ΦόρουμΚαζίνοWinshark Casino - γενική συζήτηση

Winshark Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 4 μήνες από Gretche70
|
5571 προβολές 93 απαντήσεις |
|
12 3 45
Προσθήκη ανάρτησης
florianmuehleisen98
πριν από 4 μήνες

The only way to speed up the process is if the casino is willing to do so, unfortunately. In this case, I can see, though, that they have these limits stated on their site:

file

So I believe the casino is acting exactly as stated in their terms.

πριν από 4 μήνες

Ναι, αλλά δεν πληρώνουν κάθε μέρα. Σήμερα περίμενα πραγματικά μια πληρωμή. Τώρα η υποστήριξη μου λέει ότι η επόμενη δεν θα έρθει μέχρι αύριο. Άρα θα μου πάρει για πάντα να πληρώσω 3000€

Αυτόματη μετάφραση:
florianmuehleisen98
πριν από 4 μήνες

Did they give you any reason for the delay, perhaps?🤔 Sometimes this happens, especially if the casino is understaffed or overloaded with withdrawal requests.

πριν από 2 μήνες

filefile Γειά σου!

Έπαιξα εκεί πρόσφατα στο winshark casino και κέρδισα αρκετά καλά σε σύγκριση με τις καταθέσεις. Ολοκλήρωσα με επιτυχία την επιβεβαίωση του λογαριασμού παιχνιδιού. Και πήρα μια κατάθεση που αποσύρθηκε.

Έπρεπε να γίνουν κέρδη σε πολλές αναλήψεις, γιατί το μέγιστο ποσό μιας ανάληψης είναι 500e

Τώρα οι αναλήψεις βρίσκονται σε κατάσταση «εκκρεμότητας» για έκτη μέρα και το καζίνο δίνει στρογγυλές απαντήσεις που θα ενημερώσει η οικονομική ομάδα όταν ολοκληρωθούν οι αναλήψεις.

Τι να κάνουμε λοιπόν γι' αυτό;


Δεν είναι η λειτουργία ενός καλού καζίνο. Για παράδειγμα, εάν ο παίκτης γνωρίζει τον κίνδυνο να χάσει, τότε γιατί το καζίνο δεν χορηγεί γενναιόδωρα κέρδη στους παίκτες του; Είναι περίεργο... Για χάρη του ευγενούς παιχνιδιού, τόσο το καζίνο όσο και ο παίκτης πρέπει να ακολουθήσουν τη γενική εικόνα


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Joossi
πριν από 2 μήνες

Hi, if you've gotten a withdrawal before like you say, I'd be patient. 

We give casinos 14 days to sort out everything they need, so if they can't send you the money, then we'll try to help you out. 

Also, you say you're verified, so maybe they'll check your gameplay and such and when they're done with that process they'll get to the withdrawal. 

However, this is just my guess and may not be the reason. 

So I would wait and see if the casino gets back to you and tells you something relevant or if nothing moves forward and you file a complaint with us. 

I'd like you to update me. 

Fingers crossed that all goes well. 🤞

Jaro
πριν από 2 μήνες

Σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας! Θα περιμένω αυτές τις 14 μέρες. Αν δεν λειτουργήσει μέχρι τότε, θα σας κάνω μια καταγγελία.

Σταυρωμένα δάχτυλα! 👍

Αυτόματη μετάφραση:
Joossi
πριν από 2 μήνες

I hope that you will be able to get your money soon, so any intervention from our complaint team won't be needed. They are unfortunately not able to start investigating before this 14-day time period passes.🤷‍♀️

We'll wait for the updates.

πριν από 2 μήνες

Μόλις κέρδισα 130.000 DKK, αλλά η winshark δεν θα τα ορίσει για πληρωμή και η υποστήριξη δεν μπορεί να με βοηθήσει


Έχει λάβει κανείς τα χρήματά του και πώς το έκανες; Θα ήθελα τα χρήματα να μπουν στον λογαριασμό μου καθώς έχω κερδίσει νομικά, ελπίζω κάποιος να μπορεί να βοηθήσει.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Γειά σου,


Η εμπειρία μου με το Winhark ήταν πολύ, πολύ κακή. Είχα πληρώσει 500 € από τα χρήματά μου. Δυστυχώς, αναγκάστηκα να παίξω το υπόλοιπο κομμάτι σιγά σιγά λόγω μεγάλου χρόνου αναμονής. Για να είμαι ειλικρινής, ένιωσα ότι ήταν πολύ ανόητο να περιμένω. Μπορώ μόνο να προτείνω την αποστολή πολλών μηνυμάτων υποστήριξης κάθε μέρα. Έχω την αίσθηση ότι αν τους ασκήσεις τη σωστή πίεση, θα πληρώσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
henrikthranepedersen
πριν από 2 μήνες

Hi there!

They have paid now two withdrawals to me and two more is still pending.

I waited those two succesful withdrawals about week, but still there is missing winnings.

I guess you'll just have to wait.

On my case, there is 4 days left, when that 14 days time period is passed. So, then starts to investigate that. Let's hope they don't have to do that 👍

It seems that finance department checks your every played round manually, even if it was 0,10 eur round 😅 just joking ... I don't know, why that finance department feels so primal 🤷‍♂️ or do they do that just on purpose. Just wanting player to cancel his/hers requests and lose those back.


For my opinnion : Players allways do know the risks of gambling of course. I play, because I want win some money.

That's for sure, if someone wins, then some other loses, because casino allways wins. I guess it's basic rule of gambling. And for that reason every casino should respect players and pay winnings on time as fast as players do deposits there. Well, almost that fast.. 😅


Joossi
πριν από 2 μήνες

And for those two succesfull withdrawals I contacted every day to finance department and asked them to process those requests.

It feels stupid, yes, and customer service / finance department allways answered the same message. It was like "our financial procedures are reviewed due course".... "finance department will notify of every payout by email" ... "concratulate of your winnings"

Third day email in a row made me annoyed 🤣 and I got the same answer like 7 days... It's like automated email, so no one has to bother to answer any specific questions.

It's too hard to speak/write freely 🤷‍♂️

πριν από 2 μήνες

Μόλις κέρδισα 130.000 DKK, αλλά η winshark δεν θα τα ορίσει για πληρωμή και η υποστήριξη δεν μπορεί να με βοηθήσει


Έχει λάβει κανείς τα χρήματά του και πώς το έκανες; Θα ήθελα τα χρήματα να μπουν στον λογαριασμό μου καθώς έχω κερδίσει νομικά, ελπίζω κάποιος να μπορεί να βοηθήσει.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

What is the reason the casino won't let you withdraw, though? I hope we can somehow help.

πριν από 2 μήνες

Γειά σου,


Η εμπειρία μου με το Winhark ήταν πολύ, πολύ κακή. Είχα πληρώσει 500 € από τα χρήματά μου. Δυστυχώς, αναγκάστηκα να παίξω το υπόλοιπο κομμάτι σιγά σιγά λόγω μεγάλου χρόνου αναμονής. Για να είμαι ειλικρινής, ένιωσα ότι ήταν πολύ ανόητο να περιμένω. Μπορώ μόνο να προτείνω την αποστολή πολλών μηνυμάτων υποστήριξης κάθε μέρα. Έχω την αίσθηση ότι αν τους ασκήσεις τη σωστή πίεση, θα πληρώσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Too bad you haven't informed our team about these events in your complaint; it could have a different outcome, perhaps.🤷‍♀️

Joossi
πριν από 2 μήνες

Έχετε λάβει ακόμα τα χρήματά σας;

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 2 μήνες

Hi, why do you ask, are you waiting for money here too ? 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Γεια ναι. Σήμερα ζήτησα 3 αναλήψεις των 500 ευρώ η καθεμία για πρώτη φορά. Γι' αυτό ήθελα να μάθω αν ο Joossi έχει λάβει τα χρήματά του. Επίσης με έκανε λίγο υποψιασμένο γιατί έχει επεξεργασία 6 μέρες. Μέχρι στιγμής έχω λάβει και 2 αναλήψεις των 500 ευρώ η κάθε μία. Αυτές οι αναλήψεις υποβλήθηκαν σε επεξεργασία εντός 2 ημερών.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 2 μήνες

I have got 1000 eur, but other 1000 is still missing/pending. I did my requests about 11 days ago 😮‍💨

So, haven't got all of those 🤷‍♂️

Just this morning, I asked "finance team " to execute them and I got same email back that "our financial procedures are reviewed due course" 🤯

Joossi
πριν από 2 μήνες

Την πρώτη φορά μου έδωσαν ακριβή ημερομηνία πότε θα με πληρώσουν, αλλά όχι εσύ; Δεν καταλαβαίνω αυτή την καθυστέρηση. Είμαι περίεργος να δω πώς θα πάει για μένα τώρα

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 2 μήνες

I got email yesterday like this 🤣:

file

I don't get it eather, the delay 😣

It's shame, how casino banish their potential customers 😑

πριν από 2 μήνες

Γεια ναι. Σήμερα ζήτησα 3 αναλήψεις των 500 ευρώ η καθεμία για πρώτη φορά. Γι' αυτό ήθελα να μάθω αν ο Joossi έχει λάβει τα χρήματά του. Επίσης με έκανε λίγο υποψιασμένο γιατί έχει επεξεργασία 6 μέρες. Μέχρι στιγμής έχω λάβει και 2 αναλήψεις των 500 ευρώ η κάθε μία. Αυτές οι αναλήψεις υποβλήθηκαν σε επεξεργασία εντός 2 ημερών.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Then I would be a bit more patient and see what happens next. The fact that you have already received some money is certainly positive and I would not be so nervous yet. 

Anyway, whatever happens or you get new information, I'll be here and you can let me know. 😉

12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη