Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWinshark Casino - γενική συζήτηση

Winshark Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 7 μήνες από Gretche70
|
10.603 προβολές 116 απαντήσεις |
|
1...3 4 56
πριν από 5 μήνες

I got email yesterday like this 🤣:

file

I don't get it eather, the delay 😣

It's shame, how casino banish their potential customers 😑

πριν από 5 μήνες

I see you are getting close to the 14 days we give casinos to send money to a player. I understand that delays can happen and the good news is that you have already received some of the money. 

However, to take an unreasonable amount of time to get the next instalment would not be satisfactory to me either, so if nothing is resolved and you don't get the money, you can turn to us. 

I'll be here if anything changes.😉

Jaro
πριν από 5 μήνες

Ναι και εγώ το βλέπω θετικό, οι 2 πληρωμές ήταν γρήγορες και χωρίς κανένα πρόβλημα. Τώρα έχω 3 πληρωμές των 500 ευρώ η καθεμία και ρώτησα αν υπάρχει πρόγραμμα πληρωμής. Επειδή μπόρεσαν να μου δώσουν μια ημερομηνία για την 1η μου πληρωμή. Μετά μου έστειλαν αυτό το email, το οποίο δεν καταλαβαίνω. Ίσως κάποιος εδώ μπορεί να μου το εξηγήσει; file

file ,


Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 5 μήνες

I would understand from this that they have some kind of limits where the player can apparently enter a withdrawal based on the level as they describe it. So I guess the higher the level the more you can withdraw in a certain amount of time. That's how I would interpret it. 

Also, as for the second passage, I find it strange that the casino can choose the method instead of the player because if the player doesn't have it available to them, why would they send them money any other way. That seems weird to me and I would probably ask the support how to understand that and what can happen. 

Are you going to try it ? 

Jaro
πριν από 5 μήνες

Ναι, μου φαίνεται περίεργο και το δεύτερο τμήμα. Αλλά θα το ρωτήσω. Βρίσκω λίγο περίεργα ό,τι μου γράφουν εκεί ή τι είναι στους όρους και τις προϋποθέσεις τους. Τονίζουν αρκετές φορές ότι έχουν το δικαίωμα να αποφασίσουν πότε και πόσα θα πληρώσουν. Συνεχίζουν να γράφουν, έχουν δικαίωμα, μετά έχουν δικαίωμα κλπ. Ναι, έχουν δικαίωμα, αλλά ως παίκτης έχω και δικαιώματα αν καταθέσω νόμιμα, παίξω και κερδίσω. Λοιπόν, ας δούμε πώς θα πάει. Έχω παίξει λίγο περισσότερο και κέρδισα. Το υπόλοιπο του λογαριασμού μου επέστρεψε στα 1200 ευρώ, αλλά δεν μπορώ να κάνω ανάληψη γιατί υπάρχουν άλλες 3 αναλήψεις των 500 ευρώ η καθεμία στην ουρά. Είμαι πολύ περίεργος να δω αν θα καταλήξω σαν τον Joossi και θα πρέπει να περιμένω για πάντα. Κάτι που δεν μπορώ να το εξηγήσω καθόλου, γιατί οι δύο πρώτες αναλήψεις μου διεκπεραιώθηκαν εντός 2 ημερών. Θα ήταν πραγματικά κρίμα αν έπρεπε να κάνω κι εγώ καταγγελία. Το καζίνο είναι κατά τα άλλα κορυφαίο, η επιλογή των παιχνιδιών είναι μεγάλη και λειτουργούν χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 5 μήνες

Sure it's a struggle when you like the casino but the withdrawals are in this state now. It doesn't make you feel good for sure and I understand your concern. 

I'd also be happy if everything could be fixed and a complaint wouldn't be necessary, but let's not get ahead of ourselves. 

When you get a response from the casino about what we discussed, be sure to let me know.

Jaro
πριν από 5 μήνες

Δεν έχω απάντηση στη συνομιλία μας, αλλά απάντησαν στην κριτική μου. Έδωσα μια θετική κριτική επειδή αυτό το καζίνο ήταν μόνο θετικό μέχρι τώρα. Δεν έχει σημασία αν καταθέτω, παίζω ή κάνω ανάληψη. Ολα πήγαν καλά. Εξακολουθώ να μην έχω καμία αμφιβολία, παρόλο που έχω κερδίσει πολλά περισσότερα τώρα. Αλλά μετά διάβασα για άλλους παίκτες εδώ, κάτι που με κάνει να αμφιβάλλω λίγο. Δεν μπορώ παρά να περιμένω και να δω τι θα γίνει, σήμερα είναι μόλις 3η μέρα και είναι Σαββατοκύριακο. Μόνο οι δύο πρώτες αναλήψεις μου υποβλήθηκαν σε επεξεργασία εντός 2 ημερών. Αλλά δεν θα ακυρώσω τις αναλήψεις μου όπως ο παίκτης παραπάνω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

I just today 500eur payment. I made that request 19.6.24. Still waiting others.

It's positive, that they pay, but it's really negative thing, that there is too much delay with payments 🤯

Joossi
πριν από 5 μήνες

Έχεις την αίσθηση ότι σου έστειλαν πληρωμή σήμερα για να μην κάνεις καταγγελία; Ούτε εμένα μου αρέσει που καθυστερούν τις πληρωμές έτσι. Δεν μπορεί κανείς να βοηθήσει εδώ στο Casino Guru; Έχω ήδη γράψει στο καζίνο αρκετές φορές για να ρωτήσω αν υπάρχει πρόγραμμα πληρωμής ή ημερομηνία που θα πληρώσουν. Αλλά η μόνη απάντηση που παίρνω είναι ότι έχουν το δικαίωμα και μετά το δικαίωμα ξανά και τους δικούς τους κανόνες. Απλώς δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοούν με αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 5 μήνες

Έχω ρωτήσει το καζίνο μερικές φορές αν μπορούν να μου εξηγήσουν τους κανόνες τους για τις πληρωμές. Αλλά πάντα λαμβάνω το ίδιο email. Πρέπει να υπάρχει κάποιο είδος σχεδίου πληρωμής για το πότε πληρώνουν ποιο ποσό. Δεν δίνουν όμως αναλυτική απάντηση. Δεν καταλαβαίνω. Έχω 3 x 500 ευρώ κατάθεση και 1900 ευρώ στο λογαριασμό μου. Πώς υποτίθεται ότι λειτουργεί; Η ζωντανή συνομιλία δεν μπορεί ή δεν επιτρέπεται να δώσει πληροφορίες σχετικά με τα οικονομικά; Ποιος μπορεί να με βοηθήσει τώρα για να μάθω πότε και πώς πληρώνει αυτό το καζίνο;;;;;

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 5 μήνες

file

πριν από 5 μήνες

Έχω ρωτήσει το καζίνο μερικές φορές αν μπορούν να μου εξηγήσουν τους κανόνες τους για τις πληρωμές. Αλλά πάντα λαμβάνω το ίδιο email. Πρέπει να υπάρχει κάποιο είδος σχεδίου πληρωμής για το πότε πληρώνουν ποιο ποσό. Δεν δίνουν όμως αναλυτική απάντηση. Δεν καταλαβαίνω. Έχω 3 x 500 ευρώ κατάθεση και 1900 ευρώ στο λογαριασμό μου. Πώς υποτίθεται ότι λειτουργεί; Η ζωντανή συνομιλία δεν μπορεί ή δεν επιτρέπεται να δώσει πληροφορίες σχετικά με τα οικονομικά; Ποιος μπορεί να με βοηθήσει τώρα για να μάθω πότε και πώς πληρώνει αυτό το καζίνο;;;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

I think it can be individual for each player, but you can agree on one thing and it doesn't take the least amount of time. I think it's up to various factors when they pay you the money, but since they avoid it, you won't know much.

Nevertheless, you know that if you have problems and you don't know what to do next, you can turn to us.

I firmly believe that this will not be necessary.

Jaro
πριν από 5 μήνες

Έλαβα ένα email στις 8 Ιουλίου που έλεγε ότι θα πληρώνονταν 500 ευρώ στις 9 Ιουλίου. Και ναι, πληρώθηκαν. Στη συνέχεια ρώτησα ξανά πόσο συχνά θα πλήρωναν. Αλλά κατά κάποιο τρόπο δεν πήρα μια εμπεριστατωμένη απάντηση. Μόνο αυτό

file

Αφού πληρώθηκαν 500 ευρώ σήμερα, μπόρεσα να πληρώσω άλλα 500 ευρώ. Τώρα έχω άλλες 3 πληρωμές που πρέπει να διεκπεραιωθούν. Είμαι πολύ περίεργος πόσο καιρό πρέπει να περιμένω αυτή τη φορά. Οι δύο πρώτες πληρωμές καταβλήθηκαν σε 2 ημέρες. Τώρα κέρδισα λίγο ακόμα και έπρεπε να περιμένω 7 μέρες. Εάν χρειαστούν ξανά 7 ημέρες ή περισσότερες, θα χρειαστούν εβδομάδες μέχρι να πάρω τα χρήματά μου, αν όντως συνεχίσουν να πληρώνουν. Απλώς δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την καθυστέρηση

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 5 μήνες

Well, if it's going to be like this all the time, then you know what you can prepare for if you continue to play here. If it doesn't suit you then I wouldn't play anymore just until the casino pays me everything. But if you don't mind, then you can stay here on the other hand. It's all about your own preference. 

I don't know what exactly might be bothering the casino, but apparently it has enough withdrawals and that could be a problem. Maybe it could be a 3rd party provider. It would be best to know from them, so I strongly believe that the delay will be as small as possible and you will get your money quickly. Feel free to let me know how long you will wait this time.

Jaro
πριν από 5 μήνες

Ναι, απλά δεν πρόκειται να παίξω καθόλου και να περιμένω να δω τι θα γίνει. Το ίδιο το καζίνο είναι αρκετά καλό, γι' αυτό έγραψα μια θετική κριτική. Αλλά δεν νομίζω ότι η υποστήριξη είναι εντάξει, είναι σαν να μιλάς σε υπολογιστή και να παίρνεις μόνο αποθηκευμένες απαντήσεις. Μάλλον έγραψα την κριτική πολύ γρήγορα και ίσως χρειαστεί να την αλλάξω ξανά. Και όχι, δεν μου αρέσει καθόλου η πολύ καθυστερημένη πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
Joossi
πριν από 5 μήνες

Έχετε λάβει όλα τα χρήματά σας τώρα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Ναι, απλά δεν πρόκειται να παίξω καθόλου και να περιμένω να δω τι θα γίνει. Το ίδιο το καζίνο είναι αρκετά καλό, γι' αυτό έγραψα μια θετική κριτική. Αλλά δεν νομίζω ότι η υποστήριξη είναι εντάξει, είναι σαν να μιλάς σε υπολογιστή και να παίρνεις μόνο αποθηκευμένες απαντήσεις. Μάλλον έγραψα την κριτική πολύ γρήγορα και ίσως χρειαστεί να την αλλάξω ξανά. Και όχι, δεν μου αρέσει καθόλου η πολύ καθυστερημένη πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Clearly no player has it and I'm not surprised. Of course, sometimes you have to consider what is the delay for whom, because sometimes it's even one day for the players. But that's not the case and I know why you have that opinion. 

So we'll see how it goes.

Jaro
πριν από 5 μήνες

Ό,τι και να ρωτήσω το τμήμα KYC, λαμβάνω μόνο τυπικά email. Η υποστήριξη δεν μπορεί ή δεν θα βοηθήσει, είπαν ότι δεν ξέρουν πώς λειτουργεί, αλλά ξέρουν ότι ο πρώτος έρχεται, ο πρώτος εξυπηρετητής. Ζήτησα 3 αναλήψεις στις 2 Ιουλίου, όλες ταυτόχρονα, 1 από τις οποίες διεκπεραιώθηκε στις 9 Ιουλίου. Τώρα δεν ξαναγίνεται τίποτα. Δεν μπορώ να κάνω καμία πρόοδο σε αυτό το καζίνο, δεν ξέρω πότε ή αν θα πάρω τα χρήματά μου. Γι' αυτό αναγκάστηκα να κάνω καταγγελία με την ελπίδα να πάρω μια σαφή απάντηση εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 5 μήνες

I am not surprised that you have filed a complaint and for me it is a good step. You must know that we give casinos 14 days, but without an appeal or a valid reason it is hard to stay calm. So the complaint will at least be a back door if something goes wrong and it would take you a longer time frame than we give. 

So I will be glad if you come next time with positive news and we can both cheer ourselves up. Whatever changes occur, I will be here. 

Gretche70
πριν από 5 μήνες

Just got my last 500 eur today. Also, I decided to close my account there after that.

It's just for that specific reason. They really don't appreciate their players that much, to pay winnings on time.

For my opinnion, processing withdrawals isn't that difficult job to do, especially when there is no bonus used.

Of course if there is some financial problem on casino, they won't say and they will make up reasons to not to pay 🤷‍♂️

And my 15 year experience of casinos, one of their corner stones is that payments work to both ways.


Few years ago one casino suggested me to cancel my request and if I do that, they can add me 200% bonus to that sum 🤣 It was good sum of money... I was like wtf, no way? 🤣 My point was, that Winshark goes to same gategory as above mentioned casino 😮‍💨 There is something wrong....


I don't wanna use my time for asking when my winnings is being processed, because I have earned them with fair play.

And all in all, they advertise their casino like "FAST WITHDRAWALS!" etc...

WHOOOOAAAHHH FAST WITHDRAWALS!!!! 😮‍💨😮‍💨🤯🤯🤯💨💨

Joossi
πριν από 5 μήνες

Καταρχάς, χαίρομαι που τα έχεις όλα. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος να δω αν θα πάρω και εγώ όλα μου τα χρήματα. Γιατί κι εγώ έχω αρχίσει να έχω τις αμφιβολίες μου. Και είναι το ίδιο με σένα, πάντα παίρνω τις ίδιες απαντήσεις. Κάθεται κάποιος εκεί ή μιλάω σε υπολογιστή; Ναι, είναι πραγματικά κρίμα που δεν έχετε άτομο επικοινωνίας, ή τουλάχιστον κάποιος εξηγεί πώς λειτουργεί το πρόγραμμα πληρωμών. Και ναι, έχεις πάντα την αίσθηση ότι δεν νοιάζονται για σένα. Λυπημένο, λυπηρό. Έδωσα επίσης μια θετική κριτική, αλλά μέχρι τότε το καζίνο ήταν πραγματικά υπέροχο. Εξακολουθεί να είναι, εκτός από την υποστήριξη, που απλά δεν λειτουργεί. Ελπίζω να πληρώσω τα χρήματά μου

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 56
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα