Βλέπω ότι πλησιάζετε στις 14 ημέρες που δίνουμε στα καζίνο για να στείλουν χρήματα σε έναν παίκτη. Καταλαβαίνω ότι μπορεί να συμβούν καθυστερήσεις και τα καλά νέα είναι ότι έχετε ήδη λάβει κάποια από τα χρήματα.
Ωστόσο, το να αφιερώσω έναν αδικαιολόγητο χρόνο για να λάβω την επόμενη δόση δεν θα ήταν ικανοποιητικό ούτε για μένα, οπότε αν δεν λυθεί τίποτα και δεν λάβετε τα χρήματα, μπορείτε να απευθυνθείτε σε εμάς.
Θα είμαι εδώ αν αλλάξει κάτι.😉
I see you are getting close to the 14 days we give casinos to send money to a player. I understand that delays can happen and the good news is that you have already received some of the money.
However, to take an unreasonable amount of time to get the next instalment would not be satisfactory to me either, so if nothing is resolved and you don't get the money, you can turn to us.
I'll be here if anything changes.😉
Ναι και εγώ το βλέπω θετικό, οι 2 πληρωμές ήταν γρήγορες και χωρίς κανένα πρόβλημα. Τώρα έχω 3 πληρωμές των 500 ευρώ η καθεμία και ρώτησα αν υπάρχει πρόγραμμα πληρωμής. Επειδή μπόρεσαν να μου δώσουν μια ημερομηνία για την 1η μου πληρωμή. Μετά μου έστειλαν αυτό το email, το οποίο δεν καταλαβαίνω. Ίσως κάποιος εδώ μπορεί να μου το εξηγήσει;
,
Yes, I also see it as a positive thing, the 2 payouts were quick and without any problems. I now have 3 payouts of 500 euros each and I asked if there was a payout plan. Because they were able to give me a date for my 1st payout. Then they sent me this email, which I don't understand. Perhaps someone here can explain it to me?
Ja ich sehe es auch noch positiv, die 2 Auszahlungen waren schnell und ohne Probleme. Ich habe nun ja 3 Auszahlungen zu je 500 Euro, und habe dort gefragt ob es einen Auszahlungsplan gibt. Weil sie mir bei meiner 1. Auszahlung auch einen Termin nennen konnten. Dann haben sie mir diese email gesendet, die ich aber nicht verstehe. Vielleicht kann mir es hier jemand erklären?
Θα καταλάβαινα από αυτό ότι έχουν κάποιου είδους όρια όπου ο παίκτης μπορεί προφανώς να κάνει ανάληψη με βάση το επίπεδο όπως το περιγράφουν. Οπότε υποθέτω ότι όσο υψηλότερο είναι το επίπεδο τόσο περισσότερα μπορείτε να κάνετε ανάληψη σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Έτσι θα το ερμήνευα.
Επίσης, όσον αφορά το δεύτερο απόσπασμα, μου φαίνεται περίεργο το ότι το καζίνο μπορεί να επιλέξει τη μέθοδο αντί για τον παίκτη γιατί αν ο παίκτης δεν το έχει στη διάθεσή του, γιατί να του στείλει χρήματα με άλλο τρόπο. Αυτό μου φαίνεται περίεργο και μάλλον θα ρωτούσα την υποστήριξη πώς να το καταλάβω και τι μπορεί να συμβεί.
Θα το δοκιμάσετε;
I would understand from this that they have some kind of limits where the player can apparently enter a withdrawal based on the level as they describe it. So I guess the higher the level the more you can withdraw in a certain amount of time. That's how I would interpret it.
Also, as for the second passage, I find it strange that the casino can choose the method instead of the player because if the player doesn't have it available to them, why would they send them money any other way. That seems weird to me and I would probably ask the support how to understand that and what can happen.
Are you going to try it ?
Ναι, μου φαίνεται περίεργο και το δεύτερο τμήμα. Αλλά θα το ρωτήσω. Βρίσκω λίγο περίεργα ό,τι μου γράφουν εκεί ή τι είναι στους όρους και τις προϋποθέσεις τους. Τονίζουν αρκετές φορές ότι έχουν το δικαίωμα να αποφασίσουν πότε και πόσα θα πληρώσουν. Συνεχίζουν να γράφουν, έχουν δικαίωμα, μετά έχουν δικαίωμα κλπ. Ναι, έχουν δικαίωμα, αλλά ως παίκτης έχω και δικαιώματα αν καταθέσω νόμιμα, παίξω και κερδίσω. Λοιπόν, ας δούμε πώς θα πάει. Έχω παίξει λίγο περισσότερο και κέρδισα. Το υπόλοιπο του λογαριασμού μου επέστρεψε στα 1200 ευρώ, αλλά δεν μπορώ να κάνω ανάληψη γιατί υπάρχουν άλλες 3 αναλήψεις των 500 ευρώ η καθεμία στην ουρά. Είμαι πολύ περίεργος να δω αν θα καταλήξω σαν τον Joossi και θα πρέπει να περιμένω για πάντα. Κάτι που δεν μπορώ να το εξηγήσω καθόλου, γιατί οι δύο πρώτες αναλήψεις μου διεκπεραιώθηκαν εντός 2 ημερών. Θα ήταν πραγματικά κρίμα αν έπρεπε να κάνω κι εγώ καταγγελία. Το καζίνο είναι κατά τα άλλα κορυφαίο, η επιλογή των παιχνιδιών είναι μεγάλη και λειτουργούν χωρίς κανένα πρόβλημα.
Yes, I find the second section strange too. But I'll ask about it. I find everything they write to me there or what's in their terms and conditions a bit strange anyway. They emphasize several times that they have the right to decide when and how much they pay out. They keep writing, they have the right, then they have the right, etc. Yes, they have the right, but as a player I also have rights if I deposit legally, play and win. Well, let's see how it goes. I've played a bit more and won. My account balance is back at 1200 euros, but I can't withdraw because there are 3 more withdrawals of 500 euros each in the queue. I'm very curious to see if I'll end up like Joossi and have to wait forever. Which I can't explain at all, because my first two withdrawals were processed within 2 days. It would be a real shame if I had to file a complaint too. The casino is otherwise top-notch, the selection of games is great and they run without any problems.
Ja ich finde den 2. Abschnitt auch seltsam. Aber da werde ich noch nachfragen. Finde sowieso alles bisschen komisch was sie mir da schreiben oder auch in ihren AGB steht. Mehrmals betonen sie das sie jederzeit das recht haben,wann und wieviel sie auszahlen. Sie schreiben immer wieder, sie haben das recht dann sie haben das recht usw. Ja sie haben das recht, aber ich als Spieler habe doch auch irgendwie Rechte wenn ich legal einzahle spiele und gewinne. Na ja mal schauen wie es weiter geht. Ich habe nun noch ein bisschen gespielt und gewonnen. Mein Kontostand ist wieder auf 1200 Euro, aber auszahlen kann ich nicht, da noch 3 weitere Auszahlungen zu je 500 Euro in der Warteschlange sind. Bin sehr gespannt ob es mir nun auch so geht wie Joossi und ewig warten muss. Was ich mir gar nicht erklären kann, weil meine ersten beiden Auszahlungen innerhalb 2 tagen bearbeitet wurden. Würde es echt schade finden wenn ich auch eine Beschwerde einreichen müsste. Das Casino ist ansonsten top ,die Spiele auswahl ist mega und laufen ohne Probleme
Σίγουρα είναι δύσκολο όταν σου αρέσει το καζίνο, αλλά οι αναλήψεις είναι σε αυτήν την κατάσταση τώρα. Δεν σε κάνει να νιώθεις καλά σίγουρα και καταλαβαίνω την ανησυχία σου.
Θα χαιρόμουν επίσης αν όλα μπορούσαν να διορθωθούν και δεν θα χρειαζόταν ένα παράπονο, αλλά ας μην προλαβαίνουμε.
Όταν λάβετε απάντηση από το καζίνο σχετικά με το τι συζητήσαμε, φροντίστε να με ενημερώσετε.
Sure it's a struggle when you like the casino but the withdrawals are in this state now. It doesn't make you feel good for sure and I understand your concern.
I'd also be happy if everything could be fixed and a complaint wouldn't be necessary, but let's not get ahead of ourselves.
When you get a response from the casino about what we discussed, be sure to let me know.
Δεν έχω απάντηση στη συνομιλία μας, αλλά απάντησαν στην κριτική μου. Έδωσα μια θετική κριτική επειδή αυτό το καζίνο ήταν μόνο θετικό μέχρι τώρα. Δεν έχει σημασία αν καταθέτω, παίζω ή κάνω ανάληψη. Ολα πήγαν καλά. Εξακολουθώ να μην έχω καμία αμφιβολία, παρόλο που έχω κερδίσει πολλά περισσότερα τώρα. Αλλά μετά διάβασα για άλλους παίκτες εδώ, κάτι που με κάνει να αμφιβάλλω λίγο. Δεν μπορώ παρά να περιμένω και να δω τι θα γίνει, σήμερα είναι μόλις 3η μέρα και είναι Σαββατοκύριακο. Μόνο οι δύο πρώτες αναλήψεις μου υποβλήθηκαν σε επεξεργασία εντός 2 ημερών. Αλλά δεν θα ακυρώσω τις αναλήψεις μου όπως ο παίκτης παραπάνω.
I have no answer to our conversation, but they responded to my review. I gave a positive review because this casino has only been positive up until now. It doesn't matter whether I'm depositing, playing or withdrawing. Everything went well. I still have no doubts, even though I've won a lot more now. But then I read about other players here, which makes me doubt a little. I can only wait and see what happens, today is only the 3rd day and it's the weekend. Only my first two withdrawals were processed within 2 days. But I won't cancel my withdrawals like the player above.
Zu unserem Gespräch habe ich keine Antwort,aber sie haben auf meine Bewertung reagiert. Ich habe eine positive abgegeben, weil dieses Casino bis jetzt nur positiv war. Egal ob Einzahlung, spielen oder auszahlen. Es lief alles gut. Ich hätte auch weiterhin keine zweifel, trotz das ich jetzt einiges mehr gewonnen habe. Aber dann lese ich hier von anderen Spielern, das mich dann doch etwas zweifeln lässt. Kann nur abwarten was passiert, heute ist erst der 3. Tag und jetzt ist auch noch Wochenende. Nur meine ersten beiden auszahlungen waren innerhalb 2 tagen bearbeitet. Ich werde aber nicht wie oben ein Spieler, meine Auszahlungen stornieren.
Μόλις σήμερα πληρωμή 500 ευρώ. Έκανα αυτό το αίτημα στις 19.6.24. Ακόμα περιμένουμε άλλους.
Είναι θετικό, ότι πληρώνουν, αλλά είναι πραγματικά αρνητικό, ότι υπάρχει υπερβολική καθυστέρηση στις πληρωμές 🤯
I just today 500eur payment. I made that request 19.6.24. Still waiting others.
It's positive, that they pay, but it's really negative thing, that there is too much delay with payments 🤯
Έχεις την αίσθηση ότι σου έστειλαν πληρωμή σήμερα για να μην κάνεις καταγγελία; Ούτε εμένα μου αρέσει που καθυστερούν τις πληρωμές έτσι. Δεν μπορεί κανείς να βοηθήσει εδώ στο Casino Guru; Έχω ήδη γράψει στο καζίνο αρκετές φορές για να ρωτήσω αν υπάρχει πρόγραμμα πληρωμής ή ημερομηνία που θα πληρώσουν. Αλλά η μόνη απάντηση που παίρνω είναι ότι έχουν το δικαίωμα και μετά το δικαίωμα ξανά και τους δικούς τους κανόνες. Απλώς δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοούν με αυτό.
Do you have the feeling that they sent you a payment today so that you don't file a complaint? I don't like it that they delay payments like that either. Can no one help here at Casino Guru? I've already written to the casino several times to ask if there is a payment plan or a date when they will pay out. But the only answer I get is that they have the right and then the right again and their own rules. I just can't really understand what they mean by that.
Hast du das gefühl das sie dir heute eine zahlung schickten damit du keine beschwerde einreichst? Finde es auch nicht schön das sie die zahlungen so raus zögern. Kann hier niemand helfen bei casino guru? Ich hatte das casino auch schon mehrmals angeschrieben ob es keinen zahlungsplan, ein datum gibt wann sie auszahlen. Aber dann kommt immer nur die antwort, sie haben da das recht dann wieder das recht und ihre eigene regeln. Geh kann nur nicht wirklich nachvollziehen was sie damit meinen.
Έχω ρωτήσει το καζίνο μερικές φορές αν μπορούν να μου εξηγήσουν τους κανόνες τους για τις πληρωμές. Αλλά πάντα λαμβάνω το ίδιο email. Πρέπει να υπάρχει κάποιο είδος σχεδίου πληρωμής για το πότε πληρώνουν ποιο ποσό. Δεν δίνουν όμως αναλυτική απάντηση. Δεν καταλαβαίνω. Έχω 3 x 500 ευρώ κατάθεση και 1900 ευρώ στο λογαριασμό μου. Πώς υποτίθεται ότι λειτουργεί; Η ζωντανή συνομιλία δεν μπορεί ή δεν επιτρέπεται να δώσει πληροφορίες σχετικά με τα οικονομικά; Ποιος μπορεί να με βοηθήσει τώρα για να μάθω πότε και πώς πληρώνει αυτό το καζίνο;;;;;
I have asked the casino a few times whether they can explain their rules for payouts to me. But I always get the same email. There must be some kind of payment plan for when they pay out which amount. But they don't give a detailed answer. I don't understand. I have 3 x 500 euros in deposit and 1900 euros left in my account. How is that supposed to work? The live chat cannot or is not allowed to give any information about finances? Who can help me now so that I can find out when and how this casino pays out??????
Ich habe jetzt schon ein paar mal an das Casino die Frage gestellt ob sie mir ihre Regeln mit der Auszahlung erklären können. Aber es kommt immer nur die gleiche email. Es muss doch irgendwie einen zahlungsplan geben wann sie welchen Betrag auszahlen. Sie geben aber keine ausführliche Antwort. Verstehe das nicht. Ich habe 3 x 500 Euro in der Anzahlung und noch 1900 Euro auf meinen konto. Wie soll das funktionieren? Der live chat kann oder darf über finanzen keine Auskunft geben? Wer kann mir jetzt helfen das man hier mal aufgeklärt wird, wann und wie dieses Casino auszahlt??????
Έχω ρωτήσει το καζίνο μερικές φορές αν μπορούν να μου εξηγήσουν τους κανόνες τους για τις πληρωμές. Αλλά πάντα λαμβάνω το ίδιο email. Πρέπει να υπάρχει κάποιο είδος σχεδίου πληρωμής για το πότε πληρώνουν ποιο ποσό. Δεν δίνουν όμως αναλυτική απάντηση. Δεν καταλαβαίνω. Έχω 3 x 500 ευρώ κατάθεση και 1900 ευρώ στο λογαριασμό μου. Πώς υποτίθεται ότι λειτουργεί; Η ζωντανή συνομιλία δεν μπορεί ή δεν επιτρέπεται να δώσει πληροφορίες σχετικά με τα οικονομικά; Ποιος μπορεί να με βοηθήσει τώρα για να μάθω πότε και πώς πληρώνει αυτό το καζίνο;;;;;
I have asked the casino a few times whether they can explain their rules for payouts to me. But I always get the same email. There must be some kind of payment plan for when they pay out which amount. But they don't give a detailed answer. I don't understand. I have 3 x 500 euros in deposit and 1900 euros left in my account. How is that supposed to work? The live chat cannot or is not allowed to give any information about finances? Who can help me now so that I can find out when and how this casino pays out??????
Ich habe jetzt schon ein paar mal an das Casino die Frage gestellt ob sie mir ihre Regeln mit der Auszahlung erklären können. Aber es kommt immer nur die gleiche email. Es muss doch irgendwie einen zahlungsplan geben wann sie welchen Betrag auszahlen. Sie geben aber keine ausführliche Antwort. Verstehe das nicht. Ich habe 3 x 500 Euro in der Anzahlung und noch 1900 Euro auf meinen konto. Wie soll das funktionieren? Der live chat kann oder darf über finanzen keine Auskunft geben? Wer kann mir jetzt helfen das man hier mal aufgeklärt wird, wann und wie dieses Casino auszahlt??????
Νομίζω ότι μπορεί να είναι ατομικό για κάθε παίκτη, αλλά μπορείς να συμφωνήσεις σε ένα πράγμα και δεν παίρνει τον ελάχιστο χρόνο. Νομίζω ότι εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όταν σου πληρώνουν τα χρήματα, αλλά αφού το αποφεύγουν, δεν θα ξέρεις πολλά.
Ωστόσο, γνωρίζετε ότι εάν έχετε προβλήματα και δεν ξέρετε τι να κάνετε στη συνέχεια, μπορείτε να απευθυνθείτε σε εμάς.
Πιστεύω ακράδαντα ότι αυτό δεν θα είναι απαραίτητο.
I think it can be individual for each player, but you can agree on one thing and it doesn't take the least amount of time. I think it's up to various factors when they pay you the money, but since they avoid it, you won't know much.
Nevertheless, you know that if you have problems and you don't know what to do next, you can turn to us.
I firmly believe that this will not be necessary.
Έλαβα ένα email στις 8 Ιουλίου που έλεγε ότι θα πληρώνονταν 500 ευρώ στις 9 Ιουλίου. Και ναι, πληρώθηκαν. Στη συνέχεια ρώτησα ξανά πόσο συχνά θα πλήρωναν. Αλλά κατά κάποιο τρόπο δεν πήρα μια εμπεριστατωμένη απάντηση. Μόνο αυτό
Αφού πληρώθηκαν 500 ευρώ σήμερα, μπόρεσα να πληρώσω άλλα 500 ευρώ. Τώρα έχω άλλες 3 πληρωμές που πρέπει να διεκπεραιωθούν. Είμαι πολύ περίεργος πόσο καιρό πρέπει να περιμένω αυτή τη φορά. Οι δύο πρώτες πληρωμές καταβλήθηκαν σε 2 ημέρες. Τώρα κέρδισα λίγο ακόμα και έπρεπε να περιμένω 7 μέρες. Εάν χρειαστούν ξανά 7 ημέρες ή περισσότερες, θα χρειαστούν εβδομάδες μέχρι να πάρω τα χρήματά μου, αν όντως συνεχίσουν να πληρώνουν. Απλώς δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την καθυστέρηση
I received an email on July 8th saying that 500 euros would be paid out on July 9th. And yes, they were paid out. I then asked again how often they would pay out. But somehow I didn't get a thorough answer. Only this one
After 500 euros were paid out today, I was able to pay out another 500 euros. Now I have 3 more payouts that need to be processed. I'm very curious how long I have to wait this time. The first two payouts were paid out in 2 days. Now I've won a little more and had to wait 7 days. If it takes 7 days or more again, it will take weeks until I get my money, if they really do keep paying. I just can't understand this delay
Ich bekam am 8.7 eine email das 500 euro am 9.7 ausgezahlt werden. Und ja, sie wurden ausgezahlt. Daraufhin hab ich dann nochmal nachgefragt in welchen Abständen sie denn nun weiter auszahlen. Aber irgendwie bekomme ich da keine gründliche Antwort. Nur diese hier
Nachdem dann heute 500 Euro ausgezahlt wurden, konnte ich nochmal 500 Euro auszahlen. Nun habe ich wieder 3 Auszahlungen die bearbeitet werden müssen. Nun bin ich sehr gespannt wie lange ich diesmal warten muss. Die ersten beide Auszahlungen wurden in 2 tagen ausgezahlt. Nun hab ich etwas mehr gewonnen und musste nun 7 tage warten. Wenn es jetzt wieder 7 tage oder auch mehr dauern sollte, wird es Wochen dauern bis ich mein Geld hab, wenn sie auch wirklich weiter zahlen. Kann einfach nicht diese Verzögerung nachvollziehen
Λοιπόν, αν πρόκειται να είναι έτσι όλη την ώρα, τότε ξέρετε για τι μπορείτε να προετοιμαστείτε αν συνεχίσετε να παίζετε εδώ. Αν δεν σας ταιριάζει, τότε δεν θα έπαιζα πια μόνο μέχρι να με πληρώσει το καζίνο τα πάντα. Αλλά αν δεν σας πειράζει, τότε μπορείτε να μείνετε εδώ από την άλλη. Όλα είναι θέμα δικής σας προτίμησης.
Δεν ξέρω τι ακριβώς μπορεί να ενοχλεί το καζίνο, αλλά προφανώς έχει αρκετές αναλήψεις και αυτό μπορεί να είναι πρόβλημα. Ίσως θα μπορούσε να είναι τρίτος πάροχος. Το καλύτερο θα ήταν να το μάθετε από αυτούς, οπότε πιστεύω ακράδαντα ότι η καθυστέρηση θα είναι όσο το δυνατόν μικρότερη και θα πάρετε τα χρήματά σας γρήγορα. Μη διστάσετε να με ενημερώσετε πόσο καιρό θα περιμένετε αυτή τη φορά.
Well, if it's going to be like this all the time, then you know what you can prepare for if you continue to play here. If it doesn't suit you then I wouldn't play anymore just until the casino pays me everything. But if you don't mind, then you can stay here on the other hand. It's all about your own preference.
I don't know what exactly might be bothering the casino, but apparently it has enough withdrawals and that could be a problem. Maybe it could be a 3rd party provider. It would be best to know from them, so I strongly believe that the delay will be as small as possible and you will get your money quickly. Feel free to let me know how long you will wait this time.
Ναι, απλά δεν πρόκειται να παίξω καθόλου και να περιμένω να δω τι θα γίνει. Το ίδιο το καζίνο είναι αρκετά καλό, γι' αυτό έγραψα μια θετική κριτική. Αλλά δεν νομίζω ότι η υποστήριξη είναι εντάξει, είναι σαν να μιλάς σε υπολογιστή και να παίρνεις μόνο αποθηκευμένες απαντήσεις. Μάλλον έγραψα την κριτική πολύ γρήγορα και ίσως χρειαστεί να την αλλάξω ξανά. Και όχι, δεν μου αρέσει καθόλου η πολύ καθυστερημένη πληρωμή.
Yes, I'm just not going to play at all and wait and see what happens. The casino itself is quite good, which is why I wrote a positive review. But I don't think the support is OK, it's like talking to a computer and only getting saved answers. I probably wrote the review too quickly and I might have to change it again. And no, I don't like the very delayed payout at all.
Ja ich werde jetzt einfach mal gar nicht spielen und warten was passiert. Das Casino selbst ist ganz gut, dafür hab ich auch eine positive Bewertung geschrieben. Aber den Support find ich nicht ok, als würde man mit einem computer reden und nur gespeicherte Antworten bekommen. Die Bewertung kam wohl auch zu schnell von mir und muss ich vielleicht auch nochmal ändern. Und nein das mit der sehr verzögernte Auszahlung passt mir gar nicht.
Έχετε λάβει όλα τα χρήματά σας τώρα;
Have you received all your money now?
Hast du dein geld nun komplett bekommen?
Ναι, απλά δεν πρόκειται να παίξω καθόλου και να περιμένω να δω τι θα γίνει. Το ίδιο το καζίνο είναι αρκετά καλό, γι' αυτό έγραψα μια θετική κριτική. Αλλά δεν νομίζω ότι η υποστήριξη είναι εντάξει, είναι σαν να μιλάς σε υπολογιστή και να παίρνεις μόνο αποθηκευμένες απαντήσεις. Μάλλον έγραψα την κριτική πολύ γρήγορα και ίσως χρειαστεί να την αλλάξω ξανά. Και όχι, δεν μου αρέσει καθόλου η πολύ καθυστερημένη πληρωμή.
Yes, I'm just not going to play at all and wait and see what happens. The casino itself is quite good, which is why I wrote a positive review. But I don't think the support is OK, it's like talking to a computer and only getting saved answers. I probably wrote the review too quickly and I might have to change it again. And no, I don't like the very delayed payout at all.
Ja ich werde jetzt einfach mal gar nicht spielen und warten was passiert. Das Casino selbst ist ganz gut, dafür hab ich auch eine positive Bewertung geschrieben. Aber den Support find ich nicht ok, als würde man mit einem computer reden und nur gespeicherte Antworten bekommen. Die Bewertung kam wohl auch zu schnell von mir und muss ich vielleicht auch nochmal ändern. Und nein das mit der sehr verzögernte Auszahlung passt mir gar nicht.
Σαφώς κανένας παίκτης δεν το έχει και δεν εκπλήσσομαι. Φυσικά, μερικές φορές πρέπει να αναλογιστείς ποια είναι η καθυστέρηση για ποιον, γιατί μερικές φορές είναι ακόμη και μια μέρα για τους παίκτες. Αλλά δεν είναι έτσι και ξέρω γιατί έχεις αυτή την άποψη.
Οπότε θα δούμε πώς θα πάει.
Clearly no player has it and I'm not surprised. Of course, sometimes you have to consider what is the delay for whom, because sometimes it's even one day for the players. But that's not the case and I know why you have that opinion.
So we'll see how it goes.
Ό,τι και να ρωτήσω το τμήμα KYC, λαμβάνω μόνο τυπικά email. Η υποστήριξη δεν μπορεί ή δεν θα βοηθήσει, είπαν ότι δεν ξέρουν πώς λειτουργεί, αλλά ξέρουν ότι ο πρώτος έρχεται, ο πρώτος εξυπηρετητής. Ζήτησα 3 αναλήψεις στις 2 Ιουλίου, όλες ταυτόχρονα, 1 από τις οποίες διεκπεραιώθηκε στις 9 Ιουλίου. Τώρα δεν ξαναγίνεται τίποτα. Δεν μπορώ να κάνω καμία πρόοδο σε αυτό το καζίνο, δεν ξέρω πότε ή αν θα πάρω τα χρήματά μου. Γι' αυτό αναγκάστηκα να κάνω καταγγελία με την ελπίδα να πάρω μια σαφή απάντηση εδώ.
No matter what I ask the KYC department, I only get standard emails. Support can't or won't help, they said they don't know how it works, but they do know that first come, first served. I requested 3 withdrawals on July 2nd, all at the same time, 1 of which was processed on July 9th. Now nothing is happening again. I can't make any progress in this casino, I don't know when or if I will get my money. That's why I had to file a complaint in the hope that I might get a clear answer here.
Egal was ich bei der kyc abteilung nachfrage bekomme ich nur standart emails. Der support kann oder will auch nicht helfen, sie meinten sie wissen nicht wie der ablauf ist, aber sie wissen wohl, wer zuerst kommt mahlt zuerst. Ich hab am 2.7. 3 auszahlungen beantragt, alle zur gleichen zeit, 1 davon wurde am 9.7. bearbeitet. Nun kommt wieder nichts. Ich komme in diesem casino nicht weiter,weiß nicht wann oder ob ich mein geld noch bekomme. Deswegen musste ich jetzt eine Beschwerde einreichen um zu hoffen das man hier vielleicht eine klare Antwort bekommt.
Δεν εκπλήσσομαι που υποβάλατε καταγγελία και για μένα είναι ένα καλό βήμα. Πρέπει να γνωρίζετε ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες, αλλά χωρίς ένσταση ή έγκυρο λόγο είναι δύσκολο να παραμείνετε ήρεμοι. Έτσι, το παράπονο θα είναι τουλάχιστον μια πίσω πόρτα εάν κάτι πάει στραβά και θα σας πάρει περισσότερο χρονικό διάστημα από αυτό που δίνουμε.
Θα χαρώ, λοιπόν, αν έρθετε την επόμενη φορά με θετικά νέα και μπορούμε και οι δύο να φτιάξουμε τη διάθεση. Όποιες αλλαγές και αν γίνουν, θα είμαι εδώ.
I am not surprised that you have filed a complaint and for me it is a good step. You must know that we give casinos 14 days, but without an appeal or a valid reason it is hard to stay calm. So the complaint will at least be a back door if something goes wrong and it would take you a longer time frame than we give.
So I will be glad if you come next time with positive news and we can both cheer ourselves up. Whatever changes occur, I will be here.
Μόλις πήρα τα τελευταία μου 500 ευρώ σήμερα. Επίσης, αποφάσισα να κλείσω τον λογαριασμό μου εκεί μετά από αυτό.
Είναι μόνο για αυτόν τον συγκεκριμένο λόγο. Πραγματικά δεν εκτιμούν τόσο πολύ τους παίκτες τους, για να πληρώνουν τα κέρδη στην ώρα τους.
Κατά τη γνώμη μου, η επεξεργασία αναλήψεων δεν είναι τόσο δύσκολη δουλειά, ειδικά όταν δεν χρησιμοποιείται μπόνους.
Φυσικά αν υπάρχει κάποιο οικονομικό πρόβλημα στο καζίνο, δεν θα πουν και θα βρουν λόγους για να μην πληρώσουν 🤷♂️
Και η 15χρονη εμπειρία μου στα καζίνο, ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους τους είναι ότι οι πληρωμές λειτουργούν και με τους δύο τρόπους.
Πριν από λίγα χρόνια ένα καζίνο μου πρότεινε να ακυρώσω το αίτημά μου και αν το κάνω αυτό, μπορούν να μου προσθέσουν 200% μπόνους σε αυτό το ποσό 🤣 Ήταν καλό χρηματικό ποσό... Ήμουν σαν wtf, δεν υπάρχει περίπτωση; 🤣 Το θέμα μου ήταν ότι ο Winshark πηγαίνει στην ίδια κατηγορία με το προαναφερθέν καζίνο 😮💨 Κάτι δεν πάει καλά....
Δεν θέλω να χρησιμοποιήσω το χρόνο μου για να ρωτήσω πότε γίνεται η επεξεργασία των κερδών μου, γιατί τα έχω κερδίσει με δίκαιο παιχνίδι.
Και συνολικά, διαφημίζουν το καζίνο τους σαν "ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ!" και τα λοιπά...
ΟΟΟΟΟΑΑΑΧΧ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ!!!! 😮💨😮💨🤯🤯🤯💨💨
Just got my last 500 eur today. Also, I decided to close my account there after that.
It's just for that specific reason. They really don't appreciate their players that much, to pay winnings on time.
For my opinnion, processing withdrawals isn't that difficult job to do, especially when there is no bonus used.
Of course if there is some financial problem on casino, they won't say and they will make up reasons to not to pay 🤷♂️
And my 15 year experience of casinos, one of their corner stones is that payments work to both ways.
Few years ago one casino suggested me to cancel my request and if I do that, they can add me 200% bonus to that sum 🤣 It was good sum of money... I was like wtf, no way? 🤣 My point was, that Winshark goes to same gategory as above mentioned casino 😮💨 There is something wrong....
I don't wanna use my time for asking when my winnings is being processed, because I have earned them with fair play.
And all in all, they advertise their casino like "FAST WITHDRAWALS!" etc...
WHOOOOAAAHHH FAST WITHDRAWALS!!!! 😮💨😮💨🤯🤯🤯💨💨
Καταρχάς, χαίρομαι που τα έχεις όλα. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος να δω αν θα πάρω και εγώ όλα μου τα χρήματα. Γιατί κι εγώ έχω αρχίσει να έχω τις αμφιβολίες μου. Και είναι το ίδιο με σένα, πάντα παίρνω τις ίδιες απαντήσεις. Κάθεται κάποιος εκεί ή μιλάω σε υπολογιστή; Ναι, είναι πραγματικά κρίμα που δεν έχετε άτομο επικοινωνίας, ή τουλάχιστον κάποιος εξηγεί πώς λειτουργεί το πρόγραμμα πληρωμών. Και ναι, έχεις πάντα την αίσθηση ότι δεν νοιάζονται για σένα. Λυπημένο, λυπηρό. Έδωσα επίσης μια θετική κριτική, αλλά μέχρι τότε το καζίνο ήταν πραγματικά υπέροχο. Εξακολουθεί να είναι, εκτός από την υποστήριξη, που απλά δεν λειτουργεί. Ελπίζω να πληρώσω τα χρήματά μου
First of all, I'm happy that you got everything. I'm very excited to see if I get all my money too. Because I'm starting to have my doubts too. And it's the same as with you, I always get the same answers. Is there a person sitting there or am I talking to a computer? Yes, it's a real shame that you don't have a contact person, or at least someone explains how the payout plan works. And yes, you always get the feeling that they don't care about you. Sad, sad. I also gave a positive review, but up until then the casino was really great. It still is, except for the support, that just doesn't work. I hope I get my money paid out
Erst mal freut es mich das du alles bekommen hast. Bin sehr gespannt ob ich auch mein ganzes Geld bekomme. Denn so langsam hab ich auch meine Zweifel. Und es ist wie bei dir, es kommen immer die gleichen Antworten. Sitzt da ein Mensch oder spreche ich mit einem Computer? Ja es ist richtig schade das man keinen Ansprechpartner hat, oder wenigstens mal erklärt bekommt wie der Auszahlungsplan läuft. Und ja man bekommt nur immer zu spüren das man ihnen egal ist. Traurig traurig. Ich hab auch noch eine positive bewertung abgegeben, aber bis dahin war das Casino auch echt top. Ist es immer noch, bis auf den support, das geht einfach nicht. Ich hoffe ich bekomme mein geld ausgezahlt
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.