ΦόρουμΚαζίνοSportaza Casino - γενική συζήτηση

Sportaza Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 3 έτη από marcusitu1232
|
14893 προβολές 79 απαντήσεις |
|
1...3 4
πριν από 3 μήνες

ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ, ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΩ ΑΠΟ 18/07/2024 ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΠΑΡΑΛΟΓΟΣ! ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ! ΜΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ

Αυτόματη μετάφραση:
Rafaaziildo
πριν από 3 μήνες

Hello,

You have every right, in my opinion, to be upset with the casino. It will soon be a month from now, which must be really difficult for you! I noticed that you tried to file a complaint, but unfortunately, it was incredibly vague about the problem you were having at the casino.

It is advisable that you go through the same procedure again, elaborating on what transpired. Simply put, describe the circumstances. The more details you add, the better.

It would be unfortunate to be left without assistance simply for failing to supply essential details. Don't you tink?


Radka
πριν από 3 μήνες

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ, ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ.... ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ!

Αυτόματη μετάφραση:
Rafaaziildo
πριν από 3 μήνες

This is exactly what I wanted to tell you to try another method if possible, but I see that it has had no success. Did you ask the casino what alternative you should use to make it work ? I would probably try that.

If that doesn't work either, our team will try to step in and help you. I'm hoping it will work out in the end, although I don't want to make any promises. 

I'll keep my fingers crossed. 🤞

πριν από 3 μήνες

I've tried all of this and so far nothing, that's why I'm trying to turn to you... if you can help me I'll be very grateful!

Rafaaziildo
πριν από 3 μήνες

Of course, we will gladly help you. Could you kindly answer all the questions Veronika has asked you?

That's the best you can do to get a proper response. Make sure she knows every details, please.

Thank you, I really hope this struggle will end soon in the best way possible!

πριν από 3 μήνες

Περίμενα μια ανάληψη για μια εβδομάδα, παρόλο που μου είπαν ότι θα διαρκέσει μεταξύ 3 και 5 εργάσιμων ημερών. Είχαν περάσει 7 μέρες και μου έδωσαν δικαιολογίες για μια μακρά λίστα αναλήψεων. Το βρίσκω ντροπή να παίζουν με τα λεφτά του κόσμου έτσι, αλλά δεν πρόκειται να κάτσω ήσυχος. Σκέφτομαι να υποβάλω επίσημη καταγγελία στην ιστοσελίδα του κυβερνητικού υπουργείου στο τμήμα κανονισμών τυχερών παιγνίων και από την άλλη θα πάω στην αστυνομία να τους καταγγείλω ώστε να ανοίξει έρευνα μέσω της ομάδας εγκληματιών τυχερών παιγνίων. Αυτό δεν επιτρέπεται. Αν μου γράψει κανείς, είμαι όλος αυτιά.

Αυτόματη μετάφραση:
Jt195
πριν από 3 μήνες

It is nothing unusual that an online casino could experience an overload with withdrawals, to tell you the truth.

The important think is for them to pay at the end. So, try to be a bit patient, and let us know how it goes. If the 14 day time frame passes and you still won't have your money, our complaint team will look into it, if you wish.

Just also bear in mind that weekends don't count. Usually they don't proceed with payments, you know.

πριν από 3 μήνες

Το παράπονο είναι ότι πηγαίνω στην αστυνομία για να το καταγγείλω βασικά. Σήμερα υπάρχουν 5 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ημέρες και μου λείπει μια ανάληψη που δεν έχει διεκπεραιωθεί. Παίζουν με τα λεφτά σου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

file


Μόλις μου έκλεισαν τον λογαριασμό και μου κράτησαν τα 500€. Ζητώ επειγόντως τη βοήθειά σας παρακαλώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

file

Παρακαλώ για κορυφαία προτεραιότητα και βοήθεια σε αυτό το θέμα. Μου έχουν κλείσει τον λογαριασμό και μου κράτησαν τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
Jt195
πριν από 3 μήνες

I'm sorry to hear that. I assume they didn't provide you with any reason for the account closure? In that case, I recommend you submitting a complaint on our website so our team can start dealing with it.


Daniel
πριν από 3 μήνες

Τέλειος Ντάνιελ, θα το καταφέρω.

Αυτόματη μετάφραση:
Jt195
πριν από 3 μήνες

I hope that our team will be able to get to the bottom of the issue in your complaint and get it solved as soon as possible.

Do you have any updates for us regarding your case now?

πριν από 3 μήνες

Όχι, ακόμα δεν με έχουν πληρώσει.

Αυτόματη μετάφραση:
Jt195
πριν από 3 μήνες

Okay then, let's see how our team will go.

πριν από 3 μήνες

Έγραψα στον Tomás πριν από μερικές μέρες και του έστειλα όλα τα έγγραφα, αλλά δεν μου είπε τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
Jt195
πριν από 3 μήνες

You know, our specialists usually deal with dozens of complaints at the same time. Hence, we've developed the timers so the player can see how much time is left for the next complaint phase.

I imagine it's not very comfortable, but I'd like to assure you all complaint specialists are doing their best to address each complaint with no avoidable delay. Try to hold on, please.

πριν από 4 εβδομάδες

Καλημέρα ομάδα γκουρού του καζίνο, ελπίζω να είστε καλά θέλω. Αλλά εδώ είναι το θέμα, έλαβα ένα email από έναν μάνατζερ του sportazza vip που θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου τηλεφωνικά στα αγγλικά, που δεν είναι καν η καλύτερη γλώσσα μου, νομίζω ότι ίσως επειδή το υπόλοιπό μου είναι υψηλό παρόλο που έχω λογαριασμό περιορισμένο σε μικρό ποσά. Καθώς είχα αρχικά προβλήματα με την επαλήθευση και παρόλο που όλα είναι πλέον φυσιολογικά, θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σας. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Paulo0077
πριν από 4 εβδομάδες

Good morning.

I believe that you should explain it to them and say that your English is not very good.

They will surely come up with some solution. It is always about communication.

Please let us know how it goes and if there is any update regarding this.

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα