Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοStelario Casino - γενική συζήτηση

Stelario Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από pufabass86
|
9.333 προβολές 75 απαντήσεις |
|
12 3 4
Nicola99
πριν από 4 μήνες

Yes, that's quite reasonable, but I can't tell you what might be behind it. Everything was going fine before and they always wrote you back pretty quickly on live chat or support ? 

Jaro
πριν από 4 μήνες

Ναι, αρκετά, αλλά θα επαναλαμβάνω πάντα ότι είναι έτσι εδώ και 2μιση μήνες, αλλά όταν κατεβάζω το email επιβεβαίωσης "η ανάληψη ολοκληρώθηκε" το παίρνω πάντα, προς το παρόν δεν έχω διευκρινίσεις να τον ρωτήσω ή οτιδήποτε άλλο, επίσης γιατί αν συνεχίσει έτσι δεν θα έπρεπε να έχω κανένα πρόβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola99
πριν από 4 μήνες

It's clear to me. So if you get money and still nothing changes, then you can probably choose another casino that will be better in communication and come back from time to time to see if it's not fixed in this one. But I hope it will improve. 

Jaro
πριν από 4 μήνες

file Νομίζω ότι καταλαβαίνω, το email μου μου έστειλε αυτό το email υπηρεσίας πριν από ενάμιση μήνα (επισυνάπτω στιγμιότυπο οθόνης) ξέρεις σε τι μπορεί να οφείλεται το πρόβλημα ή αν εναλλακτικά μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους μέσω άλλου email για υποστήριξη και διάφορα , αλλιώς θα προσπαθήσω να καταλάβω γιατί

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola99
πριν από 4 μήνες

I see that email didn't deliver, so it's possible they didn't write you off because of that, but I can't say why that's happening to you. They have another email on their website about KYC so I might try there again and write to them. Have you thought about it ? 

Jaro
πριν από 4 μήνες

Ειλικρινά έγραψα και σε kyc@stelario , αλλά λίγο αφότου έλαβα το ίδιο email υπηρεσίας, δεν ξέρω, από ότι βλέπω νομίζω ότι είναι πρόβλημα με το πρόγραμμα-πελάτη email αλλά δεν ξέρω, νομίζω ότι ο μόνος τρόπος θα ήταν να τους γράψω με άλλο τη διεύθυνση email μου, πάντα στο όνομά μου

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola99
πριν από 4 μήνες

You can try, but I don't know if it will help. The worst thing is that the casino has no live chat, so the only place you can contact them is their email. However, as we can both see, it doesn't seem to have any effect. 😕

Jaro
πριν από 4 μήνες

file όπως μπορείτε να δείτε η ζωντανή συνομιλία υπάρχει μέσα στον ιστότοπο, μόνο που δεν λειτουργεί με την έννοια ότι η συνομιλία δεν ξεκινά, κάνοντας κλικ στο σημάδι δεν συμβαίνει τίποτα, αυτό είναι σίγουρα κάτι που τους αφορά, γιατί το email ok θα μπορούσα να είμαι εγώ και ο πελάτης αλληλογραφίας μου, ωστόσο δεν υπονοώ ότι με εξαπατούν, αντίθετα, ήταν πάντα ειλικρινής

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola99
πριν από 4 μήνες

So when you click on it, what happens ? Nothing at all ? I'm thinking of another way to contact the casino, but I can't find any other way. 😥

Jaro
πριν από 4 μήνες

Τίποτα, αλλά αυτό που με κάνει να σκέφτομαι ότι ίσως είναι ένα δικό τους πρόβλημα back-end, είναι ότι έχω και smokeace, λογαριασμό που άνοιξε γύρω στον Ιούνιο του 2024, επαληθεύτηκε και τα πάντα, αλλά από την αρχή όταν άνοιξα τον λογαριασμό έκανε το το ίδιο πράγμα (έκανα κλικ και τίποτα), στο stelario το άνοιξα τον Οκτώβριο του 2023 αλλά πάντα δούλευε, φαίνεται σχεδόν σαν να σταμάτησαν να λειτουργούν ταυτόχρονα και στους δύο ιστότοπους

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 4 μήνες

Τέλος πάντων, θα σας ενημερώνω ως συνήθως, ευχαριστώ jaro

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola99
πριν από 4 μήνες

Sure, I'll be glad. I hope this will be resolved soon. 🙂

Jaro
πριν από 3 μήνες

Jaro Θα σας ενημερώσω για το θέμα του email.

Τους έγραψα με μια διεύθυνση email του τομέα @gmail.com και όλα πήγαν καλά και έλαβαν τα email μου, οπότε μπορώ να πω ότι το θέμα έχει επιλυθεί αυτήν τη στιγμή

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola99
πριν από 3 μήνες

I'm glad to hear that. So if something changes or if you want to share something again, I'll be here. 

Good luck. ☘️

πριν από 1 μήνα

Jaro εδώ, χρειάζομαι πραγματικά τη βοήθειά σας, σε αυτό το καζίνο υπάρχει ένα πρόγραμμα επιβράβευσης που βασίζεται σε μάρκες που μπορούν να αποσυρθούν και να μετατραπούν σε πραγματικό υπόλοιπο καζίνο που θα παιχτεί, μέχρι σήμερα το καζίνο αποφάσισε να μπλοκάρει τη δυνατότητά μου να μετατρέψω από μάρκες σε πραγματικό υπόλοιπο αυτό που έχω κερδίσει, file Είναι αλήθεια ότι κατά την κρίση τους μπορούν να περιορίσουν την ανάληψη, τη λήψη και τα κέρδη, αλλά δεν με έχουν περιορίσει τώρα, στην πραγματικότητα με έχουν μπλοκάρει και με εμπόδισαν από το να μπορώ να τα μετατρέψω στο πραγματικό υπόλοιπο του καζίνο για να μπορώ να παίξω αυτούς, αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι με κάποιο τρόπο έρχονται τα χρήματα σε μένα, έχουν κερδίσει όλα πάντα σύμφωνα με τους κανόνες και τους όρους και τις προϋποθέσεις τους, μπορούν να με εμποδίσουν να λάβω το "παιχνίδι για να κερδίσω" και "κρατώ να κερδίσω» αλλά εγώ δεν μπορώ να αποτρέψω τον εαυτό μου από το να μπορέσω να τα μετατρέψω και να παίξω δεν θα είχε νόημα, επίσης επειδή στο τέλος θα τα ξαναέπαιζα κανονικά, σε παρακαλώ βοηθήστε με με αυτό το πράγμα επίσης επειδή μιλάμε για 10.000 € πάνω κάτω file στο στιγμιότυπο μπορείτε να δείτε την γραφή "το όριο ανάληψης έχει συμπληρωθεί" ακόμα και σήμερα δεν έχω αποσύρει κανένα διακριτικό, πριν μπορούσα να κάνω ανάληψη τουλάχιστον 12500 την ημέρα, αλλά τώρα δεν μπορώ να κάνω τίποτα παρά μόνο να βασιστώ σε εσάς

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola99
πριν από 1 μήνα

Hi, I've read the whole situation. My first question is, what do you have to do to convert these points back to real money? When can they remove this restriction as they wrote in the email? They say it is based on your activity. So did you ask what you have to do to get the tokens released and convert them to real money? 

That's probably the first thing I'd be interested in if you have that much money in them. 

Unfortunately, according to what they say, you can't even convert them because if you came to a withdrawal afterwards, it would probably be rejected. 

So I guess I would start with what I say and once you find out what you should do, then we can discuss the next course of action.

πριν από 1 μήνα

Hi, I've read the whole situation. My first question is, what do you have to do to convert these points back to real money? When can they remove this restriction as they wrote in the email? They say it is based on your activity. So did you ask what you have to do to get the tokens released and convert them to real money? 

That's probably the first thing I'd be interested in if you have that much money in them. 

Unfortunately, according to what they say, you can't even convert them because if you came to a withdrawal afterwards, it would probably be rejected. 

So I guess I would start with what I say and once you find out what you should do, then we can discuss the next course of action.

πριν από 1 μήνα

file Θα εξηγήσω, εάν μου δώσουν τη δυνατότητα να τα μετατρέψω από διακριτικό σε πραγματικό υπόλοιπο, εάν παίξω και κερδίσω μπορώ να κάνω ανάληψη χωρίς καμία ανησυχία, ρώτησα επίσης τι πρέπει να κάνω για να διασφαλίσω ότι αυτός ο περιορισμός θα αφαιρεθεί, αλλά για τώρα δεν μου απάντησαν πια

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 μήνα

file το λένε, αλλά δεν έχει νόημα, δημιούργησα αυτά τα διακριτικά ειλικρινά, και τώρα που τα ξαναπαίζω σιγά σιγά δεν τα θέλουν, λένε ότι πρέπει να καταθέσω και να παίξω, αλλά αν το κάνουν δώστε μου τουλάχιστον μια ιδέα για το πόσα πρέπει να καταθέσω για να αφαιρεθεί ο περιορισμός, δεν μπορώ να καταθέσω χρήματα τυχαία για πάντα ή να βρω συμβιβασμό μαζί τους, δεν ξέρω, έχω 11.600 € μάρκες, θα ήμουν εντάξει αν μου έστελναν απευθείας με τραπεζικό έμβασμα ακόμη και μόλις 3.900/4.000 (που θα διαιρούνταν με το 3, δεδομένου ότι τα μάρκες όταν μετατρέπονται έχουν στοίχημα x3) για μένα θα ήταν μια κλειστή ιστορία, αλλά εγώ μην νομίζετε ότι μπορούν να το κάνουν

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola99
πριν από 1 μήνα

That's exactly what I wanted to get to. I thought it would be mainly conditional on you depositing. The important thing is probably what you are asking yourself, how much you have to deposit to continue playing in the casino so that they release the tokens and you can eventually withdraw them. That's probably the most important thing to know. 

Give it a try and when you get a relevant answer, feel free to say more. 

Jaro
πριν από 1 μήνα

Τον ρώτησα, αλλά προς το παρόν δεν έχω λάβει ακόμη απάντηση για το πόσο είναι, επίσης επειδή θα μπορούσα να τα αποσύρω εάν αυτό το διακριτικό ήταν καταχωρημένο σε ανταλλαγή, κάτι που δεν έχει συμβεί ακόμα.

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα