Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSuperBoss Casino - γενική συζήτηση

SuperBoss Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 3 έτη από Freudstein
|
27.051 προβολές 139 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...7
πριν από 1 έτος

in simple words: to fulfill the prerequisites you calculate :(bonus + deposit) x 35 and if the prerequisites are fulfilled to withdraw the profits you calculate: (bonus) x 15. Why was the money from the deposit not used for bets? If I accept this unfair rule, then you correctly deducted €347 from my account the first time. The second time, why did you deduct €179? In short, yes, I withdrew €410, which was credited quickly, and I played €6 sport. we agree on that.

Stavraetos
πριν από 1 έτος

Sadly, I'm not the casino's employee so I can't answer that. I can only guess. Furthermore, we do not deal with sports betting, it is outside our expertise. I'm sorry.

As I can see, Peter asked the casino in the complaint:

"Could you please address the player's question suggesting that the max win cap was applied twice? If this is not the case, please send the player's game history to my email address (peter.m@casino.guru)."

Let's wait for the answer.🤔

πριν από 1 έτος

Ακόμα απορώ γτ αυτή η εταιρεία έχει 9,3 με τόσα άσχημα σχόλια...Δεν μπαίνει σε μπόνους και όταν μπει δεν πληρώνει 1,3/10 έπρεπε να της δίνετε!! Μάλλον κάποια ανταμοιβή παίρνετε.

Sirrisss12
πριν από 1 έτος

It's great that you asked 🙂.

Read this article about how we review casinos if you truly like to understand. If you check the casino's "reputation explained" tab, you'll get a better idea about what we're taking into consideration. The number of bonuses and user reviews is not included. Complaints, however, are very important and this casino handles complaints well. Just check the tab and slide down.

We focus on providing the probability that you will be treated fairly in the casino, that's what the rating means, it is not a kind of advertisement, furthermore, if any casino acts unfairly and we have proof - mainly from submitted complaints, there are consequences for the casino, reputation drop, warning, and so on - more details can be found here.

We have no evidence showing that the casino does not pay. Every player is welcome to submit a complaint if they feel mistreated, all complaints were resolved so far.

Have you experienced unfair behavior in this casino? If so, submit the complaint and our team will review the case.



πριν από 1 έτος

in simple words: to fulfill the prerequisites you calculate :(bonus + deposit) x 35 and if the prerequisites are fulfilled to withdraw the profits you calculate: (bonus) x 15. Why was the money from the deposit not used for bets? If I accept this unfair rule, then you correctly deducted €347 from my account the first time. The second time, why did you deduct €179? In short, yes, I withdrew €410, which was credited quickly, and I played €6 sport. we agree on that.

πριν από 1 έτος

Listen straight out there the worst casino super boss the beyond scammers simple as that the Guru casino will never never admit that they don’t get involved whatever it is. I’m saying as a player as well I totally agree with you you’re the worst casino. I don’t even know how they’re licensed straight out when I had evidence they just shut it down. That’s all they did. Don’t bother Stavros.

Yoshy2323
πριν από 1 έτος

I'm sorry that you feel dissatisfied, but honestly, you claimed winnings that you have actually never won - based on the gaming history:

"the advert that someone won any amount lately doesn't mean that you actually won, even if it displays your name. Yes, it looks as a technical glitch and it shouldn't happen but if your winnings are not listed in your game history, there is nothing we can do to help you with this complaint.

The full complaint is here.

I know it sounds harsh, but I'm not sure what you expect us to do. Have you tried the official licensing authority? Any response? Tell me, who exactly does not bother... 🙁


πριν από 1 έτος

Εδώ και λίγες μέρες, αυτό το καζίνο έκρινε σκόπιμο να αφαιρέσει τη μόνη δυνατή μέθοδο ανάληψης: την τραπεζική μεταφορά.

Είχα ήδη ζητήσει ανάληψη 484 € μέσω τραπεζικού εμβάσματος και είχε πληρωθεί εντός των 24 ωρών που ορίζουν οι Όροι Συναλλαγών τους. Στη συνέχεια κατέθεσα ξανά και πήρα υψηλότερα κέρδη. Από εκείνη τη στιγμή το μοιραίο δεν μπόρεσα πλέον να κάνω ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα έχοντας αφαιρέσει αυτήν την επιλογή στις μεθόδους ανάληψης.

Η υποστήριξη συνομιλίας συνεχίζει να λέει ότι ελπίζουν να την επαναλάβουν σύντομα. Εν τω μεταξύ έχω 4 αναλήψεις των 500€ στην ουρά που έπρεπε να έχουν ήδη πληρωθεί και άλλα 1.000€ που δεν μπορώ να κάνω ανάληψη.

Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος αυτό το πρόβλημα;


Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Hello carsix79,

it's sad to see that something that used to work now doesn't work. I'm wondering...how about trying to suggest them choose a different payment method? If there should be an easier way to get your money back, I'd give it a shot. 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

NEW CASINO CALLED JUST CASINO!!! Beware you will finally!!!


great service l, lighting fast payments …. Good games and connection 10 of 10 vip service manger ms


Hi gambling friends out there …. I sick of casino not paying out or shifty games that are not consistently fair and the casino blaming the providers…. Well I stumbled on a new casino….. it’s called Just casino….. cheesy name but think but think about it the name sticks in your head hahahahha … well I’m not here to discuss the name BUT I’m here to let you know that i recently became a member… and I been i playing for about one week and are actually winning …. The Games are fair and consistent…. Heap and heap of fair bonuses on a regular time frame…and I already won a jackpot and they paid me in less the 2 days … the back theme is out of space prequel… I spend about 60k month gambling on various sites…. But I honestly I have decide to just play here for now … honestly it is fair and honest casino and more the games work and play as they meant to and to the service is fantastic support is suppor we all know support… but as a vip player now my manager never lets me down and I just started now for a week …... I can’t fault this casino it at the moment !!!

if I had to pick something I would say apart from as being a new casino, their games are still getting added as my manger explained and I see new games every day…. I have now become a VIP player and even my manager is fantastic.


I hope this casino stays around because I’m actually happy for the first time and i hope this chat help anyone out there frustrated with sh..t and doggie casino …. I’ve got a no conjunction with the casino but felt like express and extending what I found to be a respectable and great gambling experience at JUST CASINO!!!!

I just had to get on here and let the people know that I’ve got bad luck with the other casinos. I’m just a player from Australia.. good luck again the casino is good

www.justcasino.com

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

fileLighting fast payments look I requested and payment done instantly.. JUST CASINO THERE CALLED

Honza
πριν από 1 έτος

Τώρα έχουν επαναφέρει τη μέθοδο ανάληψης μέσω τραπεζικού εμβάσματος αλλά έχει προκύψει άλλο πρόβλημα. Οι καταθέσεις που έκανε το καζίνο τη Δευτέρα και την Τρίτη δεν έχουν φτάσει ακόμη στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Ενώ αυτό που φτιάχτηκε την περασμένη εβδομάδα είχε φτάσει την ίδια μέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

So it's a slight progress, at least. Just confused about the wire transfer, you refer to deposit, though I'm sure you meant withdrawals, instead.

Obviously, the casino truly has issues with the payment system - or provider. 🙁. Sorry to say that, but to me, it seems we have to wait till those problems are solved.

Are you still in touch with the casino, please? I want to make sure you are not being ignored.

Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, δεν έχω λάβει τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό για δύο αναλήψεις που διεκπεραιώθηκαν με τραπεζικό έμβασμα. Τώρα έχουν σταματήσει να πληρώνουν και τις άλλες αναλήψεις που έχω σε εκκρεμότητα από την περασμένη εβδομάδα.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

I’ve been saying this for months, but for some reason, this platform still thinks that super boss casinos is one of the best and fairest come on turn it up!!

Yoshy2323
πριν από 1 έτος

Έχω αρχίσει να σκέφτομαι ότι όποιο καζίνο κι αν επιλέξω να παίξω, πάντα αλλά πάντα θα βρίσκω προβλήματα με αναλήψεις ή οτιδήποτε άλλο. Ενώ ποιος ξέρει γιατί οι καταθέσεις στα καζίνο είναι πάντα ομαλές σαν πετρέλαιο και δεν χτυπούν ποτέ εμπόδιο. Τα χρήματά τους φτάνουν πάντα στην ώρα τους, ενώ πρέπει να δουλέψουμε σκληρά για να τα αποκτήσουμε. Τώρα έχω 8 εκκρεμείς αναλήψεις 500€ που έχουν κολλήσει εδώ και μέρες αφού αυτό το καζίνο πληρώνει με σταγονόμετρο και όταν πληρώνεις τα χρήματα δεν φτάνουν στον τραπεζικό σου λογαριασμό.

Εφάρμοσα ένα cool off μιας εβδομάδας στον λογαριασμό παιχνιδιών μου. Μόλις ολοκληρώσουν την πληρωμή μου, θα κλείσω και τον λογαριασμό σε αυτό το καζίνο και θα κλείσω για πάντα με αυτά τα καταραμένα καζίνο στο Κουρασάο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ναι, δεν έχω λάβει τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό για δύο αναλήψεις που διεκπεραιώθηκαν με τραπεζικό έμβασμα. Τώρα έχουν σταματήσει να πληρώνουν και τις άλλες αναλήψεις που έχω σε εκκρεμότητα από την περασμένη εβδομάδα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Checked the complaint, thank you.

Just to clarify things a bit:

"On March 20 and 21 two withdrawals of €500 are marked as paid but I have not received the money in my bank account."

"Subsequently the two subsequent withdrawals were canceled by the casino due to technical problems related to the payment system. At least that's the reason the casino led me to believe."

Well to me it seems, the casino (as many others now) is dealing with technical problems bound to payment providers.

Since it has been 3 and 4 days now + plus the casino shared the technical issue with you, I guess it is just a matter of time one way or another.

As you said: "My last and only successfully paid withdrawal was on March 16th and it had entered my checking account the same day." Sadly, now the casino has a problem.

Let's hope they solve that soon!



πριν από 1 έτος

I’ve been saying this for months, but for some reason, this platform still thinks that super boss casinos is one of the best and fairest come on turn it up!!

πριν από 1 έτος

Hello Yoshy2323,

I think you have not mentioned the casino is going to suffer some technical-related withdrawal issues.

As you can see in Carsix79's complaint: "My last and only successfully paid withdrawal was on March 16th and it had entered my checking account the same day."

Since only players with issues come here and submit complaints or complain about the casinos, it truly may seem that almost every casino is bad.

The reality differs by experience, I'd say. I agree many casinos are painfully slow when it comes to the KYC, or withdrawals. Everyone can see that.

That's why we always advise players to check the users reviews and complaints alike, our rating does not include those factors.

Care to know why? Because even a good and fair casino falls into issues from time to time, happy players with good experiences simply can't be counted, while players with complaints can. Hence we lower the rating if the complaint ends as unresolved. Not ideal, I know.

Could you come up with a better solution?




Radka
πριν από 1 έτος

Τα τεχνικά προβλήματα έρχονται πάντα όταν πρέπει να πληρώσουν. Αναρωτιέμαι ποια είναι αυτά τα τεχνικά προβλήματα για να κάνεις τραπεζικό έμβασμα. Προφανώς μόνο τα καζίνο τα έχουν. Ποιος ξέρει γιατί να πληρώσετε με τραπεζικό έμβασμα, δεν υπάρχουν τέτοια προβλήματα. Τα χρήματα έρχονται πάντα σε αυτούς ανεμπόδιστα.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Since I keep an eye on the situation in the global financial market - banking sector, I'd say the increased number of similar "issues" bound to any kind of payments goes in hand with the ongoing situation there. Do you know how many banks are in trouble seeing help from the local governments? Well, many. Have you heard about Credit Suisse? Now it seems Deutsche Bank is a bit nervous too. Plus additional restrictions were set to prevent money flow to "restricted territories" or intentionally hazardous countries" - this matter is related to the war in Ukraine and sanctions embarged on Russia. I'm convinced many casinos are desperate because such things are completely out of their reach still they need to keep all international payments working, so they don't lose customers. Sending money from the casino works differently than sending money to the casino, did you know that?

In general, when some intermediary banks get involved, the transfer can be complicated and delayed.

I hope this casino will find the solution soon!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Να καταλάβω τι σχέση έχουν όλα αυτά με την περίπτωσή μου;

Οι αναλήψεις μου έχουν επισημανθεί ως πληρωμές, αλλά δεν έχω λάβει τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό μου.

Τότε το ότι οι τράπεζες έχουν πρόβλημα τι σχέση έχει με τα χρήματα που πρέπει να μεταφερθούν από καζίνο με τραπεζικό έμβασμα; Το Superboss έγινε τώρα τράπεζα;

Σύμφωνα με τη θεωρία σας, όλες οι τραπεζικές μεταφορές στον κόσμο πρέπει να μπλοκαριστούν. Λαμβάνω και εκτελώ μεταφορές κάθε 2-3 μέρες χωρίς προβλήματα.

Επιπλέον, δεν νομίζω ότι η Ιταλία μπορεί να οριστεί ως επικίνδυνη χώρα ή ως περιορισμένη περιοχή.

Επαναλαμβάνω εδώ μιλάμε για τραπεζικά εμβάσματα που επισημάνθηκαν ως ολοκληρωμένα αλλά δεν ελήφθησαν ποτέ στον τραπεζικό μου λογαριασμό.

Θα ήθελα να διεκπεραιωθεί ταχύτερα το παράπονό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα