πριν από 2 έτη
Χαίρετε,
όπως είπα, απλά χρειάζεται περισσότερη υπομονή λίγο χρόνο. Συγχαρητήρια όμως 🙂
Hello,
as I said it just needs to be more patient some time. Congratulations though 🙂
0
Χαίρετε,
όπως είπα, απλά χρειάζεται περισσότερη υπομονή λίγο χρόνο. Συγχαρητήρια όμως 🙂
Hello,
as I said it just needs to be more patient some time. Congratulations though 🙂
πώς μπορείς να πεις ότι αυτό το καζίνο έχει βαθμολογία 9,3/10... διάβασα τις απαντήσεις των παικτών ...έλαβα ένα πλήρες βίντεο με το πάγωμα του παιχνιδιού και τι έπρεπε να κερδίσω στους τρέχοντες νικητές καθώς προχωρά στο κάτω μέρος της οθόνης..ναι και καθαρό σαν μέρα..πάνω και ξανά το πάγωμα του παιχνιδιού στο winns casion ενημερώνοντας τους άλλους τι προφανώς ουάου..αλλά το υπόλοιπο casion δεν ενημερώνεται..τους ρωτάω και η απάντηση είναι ότι είναι πρόβλημα...ΤΩΡΑ πρόβλημα όταν κερδίζεις και δεν πληρώνεις κερδίζεις και το χρησιμοποιείς ....... και τους βαθμολογείς ξανά 9+ ... τώρα μετά από συνεχείς διαφωνίες μαζί τους bec παίκτες με κάθε τρόπο .. lol .. Μόλις το βίντεο το παιχνίδι μου το εν λόγω ok θα το διερευνήσει... το βίντεο σβήνει ως ημέρα .. και έχει περάσει πάνω από μια εβδομάδα τώρα.. ρωτάω μπορώ να βρω ένα χρονικό πλαίσιο για μια απάντηση .. και πάλι χρησιμοποιώντας μια ευρεία απάντηση ... κανένα χρονικό πλαίσιο δεν θα σας ενημερώσει .... ναι έρχονται και τα Χριστούγεννα.. ποιος ξέρει πότε ή τι θα πει ... παίζω σε άλλο casion καταδικάζω πάνω από 700.000 πέρυσι φέτος, είμαι περίπου 500.000 σε δέσποι έτσι ξέρω casion και παίζω κάθε μέρα..... αυτό το casion είναι το χειρότερο που έχω συναντήσει ποτέ .. και πάλι η βαθμολογία σου είτε είναι λανθασμένη είτε το casion έχει στοιχεία για τη βαθμολογία σου
how can you say this casino has a rating of 9.3/10.... i read the players responses ...i got a full video of the game freezing and what i was to win on the current winners as it go along the bottom of the screen..yeah and clear as day..over and over game freezing on winns casion letting other know what apparently i wow..but casion balance not updating ..i ask them and there answer is its a glitch ...NOW glitch when your a casion and your not paying winning and using that a your reason well come on ....... and you rate them again 9+ ... now after constant argureeing with them bec players all ways a lier ..lol ..once i video my play the said ok will investigate it... video clears as day ..and been over a week now..i ask can i get a time frame on a answer ..and again using a broad answer ... no time frame will let you know....yeah chrimas is coming as well..who know when or what there going to say ... i play at other casion i despoit over 700K last year this year im about 500K into despoit so i know casion and i play every day..... this casion is the worst i have ever come across ..agin your rateing either is incorect or the casion has input to your rating
Χαίρετε,
Μπορώ να καταλάβω ότι πιστεύετε ότι σύμφωνα με τις δικές σας εμπειρίες το καζίνο είναι κακό. Λοιπόν, πολλοί άλλοι παίκτες μπορεί να αισθάνονται ακριβώς το αντίθετο.
Οι λόγοι για τους οποίους βαθμολογήσαμε το καζίνο τόσο ψηλά, είναι διαθέσιμοι σε όλους τους παίκτες:
σημειώστε ευγενικά ακόμη και τα παράπονα - αρκετά χαμηλός αριθμός και κανένα δεν έμεινε άλυτο.
Είναι καλό που υποβάλατε το παράπονό σας, εάν διαπιστώσουμε ότι το καζίνο δεν είναι δίκαιο, θα υπάρξει επαρκής απάντηση και συνέπειες.
Τα τεχνικά ζητήματα δεν είναι ακριβώς αυτό που επηρεάζει τη δικαιοσύνη και είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι αυτά τα προβλήματα προκλήθηκαν πραγματικά από το καζίνο άμεσα, θα έλεγα.
Καταχωρίστε όλα όσα έχετε στο νήμα παραπόνων . Ευχαριστώ
Hello,
I can understand that you feel that according to your own experiences the casino is bad. Well tons of other players may feel the exact opposite.
Reasons, why we rated the casino so high, are available to all players:
kindly note even the complaints - quite a low number and none a single went unresolved.
It's good that you have submitted your complaint, if we find that the casino is not fair, there will be adequate response and consequences.
Technical issues are not exactly the thing that affects fairness, and it's crucial to make sure that these problems were truly caused by the casino directly, I'd say.
Please provide all you have to the complaint thread. Thank you
One of the worst companies, it's good to close, it never pays. For crying out loud. Scammers, thieves and when you email them they act like they don't understand don't ever play here
Από τις χειρότερες εταιρίες, καλό είναι να κλείσει δεν πληρώνει πότε. Για κλάματα πραγματικά . Απατεώνες ,κλέφτες και όταν τους στέλνεις email κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν μην παίζετε πότε εδώ
Άκου το superboss casino είναι ένα αστείο… Παίζουν χαζοί σου απαντούν με ρητορικές απαντήσεις… αντικρούουν όλα όσα λένε δεν σου επιτρέπουν να προχωρήσεις πουθενά με το παράπονό σου προσπαθούν να σε κλείσουν εκεί και κάνουν τακτικές γκεστάπο με τα κέρδη σου κρατήστε την εξουσία δεν τους νοιάζει αυτό είναι το πιο γελοίο καζίνο στο οποίο έχω παίξει ποτέ. Λάβετε υπόψη ότι το έχω παίξει σε καζίνο με άδεια ή στα λεγόμενα συγκροτήματα και ποτέ δεν είχα προβλήματα όπως με απάτησαν στο super boss casino προσέξτε!!!!
Listen superboss casino is a joke… They play dumb they answer you with Rhetorical answers… they contradict everything they say they do not allow you to move anywhere forward with your complaint they try to shut you down there and they do gestapo tactics with your winnings they hold the power they don’t care this is the most ridiculous casino I have ever played at. Mind you I’ve played it on licensed or so-called band casinos and I’ve never had issues the way I was scammed treated at super boss casino beware!!!!
Και πάλι αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πώς λέει ο Guru του καζίνο για το super boss casino ……Δεν βρήκαμε σχετικά παράπονα για αυτό το καζίνο. Και πάλι δεν μπορώ να καταλάβω πώς δεν μπορείτε να βρείτε σχετικές καταγγελίες σε αυτό το καζίνο. Διαπίστωσα ότι πολλές ιστοσελίδες με τόσους πολλούς παίκτες που είναι τόσο θυμωμένοι με το καζίνο super bass και πάλι θα προτείνω να δω έναν γκουρού εάν έχετε κάποια ανάμειξη είπατε όχι, αλλά είναι δύσκολο να το πιστέψεις όταν ακόμα τους βαθμολογείς νούμερο ένα..
Μετά το παράπονό μου μπορείτε να το πιστέψετε με πάγωμα και τα στοιχεία μου που δείχνουν ξεκάθαρα ότι κέρδισα χρήματα σε εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες μου πρόσφεραν 50 $ με στοίχημα 40 και μέγιστο κέρδος τριών πόσο αηδιαστική ήταν αυτή η διαπραγμάτευση καζίνο όταν ξεκάθαρα ακόμη και ειχε ολο το παιχνιδι σε βιντεο ειναι και οι δικαιολογιες τους υπαρχει ενα glitch στο συστημα glitch λεει οτι κερδισα αλλα ποτε εισαι οταν ειναι γκλος!!!!
Again what I can’t understand is how casino Guru says about super boss casino ……We have found no relevant complaints about this casino. Again I cannot understand how you cannot find any relevant complaints in this casino I found that many websites with that many players that are so angry with super bass casino again I will put forward to seeing a Guru have you got any involvement you said no but it’s hard to believe when you are still rating them number one..
After my complaint can you believe it with freezing and my evidence that clearly shows that I won money in the hundreds if not thousands they offered me $50 with a wager of 40 and a maximum win of three how disgusting was this casinos negotiation when I clearly even had the whole game on video is and their excuses there’s a glitch in the system glitch it says that I won but when are you when it’s a glitch!!!!
One of the worst companies, it's good to close, it never pays. For crying out loud. Scammers, thieves and when you email them they act like they don't understand don't ever play here
Από τις χειρότερες εταιρίες, καλό είναι να κλείσει δεν πληρώνει πότε. Για κλάματα πραγματικά . Απατεώνες ,κλέφτες και όταν τους στέλνεις email κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν μην παίζετε πότε εδώ
Χαίρετε,
οπότε υποθέτω ότι η υποβολή καταγγελίας είναι καλή ιδέα. Περιγράψτε όλα όσα συνέβησαν και προσθέστε όλες τις σχετικές επικοινωνίες ή μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μεταγραφές. Εάν το καζίνο σας έχει φερθεί άδικα, θα παρέμβουμε.
Ποιος ήταν ο λόγος που δεν πληρώσατε τα κέρδη σας, παρακαλώ;
Hello,
so I guess that submitting a complaint is a good idea. Describe all that happened, and put in all related communications or emails and transcripts. If the casino has treated you unfairly, we will step in.
What was the reason for not paying your winnings, please?
Και πάλι αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πώς λέει ο Guru του καζίνο για το super boss casino ……Δεν βρήκαμε σχετικά παράπονα για αυτό το καζίνο. Και πάλι δεν μπορώ να καταλάβω πώς δεν μπορείτε να βρείτε σχετικές καταγγελίες σε αυτό το καζίνο. Διαπίστωσα ότι πολλές ιστοσελίδες με τόσους πολλούς παίκτες που είναι τόσο θυμωμένοι με το καζίνο super bass και πάλι θα προτείνω να δω έναν γκουρού εάν έχετε κάποια ανάμειξη είπατε όχι, αλλά είναι δύσκολο να το πιστέψεις όταν ακόμα τους βαθμολογείς νούμερο ένα..
Μετά το παράπονό μου μπορείτε να το πιστέψετε με πάγωμα και τα στοιχεία μου που δείχνουν ξεκάθαρα ότι κέρδισα χρήματα σε εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες μου πρόσφεραν 50 $ με στοίχημα 40 και μέγιστο κέρδος τριών πόσο αηδιαστική ήταν αυτή η διαπραγμάτευση καζίνο όταν ξεκάθαρα ακόμη και ειχε ολο το παιχνιδι σε βιντεο ειναι και οι δικαιολογιες τους υπαρχει ενα glitch στο συστημα glitch λεει οτι κερδισα αλλα ποτε εισαι οταν ειναι γκλος!!!!
Again what I can’t understand is how casino Guru says about super boss casino ……We have found no relevant complaints about this casino. Again I cannot understand how you cannot find any relevant complaints in this casino I found that many websites with that many players that are so angry with super bass casino again I will put forward to seeing a Guru have you got any involvement you said no but it’s hard to believe when you are still rating them number one..
After my complaint can you believe it with freezing and my evidence that clearly shows that I won money in the hundreds if not thousands they offered me $50 with a wager of 40 and a maximum win of three how disgusting was this casinos negotiation when I clearly even had the whole game on video is and their excuses there’s a glitch in the system glitch it says that I won but when are you when it’s a glitch!!!!
Χαίρετε,
Καταλαβαίνω πώς μπορεί να αισθάνεστε αυτή τη στιγμή, αλλά σε περιπτώσεις όπως η δική σας , δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά. Σε περίπτωση τεχνικών σφαλμάτων και σφαλμάτων, τα καζίνο διατηρούν συνήθως το δικαίωμα να μην πληρώσουν αυτά τα σχετικά κέρδη, επειδή το παιχνίδι δεν λειτουργούσε ομαλά και δεν φταίει το καζίνο - ο πάροχος του παιχνιδιού παρέχει τα παιχνίδια.
Είμαι σίγουρος ότι δεν θα μείνετε ικανοποιημένοι με την απάντησή μου - το γνωρίζω.
Λυπάμαι που δεν μπορούμε να βοηθήσουμε.
Hello,
I understand how you may feel at the moment, but in cases like yours, there is not much we can do. In case of technical glitches and bugs, the casinos usually reserve the right to not pay these associated winnings, because the game was not running smoothly, and it's not the casino's fault - the game provider provides the games.
I'm sure you will not be satisfied with my reply - I'm aware of that.
I'm sorry we can't help.
In the games I played I either couldn't even get into free spins, or when I did the rewards were few and far between. After a month and a half of playing and after so many deposits I can say that the rating you should give this casino and after complaints which i see are many from others not 9/10 but 3/10 it should be
Στα παιχνίδια που έπαιζα είτε δεν μπορούσα καν να μπω σε δωρεάν περιστροφές, είτε όταν έμπαινα οι ανταμοιβές ήταν λίγες έως ελάχιστες.Μετα από έναμιση μήνα παιχνιδιού και ύστερα από τόσες καταθέσεις μπορώ να πω ότι η αξιολόγηση που θα έπρεπε να δίνετε σε αυτό το καζίνο και μετά από καταγγελίες που βλέπω ότι είναι πολλές από άλλους όχι 9/10 αλλα 3/10 θα έπρεπε να είναι
Αυτό ακριβώς αυτό που λέω ακριβώς αυτό που λέτε είναι 100% σωστό καζίνο δεν μπορεί να είναι 9+ συν βαθμολογία!!! Περισσότερα σαν 3+ βαθμολογία…
και τα μπόνους τους είναι γελοία, σε αναγκάζουν να πάρεις τα μπόνους μερικές φορές αυτή η επιλογή ενεργοποιείται αυτόματα, τότε μπαίνεις στην υποστήριξη για να αφαιρέσεις το μπόνους και δεν το έχεις παίξει καν και σε κάνουν να περιμένεις την επόμενη μέρα γιατί δεν υπάρχει κανείς διαθέσιμος για κατάργηση ένα μπόνους απίστευτη υποστήριξη δεν μπορεί να αφαιρέσει ένα μπόνους που πρέπει να περιμένετε για έναν μάνατζερ και μετά μερικά από τα μπόνους είναι μέγιστο σε x3 νίκες .. σοβαρά δεν ξέρω από πού βγαίνει αυτό το καζίνο με το μέγιστο κέρδος τρεις φορές που θα κερδίσετε καθίστε εκεί και χάνετε όλο το χρόνο σας για να κερδίσετε $150!!! Και δυσλειτουργίες στο σύστημα που είναι γελοίο, το καζίνο θα πρέπει να έχει κάποιο είδος ευθύνης εάν ο ιστότοπός του έχει δυσλειτουργίες και έχω δείξει ότι έχω ένα με το βίντεο, οπότε το πρόβλημά μου θα πρέπει να πληρωθεί ξανά, δεν μπορώ να καταλάβω πώς είναι ένας αριθμός 9+ καζίνο προσοχή
This Exactly what I’ve been saying exactly what you say is 100% correct casino can’t be 9+ plus rating !!! More like 3+ rating …
and their bonuses are ridiculous they force you to take the bonuses sometimes that option turns on automatically then you get onto support to remove the bonus and you haven’t even played it and they make you wait the next day because no one is available to remove a bonus unbelievable support can’t remove a bonus you have to wait for a manager and then some of the bonuses are max at x3 wins .. seriously I don’t know where this casinos come up with Max win times three you’re gonna sit there and waste all your time to win $150!!! And glitches on the system that’s ludicrous the casino should have some type of responsibility if their website has glitches and I have showed that I have one with the video footage so my problem it should pay out again I can’t understand how this is a number 9+ casino beware
Χαίρετε,
Καταλαβαίνω πώς μπορεί να αισθάνεστε αυτή τη στιγμή, αλλά σε περιπτώσεις όπως η δική σας , δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά. Σε περίπτωση τεχνικών σφαλμάτων και σφαλμάτων, τα καζίνο διατηρούν συνήθως το δικαίωμα να μην πληρώσουν αυτά τα σχετικά κέρδη, επειδή το παιχνίδι δεν λειτουργούσε ομαλά και δεν φταίει το καζίνο - ο πάροχος του παιχνιδιού παρέχει τα παιχνίδια.
Είμαι σίγουρος ότι δεν θα μείνετε ικανοποιημένοι με την απάντησή μου - το γνωρίζω.
Λυπάμαι που δεν μπορούμε να βοηθήσουμε.
Hello,
I understand how you may feel at the moment, but in cases like yours, there is not much we can do. In case of technical glitches and bugs, the casinos usually reserve the right to not pay these associated winnings, because the game was not running smoothly, and it's not the casino's fault - the game provider provides the games.
I'm sure you will not be satisfied with my reply - I'm aware of that.
I'm sorry we can't help.
Λοιπόν, αν υπάρχουν δυσλειτουργίες και στο νικητήριο τραπέζι δείχνει ότι έχω κερδίσει ένα ποσό και ο πάροχος δείχνει διαφορετικό ποσό ή κάποιος πρέπει να έχει κάποιο είδος ευθύνης εύκολο να πει ότι δεν είναι ευθύνη του καζίνο, αλλά είναι και πρέπει να είναι επειδή στη σελίδα λειτουργίας του καζίνο κέρδιζα ποιος μπορεί να αποδείξει αυτό που κανείς δεν μπορούσε ποτέ να αποδείξει ότι κάποιος μπορούσε να το καλύψει και θα σας έλεγα την αλήθεια αυτό προσπαθώ να πω ότι έχω πλάνα βίντεο που θα πουν κάθε είδους είδος ιστορίας να μην πληρώνεις και μου λες ακόμα και 9+ καζίνο !
Το 9+ καζίνο εξετάζει τι συνέβη και προσπαθεί να το λύσει
Well if there is glitches and on the winning table it shows that I’ve won one amount and the provider shows a different amount or someone’s gotta have some type of responsibility easy to say it’s not the casinos responsibility but it is and it should be because on the casinos running page I was winning who can prove what no one could ever prove anyone could cover it and I was gonna tell you the truth this is what I’m trying to say we I’ve got video footage they gonna say any sort type of story not to pay and you telling me still and 9+ casino !
9+ casino considers what’s happened and tries to resolve this
In the games I played I either couldn't even get into free spins, or when I did the rewards were few and far between. After a month and a half of playing and after so many deposits I can say that the rating you should give this casino and after complaints which i see are many from others not 9/10 but 3/10 it should be
Στα παιχνίδια που έπαιζα είτε δεν μπορούσα καν να μπω σε δωρεάν περιστροφές, είτε όταν έμπαινα οι ανταμοιβές ήταν λίγες έως ελάχιστες.Μετα από έναμιση μήνα παιχνιδιού και ύστερα από τόσες καταθέσεις μπορώ να πω ότι η αξιολόγηση που θα έπρεπε να δίνετε σε αυτό το καζίνο και μετά από καταγγελίες που βλέπω ότι είναι πολλές από άλλους όχι 9/10 αλλα 3/10 θα έπρεπε να είναι
Χαίρετε,
επιτρέψτε μου να ξεκινήσω με τα παράπονα - δεν υπάρχουν ανεπίλυτα παράπονα μέχρι στιγμής, πράγμα που σημαίνει ότι το καζίνο έλυσε και τα κλειστά παράπονα και ένα είναι ανοιχτό επί του παρόντος:
Πολλά? Δεν θα το έλεγα.
Ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι μια καλή βαθμολογία δεν σημαίνει ότι θα κερδίσετε, σημαίνει ότι το καζίνο πιθανότατα θα σας φερθεί δίκαια και δεν υπάρχουν παγίδες.
Λυπάμαι που χάνεις.
Hello,
allow me to start with the complaints - there are no unresolved complaints so far, meaning the casino solved both closed complaints and one is currently opened:
Many? I would not say so.
I hope you understand that a good rating does not mean that you will win, it means that the casino will most likely treat you fairly and there are no traps.
I'm sorry you lose.
Χαίρετε,
Δεν μπορώ να θυμηθώ τώρα, αλλά έχετε επικοινωνήσει με τον πάροχο του παιχνιδιού τότε; Τα παιχνίδια εκτελούνται από τους επίσημους διακομιστές του παρόχου παιχνιδιών, επομένως, από όσο καταλαβαίνω, το καζίνο δεν μπορεί να είναι υπεύθυνο για δυσλειτουργίες και τεχνικά σφάλματα.
Εναπόκειται στο καζίνο να δείξει ή να μην δείξει καλή θέληση, δικαιοσύνη είναι μια διαφορετική περίπτωση. Θα δοκίμαζα τον πάροχο παιχνιδιών. Ενημερώστε μας πώς θα πάει τελικά.
Hello,
I can't recall now but have you reached out to the game provider then? Games are run from the game provider's official servers, so as far as I understand, the casino can't be responsible for glitches and technical bugs.
It's up to the casino to show or not show goodwill, fairness it's a different case. I would try the game provider. Let us know how it goes eventually.
If the rating does not drop in this casino, I will not calm down. They are scammers I enter free spins at 0.40 0.60, 0.80 1euro and above x200 it does not give .I want someone to be found send here if he ever won a big amount
Εγώ αν δεν πέσει η βαθμολογία σε αυτό το καζίνο δε θα ηρεμήσω. Είναι απατεώνες μπαίνω σε δωρεάν περιστροφές στο 0,40 0,60, 0,80 1ευρω και πάνω από x200 δεν δίνει .Θέλω να βρεθεί κάποιος να στείλει εδώ αν κέρδισε ποτέ μεγάλο ποσό
Θα έλεγα ότι το καζίνο εξαπατά τους παίκτες εάν τα κέρδη δεν πληρωθούν. Από αυτά που έγραψες καταλαβαίνω ότι δεν είσαι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα.
I'd say that casino is scamming players if winnings are not paid out. From what you wrote I just figure out that you are not satisfied with the outcome.
Something is going on here.... 9.3/10 with so many complaints!!!! I'm still wondering
Κάτι παιζει εδώ.... 9,3/10 με τόσα παράπονα!!!! Απορώ ακομα
Επιτρέψτε μου να σας υπενθυμίσω ότι υπήρξαν μόνο 8 καταγγελίες συνολικά και 5 απορρίφθηκαν, άρα μόνο 3 έμειναν και 2 είχαν ήδη επιλυθεί. 🙂 Αυτό είναι πραγματικά πολύ καλό.
Allow me to remind you that there have been only 8 complaints in total and 5 were rejected, so only 3 left, and 2 were already solved. 🙂 That's actually quite good.
I insist that someone come out and say that they have won from this casino. Otherwise you probably deliberately have a high percentage in this casino
Εγώ επιμένω να βγει κάποιος να πει ότι έχει κερδίσει από αυτό το καζίνο. Αλλιώς μάλλον σκόπιμα έχετε υψηλό ποσοστό σε αυτο το καζινο
Λολ Πώς έλυσαν τις καταγγελίες…. Σε αναγκάζουν να το λύσεις, σε αναγκάζουν να τα παρατήσεις γιατί δεν μπορείς να ενοχληθείς, απλά κάνουν κύκλους και κύκλους και μετά σου προσφέρουν ψίχουλα που νομίζεις ότι λύνει ένα πρόβλημα το πρόβλημά μου δεν λύθηκε ό,τι κι αν είσαι. έχεις πάντα άδικο με αυτό το καζίνο έχεις πάντα άδικο έχουν πάντα δίκιο πάντα έχω μια δικαιολογία άκου είναι σαν να τους δίνεις μια δικαιολογία επίσης αυτό εννοώ ειλικρινά δεν νομίζω καν ότι θα μπω σε αυτό είτε φόρουμ!!! Έχω ήδη πάει σε άλλα φόρουμ και έδειξα άλλο ανεξάρτητο προσωπικό και συμφωνούν μαζί μου το μόνο άτομο που δεν συμφωνεί είναι το super boss casino και εσείς… με όλο τον σεβασμό μου λέτε ότι είστε ανεξάρτητοι, ελπίζω να το κάνω Δεν έχω κανένα πρόβλημα ή παράπονο μαζί σας, αλλά οι απαντήσεις σας στις ερωτήσεις προς εμένα είναι πάντα μεροληπτικές! Το θέμα είναι να κάνεις πράγματα που δεν είναι σωστά και να καλύπτουν πάντα τα ίχνη τους!
Lol How did they solve the complaints…. They force you to solve it they force you to give up because you can’t be bothered they just go in circles and circles and then they offer you crumbs you think that is solving a problem my problem wasn’t solved no matter what you’re always wrong with that casino you’re always wrong they’re always right of always got an excuse listen it’s like you giving them an excuse as well this is what I mean honestly I don’t even think I’ll be coming onto this forum either!!! I’ve already gone to other forums and showed other independent personnel and they agree with me the only people that don’t agree is super boss casino and you guys… with all due respect you tell me that you’re independent I hope so I’ve got no issues or complaints with you guys but your answers questions towards me are always biased! The issue is the doing things that are not right and always covering their tracks!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.