ΦόρουμΚαζίνοWinshark Casino - γενική συζήτηση

Winshark Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 6 μήνες από Gretche70
|
9116 προβολές 110 απαντήσεις |
|
1...4 5 6
πριν από 4 μήνες

I'll give to this casino 1,5/10


Reason: one of the "corner stones" is cracking. Casino won't pay players winnings on time

Gretche70
πριν από 4 μήνες

You'll get your winnings, but I'll quess that its 500eur per week.

Well, on my case that went like that 🤷‍♂️

Joossi
πριν από 4 μήνες

Τότε έχω ακόμα μερικές εβδομάδες μπροστά μου. Έχω 1500, άρα 3 x 500 σε πληρωμή και 2300 στο λογαριασμό μου.

filefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Yes I was wondering the same thing

Gretche70
πριν από 4 μήνες

Yes I was wondering the same thing

swindlescott51
πριν από 4 μήνες

Έχετε ακόμα εκκρεμείς πληρωμές;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Έχετε ακόμα εκκρεμείς πληρωμές;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

No not at the moment but had a couple at the same time they sure do take your money quick but don't wanna give it out so you from Germany I take it I'm German myself and have always wanted to visit or live there. Lol anyways hope you have a great night and get your payout soon.

πριν από 3 μήνες

Ενημέρωση: Έπρεπε να περιμένω 2 εβδομάδες για την πρώτη πληρωμή των 3, μετά δεν συνέβη τίποτα ξανά. Δεν είχα άλλη επιλογή από το να κάνω καταγγελία, γιατί δεν πήρα λογική απάντηση. Η ίδια η υποστήριξη δεν μπορούσε ή δεν θα μπορούσε να βοηθήσει και με παρέπεμψε στο τμήμα KYC. Δυστυχώς, έδιναν μόνο τυπικές απαντήσεις, πάντα εναλλασσόμενες. Στο ένα επεσήμαναν τους Όρους και τα Δικαιώματα που έχουν και στο άλλο έλεγαν ότι θα πληρώσουν σε εύθετο χρόνο. Το αρνούνται, αλλά είμαι σίγουρος ότι αν δεν είχα κάνει καταγγελία, θα περίμενα ακόμα τα λεφτά μου. Δείτε τις συζητήσεις, δεν ήμουν μόνο εγώ.

Είχα ακυρώσει μια ανάληψη και κατέθεσα πολλά περισσότερα, που ήταν το μεγαλύτερο λάθος. Γιατί τα παιχνίδια κυλούσαν όπως και στην αρχή. Αλλά από τότε που παραπονέθηκα, τρέχουν σαν να σταμάτησαν λίγο πριν κερδίσω. Έγραψα και στο καζίνο για αυτό, το οποίο αρνήθηκαν φυσικά, αλλά δεν χρειάζεται να είσαι επαγγελματίας για να το παρατηρήσεις. Τώρα έκανα ένα διάλειμμα για 4 εβδομάδες και μετά θα δω αν πραγματικά θα παίξω ξανά εκεί. Για μένα, η υποστήριξη είναι πολύ σημαντική σε ένα καζίνο, αλλά εδώ είναι κάτι παραπάνω από κακό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Good morning Gretche I totally agree and really like your input and feedback if you would like to chat more which I would like to pick your brain a lil my cell number is 248-534-5105 or any other way of communicating more often would work for me hope to hear from you soon have a good day.

πριν από 3 μήνες

Ενημέρωση: Έπρεπε να περιμένω 2 εβδομάδες για την πρώτη πληρωμή των 3, μετά δεν συνέβη τίποτα ξανά. Δεν είχα άλλη επιλογή από το να κάνω καταγγελία, γιατί δεν πήρα λογική απάντηση. Η ίδια η υποστήριξη δεν μπορούσε ή δεν θα μπορούσε να βοηθήσει και με παρέπεμψε στο τμήμα KYC. Δυστυχώς, έδιναν μόνο τυπικές απαντήσεις, πάντα εναλλασσόμενες. Στο ένα επεσήμαναν τους Όρους και τα Δικαιώματα που έχουν και στο άλλο έλεγαν ότι θα πληρώσουν σε εύθετο χρόνο. Το αρνούνται, αλλά είμαι σίγουρος ότι αν δεν είχα κάνει καταγγελία, θα περίμενα ακόμα τα λεφτά μου. Δείτε τις συζητήσεις, δεν ήμουν μόνο εγώ.

Είχα ακυρώσει μια ανάληψη και κατέθεσα πολλά περισσότερα, που ήταν το μεγαλύτερο λάθος. Γιατί τα παιχνίδια κυλούσαν όπως και στην αρχή. Αλλά από τότε που παραπονέθηκα, τρέχουν σαν να σταμάτησαν λίγο πριν κερδίσω. Έγραψα και στο καζίνο για αυτό, το οποίο αρνήθηκαν φυσικά, αλλά δεν χρειάζεται να είσαι επαγγελματίας για να το παρατηρήσεις. Τώρα έκανα ένα διάλειμμα για 4 εβδομάδες και μετά θα δω αν πραγματικά θα παίξω ξανά εκεί. Για μένα, η υποστήριξη είναι πολύ σημαντική σε ένα καζίνο, αλλά εδώ είναι κάτι παραπάνω από κακό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

I'm not surprised that it ended up like this and that you're taking a break. I'm sure it will be good for you and I hope you can get back on the right track and all will be well. You can also decide for yourself if you want to continue playing here or not. 

Anyway, I'll keep my fingers crossed for you and good luck. 🤞☘️😊

πριν από 3 μήνες

Ευχαριστώ, δεν νομίζω ότι θα ξαναπαίξω εδώ. Θα μπορούσα να καταθέσω εκατοντάδες ακόμα και δεν θα κέρδιζα τίποτα εδώ. Αυτό δείχνει μόνο πόση δύναμη έχει ένα καζίνο για να αποφασίσει ποιος μπορεί να κερδίσει. Ήταν όμως μια εμπειρία

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 3 μήνες

Hey, Gretche70.

Are you truly convinced that casinos have a way of affecting player's gameplay? How do you think they would achieve that with all the players?

I mean, this is a very popular idea, yet extremely unlikely. But I'd like to hear more anyway if you don't mind.

Radka
πριν από 3 μήνες

Μπορώ να φανταστώ ότι μπορούν να πατήσουν ένα κουμπί για συγκεκριμένους παίκτες. Πώς αλλιώς μπορεί στην αρχή όλα τα παιχνίδια να κυλούσαν χωρίς προβλήματα και να συνεχίζεις να κερδίζεις κάτι; Αφού παραπονέθηκα, τα παιχνίδια έτρεχαν σαν να τα σταμάτησες πριν κερδίσεις, όχι μόνο σε ένα παιχνίδι, όχι μόνο σε μια μέρα. Που και που κέρδιζες πολύ μικρά ποσά. Ακύρωσα 400 ευρώ που ήθελα να βγάλω και τα έχασα, αυτό έγινε πολύ γρήγορα. Μετά κατέθεσα κι άλλα. Όχι, είμαι σίγουρος ότι μπορούν να το ελέγξουν με κάποιο τρόπο. Κάποτε γύρισα τα παιχνίδια μόνος μου και δεν χρειάζεται να είσαι επαγγελματίας για να δεις σε ποιες στιγμές τα παιχνίδια παγώνουν, τρέχουν για πολλή ώρα ή απλώς σταματούν. Δεν μπορώ να το αποδείξω, αλλά είναι η γνώμη μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 3 μήνες

I see. Thank you for your opinion.

If you experience decreased game quality, I think it's somehow natural for players to feel concerned. No wonder such players stick with this suspicion, especially when the same situation keeps repeating.

Now that I'm thinking of it, we are in similar positions here. I can't prove such a button does not exist, because, from my perspective, it's impossible to prove something actually does not exist.

It's quite a paradox, isn't it? 🙂

On the other hand, some unscrupulous casinos offer fake games instead of the officially provided ones. Still, it's a different aspect, I'd say.

πριν από 2 εβδομάδες

σπουδαίος!!


Έχω κερδίσει χρήματα στο Winshark (περίπου 18000 KR). Πέτυχα με την επαλήθευση/απόδειξη ταυτότητας KYC. ΑΛΛΑ η ερώτησή μου είναι?


τι ακριβώς χρειάζομαι για να πετύχω την επαλήθευση απόδειξης πληρωμής;


πρέπει να στείλω τα έγγραφα στο οικονομικό τμήμα/ταχυδρομείο; πως τα εκανες και ποσο γρηγορα ειναι δυνατον να γινει επαληθευση??


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! 😌

Αυτόματη μετάφραση:
Isas1234
πριν από 2 εβδομάδες

So, as I understand this, they have asked for some additional documents from you. Right?

You always should ask this kind of question with the support of the casino to get the right information and do as needed.

Make sure that all the documents are in the right format and of a good quality, so they can approve them, though.

Keep us informed about the whole process, and if you need our help, let us know.


πριν από 3 ημέρες

I have played these slots for almost 15 years. What is seldom talked about is the personal rtp %. Some casino staff have admitted this does exist, others deny it. This certainly exists, and that is probaly regulated by the slot provider.


This casino was also great for me in the beginning, even on 91% rtp that they do on PlayNGo. But after my winnings its like a button been pushed and my account is dead. This is on any slot and any provider, thats why I think the casino does have some way of altering the players rtp. So yeah we are tricked big time.

RayMan
πριν από 2 ημέρες

Casino staff admitted it? Really? 🤔

Every game has it's own RTP, which is regulated by the game provider. Exactly as you said. In every casino, this information should be accessible to the players, of course.

If a casino is working under some license, this should never happen, though, because the license controls them. Right?

And also, the game providers are not supposed to allow any altering of the RTP, because it would be against fair gambling indeed.

We, of course, all know that the casino has advantages over the players in the long run. Isn't it like that? But if there is proof about some suspicious practices, it is very important to report it.

Would you agree?

πριν από 2 ημέρες

Well the license doesnt include any authority checking these things. Sadly no. Thats not how a license works.

And casinos with copied slots is a thing, I think Winshark might be one of them. Look out for older graphics in the game, a number in the webadress and sudden stops and error/loading in the game. This is taken from another forum and 100% accurate :

"Be really careful many sites don't even have licenses and listen to Donner123, also check the browser's inspector, the pages have Game Launcher domains and the games are not delivered from e.g. Play n Go etc. The games are copied in old versions, compare with Unibet that runs the latest versions of the games."


This is the reality. What can we do about it? Why doesnt the slot providers care?


πριν από 2 ημέρες

Yes more than one time casino staff admitted that that a personal rtp is used. As I wrote, this is programmed from the provider. Thats why you cant win big hits after some nice wins. You will lose until you are "even" with the game. I lost 600 euro one time many years ago and they way I won back exactly 600 euro (single win hit) on the same slots but in a different casino later that night. Many times they work like that. A license does absolutley nothing, since they use third party products and the can claim everything is according to RNG by that. Its a big scam.



1...4 5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα