Γειά σου.
Πρώτον, απαριθμούμε όλα τα καζίνο χωρίς εξαιρέσεις - ακόμα και αυτά που ζητούν να αφαιρεθούν. 🙂
Λυπάμαι που διερευνάται το ιστορικό παιχνιδιού σας, προφανώς, δεν είναι η θέση μου να υποστηρίξω τη γνώμη σας σε αυτό το σημείο. Μερικές φορές απλώς συμβαίνει και το καζίνο - ή ο πάροχος παιχνιδιών θα πρέπει να έχει έναν καλό λόγο για αυτό. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορώ, ωστόσο, να το ξεχωρίσω τώρα - αλλά εκτιμώ τη διορατικότητά σας.
Επιπλέον, η βαθμολογία επηρεάζεται από παράπονα - όχι από κριτικές χρηστών, ο λόγος είναι απλός: δεν μπορούμε να αξιολογήσουμε τις πληροφορίες που δίνονται μέσω των κριτικών χρηστών, μπορούμε ωστόσο να διερευνήσουμε μέσω της διαδικασίας καταγγελίας.
Πιστεύετε ότι θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε κάποια βοήθεια; Υποβάλετε το παράπονο, αυτή είναι πάντα η καλύτερη προσέγγιση.
Αναρωτιέμαι αν σας είπαν έναν λόγο για αυτόν τον έλεγχο. Εχετε? 🤔
Hello.
Firstly, we list all casinos without exclusions - even those who ask to be removed. 🙂
I'm sorry your playing history is being investigated, obviously, it is not my place to support your opinion at this point. Sometimes it just happens and the casino - or game provider should have a good reason for that. This is something I can't however, distinguish now - but I appreciate your insight.
Additionally, the rating is affected by complaints - not by user reviews, the reason is simple: we can't evaluate information given through user reviews, we can however, investigate through the complaint process.
Do you think you could use some help? Submit the complaint, this is always the best approach.
I wonder whether you've been told a reason for this check. Have you? 🤔
Αυτόματη μετάφραση: