Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από Matiseli
|
67.650 προβολές 365 απαντήσεις |
|
1 2...19
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Wazamba Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Czech language is already available

πριν από 3 έτη

Hello Matiseli.


Thank you very much for your update. We have added this information into the review of Wazamba Casino.

πριν από 3 έτη

Δεν μπορώ να συστήσω ακόμα το καζίνο.

40 € κατατεθειμένα, λάβετε μπόνους 200%.

Στη συνέχεια, διαβάστε προσεκτικά τους όρους και τις προϋποθέσεις μπόνους και ξεκινήστε να παίζετε.

Έπαιξα 2-3 κουλοχέρηδες (κανένας από αυτούς δεν απαγορεύεται, ούτε αναφέρεται με χαμηλό μερίδιο στοιχήματος)


Το Bonus εφαρμόστηκε ευτυχώς και στη συνέχεια είχε 670 € το ρολόι.


Στη συνέχεια ζήτησε τη διεύθυνση για επαλήθευση και έστειλε όλα τα έγγραφα (πριν από 3 ημέρες)

Αίτημα πληρωμής 500 € 1 ημέρα αργότερα.


Τώρα (4 ημέρες μετά το email επαλήθευσης και 3 ημέρες μετά το αίτημα ανάληψης) δεν μπορώ πλέον να έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου, το μήνυμα "Ο λογαριασμός έχει παγώσει"

Όταν ρωτήθηκε, γιατί; Υπάρχει μόνο η ακόλουθη απάντηση από τη συνομιλία: Η απόφαση είναι οριστική και αμετάκλητη »

Γεια σας? Πόσο αδιαφανές είναι αυτό;

χωρίς λόγο ... ας υποθέσουμε γιατί επειδή δεν τους ταιριάζει να πληρώσουν 500 € σε κάποιον που έχει καταθέσει 40 €.

Υποτίθεται ότι πρέπει να πάρω τα χρήματά μου τις ημέρες παρά την απαγόρευση, για την οποία δεν μπορεί να μου δοθεί λόγος ή μάλλον μάλλον "μπορεί"

Εν τω μεταξύ, έχουν περάσει 3 ημέρες μετά την πληρωμή, φοβάμαι πραγματικά ότι είπε ψέματα στο chat για να με ξεφορτωθεί και τα χρήματα δεν έρχονται ποτέ έτσι κι αλλιώς.

Πάνω απ 'όλα, το γεγονός ότι κανείς δεν μπορεί να δώσει έναν λόγο για το πάγωμα είναι φτωχό.

Σίγουρα, ένα καζίνο μπορεί να το κάνει ανά πάσα στιγμή χωρίς λόγο, αλλά αυτό μου δείχνει απλώς ότι κάτι βρωμάει ψηλά εδώ όσον αφορά την κατάστασή μου.


και όχι: Δεν έχω 2 λογαριασμούς, χαλασμένες συνθήκες ή οτιδήποτε.




Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Gurkenpapst1992
πριν από 3 έτη

I agree that whenever they close an account, they should give you a reason so you can defend yourself. In that case, I suggest you to submit a complaint on our website. I believe that we have a pretty good relationship with this casino so they might be willing to discuss it with us.

Daniel
πριν από 3 έτη

Γεια σου Ντάνιελ,

Ευχαριστώ για τα σχόλια.

Σήμερα ήθελα να δω αν ο λογαριασμός μου εξακολουθεί να έχει παγώσει ή ακόμα και να διαγραφεί.

Αυτή τη φορά δεν υπήρχε αναδυόμενο παράθυρο με το Frozen, αλλά ότι ο λογαριασμός δεν βρέθηκε.

Έτσι ρώτησα ξανά στη συνομιλία τι συμβαίνει εδώ.

απάντηση file

"Λόγω των οδηγιών τους για υπεύθυνο παιχνίδι, δεν μπορώ πλέον να παίξω εκεί, το οικονομικό τμήμα φέρεται να επικοινώνησε μαζί μου."

Το αίτημα ανάληψης είναι τώρα πριν από 5 ημέρες.

Δεν έχω μπλοκάρει τον λογαριασμό μου μόνος μου, ούτε έχω κάνει κάτι.

Το είδος της επιχειρηματικής συμπεριφοράς που σηματοδοτεί για μένα ως παίκτη / πελάτη και το κίνητρο πίσω από αυτό είναι σαφώς πέρα από την απάτη, ακόμα κι αν λυπάμαι ...

Είμαι τόσο εντελώς καλοπροαίρετος, ισότιμος και θετικός άνθρωπος, αλλά απλώς νιώθω ότι με έχουν απαγάγει αυτή τη στιγμή.


Συμπέρασμα: Εκκρεμεί ακόμη απάντηση από το οικονομικό τμήμα, αλλά μπορεί να είναι ότι λαμβάνω μόνο την κατάθεσή μου (40 €) αντί των 500 € που μου οφείλονται ή εφευρίσκεται ένας εντελώς νέος λόγος και δεν παίρνω τίποτα, συγγνώμη, αλλά δεν δουλευει!



πρέπει να ανοίξω μια καταγγελία εδώ προληπτικά ή να περιμένω μια δήθεν απάντηση;

Είναι απογοητευτικό.


Τις καλύτερες ευχές,

Ιαν

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Gurkenpapst1992
πριν από 3 έτη

I'd probably wait for the reply from the Finance department. It would be even better for you if you decided to open a complaint afterwards. I'm really curious about what they'll say. I'd give them a week in total, you can probably send them a reminder after few days and if they still don't send you anything, then I'd submit a complaint even without the final response from the Finance department.

πριν από 3 έτη

Προσθήκη: Ευτυχώς έλαβα ένα email σήμερα ότι ο Wazamba θα μου πληρώσει τα 500 €.

Διαγράψα την αρνητική βαθμολογία του καζίνο, αλλά παραμένει μια πραγματική αρνητική επίγευση για μένα λόγω του παγώματος χωρίς σχόλιο και στη συνέχεια του λόγου για τη διαγραφή του λογαριασμού μετά το αίτημα ανάληψης και τη διάρκεια του συνόλου.




Τις καλύτερες ευχές,

Ιαν

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Gurkenpapst1992
πριν από 3 έτη

Good news! I always say that getting the money is the most important thing 🙂 Did they actually reopen the account or is it still frozen at this moment?

Daniel
πριν από 3 έτη

Διέγραψαν τον λογαριασμό μου 1 ημέρα μετά το πάγωμα και είπαν: "Σύμφωνα με τις οδηγίες τους για υπεύθυνο παιχνίδι, δεν μπορώ πλέον να παίζω στον ιστότοπό τους."

Ο λογαριασμός διαγράφηκε (για οποιονδήποτε λόγο) εντελώς, όπως παρατήρησα τώρα, επίσης σε άλλους ιστότοπους καζίνο που ανήκουν στην ομάδα "Seven Stars".

Μάλλον δεν θα μάθω ποτέ το ακριβές υπόβαθρο.

40 € κατάθεση, 500 € ανάληψη προφανώς δεν τους ταιριάζει.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Gurkenpapst1992
πριν από 3 έτη

That sounds strange. You can still submit a complaint if you want to try finding out the reason behind it. We can try to contact them. I'm just really happy you got the money at least.

πριν από 3 έτη

Γεια, μόλις μπήκα στο Casino Guru και χρειάζομαι κάποιες συμβουλές. Έκανα απόσυρση από το Wazamba πριν ακριβώς 6 ημέρες, στις 7 το πρωί αύριο θα είναι 7 ημέρες. Η απόσυρση είναι ακόμη σε εκκρεμότητα και δεν έχω λάβει ενημερώσεις μέσω e-mail ή τυχόν έγγραφα που απαιτούνται για να διασφαλιστεί η έγκρισή της. Έχω διαβάσει επίσης διάφορα είδη κριτικών σχετικά με απάτες σε αυτό το καζίνο και ανησυχώ. Τι μπορώ να κάνω? Πρέπει ακόμα να περιμένω; Αν ναι, πόσο;

Στους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο λέει ότι η ανάληψη διεκπεραιώνεται σε 3 εργάσιμες ημέρες, στο chat λένε ότι διεκπεραιώνεται σε 5 το πολύ. Όμως και τα δύο χρονικά όρια έχουν παρέλθει.

Αυτόματη μετάφραση:
mattfrau00
πριν από 3 έτη

Hello, I'm wondering is your verification process complete? Maybe you can see some info in your account page? Generaly, we advice players to wait even for 2 weeks, however it always depends on situation. Nobody can tell you any date in advance. If there is no response from the casino so far, you should always push for information, be active. In any case, you should contact the casino and ask for withdrawal status.

Let us know when you receive a reply from the casino, please.

πριν από 3 έτη

Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν να περιμένω. Η ανάληψη μου είναι τακτική και σε πληρωμή από την Παρασκευή. Περιμένω και μετά θα δώσω ενημερώσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
mattfrau00
πριν από 3 έτη

Hi, I think if you wait for maximum of 2 weeks, then it's still fine. If the withdrawal takes longer, than it starts to be strange 🙂

πριν από 3 έτη

Είμαστε Παρασκευή. Και ακόμα δεν έχω λάβει ενημερώσεις εκεί E-Mail. Μου λένε ότι οι χρόνοι αναμονής μπορεί να διαφέρουν και είναι ενδεικτικοί. Όλος αυτός ο χρόνος αναμονής αρχίζει να φαίνεται λίγο υπερβολικός.

Αυτόματη μετάφραση:
mattfrau00
πριν από 3 έτη

Hello, maybe they are short on staff and have to proceed lots of payments. Well maybe it's something technical on their side... Have they told you anything else except for "please wait" so far? Any reason why it takes so long?

πριν από 3 έτη

Λένε ότι κάνουν τακτικές ουρές για να πληρώσουν και έχουν υπομονή. Ζητούν συγγνώμη για την καθυστέρηση. Αλλά ποτέ δεν έτυχε να περιμένω 2 εβδομάδες για απόσυρση.

Αυτόματη μετάφραση:
mattfrau00
πριν από 3 έτη

There are certainly casinos where 2 weeks waiting is somehow "normal" 🙁.I would wait a few days more and then consider submitting a complaint.

I'm just wondering how much are you trying to withdraw, please?

Is it some higher sum? No need to be concrete if you don't want to, of course.

πριν από 3 έτη

Θέλω απλώς να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος με αυτό το καζίνο και είχα μόνο μία θετική εμπειρία σε αυτό. Δεν τολμούσα να διαλέξω για πολύ καιρό, αλλά τώρα παίζω αρκετά συχνά))

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα