ΦόρουμΚαζίνοStelario Casino - γενική συζήτηση

Stelario Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από pufabass86
|
6797 προβολές 53 απαντήσεις |
|
1 2 3
πριν από 11 μήνες

Hello my name is Christos and i start and account at STELARIO casino at November 1st 2023.

After i did make a 40euro deposit (no bonus incuded) i procced to the hacksaw provider and bought the super bonus at ITERO at 0.20 stake and won 110 euro i then bought ROYAL POTATO at 0.20 stake and won 180-190 euros and lost some of them at the end i bought the super bonus at BOWERY BOYS 0.20 stake and won 1740 euros and lost some of them i did tried to make a withdraw the amount of 600 euros the casino informed me that i must verify myself with some documents and so i did.

After that they did send me an email asking for a selfie of me holding my ID and so i did that also and after all of the document (bills that shows my address, a phone bill with my name, my bank card in front and back and my ID) they blocked me with the following reason "THE ACCOUNT HAS BEEN BLOCK FOR GAMBLING ADDICION" and they send me the following EMAIL :

Dear Christos Zaloumis,            


 

The Stelario Casino Risk Department has conducted a detailed investigation into your SENPAI21 login. Account SENPAI21 - did not pass the casino security check.

During the verification of your account, a violation of the project rules was discovered, namely:

- It is prohibited to transfer funds from one account to another and use third party payment methods;

Due to the identified violations, your balance was canceled and your account was closed without the right to reopen.

According to the rules of the project, you are prohibited from playing on this site. The Casino is not responsible for your opening a new account or any losses you may incur after opening a new account.

We reserve the right to close an account created in violation of these rules at any time.

This decision is final and cannot be revised.


So i did make all the effort and believe me its very hard for me to endure all that i am here and ask you

can you please help so i can retrieve my money?


Thank you a lot.

πριν από 11 μήνες

Hi, I'm sorry you got yourself into this situation. However, are you aware that you transferred funds from one account to another and used a third party payment method ? 

In this case, if you don't feel that you have broken the casino rules or that there was no mistake on your part, I would recommend filing a complaint here on this link. 

Our team will try to help you and look into the situation in depth and see where we can get to. Are you in ? 

πριν από 10 μήνες

Κέρδισα σε αυτό το καζίνο, μπόρεσα να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου τώρα έχω προβλήματα με την επαλήθευση της κάρτας μου! Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει όλος αυτός ο χάος για ανάληψη και αντί να καταθέσετε όλα είναι πολύ απλά και γρήγορα! Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να επαληθεύσω τα στοιχεία της κάρτας μου;

Αυτόματη μετάφραση:
Spartano96
πριν από 10 μήνες

Hello. May I ask what do you mean by "verifying my card"? Have you used this card to make a deposit as well?

I am asking because the casinos to make sure that the player is the owner of the account, generally allow players to make a withdrawal only to accounts or cards with which they have previously made a deposit

You could ask the support about this. Also if there is some problem with your card, maybe check with your payment provider.

I can understand that it seems strange when you see that to make a deposit is usually very easy, but to withdraw the money can be so time consuming, but it is actually caused because of the verification process which needs to be done and most of the casinos start it when the withdrawal is asked for. And as you say all the problems or issues could start. That's why is always best to cooperate with the casino and provide all the documents they ask for.

Let us know if you have any answer from the support. Will wait for your news.

Spartano96
πριν από 5 μήνες

Δεν καταλαβαίνω όλα αυτά τα αρνητικά, παιδιά είμαι κυριολεκτικά στο stelario εδώ και 8 μήνες και με το συμβολικό τους πρόγραμμα αφοσίωσης βγάζω πολλά χρήματα και μιλάω πάνω από 2.000/3.000 το μήνα χωρίς καν κάνοντας μισή περιστροφή, πάντα αποσύρθηκα εύκολα και έχω κέρδος 3.500 και πάνω και έχω περίπου 7.200 (1.900.000 μάρκες) που βγάζουν 70/90 ευρώ την ημέρα, θυμάμαι ότι κατά την επαλήθευση έβριζα τόσο πολύ που μου πήρε σχεδόν 10 μέρες αλλά επαλήθευσα τα πάντα και πάντα μου έστελναν τα χρήματα χωρίς προβλήματα. Οπότε η συμβουλή μου είναι να στείλεις ό,τι σου ζητήσουν, γιατί είναι όντως ένα ειλικρινές μπέρδεμα από την εμπειρία μου και έχω αποσυρθεί ούτως ή άλλως 8 μήνες, όχι 8 μέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola99
πριν από 5 μήνες

So it's good that you have a good experience. Not everyone has to have it and sometimes verification can be quite painful. However, once the player passes it, then it should only get better. 

You play here all the time, right ? What method do you use for withdrawal ? How long does it take for the money to come in? 🙂

Jaro
πριν από 5 μήνες

Συμφωνώ, συνήθως χρησιμοποιώ τραπεζικό έμβασμα (θα έχω ήδη επιβεβαιώσει και συλλέξει 20/30 πράξεις ανάληψης, ή ακόμα και BTC ή ηλεκτρονικά πορτοφόλια γενικά, το μόνο ελάττωμα είναι ότι αυτές τις τελευταίες δύο/τρεις εβδομάδες η ζωντανή συνομιλία δεν λειτουργεί και τα email δεν λειτουργούν). Απαντώ, αλλά παρόλα αυτά οι πληρωμές γίνονται ούτως ή άλλως, είχα ρωτήσει μόνο γιατί δεν μπορούσαν να με στείλουν μέσω ηλεκτρονικού πορτοφολιού, απλά θέλω να καταλάβω γιατί δεν απαντούν, γιατί ακόμα και στην επαλήθευση αν με πιστεύεις ή όχι Δυσκολεύτηκα αλλά πάντα απαντούσαν και τελικά δεν είχα άλλα προβλήματα, αλλά ούτε τώρα τα έχω, αλλά το κουμπί ζωντανής συνομιλίας δεν λειτουργεί, αν διόρθωναν ότι όλα θα ήταν τέλεια

Αυτόματη μετάφραση:
Marioste
πριν από 5 μήνες

Ως Ιταλός σας εγγυώμαι ότι αυτό δεν ισχύει, χάρη στο συμβολικό τους πρόγραμμα αφοσίωσης βγάζω κυριολεκτικά παθητικά 2/3 χιλιάδες το μήνα χωρίς προβλήματα, βασικά από ένα καζίνο έχει γίνει καθαρή επένδυση για μένα, αποσύρω χωρίς προβλήματα. μου ζήτησαν πολλά έγγραφα, αλλά μόλις έγιναν όλα με έλεγξαν και πάντα μου έστελναν τα χρήματα 8 μήνες αργότερα, έχω ιστορικό 2.100 καταθέσεων και 4.000 αναλήψεων, για να μην αναφέρω ότι έχω ακόμα 7.400 που παράγουν 70/ 80 ευρώ την ημέρα, οπότε δεν είναι απάτη και δεν καταλαβαίνω γιατί βλέπω αρνητικές εμπειρίες μόνο όταν δεν έχω κανένα πρόβλημα για 8 μήνες, εκτός από τις τελευταίες δύο εβδομάδες που δεν απαντώ σε email και Η ζωντανή συνομιλία δεν λειτουργεί, αλλά παρόλα αυτά έβγαλα 900€ και μου ήρθε κανένα πρόβλημα με τραπεζικό έμβασμα, δεν παίζω πλέον και δεν καταθέτω πια, αλλά μόνο επειδή δημιουργούνται μόνοι τους ούτως ή άλλως, αλλά δεν είναι απάτη, αλλιώς μετά από 8 μήνες Δεν θα ήμουν εδώ για να σας το πω αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Συμφωνώ, συνήθως χρησιμοποιώ τραπεζικό έμβασμα (θα έχω ήδη επιβεβαιώσει και συλλέξει 20/30 πράξεις ανάληψης, ή ακόμα και BTC ή ηλεκτρονικά πορτοφόλια γενικά, το μόνο ελάττωμα είναι ότι αυτές τις τελευταίες δύο/τρεις εβδομάδες η ζωντανή συνομιλία δεν λειτουργεί και τα email δεν λειτουργούν). Απαντώ, αλλά παρόλα αυτά οι πληρωμές γίνονται ούτως ή άλλως, είχα ρωτήσει μόνο γιατί δεν μπορούσαν να με στείλουν μέσω ηλεκτρονικού πορτοφολιού, απλά θέλω να καταλάβω γιατί δεν απαντούν, γιατί ακόμα και στην επαλήθευση αν με πιστεύεις ή όχι Δυσκολεύτηκα αλλά πάντα απαντούσαν και τελικά δεν είχα άλλα προβλήματα, αλλά ούτε τώρα τα έχω, αλλά το κουμπί ζωντανής συνομιλίας δεν λειτουργεί, αν διόρθωναν ότι όλα θα ήταν τέλεια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Maybe they are just going through some changes or improvements, so you can definitely let us know if it will go in a while or if communication will be impossible. I think this is quite important especially when there are some problems. I probably wouldn't want to get no answer. 

On the other hand, I am happy that everything is going well, you always get the money and you don't have any other difficulties. After all, that's probably the most important thing for players. 

So if everything goes well with the chat, let me know. 

Jaro
πριν από 5 μήνες

Ναι, θα ενημερώσω σε μερικές εβδομάδες, αλλά προς το παρόν δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα σχετικά με τον παράγοντα χρημάτων/ανάληψης εκτός από το ηλεκτρονικό πορτοφόλι (btc, eth, κλπ.) το οποίο προσπαθώ να αποσύρω εδώ και δύο εβδομάδες και ακυρώνουν την ανάληψη προσκαλώντας με (μέσω email) να εισπράξω μέσω τραπεζικής μεταφοράς, θα ενημερώσω για τα πάντα σε μερικές εβδομάδες

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola99
πριν από 5 μήνες

Thanks, I will definitely look forward to the update. 

As for the problem with the e-wallet withdrawal, maybe they have some problems with this method and I hope it will be available soon. 

May it go well. 

πριν από 3 μήνες

Hello,


I submited a complaint about stelario casino, in which my account has been disabled by administrator after a withdrawal i tried to make. They don't answer my emails and they have a very bad attitude in the live chat. I have more details inside the complaint along with the live-chatscript. Does anyone know long does it take for my complaint to get reviewed and open?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
vanosv89
πριν από 3 μήνες

Hello!

Your complaint has been reviewed and is now available right here 👈.

As far as I can assume, the casino most likely detected same patterns for both yours and your friend's accounts. When you were visiting your friend's house to show him how lucky you had been, you connected through his wifi. Despite our belief that the same IP address is not enough to strip someone from his winnings, many casino's just need a second chance to think about it. Thus, it's great that you opened the complaint.

As soon as the team gathers necessary information form you, I bet the casino representative will be prompted to present the casino's opinion on the situation. It takes some time, however.

For now, update Nick, please, to ensure he understands the situation well. We'll stay in touch.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Jaro
πριν από 3 μήνες

Γεια σου jaro, μέχρι στιγμής όλα καλά, μόνο ένα περίεργο πράγμα απόψε, συνήθως από το πρόγραμμα αφοσίωσης τους είχα ένα όριο 250.000 μάρκες με δυνατότητα ανάληψης, αλλά απόψε δεν είμαι γιατί μου επέτρεψε να κάνω ανάληψη έως και 12.500 (χρειαζόμουν να μετατρέψω 60.000 ειναι περιπου 200€) καλα και τωρα μου βγαζει "πιθανο οριο αποσυρσης", θεωρητικα το οριο πρεπει να ειναι καθημερινο, θα σε ενημερωσω παντως, ελπιζω να μην χρειαστει να ανοιξω καταγγελια και να μην υπαρχει κατι παράξενος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Είναι επίσης περίεργο που η ζωντανή συνομιλία μου δεν λειτουργεί;

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola99
πριν από 3 μήνες

Hi, did you also try to write to them about what you are describing to me ? I think they should be willing to explain to you how it is. 

As for the live chat, have you emailed them to find out what this might be ? If it has been normal for you so far, it doesn't seem normal to me. 

So try asking them about it. 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Jaro τότε για το θέμα του token νομίζω ότι το ημερήσιο όριο ανάληψης έχει μειωθεί, γιατί σήμερα μπόρεσα να μετατρέψω άλλα 12.500 tokens και να παίξω χωρίς προβλήματα, είχα ζητήσει ανάληψη το Σάββατο (αργία) αλλά αμέσως σήμερα το πρωί η πληρωμή έφτασε χωρίς προβλήματα, προς το παρόν όλα είναι φυσιολογικά, διασκεδάζω στο καζίνο και παίζω κανονικά, απλά δεν καταλαβαίνω γιατί η ζωντανή συνομιλία δεν λειτουργεί και δεν απαντώ στο email υποστήριξης, αλλά εφόσον δεν έχω προβλήματα με τις πληρωμές ή οτιδήποτε άλλο, μπορώ να σας πω ότι προς το παρόν όλα πάνε ομαλά (από προσωπική εμπειρία ήταν πάντα ειλικρινείς και πάντα με πλήρωναν και επίσης απαντούσαν σε email και ζωντανή συνομιλία, εκτός από τους τελευταίους δύο μήνες που δεν να λάβω απάντηση στο email και μετά όταν κάνω κλικ στο αναδυόμενο παράθυρο ζωντανής συνομιλίας δεν συμβαίνει τίποτα, αλλά επαναλαμβάνω, δεν έχω κανένα πρόβλημα με τίποτα, ήταν απλώς η περιέργειά μου, ελπίζω και δεν νομίζω ότι θα έχω προβλήματα με stelario στο μέλλον στον συντελεστή πληρωμής και ούτω καθεξής

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola99
πριν από 3 μήνες

Well, I'm glad it all got sorted out in the end and you got your money. Sometimes you just have to be a little patient, because not everything is sent right away. If you haven't had any trouble in the past, that makes it all the nicer, so I would keep a cool head during some of the delays. 

However, if you have anything else to say, feel free to write. Anyway, I believe that you will continue to thrive here and you will collect only pleasant experiences. 🙂

Jaro
πριν από 3 μήνες

το μόνο πράγμα είναι ότι ελπίζω ότι όταν τα χρειάζομαι και την υποστήριξη, ελπίζω να είναι ενεργή και όχι όπως τώρα, γιατί παίρνω χρήματα αλλά η υποστήριξη δεν απαντά στο email

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola99
πριν από 3 μήνες

I can't promise you that, and if it's important to you then maybe I would try to get in touch with them, and if that's not possible, then it's probably better to find another casino where it's not like that. Communication would be important to me as well, so I know why you have this approach. But you are always free to decide if you want to continue playing here. If they ignore you and you expect them to come back to you when something comes up, you might be unpleasantly surprised. 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Είναι επίσης σημαντικό για μένα, αλλά θα ήθελα απλώς να καταλάβω αν έχουν προβλήματα με το σύστημα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους ή αν δεν τα λαμβάνουν.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα