ΦόρουμΚαζίνοStelario Casino - γενική συζήτηση

Stelario Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από pufabass86
|
6640 προβολές 53 απαντήσεις |
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Stelario Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Η υπηρεσία υποστήριξης αναφέρθηκε στην ερώτησή μου, έτσι έστειλα μια επιστολή στο οικονομικό τμήμα, ούτε το οικονομικό τμήμα απάντησε, μετά από το οποίο έκανα πολλές ερωτήσεις στην υπηρεσία υποστήριξης και απλώς σταμάτησαν να μου απαντούν, η συνομιλία παρέμεινε ανοιχτή για 5 -7 λεπτά, και απλά με αγνόησαν!

Αυτόματη μετάφραση:
pufabass86
πριν από 1 έτος

Not good at all.

I feel it has something in common with the withdrawal issue, based on the complaint.

Anyway, can you answer Tomas? He asked - and I would also like to know:

"Could you please advise if you have been informed about any alternative method to withdraw your winnings? Was your account verified successfully in the past?"

Just a note, payment options available for deposit may be restricted for withdrawals, sadly this is quite often mentioned in complaints. Do you know you can ask about that in advance? As well as you can ask the casino to verify you before you submit any withdrawal.

Many players do that.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Ναι, επαληθεύτηκα πλήρως και το καζίνο δεν μίλησε ούτε πρόσφερε εναλλακτικές μεθόδους, έπρεπε να σκεφτώ μόνος μου!

Έκανα μερικές καταθέσεις μέσω Skrill, μετά από τις οποίες έκανα αίτηση για ανάληψη, επιβεβαίωσαν ότι η ανάληψη θα γινόταν στις 13/02/2023, αλλά στις 11/02/2023 ακύρωσα την πληρωμή και έπαιξα λίγο περισσότερο και κέρδισα λίγα χρήματα ακόμα και στις 02/12/2023 έκανα ξανά αίτηση για ανάληψη, τώρα πάλι περιμένω πληρωμή 200 και 300 ευρώ!

Στην αυλή του 21ου αιώνα και οι πληρωμές γίνονται σχεδόν παντού αμέσως, φυσικά, αν το καζίνο δεν θέλει να κρατήσει τα χρήματά σας με κάθε τρόπο !! καθώς το καζίνο λέει ότι έχει πολύ απασχολημένο οικονομικό τμήμα, οπότε πρέπει να περιμένεις πολύ, αμφιβάλλω πολύ ότι έχουν 1000 συναλλαγές την ημέρα ότι δεν μπορούν να διεκπεραιώσουν όλες τις πληρωμές, αυτό είναι πλήρης ανοησία!

Η υπηρεσία υποστήριξης είναι κάποιου είδους bot που απαντά με template απαντήσεις και παραπέμπει στο email του οικονομικού τμήματος, το οποίο με τη σειρά του δεν απαντά ούτε! Η υπηρεσία υποστήριξης στη συνομιλία απλώς σταμάτησε να απαντά στις συγκεκριμένες ερωτήσεις μου και να με αγνοεί!

Αυτό το καζίνο είναι μια πραγματική κόλαση για τους παίκτες, χωρίς σεβασμό, χωρίς άνεση, έχω ήδη σιωπήσει για την επιστροφή των κουλοχέρηδων που επιβραδύνουν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού περιοδικά και παίζουν πολύ περίεργα, και δεν έχει σημασία ποιος πάροχος, σημειώνω ότι το Η σύνδεση στο Διαδίκτυο είναι σταθερή!

Σημειώνω ότι πολλοί παίκτες αυτού του καζίνο αντιμετώπισαν παρόμοια προβλήματα, το καζίνο ασκεί μια ανεύθυνη πολιτική απέναντι στους παίκτες, δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι πλήρωσαν καν κάποιον!

Στην πραγματικότητα, κάθε καζίνο είναι ενδιάμεσος μεταξύ του παίκτη και του παρόχου των παιχνιδιών καζίνο, το καθήκον του καζίνο είναι να παρέχει υπηρεσίες στον πελάτη και να κάνει τον χρόνο του άνετο στον ιστότοπό του, και εάν υπάρχουν προβλήματα με την πληρωμή, αυτό δείχνει ότι το καζίνο παρακρατεί σκόπιμα χρήματα, έτσι ώστε ο παίκτης να ακυρώσει την ανάληψη και να χαθεί, ή να μην πληρώσει καθόλου, αλλά να αναζητήσει λόγους για να μην πληρώσει αυτά τα χρήματα, να κάνει αιτήματα για νέα και νέα έγγραφα ή να βρει νέους λόγους δεν πληρώνει! και δυστυχώς, όπως αυτό το καζίνο είναι 80% ή ακόμα και 90%

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Η πρώτη πληρωμή ελήφθη με επιτυχία! Περιμένω το δεύτερο! Είναι περίεργο που το οικονομικό τμήμα, κοιτάζοντας το προφίλ μου, έκανε μια πληρωμή αλλά πλήρωσε τη δεύτερη! Προφανώς έγινε για να χάσει τα λεφτά του ο παίκτης, δεν βλέπω άλλη εξήγηση! Δεν προτείνω αυτό το καζίνο, μόνο νεύρα και προβλήματα! Δεν θα παίξω σε κανένα καζίνο από το γραφείο τους και έχουν περίπου 10 από αυτά, και δύο από αυτά είχαν ήδη τέτοιο πρόβλημα!

Αυτόματη μετάφραση:
pufabass86
πριν από 1 έτος

Hello and thank you for both updates.

I guess that you helped to enlighten many insights and tips about this casino. And I hope players will find your posts to make a viable decision.

In case other issues with the ongoing withdrawals arise, let us know. I want to make sure you'll get the full amount.


πριν από 1 έτος

Όλα είναι καλά, μπορείτε να κλείσετε την καταγγελία, το δεύτερο μέρος του ποσού χάθηκε επιτυχώς, το καζίνο πέτυχε τον στόχο του! Δεν πηγαίνω πια σε αυτό το καζίνο και δεν συμβουλεύω άλλους, δεν καταλαβαίνω γιατί χρειάζονται 3 ημέρες για να περιμένω για μια πληρωμή και εξακολουθεί να περιορίζεται στα 400 ευρώ, όταν το καζίνο είναι γεμάτο, με άμεση πληρωμή και χωρίς κανένα όριο! μια ξεχωριστή ιστορία για τα φρουτάκια, μπορείς να πεις οτιδήποτε, αλλά το πάγωμα του παιχνιδιού σε όλα τα παιχνίδια έχει παρεμβολές απ' έξω! αν ήταν η ταχύτητα της σύνδεσης, τότε γιατί σε άλλο καζίνο οι κουλοχέρηδες παίζουν εντελώς διαφορετικά, + επιστροφή το επίπεδο είναι χειρότερο από ποτέ, παίζοντας το ίδιο παιχνίδι για περισσότερα από 10 χρόνια, ξέρω πώς παίζει,! όταν παίζετε σε όλες τις γραμμές με πολλαπλασιαστή 5 για 60 περιστροφές, δεν έπεσαν ούτε 5 σεντ, το έπαθλο των 50 σεντ δίνει 1,4 ευρώ, αυτό είναι για γέλιο! τώρα θα επιλέξω καζίνο, μόνο με καλή φήμη, και με άμεσες πληρωμές, αυτό το καζίνο και όλα τα καζίνο αυτού του γραφείου, θα το προσθέσω στη μαύρη λίστα μου!

Αυτόματη μετάφραση:
pufabass86
πριν από 1 έτος

Hello,

I informed Tomas about that. I'm personally sorry it ended like that. 🙁

πριν από 1 έτος

Η εμπειρία μου ήταν πολύ κακή, κατέθεσα μετά την επαλήθευση των εγγράφων μου και τη στιγμή της ανάληψης μου ζήτησαν έγγραφα που έστειλα και δεν ήθελαν να δεχτούν, κατά τη γνώμη μου είναι απάτη και δεν θα ξαναδώ αυτά τα χρήματα ...

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Θα σας πω αυτό, όσα καζίνο κάνουν επαλήθευση ταυτότητας στην αρχή αμέσως μετά την εγγραφή είναι λίγο πολύ ειλικρινή! Και αυτοί που λένε ότι κάνεις κατάθεση και περνάς επαλήθευση αργότερα, δεν πρέπει καν να αρχίσεις να παίζεις σε τέτοια καζίνο! Ζητούν ένα σωρό ακατανόητα έγγραφα ή μια selfie στο φόντο του ιστότοπού τους, όπου μπορείτε να δείτε πληροφορίες για εσάς, οπότε αυτό είναι ανοησία, αλλά αν παίζεις από smartphone, πώς βγάζεις μια selfie, χαχαχα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Η εμπειρία μου ήταν πολύ κακή, κατέθεσα μετά την επαλήθευση των εγγράφων μου και τη στιγμή της ανάληψης μου ζήτησαν έγγραφα που έστειλα και δεν ήθελαν να δεχτούν, κατά τη γνώμη μου είναι απάτη και δεν θα ξαναδώ αυτά τα χρήματα ...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, I'm sorry to hear about your case. Did you try to ask what is the problem with the documents you sent and why the casino doesn't want to accept them ? How long has this situation been going on ? 

Can you let us know so we can have a better overview and try to help you ? 

πριν από 1 έτος

Θα σας πω αυτό, όσα καζίνο κάνουν επαλήθευση ταυτότητας στην αρχή αμέσως μετά την εγγραφή είναι λίγο πολύ ειλικρινή! Και αυτοί που λένε ότι κάνεις κατάθεση και περνάς επαλήθευση αργότερα, δεν πρέπει καν να αρχίσεις να παίζεις σε τέτοια καζίνο! Ζητούν ένα σωρό ακατανόητα έγγραφα ή μια selfie στο φόντο του ιστότοπού τους, όπου μπορείτε να δείτε πληροφορίες για εσάς, οπότε αυτό είναι ανοησία, αλλά αν παίζεις από smartphone, πώς βγάζεις μια selfie, χαχαχα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, I don't think it's entirely appropriate to lump all casinos together and it's not the casino's responsibility to verify players after they deposit. Of course, if the player asks for it and the casino allows him to verify himself, that's a positive thing.

Anyway, I see that you probably didn't have a good experience and got into a similar situation, did you ?

Hopefully, similar problems will not arise in the future and you will collect only positive experiences. 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Περιμένω να κάνω ανάληψη από το Stelario Casino, με βάζουν να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου με αίτημα για απίθανα έγγραφα, αφού έστειλαν έναν τεράστιο όγκο εγγράφων, συνεχίζουν να μου ζητούν άλλες προσωπικές πληροφορίες που είναι επίσης δύσκολο να εύρημα.

Φαίνεται ότι κάνουν τα πάντα για να μην πληρώσουν την απόσυρσή σας.


Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
rbassi636
πριν από 1 έτος

Hello!

Despite what you might think or expect, I would say the easiest way to pass the verification is to cooperate with the casino. Passing the verification is the main step to get closer to successful withdrawal.

May I know which unlikely documents you were asked to provide?

Let me know, please.

πριν από 1 έτος

Γεια σας, ζήτησαν διαφορετικούς τύπους εγγράφων, όπως:

τραπεζικό συμβόλαιο με ημερομηνία και φορολογικό κωδικό.


κατοικία και άλλα πράγματα.

Αυτήν τη στιγμή έχω περάσει την επαλήθευση και φαίνεται ότι πληρώνουν.

θα σε κρατάω ενήμερο

Αυτόματη μετάφραση:
rbassi636
πριν από 1 έτος

The tax code sounds a bit odd, but bank contacts, proof of address (residence) and your ID is usually requested by every reliable casino. Since you say you've already been verified, I hope the withdrawal will reach your account soon.

Please, let us know if it worked out 🙂

πριν από 11 μήνες

Hello my name is Christos and i start and account at STELARIO casino at November 1st 2023.

After i did make a 40euro deposit (no bonus incuded) i procced to the hacksaw provider and bought the super bonus at ITERO at 0.20 stake and won 110 euro i then bought ROYAL POTATO at 0.20 stake and won 180-190 euros and lost some of them at the end i bought the super bonus at BOWERY BOYS 0.20 stake and won 1740 euros and lost some of them i did tried to make a withdraw the amount of 600 euros the casino informed me that i must verify myself with some documents and so i did.

After that they did send me an email asking for a selfie of me holding my ID and so i did that also and after all of the document (bills that shows my address, a phone bill with my name, my bank card in front and back and my ID) they blocked me with the following reason "THE ACCOUNT HAS BEEN BLOCK FOR GAMBLING ADDICION" and they send me the following EMAIL :

Dear Christos Zaloumis,            


 

The Stelario Casino Risk Department has conducted a detailed investigation into your SENPAI21 login. Account SENPAI21 - did not pass the casino security check.

During the verification of your account, a violation of the project rules was discovered, namely:

- It is prohibited to transfer funds from one account to another and use third party payment methods;

Due to the identified violations, your balance was canceled and your account was closed without the right to reopen.

According to the rules of the project, you are prohibited from playing on this site. The Casino is not responsible for your opening a new account or any losses you may incur after opening a new account.

We reserve the right to close an account created in violation of these rules at any time.

This decision is final and cannot be revised.


So i did make all the effort and believe me its very hard for me to endure all that i am here and ask you

can you please help so i can retrieve my money?


Thank you a lot.

Senpai21
πριν από 11 μήνες

Did you violate their terms and conditions by depositing with a payment method other than the one you registered with the casino or one that wasn't in your name?or was it one only in your name that you could verify at a later date prior to making a withdrawal request?

In the post it doesn't mention closed to gambling addiction problems, please clarify so that your problem can be better understood. Online casinos can be slimy with their terms and conditions and when you sign up you agree that they can close your account and confiscate your winnings if they want to without even giving a valid reason.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
πριν από 11 μήνες

I did deposit via Visa card with MY name and when the withrdraw time came the only option they had is BANK TRANFER with IBAN and i did it. file

here you can check what it says everytime i try to connect

Senpai21
πριν από 11 μήνες

The option is to launch a complaint here and see if they can help. It appears to me that they are looking for a way ou of paying you for some reason. Has this casino web rated on here and if so do they have a good reputation? It's a difficult one but in their terms and conditions they ( casinos) reserve the right to close your account and confiscate your winnings if they want to without even giving a valid reason. See what the Casino Guru team advise.

1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα