πριν από 3 έτη
Γεια σας, τα χαρούμενα πράγματα λειτουργούν καλά για εσάς. Ελπίζω να παίζετε για διασκέδαση 🙂.
Hello, happy things work good for you. Hope you play for fun 🙂.
1
Γεια σας, τα χαρούμενα πράγματα λειτουργούν καλά για εσάς. Ελπίζω να παίζετε για διασκέδαση 🙂.
Hello, happy things work good for you. Hope you play for fun 🙂.
Ευχαριστούμε για την ανταπόκρισή σας. Χαίρομαι που βρήκατε ένα καζίνο που σας αρέσει 🙂 Έχετε επίσης κάποιο αγαπημένο παιχνίδι;
Thank you for your feedback. I'm glad you found a casino that you like 🙂 Do you have any favourite games as well?
Θα προσθέσω επίσης ότι το βρήκα με τη βοήθεια των κριτικών που διάβασα στον ιστότοπο με κριτικές online καζίνο γιατί για μένα είναι σημαντικό να παίζω μόνο ποιοτικά παιχνίδια και θέλω να επισημάνω ότι χάρη στη δοκιμή έχω πλέον πολλά καλής ποιότητας ιστότοποι με διαδικτυακά παιχνίδια και τυχερά παιχνίδια.
I'll also add that I found it with the help of reviews I read on the site with online casino reviews because for me it's important to play only quality games and I want to point out that thanks to the test I now have many good quality sites with online games and gambling .
Acrescentarei também que o encontrei com a ajuda de análises que li no site com análises de casino online porque para mim é importante jogar apenas jogos de qualidade e quero salientar que graças ao teste agora tenho muitos bons sites de qualidade com jogos online e jogos de azar.
Επίσης, κατέθεσα 50 ευρώ στο Wazamba πριν από 7 ημέρες και έλαβα το μπόνους καλωσορίσματος 100%. Ήμουν πραγματικά τυχερός και τα εφάρμοσα όλα. Όταν ήταν στα 1200 ευρώ, ζήτησα να πληρωθούν 1000 ευρώ. Έχω τώρα ρωτήσει αρκετές φορές στο chat και απλώς αναβάλλεται. Δεν έχω καν την ευκαιρία να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου. Κατόπιν αιτήματος ενημερώθηκα, εάν αυτό είναι απαραίτητο θα λάβω μήνυμα. Όμως ΔΕΝ γίνεται ΤΙΠΟΤΑ! Τι να κάνω τώρα?
I also deposited 50 euros at Wazamba 7 days ago and received the welcome bonus of 100%. I was actually lucky and implemented everything. When it stood at 1200 euros, I requested 1000 euros to be paid out. I have now asked several times in the chat and am only put off. I haven't even got the chance to verify my account. On request I was informed, if this should be necessary I will get a message. But NOTHING happens! What should I do now?
Auch ich habe vor 7 Tagen bei Wazamba 50 Euro eingezahlt und den Willkommensbonus von 100% erhalten. Ich hatte tatsächlich Glück und alles umgesetzt. Bei Stand 1200 Euro habe ich 1000 Euro zur Auszahlung beantragt. Ich habe jetzt mehrmals im Chat nachgefragt und werde auch nur vertröstet. Ich habe noch nicht mal die Möglichkeit bekommen meinen Account zu verifizieren. Auf Nachfrage wurde mir mitgeteilt, falls das nötig sein sollte werde ich Nachricht bekommen. Aber es passiert NICHTS! Was soll ich jetzt machen?
Γεια σας, μου είναι περίεργο που δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα με την επαλήθευση. Τι πληροφορίες πήρατε από τη συνομιλία, παρακαλώ;
Hello, it's strange to me that they have not started with verification yet. What information did you get from the chat, please?
Λέει ότι η πληρωμή είναι σε διαδικασία. Και αν απαιτούνταν επαλήθευση, θα λάμβανα ένα email με οδηγίες. Αλλά δεν έχω λάβει μήνυμα ακόμα.
It says the payout is in process. And if verification were required, I would get an email with instructions. But I haven't received a message yet.
Es heißt die Auszahlung ist in Bearbeitung. Und falls eine Verifizierung nötig wäre würde ich eine Mail mit Anweisungen bekommen. Aber ich habe noch keine Nachricht erhalten.
Nina (11:52:30): Προς το παρόν, ο λογαριασμός σας δεν χρειάζεται επαλήθευση. Εάν αυτό είναι απαραίτητο, θα λάβετε ένα email από εμάς με ακριβείς οδηγίες.
Nina (11:52:30): At the moment, your account does not need to be verified. If this should be necessary, you will receive an email from us with precise instructions.
Nina (11:52:30): Derzeit ist eine verifizierung Ihres Kontos noch nicht noetig. Sofern dies noetig sein sollte, erhalten Sie eine Mail von uns mit genauen Instruktionen.
Μια χαρά μου ακούγεται προς το παρόν. Γνωρίζω ότι θα θέλατε να έχετε τα χρήματά σας το συντομότερο δυνατό, αλλά σας παρακαλώ, λάβετε υπόψη το γεγονός ότι είναι Παρασκευή και ορισμένα καζίνο δεν επεξεργάζονται αναλήψεις τα Σαββατοκύριακα ή είναι πιο αργά σε σύγκριση με τις εργάσιμες ημέρες. Δώστε τους μόνο λίγες μέρες και αν δεν λάβετε νέα από αυτούς μέχρι την Τετάρτη, τότε θα άρχισα να ανησυχώ.
It sounds fine to me for now. I know that you'd like to have your money as soon as possible, but please, also consider the fact that it's Friday and some casinos don't process withdrawals during weekends or they're slower compared to working days. Just give them few days and if you don't receive any news from them by Wednesday, then I'd start to be worried.
Αναρωτιέμαι γιατί δεν απαιτείται επαλήθευση. Και αν γίνει, θα πάρει για πάντα. Πάνω από όλα, κανείς δεν σου λέει τι συμβαίνει. Όπως είπα έχει περάσει ήδη 1 εβδομάδα χωρίς να έχει γίνει τίποτα. Ήμουν τόσο χαρούμενος με τη νίκη και δεν θέλω να κάνω χωρίς αυτήν. Δεν έκανα τίποτα λάθος!
I wonder why no verification is necessary. And if it does, it will take forever. Above all, nobody tells you what's going on. As I said, 1 week has already passed without anything having happened. I was so happy with the win and I don't want to do without it. I did nothing wrong!
Ich wundere mich warum keine Verifizierung notwendig ist. Und wenn, dann dauert das ja nochmal ewig. Vor allem sagt einem niemand was los ist. Wie gesagt, es ist schon 1 Woche vergangen ohne das etwas passiert ist. Ich war so happy über den Gewinn und möchte nicht darauf verzichten. Ich habe nichts falsch gemacht!
Γεια σου πήρες τα λεφτά σου που περίμενα πάνω από μια εβδομάδα και δεν συμβαίνει τίποτα, απλά αναβάλλομαι
Hello did you get your money I've been waiting for over a week and nothing happens, I'm just being put off
Hallo, hast du dein Geld bekommen? Ich warte jetzt auch schon über eine Woche und nichts passiert, ich werde nur vertröstet
Ναι τα έλαβα... Χωρίς επαλήθευση και έπρεπε να περιμένω περισσότερες από 2 εβδομάδες αν όχι 3. Βάλτε την ψυχή σας σε ειρήνη και περιμένετε. Υπομονή, τα λεφτά θα έρθουν. Αλλά σας συμβουλεύω να διαγράψετε τον λογαριασμό σας αργότερα. Οι χρόνοι αναμονής είναι πραγματικά πολύ μεγάλοι.
Yes I received them ... Without verification and I had to wait more than 2 weeks if not 3. Put your soul in peace and wait. Be patient, the money will come. But I advise you to delete your account later. The waiting times are really too long.
Si li ho ricevuti... Senza verifiche ed ho dovuto aspettare più di 2 settimane se non 3. Mettiti l'anima in pace ed aspetta. Porta pazienza, i soldi arriveranno. Ma ti consiglio di cancellare in seguito il tuo account. I tempi di attesa sono davvero troppo lunghi.
Απλώς δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα. 2-3 εβδομάδες αναμονής είναι πολλές.
I just don't understand what the problem is. 2-3 weeks of waiting is a lot.
Περιμένω 10 μέρες τώρα. Να κάνω καταγγελία εδώ;
I've been waiting for 10 days now. Should I file a complaint here?
Ich warte jetzt seit 10 Tagen. Soll ich eine Beschwerde hier einreichen?
Γεια σας, θα του έδινα 3 εβδομάδες συνολικά. Δεδομένου ότι τώρα γνωρίζουμε ότι το mattfau00 έλαβε τα κέρδη σύμφωνα με αυτόν τον μακρύ χρόνο αναμονής... Αλλά από εσάς νιώθετε ότι θέλετε να υποβάλετε μια καταγγελία προχωρήστε, ίσως η ομάδα μας μάθει γιατί χρειάζονται 3 εβδομάδες για τη διαδικασία ανάληψης...
Hello, I would give it 3 weeks in total. Since we now know that mattfau00 received the winnings in accordance with this long waitning time... But of you feel like you want submit a complaint go ahead, maybe our team will learn why they need 3 weeks for withdrawal process...
Για να είμαι ειλικρινής, θα τους έδινα 2 εβδομάδες. Ό,τι πάει πέρα από αυτό είναι απλώς υπερβολικό. Δεν πρέπει να περιμένετε για ανάληψη για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα σε ένα καλό καζίνο.
To be honest, I'd give them 2 weeks. Everything that goes beyond that is simply too much. You shouldn't wait for a withdrawal for such a long time a in good casino.
Γεια σας, σήμερα το πρωί έκανα ανάληψη στο Wazamba ίση με 400 ευρώ, αφού ρώτησα στο chat ποιοι ήταν οι χρόνοι πίστωσης (σύμφωνα με αυτούς μια εβδομάδα), έκανα μια περιήγηση για να δω τις κριτικές και να κοιτάξω τώρα το site. δεν είναι πλέον προσβάσιμο, εξαφανίστηκε στον αέρα ... πρέπει να σκεφτώ ότι υπάρχει κάποια συσχέτιση μεταξύ του αιτήματός μου απόσυρσης και της μη δυνατότητας πρόσβασης του ιστότοπου;
Σας ευχαριστώ!
Hello, this morning I made a withdrawal on Wazamba equal to 400 euros, after asking in chat what the crediting times were (according to them one week), I took a tour to see the reviews, and look at the site now. it is no longer reachable, disappeared into thin air ... do I have to think that there is some correlation between my withdrawal request and the non-reachability of the site?
Thank you!
Buongiorno, ho effettuato stamattina un prelievo su Wazamba pari a 400 euro, dopo aver chiesto in chat quali fossero le tempistiche di accredito(una settimana secondo loro),mi sono fatto un giro per vedere le recensioni, e guarda un po’ ora il sito non è più raggiungibile, sparito nel nulla…devo pensare che ci sia qualche correlazione fra la mia richiesta di prelievo e la non raggiungibilità del sito?
grazie!
Γεια σας, αλλά συνέβη και σε εσάς ο ιστότοπος να μην είναι πλέον προσβάσιμος ξαφνικά μετά την υποβολή αιτήματος ανάληψης;
Σας ευχαριστώ
Hello, but did it happen to you too that the site was suddenly no longer reachable after making a withdrawal request?
Thank you
Buongiorno, ma è successo anche a voi che il sito improvvisamente non fosse piu raggiungibile dopo avere fatto una richiesta di prelievo?
grazie
Γεια σου Ickharus, μπόρεσα να μπω στον ιστότοπο και να συμπληρώσω μια φόρμα εγγραφής.
Μπορείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και μετά δεν λειτουργεί ή δεν μπορείτε να φτάσετε στην αρχική σελίδα, παρακαλώ;
Hello Ickharus, I was able to access the site and fill up a registration form.
Can you log into your account and then it's not working or you can't even get to the starting page, please?
Τίποτα δεν μπορώ πλέον να αποκτήσω πρόσβαση στον ιστότοπο, έχει εξαφανιστεί στον αέρα, δεν μπορώ πλέον να το προσεγγίσω από κανένα πρόγραμμα περιήγησης, έτσι δοκίμασα με μια άλλη συσκευή ενός φίλου μου που κατάφερε να φτάσει στον ιστότοπο, μπήκα με τον λογαριασμό μου, Έβαλα ένα στοίχημα και μετά ο ιστότοπος εξαφανίστηκε ξανά, έστειλα όλες τις δοκιμές σε βοήθεια και μου απάντησαν ότι είναι πρόβλημα με τα cookies και την προσωρινή μνήμη, αλλά μετά το άδειασμα δεν άλλαξε τίποτα, μόλις συνδεθώ με άλλη συσκευή στο δικό μου λογαριασμό και κάνω κάποιες κινήσεις αυτόματα μετά δεν είναι πλέον δυνατό να φτάσω στο site ... για μένα ξέρει πολλά για απάτη ...
Nothing I can no longer access the site, it has disappeared into thin air, I can no longer reach it from any browser, so I tried with another device of a friend of mine who managed to reach the site, I entered with my account, I placed a bet and then the site disappeared again, I sent all the tests to assistance and they replied that it is a problem with cookies and cache, but after emptying them nothing has changed, as soon as I log in with another device on my account and I make some movements automatically afterwards it is no longer possible to reach the site ... to me it knows a lot about scam ...
Niente non riesco più accedere al sito, è sparito nel nulla, da nessun browser mi è più possibile raggiungerlo, allora ho provato con un altro dispositivo di un mio amico che è riuscito a raggiungere il sito, sono entrato con il mio account, ho piazzato una scommessa e dopo è sparito di nuovo il sito, ho mandato all’assistenza tutte le prove e mi hanno risposto che è un problema di cookie e cache, ma dopo averle svuotate non è cambiato nulla, non appena accedo con un altro dispositivo sul mio account e faccio qualche movimento in automatico dopo non è più possibile raggiungere il sito…a me sa tanto di truffa…
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.