Γεια σου,
Υποθέτω ότι αυτή η ανάρτηση προοριζόταν για μένα, έχω δίκιο;
Λοιπόν, απλώς μια ευγενική υπενθύμιση: χρησιμοποιήστε το κουμπί "απάντηση", διαφορετικά το άτομο στο οποίο γράψατε δεν θα ειδοποιηθεί και η συνομιλία θα είναι πιο δύσκολο να παρακολουθήσετε.
Τέλος πάντων, έγραψες ότι δεν καταλαβαίνεις τη βαθμολογία, οπότε απλά σου υπέδειξα πηγές που θα εξηγήσουν.
Ελέγξτε το φόρουμ και θα δείτε ότι αυτή είναι μια συνηθισμένη κατάσταση. Προσπαθούμε να διατηρήσουμε τις κριτικές κρυστάλλινες για όλους όσους ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερες λεπτομέρειες. Αυτό είναι όλο.
Να είστε βέβαιοι ότι όταν το παράπονό σας κλείσει ως ανεπίλυτο, πράγμα που σημαίνει ότι η επίλυση από το καζίνο δεν θα θεωρηθεί δίκαιη από τους ειδικούς μας, το καζίνο θα ανταμειφθεί με μαύρους πόντους.
Για να κλείσουμε την καταγγελία, χρειαζόμαστε μερικές αποδείξεις από το καζίνο, το ιστορικό παιχνιδιών/στοιχημάτων σας και ούτω καθεξής. Δεν είμαι μέλος της ομάδας καταγγελιών, επομένως δεν έχω πρόσβαση σε αυτά τα αρχεία, οπότε θα περιμένω μέχρι να κριθεί η υπόθεση.
Δεν βλέπω κανένα κακό σε αυτό.🤔
Hey there,
I guess this post was meant for me, am I right?
well, just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified and the conversation will get harder to follow.
Anyway, you wrote that you do not understand the rating, so I just pointed you to sources that will explain.
Check the forum and you'll see that this is a common situation. We try to keep the reviews crystal clear for all who care to learn more details. That's all.
Be assured that when your complaint is closed as unresolved, meaning that the resolution from the casino will not be deemed fair by our specialists, the casino will be rewarded with black points.
To close the complaint, we need a few proofs from the casino, your gaming/bet history, and so on. I'm not part of the complaint team, hence I do not have access to those files, so I'll wait until the case is decided.
I see no harm in that.🤔
Αυτόματη μετάφραση: