Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWinshark Casino - γενική συζήτηση

Winshark Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

 από Gretche70
|
16.484 προβολές 122 απαντήσεις |
|
1 2 3...7
george234826348

Always glad to help.🙂

Γεια σε όλους,


Κι εγώ κατέθεσα εδώ και τώρα έχω δύο ποσά για ανάληψη. Ένα 1500 και ένα 1400. Η διεύθυνσή μου και η ταυτότητά μου έχουν επαληθευτεί. Ωστόσο, δεν έχω λάβει ακόμη την απόδειξη κατάθεσης. Πόσο καιρό σας πήρε αυτό;


Έχω ήδη προσπαθήσει να σας κάνω ένα παράπονο, αλλά όταν απαντώ στην τρίτη ερώτηση φτάνω πάντα σε ένα χωράφι όπου δεν υπάρχει τίποτα εκεί;

Σας ζητώ να επικοινωνήσετε με το καζίνο και να ασκήσετε πίεση στο καζίνο. κανονικά αυτό συμβαίνει πολύ πιο γρήγορα και μου μυρίζει σαν απάτη.


Επειδή είναι περίπου 3000€, θα ήμουν πολύ ευγνώμων.


τις καλύτερες ευχές


Φλωριάν

Αυτόματη μετάφραση:
florianmuehleisen98

Hi. I am glad that, in the end, you have successfully submitted your complaint, and I can see that our team has already started to work on it.

Have you gotten any news from the casino, perhaps? I can see that your first withdrawal was already paid, so hopefully soon you will be able to get the rest as well.

Please let us know whenever you have any updates.

Γεια σου Romi,


Η πρώτη μου ανάληψη έχει ήδη εξοφληθεί; Που μπορείτε να το δείτε αυτό; Δεν έχω λάβει email που να λέει ότι η απόσυρσή μου έχει διεκπεραιωθεί. Το έφτιαξα στο καζίνο αλλά δεν έχω λάβει τίποτα ακόμα.


Δεν έχω λάβει νέα ακόμα.

τις καλύτερες ευχές


Φλωριάν

Αυτόματη μετάφραση:
florianmuehleisen98

Ooh, sorry, my mistake then. I thought you said in your complaint that it had been paid out yesterday.🤷‍♀️

So we will wait for the news, hoping for some positive ones.🤞

Γεια σου Romi,

τότε εκφράστηκα λάθος.


Κέρδισα συνολικά 3500€.

Λόγω των ορίων ανάληψης στο Winshark, μπορώ να κάνω ανάληψη μόνο 500 € ανά ανάληψη. Μπορείτε να το κάνετε αυτό τρεις φορές την ημέρα.


Έχω πληρώσει τα πρώτα 3 x 500€ αλλά δεν έχουν διεκπεραιωθεί ακόμα.


Πρέπει να κάνω αυτή τη διαδικασία ξανά σήμερα και αύριο.


Ως εκ τούτου, σας ζητώ να το παρακολουθείτε. Επειδή διακυβεύονται 3500€, θα ήμουν ευγνώμων αν μπορούσατε να με υποστηρίξετε με τις πληρωμές μου.


τις καλύτερες ευχές


Φλοριάν

Αυτόματη μετάφραση:
florianmuehleisen98

It was just a misunderstanding, no problem at all.😉 I hope the casino will be able to pay you without any intervention from our complaint team. Please keep us updated.

Γεια σε όλους,


Τα πρώτα 500€ έχουν φτάσει στον λογαριασμό μου, παρακαλώ συνεχίστε την πίεση αν έχετε μιλήσει καν στο καζίνο.


Γι' αυτό, παρακολουθήστε την υπόθεση Trzdm, αλλά αυτά είναι καλά νέα 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
florianmuehleisen98

This is the news we hoped for, right? It's great to hear it.👌

ναι είναι πολύ καλά νέα. Παρακολουθείτε την υπόθεση Trzdm μου;


Ελπίζω οι άλλες πληρωμές να έρθουν γρήγορα η μία μετά την άλλη 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
florianmuehleisen98

Γειά σου

Έχετε γράψει ποτέ στην ομάδα υποστήριξης του καζίνο; Ή στο ίδιο το οικονομικό τμήμα; Επειδή μου έγραψαν ότι υπάρχει πρόγραμμα πληρωμής και μου είπαν την ακριβή ημερομηνία που θα εξοφληθούν τα χρήματα. Οπότε απλώς ρωτήστε και θα μάθετε πότε και ποιες ημέρες θα πληρωθούν τα χρήματά σας.

Αυτόματη μετάφραση:

ναι είναι πολύ καλά νέα. Παρακολουθείτε την υπόθεση Trzdm μου;


Ελπίζω οι άλλες πληρωμές να έρθουν γρήγορα η μία μετά την άλλη 🙂

Αυτόματη μετάφραση:

If you mean if our complaint team intervened in your case, I would believe that there was no need to do that and the casino really pays your withdrawal from their own interest. I hope it'll stay that way.😉

Gretche70

Ευχαριστώ για τη βοήθειά σου! Θα το κάνω 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Όλα ξεκάθαρα 🙂


Ας αφήσουμε το παράπονο Trzdm ανοιχτό προς το παρόν, σωστά;😉 για να είμαστε ασφαλείς.

Αυτόματη μετάφραση:
florianmuehleisen98

Sure. You can close the complaint whenever you're ready, just make sure to keep them informed as well, please.

Τέλεια, σίγουρα θα το κάνω 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
florianmuehleisen98

Thank you.🙂

Γεια σου Romi,

Τώρα περιμένω τη δεύτερη πληρωμή. Ούτε το οικονομικό τμήμα απαντά στις ερωτήσεις μου.

Μου φαίνεται πολύ περίεργο όλο αυτό. Πληρώνουν μόνο 500 € το πολύ την ημέρα. Αυτό που πραγματικά δεν καταλαβαίνω είναι ότι λένε ότι μπορείς να ζητήσεις το πολύ τρεις αναλήψεις, αλλά μεταφέρουν μόνο μία.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το καζίνο και να τους πείτε να κάνουν τις τρεις αναλήψεις τους την ημέρα; Διαφορετικά θα μου πάρει για πάντα για να πάρω τα χρήματά μου. Έχω αρχίσει να ανησυχώ λίγο...

Εκκρεμούν ακόμη 3000€. 1500€ υπάρχουν στον λογαριασμό μου που δεν μπορώ να τα κάνω ανάληψη λόγω των ορίων ανάληψης και τα 1500€ βρίσκονται ήδη στο οικονομικό τμήμα και περιμένουν να πληρωθούν.


Σας παρακαλώ να με υποστηρίξετε σε αυτό, θα ήμουν πραγματικά ευγνώμων.


Φλοριάν


Αυτόματη μετάφραση:
florianmuehleisen98

Hello. Unfortunately, if the casino is paying you, we are unable to do anything about it. Hopefully, you will get your money soon.🤞

We will wait for any updates.

Γειά σου ,


Φαίνεται ότι θα πληρώσουν τη δεύτερη πληρωμή μου αύριο. Αλλά αυτό δεν μπορεί να είναι αλήθεια. Θα μου πάρει τουλάχιστον δύο εβδομάδες για να λάβω τις πληρωμές μου. Δεν υπάρχει τρόπος να επιταχυνθεί αυτή η διαδικασία;

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα