ΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από Matiseli
|
27739 προβολές 234 απαντήσεις |
|
12 3 4...12
Προσθήκη ανάρτησης
Ickharus
πριν από 2 έτη

Isn't it possible that the internet providers block the site once they see you managed to access it? We also have issues with Wazamba here in the Czech republic. I can reach the website, but others from the same country say that it's not possible for them.

Daniel
πριν από 2 έτη

Και πώς θα το λύσω;

Αυτόματη μετάφραση:
Ickharus
πριν από 2 έτη

Hello as Daniel wrote, we in Czech Rep. are forbidden to enter this site. However with the Italian VPN on, I can enter, no block at all.

What sound really weird to me was that you were able to get into your account via a different device before, but it crashed after a short time... and now this. What does the text on these print screens say in general, please?


Ickharus
πριν από 2 έτη

I think it's worth it to submit a complaint regarding this. If you had money on your account and you can't even access the website anymore, it doesn't mean that the casino doesn't want to pay you, but we could help you to talk to the casino and solve it out.

πριν από 2 έτη

Γεια, εγγράφηκα στο wazamba πριν από περίπου ένα μήνα και αφού έχω καταθέσει περισσότερα από 400/500 € πολλές φορές, κέρδισα 1700 €, επικοινώνησα με το chat και άλλαξαν το όριο που μπορεί να γίνει ανάληψη σε 2000 € την ημέρα. Έχουν περάσει 8 ημέρες από τότε το αίτημά μου, αλλά εξακολουθεί να μου λέει ότι περιμένω στη συνομιλία, πείτε μου ότι είναι τακτικά στην ουρά

8 μέρες για αίτημα ανάληψης δεν έχω δει ποτέ κάτι τέτοιο τι μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
gimmybaglioni28
πριν από 2 έτη

Hello, sometimes it takes even more than 14 days - (especially if the sum won is pretty high). They have to consult with at least the finance dept and. I would give them a few more working days. You can always submit a complaint if necessary, so please, keep us posted.

πριν από 2 έτη

μου είπαν ότι από 01/02 ξεκινούν τη συναλλαγή

θα είναι αλήθεια;

Θα σας ενημερώσουμε

Αυτόματη μετάφραση:
gimmybaglioni28
πριν από 2 έτη

First of all, some withdrawals take a really long time so 8 days isn't that much if it's your first withdrawal in the casino. On the other hand, when the claim that the transaction will be processed on 01/02, I think it's nonsense. You either approve the transaction or not, but there's not such a thing that you would set the transaction for processing on Tuesday. Why would you do that?

πριν από 2 έτη


Εκτός από τα 2000 ευρώ, τα οποία στοιχηματίσατε σε στοιχήματα 1 και 2 ευρώ τις τελευταίες εβδομάδες χωρίς να κερδίσετε τίποτα, σήμερα έρχεται το μπαμ:


112 ευρώ μπόνους επιβράβευσης! Στοίχημα x30, κάνει κάτι παραπάνω από 3300 ευρώ για να φτάσετε.


Είπε και έγινε! Κουλοχέρη: Gigantoonz. Κερδίστε 1770 ευρώ!!!!!

Αυτό είναι με τη νίκη για σήμερα. Κατά καιρούς 20, ίσως και 40 ευρώ κερδισμένα. Μόνο τα γνωστά πάνω κάτω για ώρες.....


Τα 3300 Ευρώ διαχειρίστηκαν ακόμη και... το πρόβλημα ήταν ότι δεν μπορούσατε καν να μπείτε σε ένα παιχνίδι μπόνους ή ένα χαρακτηριστικό!


Θα ήθελα πολύ να συναντήσω τους υπεύθυνους αυτοπροσώπως και να τους χτυπήσω με μπουνιά στο πρόσωπο!


Εναλλακτικά, θα ήθελα απλώς να μπορούσα να διαβάσω το εξής στην εφημερίδα ή να το δω στην τηλεόραση: Ο υπεύθυνος ενός διαδικτυακού καζίνο πυροβολήθηκε στον δρόμο!


Δεν έχω άλλα συναισθήματα αυτή τη στιγμή!


Η ουσία είναι ότι ποντάρεις περισσότερα από 3000 ευρώ και σου περισσεύουν 150 ευρώ γιατί δεν σου επέτρεπαν να κερδίσεις τίποτα, καθόλου.


Δεν χρειάζεται να αναφέρετε ότι τα 150 ευρώ δεν έγιναν τίποτα!


Θα έρθει μια μέρα που θα μάθετε πού ζουν αυτοί οι γιοι των σκύλων και των μαμάδων!


Μπορείτε επίσης να μάθετε πού πιάνονται και ξυλοκοπούνται μερικές φορές στο νοσοκομείο οι διάφοροι streamers που είναι στο δρόμο για τα καζίνο με σεναριακά κέρδη στο Twitch και στο You tube!


Θα ήμουν χαρούμενος για αυτό!


Δημοσίευση από Headi Έγινε επεξεργασία από Radka
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
Αυτόματη μετάφραση:
Headi
πριν από 2 έτη

Hello there.

Even if it's understandable why you use such strong language and present not very polite ideas about what should happen to somebody, please do not do it again.


In the long perspective, any casino always wins.

If I get it correctly, you have been losing for a long period so you may think the longer you try to play some portion of money lost back, the bigger the chances are. It does not work this way.

Even though sometimes there is a situation where slots are rigged or due to some sort of technical glitches special features are not triggered when they should, these cases are pretty rare, I'd say. Have no clue how to say this more kindly - I think you run out of luck.

Maybe a little break would serve you well.

Headi
πριν από 2 έτη

I'm not sure if I get it correctly, but you complain about not having any significant winnings in the casino and losing all or money and the money you received as a loyalty bonus?

But I'm also reading you won 1770 on Gigantoonz?

πριν από 2 έτη

Υλοποιήθηκαν 3300 ευρώ! Προσπαθείς να μου πεις ότι ήταν ατυχές που δεν μπήκες καν σε ένα μεγάλο παιχνίδι; Μπορείτε ακόμα να με ακολουθήσετε με το Google Translator;

Ήταν σκόπιμα και είναι σενάριο στα παιχνίδια μπόνους ότι κερδίζεις 1700. Είναι ήδη ξεκάθαρο από πριν ότι δεν πρόκειται να πετύχεις τίποτα.


ΞΑΝΑ, 3300 $, 3300 ΣΠΙΝ ΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ 1 $, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΥΡΟ ΜΠΟΝΟΥΣ! ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ? ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΟ;




Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν ξέρω γιατί διατηρείτε καλή βαθμολογία όταν δεν υπάρχουν καλά σχόλια για αυτό το καζίνο, δεν θα παίξω εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
rile15
πριν από 1 έτος

Hello,

check the panel "reputation explained":

https://casino.guru/Wazamba-Casino-review#tab=js-tab-reputation

User reviews have a separate rating and are only part of the overall score. 🙂

Gurkenpapst1992
πριν από 1 έτος

Αναρωτιέμαι τι δικαίωμα έχει ένα καζίνο να απαγορεύει έναν παίκτη (πελάτη) χωρίς λόγο; Η απόφαση της διοίκησης είναι αμετάκλητη και δεσμευτική! Απίστευτο, γιατί έχουν άδεια τα καζίνο που έχουν αυτούς τους όρους;

Όταν διαβάζω τους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο, διαβάζω μόνο τα δικαιώματα του καζίνο, ο πελάτης δεν έχει δικαιώματα. Που ζούμε πραγματικά; Φανταστείτε να πάω σε ένα εμπορικό κέντρο και να με διώχνουν επειδή αγόρασα τα πάντα «χαμηλωμένα». Λόγος: έχουμε το δικαίωμα να μην σας αφήνουμε πλέον να ψωνίζετε χωρίς ΛΟΓΟ, η διοίκηση του εμπορικού κέντρου έχει αποφασίσει αμετάκλητα έτσι! Απίστευτο, αυτά τα καζίνο πρέπει να ανακαλέσουν την άδεια τους.

Δεν προτείνω το Wazamba Casino, απλά δεν δίνουν τα μπόνους που τους αξίζουν. η διοίκηση πήρε αυτή την απόφαση. Ούτε μπορείτε να πληρώσετε, γιατί ο τζίρος πρέπει να παιχτεί τουλάχιστον μία φορά. Σύσταση: αποφύγετε αυτό το καζίνο!

Αυτόματη μετάφραση:
thaisweber1604
πριν από 1 έτος

Hi,

how about accessing the site and proceeding to register form? Should work. 🙂

πριν από 1 έτος

These people are a waste of time, They promise a 100% bonus if you deposit but it seems all fake because you don't get it and you can't claim it anywhere.

You are able to deposit but you can't withdraw. I tried to get their support team to help me withdraw my hard won earnings but they seem useless and not willing to help.


Don't know but something needs to be done about this casino because what they doing ain't fair to the people.


Your regards

Zolani

malingazola
πριν από 1 έτος

Hi Zolani,

so at first, you did not get the deposit bonus and then you can't withdraw? This casino should be a truly fair place to place to play, hence I would assume that you got some explanation, did you?

I check the deposit bonuses available to players from your country and find that payments made by Skrill and Neteller are excluded. Which payment option did you use, please, should this be the problem?

How exactly did you find the support useless? What seems to be the issue with your withdrawal and when did you submit it?

If you feel like you need help, you can submit a complaint, still, I'd like to know more details about both issues.

Kindy let me know.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

The withdrawal was submitted last week Monday on 31st October through EFT Payment. The process just tells you error whenever you finish submitting without any specific reasons why there's an error.

I contacted the support on the same day about the issue but they were no help at all. All they said is that they would pass on the case to the finance department and they should get back at me. Both have been ghost and no contact at all about progress regarding the issue.

malingazola
πριν από 1 έτος

I feel you...I believe you should contact them every second day and ask about the progress of your case. It's been 11 days so they Finance department should know something. Just make sure you don't lose your winnings before you manage to withdraw it.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
12 3 4...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα