πριν από 7 μήνες
0
Γεια σε όλους,
Κι εγώ κατέθεσα εδώ και τώρα έχω δύο ποσά για ανάληψη. Ένα 1500 και ένα 1400. Η διεύθυνσή μου και η ταυτότητά μου έχουν επαληθευτεί. Ωστόσο, δεν έχω λάβει ακόμη την απόδειξη κατάθεσης. Πόσο καιρό σας πήρε αυτό;
Έχω ήδη προσπαθήσει να σας κάνω ένα παράπονο, αλλά όταν απαντώ στην τρίτη ερώτηση φτάνω πάντα σε ένα χωράφι όπου δεν υπάρχει τίποτα εκεί;
Σας ζητώ να επικοινωνήσετε με το καζίνο και να ασκήσετε πίεση στο καζίνο. κανονικά αυτό συμβαίνει πολύ πιο γρήγορα και μου μυρίζει σαν απάτη.
Επειδή είναι περίπου 3000€, θα ήμουν πολύ ευγνώμων.
τις καλύτερες ευχές
Φλωριάν
Hello everyone,
I also deposited here and now have two amounts to withdraw. One 1500 and one 1400. My address and my identity have been verified. However, I haven't received my deposit receipt yet. How long did this take for you?
I have already tried to make a complaint to you but when I answer the third question I always get to a field where there is nothing there?
I ask you to contact the casino & put some pressure on the casino.. normally this happens much faster & it smells like a scam to me.
Since it's about 3000€, I would be very grateful.
Best regards
florian
Hallo zusammen,
habe ebenfalls hier eingezahlt& habe nun zwei Beträge zum auszahlen. Einmal 1500 & einmal 1400. Meine Adresse & meine Identität sind verifiziert. Meine Einzahlungsbeleg allerdings noch nicht. Wie lange hat dies bei euch gedauert ?
Ich habe bereits versucht eine Beschwerde bei euch zu erstellen komme aber bei der 3. Frage immer auf ein Feld wo nichts steht?
Ich bitte euch, sich mit dem Casino in Verbindung zu setzen & dem Casino etwas Druck zu machen.. normalerweise geht das alles viel schneller & es riecht für mich nach scam.
Da es um fast 3000€ geht wäre ich euch sehr dankbar.
viele Grüße
florian
Γεια. Χαίρομαι που, τελικά, υποβάλατε με επιτυχία την καταγγελία σας και βλέπω ότι η ομάδα μας έχει ήδη αρχίσει να εργάζεται πάνω σε αυτό.
Έχετε λάβει κάποια νέα από το καζίνο, ίσως; Μπορώ να δω ότι η πρώτη σας ανάληψη έχει ήδη πληρωθεί, οπότε ελπίζουμε ότι σύντομα θα μπορείτε να πάρετε και τα υπόλοιπα.
Ενημερώστε μας όποτε έχετε ενημερώσεις.
Hi. I am glad that, in the end, you have successfully submitted your complaint, and I can see that our team has already started to work on it.
Have you gotten any news from the casino, perhaps? I can see that your first withdrawal was already paid, so hopefully soon you will be able to get the rest as well.
Please let us know whenever you have any updates.
Γεια σου Romi,
Η πρώτη μου ανάληψη έχει ήδη εξοφληθεί; Που μπορείτε να το δείτε αυτό; Δεν έχω λάβει email που να λέει ότι η απόσυρσή μου έχει διεκπεραιωθεί. Το έφτιαξα στο καζίνο αλλά δεν έχω λάβει τίποτα ακόμα.
Δεν έχω λάβει νέα ακόμα.
τις καλύτερες ευχές
Φλωριάν
Hello Romi,
My first withdrawal has already been paid out? Where can you see that? I haven't received an email saying that my withdrawal has been processed. I made it in the casino but I haven't received anything yet.
I haven't received any news yet.
Best regards
florian
Hallo Romi,
meine erste Auszahlung ist bereits ausgezahlt wurden? Wo siehst du das ? Ich habe noch keine email erhalten das meine Auszahlung bearbeitet wurde. Ich habe sie im Casino getätigt aber erhalten habe ich noch nichts.
bis jetzt habe ich noch keine Neuigkeiten erhalten.
viele Grüße
florian
Ωχ, συγγνώμη, λάθος μου τότε. Νόμιζα ότι είπες στην καταγγελία σου ότι είχε εξοφληθεί χθες.🤷♀️
Θα περιμένουμε λοιπόν νέα, ελπίζοντας σε κάποια θετικά.🤞
Ooh, sorry, my mistake then. I thought you said in your complaint that it had been paid out yesterday.🤷♀️
So we will wait for the news, hoping for some positive ones.🤞
Γεια σου Romi,
τότε εκφράστηκα λάθος.
Κέρδισα συνολικά 3500€.
Λόγω των ορίων ανάληψης στο Winshark, μπορώ να κάνω ανάληψη μόνο 500 € ανά ανάληψη. Μπορείτε να το κάνετε αυτό τρεις φορές την ημέρα.
Έχω πληρώσει τα πρώτα 3 x 500€ αλλά δεν έχουν διεκπεραιωθεί ακόμα.
Πρέπει να κάνω αυτή τη διαδικασία ξανά σήμερα και αύριο.
Ως εκ τούτου, σας ζητώ να το παρακολουθείτε. Επειδή διακυβεύονται 3500€, θα ήμουν ευγνώμων αν μπορούσατε να με υποστηρίξετε με τις πληρωμές μου.
τις καλύτερες ευχές
Φλοριάν
Hello Romi,
then I expressed myself incorrectly.
I won a total of 3500€.
Due to the withdrawal limits at Winshark, I can only withdraw €500 per withdrawal. You can do this three times per day.
I have paid out the first 3 x 500€ but they have not been processed yet.
I have to do this procedure again today and tomorrow too.
Therefore, I ask you to keep an eye on it. Since 3500€ is at stake, I would be grateful if you could support me with my payouts.
Best regards
Florian
Hallo Romi,
dann habe ich mich falsch ausgedrückt.
ich habe insgesamt 3500€ gewonnen.
durch die auszahlungslimits bei winshark kann ich nur 500€ pro Auszahlung auszahlen. Dies kann man pro Tag 3x machen.
die ersten 3 x 500€ habe ich ausgezahlt aber bearbeitet wurden diese noch nicht.
diese Vorgehensweise muss ich heute nochmal machen & morgen auch.
deshalb bitte ich euch dort mal ein Auge drauf zu haben , da es um 3500€ geht wäre ich euch dankbar wenn ihr mich unterstützt bei meinen Auszahlungen.
viele Grüße
Florian
Ήταν απλώς μια παρεξήγηση, κανένα πρόβλημα.😉 Ελπίζω ότι το καζίνο θα μπορέσει να σας πληρώσει χωρίς καμία παρέμβαση από την ομάδα παραπόνων μας. Παρακαλούμε κρατήστε μας ενήμερους.
It was just a misunderstanding, no problem at all.😉 I hope the casino will be able to pay you without any intervention from our complaint team. Please keep us updated.
Γεια σε όλους,
Τα πρώτα 500€ έχουν φτάσει στον λογαριασμό μου, παρακαλώ συνεχίστε την πίεση αν έχετε μιλήσει καν στο καζίνο.
Γι' αυτό, παρακολουθήστε την υπόθεση Trzdm, αλλά αυτά είναι καλά νέα 🙂
Hello everyone,
The first 500€ have arrived in my account, please keep up the pressure if you have even spoken to the casino.
so please keep an eye on the Trzdm case, but that's good news 🙂
Hallo zusammen,
die ersten 500€ sind auf meinem Konto angekommen, bitte weiter Druck machen sofern ihr mit dem Casino überhaupt gesprochen hattet.
also bitte den Fall Trzdm im Auge behalten, aber sind schon mal gute Nachrichten 🙂
Αυτά είναι τα νέα που ελπίζαμε, σωστά; Είναι υπέροχο να το ακούς.👌
This is the news we hoped for, right? It's great to hear it.👌
ναι είναι πολύ καλά νέα. Παρακολουθείτε την υπόθεση Trzdm μου;
Ελπίζω οι άλλες πληρωμές να έρθουν γρήγορα η μία μετά την άλλη 🙂
yes that is very good news. Are you keeping an eye on my Trzdm case?
I hope the other payouts come quickly one after the other 🙂
jaaa das sind sehr gute Nachrichten. Behaltet ihr mein Fall Trzdm im Auge ?
Ich hoffe die anderen Auszahlungen kommen jetzt auch nacheinander schnell 🙂
Γειά σου
Έχετε γράψει ποτέ στην ομάδα υποστήριξης του καζίνο; Ή στο ίδιο το οικονομικό τμήμα; Επειδή μου έγραψαν ότι υπάρχει πρόγραμμα πληρωμής και μου είπαν την ακριβή ημερομηνία που θα εξοφληθούν τα χρήματα. Οπότε απλώς ρωτήστε και θα μάθετε πότε και ποιες ημέρες θα πληρωθούν τα χρήματά σας.
Hello
Have you ever written to the casino's support team? Or to the finance department itself? Because they wrote to me that there is a payout plan and told me the exact date when the money will be paid out. So just ask, then you'll know when and on which days your money will be paid out.
Hallo
Hast du mit dem Support von dem Casino denn schon mal geschrieben. Oder mit der Finanzabteilung selbst? Denn mir hatten sie geschrieben das es einen Auszahlungsplan gibt und mir das genaue Datum geschrieben wann das Geld raus geht. Also frage doch einfach mal nach, dann weist du wann , an welchen tagen dein Geld ausgezahlt wird
ναι είναι πολύ καλά νέα. Παρακολουθείτε την υπόθεση Trzdm μου;
Ελπίζω οι άλλες πληρωμές να έρθουν γρήγορα η μία μετά την άλλη 🙂
yes that is very good news. Are you keeping an eye on my Trzdm case?
I hope the other payouts come quickly one after the other 🙂
jaaa das sind sehr gute Nachrichten. Behaltet ihr mein Fall Trzdm im Auge ?
Ich hoffe die anderen Auszahlungen kommen jetzt auch nacheinander schnell 🙂
Αν εννοείτε αν η ομάδα παραπόνων μας παρενέβη στην περίπτωσή σας, θα πίστευα ότι δεν υπήρχε λόγος να γίνει κάτι τέτοιο και το καζίνο πληρώνει πραγματικά την απόσυρσή σας από το δικό του συμφέρον. Ελπίζω να παραμείνει έτσι.😉
If you mean if our complaint team intervened in your case, I would believe that there was no need to do that and the casino really pays your withdrawal from their own interest. I hope it'll stay that way.😉
Ευχαριστώ για τη βοήθειά σου! Θα το κάνω 🙂
Thanks for your help! I will do that 🙂
Danke für deine Hilfe! Das werde ich machen 🙂
Όλα ξεκάθαρα 🙂
Ας αφήσουμε το παράπονο Trzdm ανοιχτό προς το παρόν, σωστά;😉 για να είμαστε ασφαλείς.
All clear 🙂
Let's leave the complaint Trzdm open for now, right?😉 just to be on the safe side.
Alles klar 🙂
wir lassen die Beschwerde Trzdm mal noch offen oder?😉 nur zur Sicherheit.
Σίγουρος. Μπορείτε να κλείσετε την καταγγελία όποτε είστε έτοιμοι, απλώς φροντίστε να τους ενημερώνετε επίσης, παρακαλώ.
Sure. You can close the complaint whenever you're ready, just make sure to keep them informed as well, please.
Γεια σου Romi,
Τώρα περιμένω τη δεύτερη πληρωμή. Ούτε το οικονομικό τμήμα απαντά στις ερωτήσεις μου.
Μου φαίνεται πολύ περίεργο όλο αυτό. Πληρώνουν μόνο 500 € το πολύ την ημέρα. Αυτό που πραγματικά δεν καταλαβαίνω είναι ότι λένε ότι μπορείς να ζητήσεις το πολύ τρεις αναλήψεις, αλλά μεταφέρουν μόνο μία.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το καζίνο και να τους πείτε να κάνουν τις τρεις αναλήψεις τους την ημέρα; Διαφορετικά θα μου πάρει για πάντα για να πάρω τα χρήματά μου. Έχω αρχίσει να ανησυχώ λίγο...
Εκκρεμούν ακόμη 3000€. 1500€ υπάρχουν στον λογαριασμό μου που δεν μπορώ να τα κάνω ανάληψη λόγω των ορίων ανάληψης και τα 1500€ βρίσκονται ήδη στο οικονομικό τμήμα και περιμένουν να πληρωθούν.
Σας παρακαλώ να με υποστηρίξετε σε αυτό, θα ήμουν πραγματικά ευγνώμων.
Φλοριάν
Hello Romi,
I am now waiting for the second payment. The finance department is not answering my questions either.
This all seems very strange to me. They only pay out a maximum of €500 per day. What I really don't understand is that they say you can request a maximum of three withdrawals, but they only transfer one.
Can you please contact the casino and tell them to make their three withdrawals per day? Otherwise it will take me forever to get my money. I'm starting to get a little worried...
There are still €3000 outstanding. €1500 is in my account that I cannot withdraw due to the withdrawal limits and €1500 is already in the finance department waiting to be paid out.
Please support me in this, I would be really grateful.
Florian
Hallo Romi,
mittlerweile warte ich auf die zweite Auszahlung. Die Finanzabteilung antwortet auch nicht auf meine Fragen.
Mir kommt das alles sehr komisch vor. Sie zahlen auch nur 500€ maximal am Tag aus. Was ich wirklich nicht verstehe, angegeben haben sie maximal 3 Auszahlungen kann man beantragen, aber überweisen tun sie nur eine.
Könnt ihr euch bitte mit dem Casino in Verbindung setzen & Ihnen mitteilen das sie doch bitte ihre drei Auszahlungen pro Tag durchführen sollen. Ich werde sonst ewig brauchen um mein Geld zu erhalten. So langsam macht es mir ein wenig Angst...
Es sind immer noch 3000€ offen. 1500€ sind auf meinem Konto die ich aufgrund der auszahlungsbegrenzungen nicht auszahlen kann und 1500€ liegen bereits bei der Finanzabteilung und warten auf Auszahlung.
Bitte unterstützt mich hierbei, ich wäre euch wirklich dankbar.
Florian
Γειά σου. Δυστυχώς, εάν το καζίνο σας πληρώνει, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό. Ας ελπίσουμε ότι θα λάβετε τα χρήματά σας σύντομα.🤞
Θα περιμένουμε για τυχόν ενημερώσεις.
Hello. Unfortunately, if the casino is paying you, we are unable to do anything about it. Hopefully, you will get your money soon.🤞
We will wait for any updates.
Γειά σου ,
Φαίνεται ότι θα πληρώσουν τη δεύτερη πληρωμή μου αύριο. Αλλά αυτό δεν μπορεί να είναι αλήθεια. Θα μου πάρει τουλάχιστον δύο εβδομάδες για να λάβω τις πληρωμές μου. Δεν υπάρχει τρόπος να επιταχυνθεί αυτή η διαδικασία;
Hello ,
It seems they will be paying out my second payment tomorrow. But that can't be true. It will take me at least two weeks to receive my payments. Is there no way to speed up this process?
Hallo ,
sie zahlen scheinbar meine zweite auszahlung morgen aus. Es kann doch aber nicht sein, ich werde locker 2 Wochen brauchen bis ich meine Auszahlungen erhalte. Gibt es da keine Möglichkeit diesen Vorgang zu beschleunigen?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.