Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

 από Matiseli
|
86.783 προβολές 395 απαντήσεις |
|
1 2 3...20
carlott

Hello, happy things work good for you. Hope you play for fun 🙂.

carlott

Thank you for your feedback. I'm glad you found a casino that you like 🙂 Do you have any favourite games as well?

carlott

Θα προσθέσω επίσης ότι το βρήκα με τη βοήθεια των κριτικών που διάβασα στον ιστότοπο με κριτικές online καζίνο γιατί για μένα είναι σημαντικό να παίζω μόνο ποιοτικά παιχνίδια και θέλω να επισημάνω ότι χάρη στη δοκιμή έχω πλέον πολλά καλής ποιότητας ιστότοποι με διαδικτυακά παιχνίδια και τυχερά παιχνίδια.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:

Επίσης, κατέθεσα 50 ευρώ στο Wazamba πριν από 7 ημέρες και έλαβα το μπόνους καλωσορίσματος 100%. Ήμουν πραγματικά τυχερός και τα εφάρμοσα όλα. Όταν ήταν στα 1200 ευρώ, ζήτησα να πληρωθούν 1000 ευρώ. Έχω τώρα ρωτήσει αρκετές φορές στο chat και απλώς αναβάλλεται. Δεν έχω καν την ευκαιρία να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου. Κατόπιν αιτήματος ενημερώθηκα, εάν αυτό είναι απαραίτητο θα λάβω μήνυμα. Όμως ΔΕΝ γίνεται ΤΙΠΟΤΑ! Τι να κάνω τώρα?

Αυτόματη μετάφραση:
evihde66

Hello, it's strange to me that they have not started with verification yet. What information did you get from the chat, please?

Radka

Λέει ότι η πληρωμή είναι σε διαδικασία. Και αν απαιτούνταν επαλήθευση, θα λάμβανα ένα email με οδηγίες. Αλλά δεν έχω λάβει μήνυμα ακόμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Nina (11:52:30): Προς το παρόν, ο λογαριασμός σας δεν χρειάζεται επαλήθευση. Εάν αυτό είναι απαραίτητο, θα λάβετε ένα email από εμάς με ακριβείς οδηγίες.

Αυτόματη μετάφραση:
evihde66

It sounds fine to me for now. I know that you'd like to have your money as soon as possible, but please, also consider the fact that it's Friday and some casinos don't process withdrawals during weekends or they're slower compared to working days. Just give them few days and if you don't receive any news from them by Wednesday, then I'd start to be worried.

Daniel

Αναρωτιέμαι γιατί δεν απαιτείται επαλήθευση. Και αν γίνει, θα πάρει για πάντα. Πάνω από όλα, κανείς δεν σου λέει τι συμβαίνει. Όπως είπα έχει περάσει ήδη 1 εβδομάδα χωρίς να έχει γίνει τίποτα. Ήμουν τόσο χαρούμενος με τη νίκη και δεν θέλω να κάνω χωρίς αυτήν. Δεν έκανα τίποτα λάθος!

Αυτόματη μετάφραση:
mattfrau00

Γεια σου πήρες τα λεφτά σου που περίμενα πάνω από μια εβδομάδα και δεν συμβαίνει τίποτα, απλά αναβάλλομαι

Αυτόματη μετάφραση:
evihde66

Ναι τα έλαβα... Χωρίς επαλήθευση και έπρεπε να περιμένω περισσότερες από 2 εβδομάδες αν όχι 3. Βάλτε την ψυχή σας σε ειρήνη και περιμένετε. Υπομονή, τα λεφτά θα έρθουν. Αλλά σας συμβουλεύω να διαγράψετε τον λογαριασμό σας αργότερα. Οι χρόνοι αναμονής είναι πραγματικά πολύ μεγάλοι.

Αυτόματη μετάφραση:
mattfrau00

I just don't understand what the problem is. 2-3 weeks of waiting is a lot.

Daniel

Περιμένω 10 μέρες τώρα. Να κάνω καταγγελία εδώ;

Αυτόματη μετάφραση:
evihde66

Hello, I would give it 3 weeks in total. Since we now know that mattfau00 received the winnings in accordance with this long waitning time... But of you feel like you want submit a complaint go ahead, maybe our team will learn why they need 3 weeks for withdrawal process...

Περιμένω 10 μέρες τώρα. Να κάνω καταγγελία εδώ;

Αυτόματη μετάφραση:

To be honest, I'd give them 2 weeks. Everything that goes beyond that is simply too much. You shouldn't wait for a withdrawal for such a long time a in good casino.

Έγινε επεξεργασία

Γεια σας, σήμερα το πρωί έκανα ανάληψη στο Wazamba ίση με 400 ευρώ, αφού ρώτησα στο chat ποιοι ήταν οι χρόνοι πίστωσης (σύμφωνα με αυτούς μια εβδομάδα), έκανα μια περιήγηση για να δω τις κριτικές και να κοιτάξω τώρα το site. δεν είναι πλέον προσβάσιμο, εξαφανίστηκε στον αέρα ... πρέπει να σκεφτώ ότι υπάρχει κάποια συσχέτιση μεταξύ του αιτήματός μου απόσυρσης και της μη δυνατότητας πρόσβασης του ιστότοπου;

Σας ευχαριστώ!

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Daniel

Γεια σας, αλλά συνέβη και σε εσάς ο ιστότοπος να μην είναι πλέον προσβάσιμος ξαφνικά μετά την υποβολή αιτήματος ανάληψης;

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Ickharus

Hello Ickharus, I was able to access the site and fill up a registration form.

Can you log into your account and then it's not working or you can't even get to the starting page, please?

Radka

Τίποτα δεν μπορώ πλέον να αποκτήσω πρόσβαση στον ιστότοπο, έχει εξαφανιστεί στον αέρα, δεν μπορώ πλέον να το προσεγγίσω από κανένα πρόγραμμα περιήγησης, έτσι δοκίμασα με μια άλλη συσκευή ενός φίλου μου που κατάφερε να φτάσει στον ιστότοπο, μπήκα με τον λογαριασμό μου, Έβαλα ένα στοίχημα και μετά ο ιστότοπος εξαφανίστηκε ξανά, έστειλα όλες τις δοκιμές σε βοήθεια και μου απάντησαν ότι είναι πρόβλημα με τα cookies και την προσωρινή μνήμη, αλλά μετά το άδειασμα δεν άλλαξε τίποτα, μόλις συνδεθώ με άλλη συσκευή στο δικό μου λογαριασμό και κάνω κάποιες κινήσεις αυτόματα μετά δεν είναι πλέον δυνατό να φτάσω στο site ... για μένα ξέρει πολλά για απάτη ...

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

filefilefilefile

Έγινε επεξεργασία
1 2 3...20
Μετάβαση στη σελίδααπό 20 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα