, αλλά δεν χρειάζεται να είσαι επαγγελματίας για να το παρατηρήσεις. Τώρα έκανα ένα διάλειμμα για 4 εβδομάδες και μετά θα δω αν πραγματικά θα παίξω ξανά εκεί. Για μένα, η υποστήριξη είναι πολύ σημαντική σε ένα καζίνο, αλλά εδώ είναι κάτι παραπάνω από κακό.
Update: I had to wait 2 weeks for the first payment of the 3, then nothing happened again. I had no choice but to file a complaint, because I didn't get a reasonable answer. The support itself couldn't or wouldn't help and referred me to the KYC department. Unfortunately, they only ever gave standard answers, always alternating. In one they pointed out the T&Cs and what rights they have, and in the other they said that they would pay out in due course. They deny it, but I'm sure that if I hadn't filed a complaint, I would still be waiting for my money. Just look at the discussions, it wasn't just me.
I had cancelled a withdrawal and actually deposited a lot more, which was the biggest mistake. Because the games were running as well as they did at the beginning. But since I complained, they have been running as if they were stopped just before I won. I wrote to the casino about this too, which they denied of course, but you don't have to be a professional to notice. I've now taken a break for 4 weeks and will then see if I really play there again. For me, support is very important in a casino, but here it is more than bad.
Update : auf die erste zahlung von den 3 musste ich 2 Wochen warten,dann passierte wieder nix. Mir blieb nichts übrig als eine Beschwerde einzureichen, denn eine vernünftige Antwort bekam ich nicht. Der Support selbst konnte oder wollte nicht helfen und verwieß mich an Kyc Abteilung. Von denen kamen leider immer nur standart Antworten,immer im Wechsel. In der einen wurde man auf die AGB S hingewiesen welche Rechte sie haben, und in der anderen stand das sie zu gegebener Zeit auszahlen. Sie streiten es ab, aber ich bin mir sicher, wenn ich keine Beschwerde eingelegt hätte, würde ich immer noch auf mein Geld warten. Seht euch einfach mal die Diskussionen an, es ging nicht nur mir so.
Eine Auszahlung hatte ich storniert und wirklich auch nochmal einiges eingezahlt, was der größte Fehler war. Denn so gut wie die spiele am anfang auch liefen. Aber seit meiner Beschwerde liefen sie als würde man sie kurz vor dem gewinn stoppen. Auch das hab ich dem casino geschrieben, was sie natürlich auch abstritten, aber man muss kein Profi sein um das zu merken. Hab jetzt erst mal für 4 wochen eine Auszeit genommen und werde dann sehen ob ich da wirklich nochmal spiele. Für mich ist der Support sehr wichtig in einem Casino, aber hier ist er mehr als schlecht.
Δεν εκπλήσσομαι που κατέληξε έτσι και κάνεις ένα διάλειμμα. Είμαι σίγουρος ότι θα είναι καλό για σένα και ελπίζω να μπορέσεις να επιστρέψεις στον σωστό δρόμο και όλα να πάνε καλά. Μπορείτε επίσης να αποφασίσετε μόνοι σας εάν θέλετε να συνεχίσετε να παίζετε εδώ ή όχι.
Τέλος πάντων, θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για εσάς και καλή επιτυχία. 🤞☘️😊
I'm not surprised that it ended up like this and that you're taking a break. I'm sure it will be good for you and I hope you can get back on the right track and all will be well. You can also decide for yourself if you want to continue playing here or not.
Anyway, I'll keep my fingers crossed for you and good luck. 🤞☘️😊
Ευχαριστώ, δεν νομίζω ότι θα ξαναπαίξω εδώ. Θα μπορούσα να καταθέσω εκατοντάδες ακόμα και δεν θα κέρδιζα τίποτα εδώ. Αυτό δείχνει μόνο πόση δύναμη έχει ένα καζίνο για να αποφασίσει ποιος μπορεί να κερδίσει. Ήταν όμως μια εμπειρία
Thank you, I don't think I'll play here again. I could deposit hundreds more and I wouldn't win anything here. That just shows how much power a casino has to decide who can win. But it was an experience
Danke, ich glaube nicht das ich hier nochmal spiele. Denn ich könnte noch hunderte einzahlen, ich würde hier nichts mehr gewinnen. Da sieht man doch mal welche Macht ein Casino hat um zu entscheiden wer gewinnen darf. Aber es war eine Erfahrung
Γεια, Γκρέτσε70.
Είστε πραγματικά πεπεισμένοι ότι τα καζίνο έχουν έναν τρόπο να επηρεάζουν το παιχνίδι των παικτών; Πώς πιστεύεις ότι θα το πετύχαιναν αυτό με όλους τους παίκτες;
Θέλω να πω, αυτή είναι μια πολύ δημοφιλής ιδέα, αλλά εξαιρετικά απίθανη. Θα ήθελα όμως να ακούσω περισσότερα αν δεν σας πειράζει.
Hey, Gretche70.
Are you truly convinced that casinos have a way of affecting player's gameplay? How do you think they would achieve that with all the players?
I mean, this is a very popular idea, yet extremely unlikely. But I'd like to hear more anyway if you don't mind.
Μπορώ να φανταστώ ότι μπορούν να πατήσουν ένα κουμπί για συγκεκριμένους παίκτες. Πώς αλλιώς μπορεί στην αρχή όλα τα παιχνίδια να κυλούσαν χωρίς προβλήματα και να συνεχίζεις να κερδίζεις κάτι; Αφού παραπονέθηκα, τα παιχνίδια έτρεχαν σαν να τα σταμάτησες πριν κερδίσεις, όχι μόνο σε ένα παιχνίδι, όχι μόνο σε μια μέρα. Που και που κέρδιζες πολύ μικρά ποσά. Ακύρωσα 400 ευρώ που ήθελα να βγάλω και τα έχασα, αυτό έγινε πολύ γρήγορα. Μετά κατέθεσα κι άλλα. Όχι, είμαι σίγουρος ότι μπορούν να το ελέγξουν με κάποιο τρόπο. Κάποτε γύρισα τα παιχνίδια μόνος μου και δεν χρειάζεται να είσαι επαγγελματίας για να δεις σε ποιες στιγμές τα παιχνίδια παγώνουν, τρέχουν για πολλή ώρα ή απλώς σταματούν. Δεν μπορώ να το αποδείξω, αλλά είναι η γνώμη μου.
I can imagine that they can press a button for certain players. How else can it be that at the beginning all the games ran without problems and you keep winning something? After I complained, the games ran as if you stopped them before you won, not just in one game, not just on one day. Now and then you won very small amounts. I canceled 400 euros that I wanted to withdraw and lost them, that happened very quickly. Then I deposited some more. No, I'm dead sure they can control it somehow. I once filmed the games myself and you don't have to be a professional to see at which moments the games freeze, run for a long time or just stop. I can't prove it, but it's my opinion.
Ich kann mir das schon vorstellen das sie bei bestimmten Spielern ein knöpfchen drücken können. Wie kann es sonst sein das am anfang alle spiele ohne probleme liefen, man immer wieder was gewinnt. Nach meiner Beschwerde,liefen die spiele so als ob man sie vor dem Gewinn stoppt, nicht nur bei einem spiel, nicht nur an einem tag. Gewonnen hat man ab und zu sehr klein. Ich hatte 400 Euro die zur auszahlung storniert und verspielt, das ging sehr schnell. Hab dann auch noch einiges eingezahlt. Ne da bin ich mir tot sicher das sie das irgendwie steuern können. Ich hatte mir das mal selbst abgefilmt wie die spiele liefen und man muss kein profi sein um zu sehen in welchen Momenten die spiele hängen,länger durch laufen oder knapp stoppen. Beweisen kann ich es nicht, aber es ist meine Meinung.
Βλέπω. Ευχαριστώ για τη γνώμη σας.
Εάν αντιμετωπίζετε μειωμένη ποιότητα παιχνιδιού, νομίζω ότι είναι κατά κάποιο τρόπο φυσικό να ανησυχούν οι παίκτες. Δεν είναι περίεργο που τέτοιοι παίκτες μένουν με αυτή την υποψία, ειδικά όταν η ίδια κατάσταση επαναλαμβάνεται συνεχώς.
Τώρα που το σκέφτομαι, βρισκόμαστε σε παρόμοιες θέσεις εδώ. Δεν μπορώ να αποδείξω ότι ένα τέτοιο κουμπί δεν υπάρχει, γιατί, από τη δική μου οπτική γωνία, είναι αδύνατο να αποδείξω ότι κάτι στην πραγματικότητα δεν υπάρχει.
Είναι πολύ παράδοξο, έτσι δεν είναι; 🙂
Από την άλλη, ορισμένα αδίστακτα καζίνο προσφέρουν ψεύτικα παιχνίδια αντί για τα επίσημα παρεχόμενα. Ωστόσο, είναι μια διαφορετική πτυχή, θα έλεγα.
I see. Thank you for your opinion.
If you experience decreased game quality, I think it's somehow natural for players to feel concerned. No wonder such players stick with this suspicion, especially when the same situation keeps repeating.
Now that I'm thinking of it, we are in similar positions here. I can't prove such a button does not exist, because, from my perspective, it's impossible to prove something actually does not exist.
It's quite a paradox, isn't it? 🙂
On the other hand, some unscrupulous casinos offer fake games instead of the officially provided ones. Still, it's a different aspect, I'd say.
σπουδαίος!!
Έχω κερδίσει χρήματα στο Winshark (περίπου 18000 KR). Πέτυχα με την επαλήθευση/απόδειξη ταυτότητας KYC. ΑΛΛΑ η ερώτησή μου είναι?
τι ακριβώς χρειάζομαι για να πετύχω την επαλήθευση απόδειξης πληρωμής;
πρέπει να στείλω τα έγγραφα στο οικονομικό τμήμα/ταχυδρομείο; πως τα εκανες και ποσο γρηγορα ειναι δυνατον να γινει επαληθευση??
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! 😌
important!!
I have won money on Winshark (about 18000 KR). I have succeeded with the KYC verification/proof of identity. BUT my question is;
what exactly do I need to succeed with the Proof of payment verification?
should I email the documents to the finance department/mail? how did you do and how fast is it possible to get verified??
THANKS! 😌
viktigt!!
jag har vunnit pengar på Winshark (ca 18000 KR). Jag har lyckats med KYC verifiereringen/proof of identity. MEN min fråga är;
vad exakt behöver jag för att lyckas med Proof of payment verificationen?
ska jag Maila in dokumenten till ekonomi avdelningen/mail? hur gjorde ni och hur snabbt går det att bli verifierad??
TACK! 😌
Λοιπόν, όπως το καταλαβαίνω, έχουν ζητήσει κάποια επιπλέον έγγραφα από εσάς. Δικαίωμα;
Θα πρέπει πάντα να κάνετε αυτό το είδος ερώτησης με την υποστήριξη του καζίνο για να λάβετε τις σωστές πληροφορίες και να κάνετε ό,τι χρειάζεται.
Βεβαιωθείτε ότι όλα τα έγγραφα είναι στη σωστή μορφή και καλής ποιότητας, ώστε να μπορούν να τα εγκρίνουν.
Ενημερώστε μας για την όλη διαδικασία και αν χρειάζεστε τη βοήθειά μας, ενημερώστε μας.
So, as I understand this, they have asked for some additional documents from you. Right?
You always should ask this kind of question with the support of the casino to get the right information and do as needed.
Make sure that all the documents are in the right format and of a good quality, so they can approve them, though.
Keep us informed about the whole process, and if you need our help, let us know.
Έχω παίξει αυτούς τους κουλοχέρηδες για σχεδόν 15 χρόνια. Αυτό που σπάνια γίνεται λόγος είναι το προσωπικό rtp%. Κάποιο προσωπικό του καζίνο έχει παραδεχτεί ότι υπάρχει, άλλοι το αρνούνται. Αυτό βεβαίως υπάρχει, και αυτό πιθανώς ρυθμίζεται από τον πάροχο κουλοχέρηδων.
Αυτό το καζίνο ήταν επίσης υπέροχο για μένα στην αρχή, ακόμη και στο 91% rtp που κάνουν στο PlayNGo. Αλλά μετά τα κέρδη μου είναι σαν να πατιέται ένα κουμπί και ο λογαριασμός μου είναι νεκρός. Αυτό είναι σε οποιονδήποτε κουλοχέρη και σε οποιονδήποτε πάροχο, γι' αυτό νομίζω ότι το καζίνο έχει κάποιο τρόπο να αλλάξει το rtp των παικτών. Οπότε, ναι, ξεγελαστήκαμε πολύ.
I have played these slots for almost 15 years. What is seldom talked about is the personal rtp %. Some casino staff have admitted this does exist, others deny it. This certainly exists, and that is probaly regulated by the slot provider.
This casino was also great for me in the beginning, even on 91% rtp that they do on PlayNGo. But after my winnings its like a button been pushed and my account is dead. This is on any slot and any provider, thats why I think the casino does have some way of altering the players rtp. So yeah we are tricked big time.
Το προσωπικό του καζίνο το παραδέχτηκε; Πραγματικά; 🤔
Κάθε παιχνίδι έχει το δικό του RTP, το οποίο ρυθμίζεται από τον πάροχο του παιχνιδιού. Ακριβώς όπως είπες. Σε κάθε καζίνο, αυτές οι πληροφορίες θα πρέπει να είναι προσβάσιμες στους παίκτες, φυσικά.
Εάν ένα καζίνο λειτουργεί με κάποια άδεια, αυτό δεν πρέπει ποτέ να συμβεί, επειδή η άδεια το ελέγχει. Δικαίωμα;
Και επίσης, οι πάροχοι παιχνιδιών δεν υποτίθεται ότι επιτρέπουν οποιαδήποτε αλλαγή του RTP, επειδή θα ήταν πράγματι ενάντια στον δίκαιο τζόγο.
Φυσικά, όλοι γνωρίζουμε ότι το καζίνο έχει πλεονεκτήματα σε σχέση με τους παίκτες μακροπρόθεσμα. Έτσι δεν είναι; Αλλά εάν υπάρχουν αποδείξεις για κάποιες ύποπτες πρακτικές, είναι πολύ σημαντικό να το αναφέρετε.
Θα συμφωνούσατε;
Casino staff admitted it? Really? 🤔
Every game has it's own RTP, which is regulated by the game provider. Exactly as you said. In every casino, this information should be accessible to the players, of course.
If a casino is working under some license, this should never happen, though, because the license controls them. Right?
And also, the game providers are not supposed to allow any altering of the RTP, because it would be against fair gambling indeed.
We, of course, all know that the casino has advantages over the players in the long run. Isn't it like that? But if there is proof about some suspicious practices, it is very important to report it.
Would you agree?
Λοιπόν, η άδεια δεν περιλαμβάνει καμία αρχή που ελέγχει αυτά τα πράγματα. Δυστυχώς όχι. Δεν λειτουργεί έτσι μια άδεια.
Και τα καζίνο με αντιγραμμένους κουλοχέρηδες είναι κάτι, νομίζω ότι το Winshark μπορεί να είναι ένα από αυτά. Προσέξτε για παλαιότερα γραφικά στο παιχνίδι, έναν αριθμό στη διεύθυνση web και ξαφνικές στάσεις και σφάλμα/φόρτωση στο παιχνίδι. Αυτό είναι παρμένο από άλλο φόρουμ και 100% ακριβές:
"Να είστε πολύ προσεκτικοί πολλοί ιστότοποι δεν έχουν καν άδειες και ακούστε Donner123, ελέγξτε επίσης τον επιθεωρητή του προγράμματος περιήγησης, οι σελίδες έχουν τομείς Game Launcher και τα παιχνίδια δεν παραδίδονται από π.χ. Play n Go κ.λπ. Τα παιχνίδια αντιγράφονται σε παλιές εκδόσεις, συγκρίνετε με την Unibet που τρέχει τις πιο πρόσφατες εκδόσεις των παιχνιδιών."
Αυτή είναι η πραγματικότητα. Τι μπορούμε να κάνουμε για αυτό; Γιατί δεν ενδιαφέρονται οι πάροχοι κουλοχέρηδων;
Well the license doesnt include any authority checking these things. Sadly no. Thats not how a license works.
And casinos with copied slots is a thing, I think Winshark might be one of them. Look out for older graphics in the game, a number in the webadress and sudden stops and error/loading in the game. This is taken from another forum and 100% accurate :
"Be really careful many sites don't even have licenses and listen to Donner123, also check the browser's inspector, the pages have Game Launcher domains and the games are not delivered from e.g. Play n Go etc. The games are copied in old versions, compare with Unibet that runs the latest versions of the games."
This is the reality. What can we do about it? Why doesnt the slot providers care?
Ναι περισσότερες από μία φορές το προσωπικό του καζίνο παραδέχτηκε ότι χρησιμοποιείται ένα προσωπικό rtp. Όπως έγραψα, αυτό είναι προγραμματισμένο από τον πάροχο. Γι' αυτό δεν μπορείτε να κερδίσετε μεγάλες επιτυχίες μετά από μερικές ωραίες νίκες. Θα χάσεις μέχρι να είσαι «ισάριθμος» με το παιχνίδι. Έχασα 600 ευρώ μια φορά πριν από πολλά χρόνια και έτσι κέρδισα πίσω ακριβώς 600 ευρώ (χτύπημα μίας νίκης) στους ίδιους κουλοχέρηδες αλλά σε διαφορετικό καζίνο αργότερα εκείνο το βράδυ. Πολλές φορές λειτουργούν έτσι. Μια άδεια δεν κάνει απολύτως τίποτα, αφού χρησιμοποιούν προϊόντα τρίτων και μπορούν να ισχυριστούν ότι όλα είναι σύμφωνα με την RNG. Είναι μεγάλη απάτη.
Yes more than one time casino staff admitted that that a personal rtp is used. As I wrote, this is programmed from the provider. Thats why you cant win big hits after some nice wins. You will lose until you are "even" with the game. I lost 600 euro one time many years ago and they way I won back exactly 600 euro (single win hit) on the same slots but in a different casino later that night. Many times they work like that. A license does absolutley nothing, since they use third party products and the can claim everything is according to RNG by that. Its a big scam.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.