ΦόρουμΚαζίνοSuperBoss Casino - γενική συζήτηση

SuperBoss Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 2 έτη από Freudstein
|
24970 προβολές 139 απαντήσεις |
|
1...4 5 67
Προσθήκη ανάρτησης
carsix79
πριν από 1 έτος

I was referring to similar situations in general, mentioning the most common complications.

You know, I do not know what caused your issues, furthermore, you mentioned the withdrawal was marked as paid after I replied to you - I'm seeing that in the complaint now.

So, let's get back to the usuals. How did the casino explain? Are you in touch with the support

Radka
πριν από 1 έτος

Η Υποστήριξη ισχυρίζεται ότι πιθανώς υπήρχαν κάποια τεχνικά προβλήματα με τον πάροχο πληρωμών τους, αλλά εξακολουθούν να περιμένουν απάντηση. Και έχουν περάσει ήδη 8 μέρες!

Οπότε μείνετε μακριά από αυτό το καζίνο γιατί δεν πληρώνουν με κάθε είδους δικαιολογίες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ακόμα και σήμερα δεν μπήκαν χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό.

Και σύμφωνα με το καζίνο, ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών δεν έχει δώσει ακόμη εξηγήσεις.

Φυσικά αυτό είναι απλώς μια δικαιολογία που συνεχίζουν να χρησιμοποιούν ενώ κρατούν τα χρήματά μου.

Το παράπονό μου επίσης συνεχίζει να καθυστερεί χωρίς καμία πρόοδο.

Κάθε παίκτης που σκέφτεται να ανοίξει έναν λογαριασμό παιχνιδιού SuperBoss θα πρέπει να γνωρίζει ότι δεν πρέπει να παραπλανηθεί από την εξαιρετικά θετική αξιολόγηση του Casino Guru. Αυτό το καζίνο είναι καθαρή απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αλλά είμαι μόνο εγώ που ακόμα δεν πληρώνομαι από το SuperBoss;;

Έχουν περάσει 14 ημέρες χωρίς να λάβετε τα χρήματα με αναλήψεις σημειωμένες ως πληρωμένες!

Ένα καζίνο που δεν πληρώνει και βαθμολογείται ως εξαιρετικό μου προκαλεί ανατριχίλα αλλά και πολλές αμφιβολίες!

Και εν τω μεταξύ το παράπονό μου κολλάει συνέχεια!!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αλλά ναι, ας αφήσουμε να περάσουν και οι 7 ημέρες πριν επικοινωνήσω με τον εκπρόσωπο του καζίνο σχετικά με το παράπονό μου. Έχουν περάσει μόνο 17 μέρες από τότε που δεν έχω λάβει τις πληρωμές..

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

I'm sorry to hear you still have issues with the withdrawal. I checked your complaint and I can see you already forwarded the communication to Kristina. Please, give her a bit more time to go through it.

πριν από 1 έτος

Μην ανοίγετε λογαριασμούς τυχερών παιχνιδιών στο καζίνο SuperBoss γιατί δεν πληρώνει!

Περίμενα σχεδόν ένα μήνα για την πληρωμή των 4000€ που δεν φτάνει ποτέ!

Λένε ότι είχαν προβλήματα με τις πληρωμές μέσω τραπεζικού εμβάσματος, αλλά όλα αυτά είναι μια δικαιολογία γιατί ακόμη και με κρυπτονομίσματα δεν θέλουν να πληρώσουν αναλήψεις.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Thanks for the notice. I see even the complaint is waiting for the casino to respond!

Have you ever experienced anything unusual before?


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Worst ever. They waisting your time maximum to not pay you. Hoping you will loose all your win until they finish "verification" from providers. If you are patient,they will waste more time with day whidrawal limits - 500 € per day. Security in low level. The last win 4000 € I received only 500 € . Because in some how someone knew, that I have big balance and cracked my account. After declined whidrawal to unknown cryptowallet, I never used any crypto wallet on this casino, they even didn't block temporary my account for security and all my balance was played off. All 3,500 € . After fiting with casino about this situation - the casino conclusion was, that I used myself an VPN and played off all by myself. And all my evidence about strange crypto wallet and VPN they didn't accepted. And most interesting thing - after all this situation already 2 months ago there no wins at all anymore. 

πριν από 1 έτος

Γεια σας, αυτό το καζίνο είναι εντελώς δόλιο. Καθυστερούν την ανάληψη δηλώνοντας ότι πρέπει να επαληθεύσετε το τηλέφωνό σας για να σας στείλουν τα χρήματα, δημιουργώντας ένα αίτημα ανάληψης τα χρήματά σας παραμένουν στο υπόλοιπο του παιχνιδιού. Κάνουν επίσης κάτι πολύ παράνομο και αυτό είναι να χειραγωγούν τα φρουτάκια. Δεν έχω δει πουθενά κάτι τέτοιο, αλλά δεν έχω άλλη εξήγηση. Όταν βρίσκομαι σε μια υποδοχή που μου δίνει, με αφήνουν από την υποδοχή file Αυτή είναι μια από τις φορές και αφού με πέσει και ξαναξεκινήσω το παιχνίδι, παίζω αυτόματα demo που είναι εξαιρετικά περίεργο. Θα πρέπει να τους ανακληθεί η άδειά τους είναι 100% απατεώνες. Πού μπορώ να ανεβάσω ένα βίντεο;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
drgabber
πριν από 1 έτος

Hi, so if I understand correctly your account hasn't been fully verified yet ? Is this your first casino withdrawal ? We give the casino 14 days to fully verify your account and process your withdrawal. How long has your situation been going on ? 

Regarding the slots and you have doubts, have you tried to check with support how it is possible that you get an error so often ? If you have some evidence and your situation is already longer than the time frame I mentioned, I would recommend to file a complaint on this link: https://casino.guru/complaints where you can then prove to our team what you have. 

Do you think it's a worthwhile thing to try ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Γειά σου,


Απλώς δείτε το βίντεο και πείτε τη γνώμη σας αν αυτοί οι άνθρωποι αξίζουν να έχουν άδεια για αυτό 🙂

https://www.veed.io/view/2abe61af-6400-42ae-80fa-3ee38ffa13ac?sharingWidget=true&panel=share

Αυτόματη μετάφραση:
drgabber
πριν από 1 έτος

It's good that you have some proof. Does it happen on some other slots or just on this one ? 

Have you tried to contact support, what problem could occur in this case if you can run the game in the demo version but not in the normal version ? 

I would also like to ask how long has your situation regarding the withdrawal and KYC been going on? 

I will wait for your response.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Jaro
πριν από 1 έτος

Διορθώθηκε η κλήρωση, αυτό ήταν. Αλλά δεν έχω δει ποτέ τόσο περίεργες εκτοξεύσεις από μια υποδοχή. Μου συνέβη στο bgaming, στο παιχνίδι μασκότ και στο onlypay, στο Joker Coins Megaways είχα αρχικά ένα στοίχημα 50 σεντ, έκανα μερικές περιστροφές, με έριξε και το στοίχημα των 50 σεντ είχε φύγει, μου έστειλαν excel με τα στοιχήματα , αυτά τα στοιχήματα από 50 σεντς δεν ήταν καταχωρημένα εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
drgabber
πριν από 1 έτος

Recently, a player asked us about distinguishing real slots from others, I feel you might want to see the response. If you do, it's here:

https://casino.guru/forum/slots/spotting-genuine-vs--fake-slots-games--tips-for-savvy-casino-players#post-68470

I thought it might interest you since it is about the genuity of games.

Speaking about games, do I understand correctly you're currently missing a few bets in the betting history?

Can you perhaps recall whether those sums of 50 cents were deducted from your balance while playing?

πριν από 1 έτος

Casino Guru you need to review this casino mark from 9.4 to more lower. A lot of reviews where this casino try to scam people. They said that slot provider Wazdan make verification of my winnings, but not theirs casino, this is total scam and lies. I play Wazdan slots in a lof of other casino and had winnings more then x400 with max bet. And never saw "provider verification", but i see that this casino use this scam way for all people who win at this site. They say that provider asked for "verification", to waste withdraw for 21` day.

If you try to find fair casinos, this casino can not be in this list.

Radka
πριν από 1 έτος

Είμαι 100% σίγουρος ότι έπαιρνε. Δεν έχω δει τέτοιες ανωμαλίες. Ας πούμε ότι παίζω με 180 ευρώ, με πέφτει το παιχνίδι και μου επιστρέφει 220 ευρώ, αυτό μου έκανε καλή εντύπωση 😀. Δυστυχώς δεν έχω τρόπο να το αποδείξω, έχω μόνο τα βίντεο της συντριβής. Διαφορετικά αυτό το καζίνο χειρίζεται τους κουλοχέρηδες και είμαι σίγουρος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Casino Guru you need to review this casino mark from 9.4 to more lower. A lot of reviews where this casino try to scam people. They said that slot provider Wazdan make verification of my winnings, but not theirs casino, this is total scam and lies. I play Wazdan slots in a lof of other casino and had winnings more then x400 with max bet. And never saw "provider verification", but i see that this casino use this scam way for all people who win at this site. They say that provider asked for "verification", to waste withdraw for 21` day.

If you try to find fair casinos, this casino can not be in this list.

πριν από 1 έτος

Hello.

Firstly, we list all casinos without exclusions - even those who ask to be removed. 🙂

I'm sorry your playing history is being investigated, obviously, it is not my place to support your opinion at this point. Sometimes it just happens and the casino - or game provider should have a good reason for that. This is something I can't however, distinguish now - but I appreciate your insight.

Additionally, the rating is affected by complaints - not by user reviews, the reason is simple: we can't evaluate information given through user reviews, we can however, investigate through the complaint process.

Do you think you could use some help? Submit the complaint, this is always the best approach.

I wonder whether you've been told a reason for this check. Have you? 🤔


πριν από 1 έτος

Είμαι 100% σίγουρος ότι έπαιρνε. Δεν έχω δει τέτοιες ανωμαλίες. Ας πούμε ότι παίζω με 180 ευρώ, με πέφτει το παιχνίδι και μου επιστρέφει 220 ευρώ, αυτό μου έκανε καλή εντύπωση 😀. Δυστυχώς δεν έχω τρόπο να το αποδείξω, έχω μόνο τα βίντεο της συντριβής. Διαφορετικά αυτό το καζίνο χειρίζεται τους κουλοχέρηδες και είμαι σίγουρος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there.

Sadly, this is everlasting evergreen - players struggle to prove the casino is altering slots. I'm still convinced more of those situations are bugs, I have never heard about a case where the casino was caught during tempering with slots. Have you, perhaps?

Radka
πριν από 1 έτος

I will submit complaint, casino will answer that they can not do something, It is provider verification. How complaint will help? Are possible to decrease rating of this casino with this complaint?

1...4 5 67
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα