ΦόρουμΚαζίνοSportaza Casino - γενική συζήτηση

Sportaza Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από marcusitu1232
|
11059 προβολές 77 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Προσθήκη ανάρτησης
Romi
πριν από 3 μήνες

Έχω καταφέρει να κάνω ανάληψη σχεδόν τα πάντα, είμαι ακόμα εκεί με 500 ευρώ, δεν με αφήνουν να τα πάρω, κάνουν την ανάληψη αλλά μετά από 5 μέρες επιστρέφει στον λογαριασμό, οι προηγούμενες αναλήψεις έγιναν σε λογαριασμό, και δεν υπήρχε πρόβλημα, τώρα δεν με αφήνουν καημένε σε άλλο λογαριασμό και ούτε τίποτα, τώρα δοκίμασα την κάρτα με την οποία έκανα την κατάθεση... αλλά και δεν φαίνεται τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
galiangay
πριν από 3 μήνες

How long are you waiting for this €500, please? If you see that it is going nowhere, let us know, and I am sure that our complaint team will gladly help you out.

Romi
πριν από 3 μήνες

Λοιπόν, εύκολα ένα μήνα ήδη….

Αυτόματη μετάφραση:
galiangay
πριν από 3 μήνες

Okay. So if you wish our team to intervene in this case, please file a complaint here 👈 and let us know if you need any assistance.

πριν από 1 μήνα

ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ, ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΩ ΑΠΟ 18/07/2024 ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΠΑΡΑΛΟΓΟΣ! ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ! ΜΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ

Αυτόματη μετάφραση:
Rafaaziildo
πριν από 1 μήνα

Hello,

You have every right, in my opinion, to be upset with the casino. It will soon be a month from now, which must be really difficult for you! I noticed that you tried to file a complaint, but unfortunately, it was incredibly vague about the problem you were having at the casino.

It is advisable that you go through the same procedure again, elaborating on what transpired. Simply put, describe the circumstances. The more details you add, the better.

It would be unfortunate to be left without assistance simply for failing to supply essential details. Don't you tink?


Radka
πριν από 1 μήνα

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ, ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ.... ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ!

Αυτόματη μετάφραση:
Rafaaziildo
πριν από 1 μήνα

This is exactly what I wanted to tell you to try another method if possible, but I see that it has had no success. Did you ask the casino what alternative you should use to make it work ? I would probably try that.

If that doesn't work either, our team will try to step in and help you. I'm hoping it will work out in the end, although I don't want to make any promises. 

I'll keep my fingers crossed. 🤞

πριν από 1 μήνα

I've tried all of this and so far nothing, that's why I'm trying to turn to you... if you can help me I'll be very grateful!

Rafaaziildo
πριν από 1 μήνα

Of course, we will gladly help you. Could you kindly answer all the questions Veronika has asked you?

That's the best you can do to get a proper response. Make sure she knows every details, please.

Thank you, I really hope this struggle will end soon in the best way possible!

πριν από 2 εβδομάδες

Περίμενα μια ανάληψη για μια εβδομάδα, παρόλο που μου είπαν ότι θα διαρκέσει μεταξύ 3 και 5 εργάσιμων ημερών. Είχαν περάσει 7 μέρες και μου έδωσαν δικαιολογίες για μια μακρά λίστα αναλήψεων. Το βρίσκω ντροπή να παίζουν με τα λεφτά του κόσμου έτσι, αλλά δεν πρόκειται να κάτσω ήσυχος. Σκέφτομαι να υποβάλω επίσημη καταγγελία στην ιστοσελίδα του κυβερνητικού υπουργείου στο τμήμα κανονισμών τυχερών παιγνίων και από την άλλη θα πάω στην αστυνομία να τους καταγγείλω ώστε να ανοίξει έρευνα μέσω της ομάδας εγκληματιών τυχερών παιγνίων. Αυτό δεν επιτρέπεται. Αν μου γράψει κανείς, είμαι όλος αυτιά.

Αυτόματη μετάφραση:
Jt195
πριν από 2 εβδομάδες

It is nothing unusual that an online casino could experience an overload with withdrawals, to tell you the truth.

The important think is for them to pay at the end. So, try to be a bit patient, and let us know how it goes. If the 14 day time frame passes and you still won't have your money, our complaint team will look into it, if you wish.

Just also bear in mind that weekends don't count. Usually they don't proceed with payments, you know.

πριν από 2 εβδομάδες

Το παράπονο είναι ότι πηγαίνω στην αστυνομία για να το καταγγείλω βασικά. Σήμερα υπάρχουν 5 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ημέρες και μου λείπει μια ανάληψη που δεν έχει διεκπεραιωθεί. Παίζουν με τα λεφτά σου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

file


Μόλις μου έκλεισαν τον λογαριασμό και μου κράτησαν τα 500€. Ζητώ επειγόντως τη βοήθειά σας παρακαλώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

file

Παρακαλώ για κορυφαία προτεραιότητα και βοήθεια σε αυτό το θέμα. Μου έχουν κλείσει τον λογαριασμό και μου κράτησαν τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
Jt195
πριν από 2 εβδομάδες

I'm sorry to hear that. I assume they didn't provide you with any reason for the account closure? In that case, I recommend you submitting a complaint on our website so our team can start dealing with it.


Daniel
πριν από 2 εβδομάδες

Τέλειος Ντάνιελ, θα το καταφέρω.

Αυτόματη μετάφραση:
Jt195
πριν από 2 εβδομάδες

I hope that our team will be able to get to the bottom of the issue in your complaint and get it solved as soon as possible.

Do you have any updates for us regarding your case now?

πριν από 2 εβδομάδες

Όχι, ακόμα δεν με έχουν πληρώσει.

Αυτόματη μετάφραση:
Jt195
πριν από 2 εβδομάδες

Okay then, let's see how our team will go.

1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη