ΦόρουμΚαζίνοSportaza Casino - γενική συζήτηση

Sportaza Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 3 έτη από marcusitu1232
|
13646 προβολές 79 απαντήσεις |
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
Romi
πριν από 8 μήνες

I am sure about the casino! It happened twice, the same way, and not on a busy card that I use for multiple things! Sorry to say this, but it's a sophisticated textbook scam!

GolDj
πριν από 8 μήνες

Well, from my point of view, there is still nothing solid to link this situation directly to the casino. I'm really sorry to say that, I have no reason not to believe you, of course.

I hope you won't ever find yourself in such a spot again. I'm just wondering whether other players have come across anything similar. 🤔

But do you know what?

It's a tedious coincidence, yet just a few hours ago, I ordered some stuff in the pharmacy e-shop. I paid in advance by virtual visa card, the pop-up message I must tap on and press "confirm" to finalize the payment came up for the second time, 2 minutes after the first message made it through, AND at the same time, I received an email confirmation stating the payment was successful.

Sounds quite the same, right? 🤔

I cancelled the second request for authorization, but still, my order is ok - status "paid".

Kind of weird. Despite that, I'm hesitant to accuse the pharmacy e-shop of fraud. Anyway, sorry to bother you with my little visa adventure.

Radka
πριν από 8 μήνες

So you can verify that this scam is also well-known and widespread in other sectors. It surprises me that you almost title this charge as common and usual with visas! For me, it is a disgrace and something very unacceptable! And it is not quite the same. My charges were at the same minute. No way you could escape. And I can verify from the payment history that they were double charges at the same minute. It is almost impossible to avoid this scam. And yes, I would accuse the pharmacy e-shop and their charging system. Who else would charge the same amount at the same time when you tried to order from them? I want other people to be aware; no one would care anyway... scams are everywhere, but at least I like people to be somehow protected and aware!

πριν από 8 μήνες

Γεια, μετά από μερικές νίκες στον ιστότοπο Sportaza αποφάσισα να κάνω ανάληψη μέσω bitcoin. Η απόσυρση ήταν και βρίσκεται υπό επεξεργασία. Σήμερα πάω να κάνω δεύτερη ανάληψη σε bitcoin και εμφανίζεται μια επιταγή όπου λέει ότι δεν μπορώ να κάνω ανάληψη με Bitcoin χωρίς να έχω κάνει κατάθεση μέσω bitcoin. Έτσι, η ερώτηση που έκανα στον εαυτό μου ήταν «γιατί με έκαναν να κάνω την πρώτη μου απόσυρση;». Από τις πολλές κριτικές είναι ξεκάθαρο ότι το Sportaza χρησιμοποιεί κόλπα για να μην παρασυρθεί. Τα καλύτερα έρχονται. Γράφω λοιπόν για υποστήριξη εξηγώντας το πρόβλημα και ο πρώτος χειριστής μου λέει ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα και ότι η πρώτη μου ανάληψη θα διεκπεραιωθεί σωστά. Διαβάζοντας τις ατελείωτες αρνητικές κριτικές αποφάσισα να επικοινωνήσω ξανά με την υποστήριξη κάνοντάς τους την ίδια ερώτηση. Η απάντηση ήταν αντίθετη. Δηλαδή, η ανάληψη θα μπλοκαριστεί καθώς δεν έχω καταθέσει ποτέ σε Bitcoin. Χωρίς λόγια, σας επιτρέπουν να κάνετε ανάληψη χρημάτων και στη συνέχεια να τα ακυρώσετε. Αναρωτιέμαι, είναι νόμιμο;

Επιπλέον, ο πρώτος χειριστής ήταν επίσης σε θέση να πει ψέματα λέγοντάς μου ότι η απόσυρση θα ήταν επιτυχής.


Σε άλλη περίπτωση, οι χειριστές του Sportaza ήταν ψεύτικοι, ή μάλλον απάντησαν διαφορετικά, προσπαθώντας να με εξαπατήσουν.

Όταν έκανα επίμονες ερωτήσεις σχετικά με την πρώτη μου ανάληψη που δεν έγινε ποτέ, μου είπαν να επικοινωνήσω με το οικονομικό τμήμα. Δεν το είχα κάνει ποτέ πριν, αλλά μια μέρα μπήκα στη συνομιλία υποστήριξης και ζήτησα να μιλήσω στο τμήμα οικονομικών. Ο χειριστής απαντά ότι δεν υπάρχει οικονομικό τμήμα. 🤯Γράφω λοιπόν ξανά σε έναν άλλο χειριστή που μου λέει την ύπαρξη του οικονομικού τμήματος...

Πώς είναι δυνατόν όλα αυτά;


Ωστόσο, στο τέλος θα μου αρκούσε να λάβω τα κέρδη μου.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
alebonco9
πριν από 8 μήνες

To tell you the truth, it is not unusual, really, that in many casinos they have a rule about using the same deposit method for the withdrawal, as well. You should always try to contact the support by email whenever you experience some kind of issue. Have you tried to send them an email to change the payment method, perhaps? Or to cancel your withdrawal and request a new one using the same method as you've used when making a deposit? That would be probably the best thing to do. Is your account fully verified at this casino? Please let us know, whenever you'll have some updates regarding this, and if needed, we will try to help you out, for sure.

πριν από 8 μήνες

So you can verify that this scam is also well-known and widespread in other sectors. It surprises me that you almost title this charge as common and usual with visas! For me, it is a disgrace and something very unacceptable! And it is not quite the same. My charges were at the same minute. No way you could escape. And I can verify from the payment history that they were double charges at the same minute. It is almost impossible to avoid this scam. And yes, I would accuse the pharmacy e-shop and their charging system. Who else would charge the same amount at the same time when you tried to order from them? I want other people to be aware; no one would care anyway... scams are everywhere, but at least I like people to be somehow protected and aware!

πριν από 8 μήνες

Hey! I missed your reply. My apologies.

What I was trying to say is that card abuse is sadly very common these days, and the recipient simply doesn't have to be related to the abuse at all. Like it was in my case, for instance. The incorrect response from my banking app and the Visa gateway was the root of the issue.

But I see you are more than convinced, so I won't take that from you. Anyway, what do you plan to do?

The bank statement sounds pretty clear to me. How about trying the visa company for a change?



πριν από 7 μήνες


file

file

file

file

Βγάζουν πολλές δικαιολογίες για την καθυστέρηση των αναλήψεων, στη συνέχεια χρεώνονται σε περίεργες ανύπαρκτες εταιρείες, οπότε δεν μπορείτε καν να αμφισβητήσετε τις λειτουργίες του officehut file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
john117master
πριν από 7 μήνες

Hi, does that mean you haven't received your money yet ?What excuses does the casino have ? Have you tried to ask why there is a delay in withdrawals and how long it has been going on ? 

Anyway, I see that you have filed a complaint, so I firmly believe that if you fail to withdraw your money, our team will be able to help you.

I'll keep my fingers crossed. 🤞

Jaro
πριν από 7 μήνες

Πάντα παίρνω την ίδια απάντηση, πρέπει να περιμένω 3 με 5 εργάσιμες, στο προτελευταίο chat μου είπε ότι θα αναλάβουν δράση σήμερα, σήμερα λένε ότι είναι αργία, έχοντας δει ότι οι χρεώσεις γίνονται στη Λευκωσία Κύπρος Ι έπρεπε να εξηγήσω ότι υπάρχουν πολλές θρησκείες στην Κύπρο Έλληνες Ορθόδοξοι, Καθολικοί Μουσουλμάνοι Σήμερα δεν είναι Δευτέρα του Πάσχα για τους Ελληνορθόδοξους και σε κάθε περίπτωση δεν νομίζω ότι το σύστημά τους λειτουργεί μόνο τις καθημερινές αλλά 24 ώρες. Παραδόξως, η πόλη του Παλέρμο εμφανίζεται στις μεταγραφές συνομιλιών, είχα εκατοντάδες ευκαιρίες να αυξήσω αυτό το ποσό δεκαπλασιασμένα, αλλά δεν έχω όρεξη να επαναφέρω την αντίστροφη μέτρηση 3-5 ημερών

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
john117master
πριν από 7 μήνες

I see, so it will be important to wait and see how it all develops. Some casinos don't work 24 hours every day, so it may be true that they only operate on working days, or that they only send money on those days. 

I have one more question, did you play slots or did you load money from sports betting ? 🤔

πριν από 6 μήνες

Αυτό το καζίνο είναι μια μεγάλη απάτη. Έχω αφαιρέσει και πληρωμές από την κάρτα μου που δεν έκανα, αλλά δυστυχώς η βοήθεια από την τράπεζα είναι εντελώς τρελή και δεν προσπαθούν να λύσουν το πρόβλημα καθόλου. Ένα άλλο πρόβλημα είναι η επικοινωνία με τα Sporzata. Κανείς δεν απαντά στο email και όπως γράφτηκε ήδη εδώ - το οικονομικό τμήμα υπάρχει μια φορά, τότε δεν υπάρχει. Μια μεγάλη απάτη κατά τη γνώμη μου. Σίγουρα δεν συνιστάται.

Αυτόματη μετάφραση:
barborasp
πριν από 6 μήνες

Γεια σας, μπορείτε να μου πείτε λίγα περισσότερα για το τι έγινε; Έκανες κατάθεση εδώ και χρειάστηκαν περισσότερα χρήματα από όσα πραγματικά είχες; Όταν προσπαθείς να πάρεις βοήθεια από την τράπεζα, τι σου λένε; Πες μου λίγο περισσότερα για το τι συμβαίνει και θα δούμε τι μπορεί να γίνει και αν μπορούμε να σε βοηθήσουμε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Περίμενα κάποιες αναλήψεις για μέρες (2 αναλήψεις των 500ε), σήμερα ζήτησα τρίτη ανάληψη στις 11:30 το πρωί.

Ξαφνικά έλαβα 3 email που έλεγαν ότι έγιναν οι 3 αναλήψεις, αλλά μόνο 2 από τις 3 αναλήψεις έφτασαν στον τραπεζικό μου λογαριασμό.

Μίλησα μαζί τους μέσω live chat, και μου είπαν ότι οι 3 αναλήψεις έχουν διεκπεραιωθεί σωστά, κάτι που πρέπει να φταίει η τράπεζά μου. Μιλάω με την τράπεζά μου και λογικά δεν έχουν να μου πουν τίποτα, δεν μπλοκάρουν καμία κατάθεση.

Με αποβάλλουν συνέχεια στο chat λέγοντας ότι τα έχουν κάνει όλα σωστά...

Τώρα το ερώτημα είναι πού είναι αυτά τα 500 ευρώ;

Αυτόματη μετάφραση:
galiangay
πριν από 6 μήνες

May I ask if the issue is still persisting, please? If you need our help, do not hesitate to write to us. We'll wait for your reply.

πριν από 5 μήνες

Υπέβαλα μια καταγγελία για το καζίνο Sportaza εδώ, αλλά η sporataza δεν με άφησε να επιλέξω από τη λίστα. Παρακαλώ βοηθήστε.

Αυτόματη μετάφραση:
barborasp
πριν από 5 μήνες

Try to use this link, please, and let us know how it went and if you were able to submit a complaint.

Romi
πριν από 5 μήνες

Έχω καταφέρει να κάνω ανάληψη σχεδόν τα πάντα, είμαι ακόμα εκεί με 500 ευρώ, δεν με αφήνουν να τα πάρω, κάνουν την ανάληψη αλλά μετά από 5 μέρες επιστρέφει στον λογαριασμό, οι προηγούμενες αναλήψεις έγιναν σε λογαριασμό, και δεν υπήρχε πρόβλημα, τώρα δεν με αφήνουν καημένε σε άλλο λογαριασμό και ούτε τίποτα, τώρα δοκίμασα την κάρτα με την οποία έκανα την κατάθεση... αλλά και δεν φαίνεται τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
galiangay
πριν από 5 μήνες

How long are you waiting for this €500, please? If you see that it is going nowhere, let us know, and I am sure that our complaint team will gladly help you out.

Romi
πριν από 5 μήνες

Λοιπόν, εύκολα ένα μήνα ήδη….

Αυτόματη μετάφραση:
galiangay
πριν από 5 μήνες

Okay. So if you wish our team to intervene in this case, please file a complaint here 👈 and let us know if you need any assistance.

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα