ΦόρουμΚαζίνοSportaza Casino - γενική συζήτηση

Sportaza Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 3 έτη από marcusitu1232
|
13694 προβολές 79 απαντήσεις |
|
1 2 34
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 9 μήνες

Αρχικά, ζήτησα ανάληψη η οποία εκκρεμούσε για περίπου 10 ημέρες. Αργότερα, η εταιρεία επικοινώνησε μαζί μου ενημερώνοντάς με ότι η ανάληψη θα γινόταν μόνο μετά την επαλήθευση του λογαριασμού μου. Όταν ζήτησα επαλήθευση λογαριασμού, αντιμετώπισα προβλήματα με τον οδηγό επαλήθευσης της εταιρείας, τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα επιπλέον 4 ημέρες αναμονής. Αφού έλυσα αυτό το πρόβλημα, έστειλα τα έγγραφα και περίμενα άλλες 6 ημέρες. Στη συνέχεια, η εταιρεία επικοινώνησε ξανά μαζί μου, ενημερώνοντάς με ότι η κίνηση του τραπεζικού μου λογαριασμού ήταν παραποιημένη, παρόλο που την είχα κατεβάσει απευθείας από το σύστημα της τράπεζας. Τελικά, μπόρεσα να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου, πιστεύοντας ότι το πρόβλημα επιλύθηκε και ότι η πληρωμή θα ήταν μόνο θέμα χρόνου. Ωστόσο, σήμερα είναι η τελευταία εργάσιμη ημέρα και η πληρωμή δεν έχει γίνει ακόμα. Τι τρομερό καζίνο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Θα ήθελα να εκφράσω τη βαθιά μου δυσαρέσκεια για τις υπηρεσίες που παρέχει αυτή η στοιχηματική εταιρεία. Από τη στιγμή που αποφάσισα να εγγραφώ, αντιμετώπισα μια σειρά από προβλήματα που δυστυχώς ξεπέρασαν κάθε λογική προθεσμία.

Στις 23 αυτού του μήνα, είχα τη δυσάρεστη έκπληξη να συναντήσω ένα εικονικό περιβάλλον γεμάτο προβλήματα που, εκτός από το να διακυβεύσουν την εμπειρία χρήστη μου, είχαν ως αποτέλεσμα βλάβη στην ψυχική μου υγεία. Η καθυστέρηση στην επαλήθευση του λογαριασμού μου και στη συνέχεια στην απόσυρση των κερδών μου ήταν πραγματικό πλήγμα για την εμπιστοσύνη που έθεσα αρχικά σε αυτήν την πλατφόρμα.

Το άγχος που δημιουργείται από αυτή την κατάσταση είναι αμέτρητο και η έλλειψη δέσμευσης από την πλευρά του Casino Sportaza είναι εμφανής. Αξίζει να αναφέρω ότι, κατά την έρευνα σε στοιχηματικούς οίκους, έπεσα πάνω σε ταξινομήσεις που το αναφέρουν ως το χειρότερο στον κλάδο, σύμφωνα με κριτικές ιστοσελίδων που ειδικεύονται στα καζίνο.

Δεν μπορώ να μην αναφέρω την καθυστέρηση στην απόσυρση των κεφαλαίων, η οποία επιτείνει την απογοήτευσή μου. Ζητώ από την αρμόδια ομάδα να λάβει άμεσα μέτρα για την επίλυση αυτών των ζητημάτων και να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη μου στην ακεραιότητα αυτού του πρακτορείου στοιχημάτων. Διαφορετικά, θα αναγκαστώ να αναζητήσω πιο αξιόπιστες εναλλακτικές λύσεις που δεσμεύονται για την ικανοποίηση των χρηστών.

Αυτόματη μετάφραση:
emanuelcrente
πριν από 9 μήνες

Thank you for describing your situation more. According to what I have learned, you went through verification after some time, which of course must be successful before you try to get your money. 

However, I see that you still can't get your money out, which is quite strange. Did the casino give you a reason since you've already verified ? 

Anyway, does your case concern sports betting or did you play any slots? 

πριν από 9 μήνες


Καληνυχτα. Απλώς ζητούν συγγνώμη και με ασέβεια δηλώνουν ότι η πληρωμή έχει καθυστερήσει. Έχω συμμετάσχει σε παιχνίδια καζίνο και αθλητικά στοιχήματα, αλλά έχω ακυρώσει αναλήψεις τρεις φορές λόγω υπερβολικών καθυστερήσεων, κάτι που με έχει κάνει ανυπόμονη. Χθες, ακύρωσα την ανάληψη 1000 ρεάλ, καθώς δεν έχω πλέον την υπομονή να ασχοληθώ με αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες


Καληνυχτα. Απλώς ζητούν συγγνώμη και με ασέβεια δηλώνουν ότι η πληρωμή έχει καθυστερήσει. Έχω συμμετάσχει σε παιχνίδια καζίνο και αθλητικά στοιχήματα, αλλά έχω ακυρώσει αναλήψεις τρεις φορές λόγω υπερβολικών καθυστερήσεων, κάτι που με έχει κάνει ανυπόμονη. Χθες, ακύρωσα την ανάληψη 1000 ρεάλ, καθώς δεν έχω πλέον την υπομονή να ασχοληθώ με αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Για να μην αναφέρουμε ότι ο ιστότοπος είναι ένα πραγματικό χάος. Τερματίζει συνεχώς τη συνεδρία μόνο του, χωρίς καμία ενέργεια από μέρους μου. Αποφύγετε αυτό το καζίνο με κάθε κόστος, είναι μια φρικτή εμπειρία. Σήμερα, έχω πονοκέφαλο λόγω της τεράστιας απογοήτευσης που προκαλεί η ιστοσελίδα Sportaza.

Αυτόματη μετάφραση:
emanuelcrente
πριν από 9 μήνες

So, if I'm not mistaken, now you prefer to lose the money instead? I believe it must be painful, but on the other hand, that money is yours, right? Is there any chance you would reconsider the options?

Set up the withdrawals again and focus on the complaint. Needless to say, that casino with such a score should be able to cooperate far better, if you ask me.

πριν από 9 μήνες

Αγαπητή κοινότητα,


Θα εξηγήσω εν συντομία το πρόβλημά μου. Έχω έναν λογαριασμό στον οποίο έχω καταθέσει 10.000 € και αυτή τη στιγμή έχω κερδίσει ένα συν 85.000 € μέσω στοιχημάτων και καζίνο (κυρίως BJ). Εφόσον είχα ήδη παίξει εκεί στο παρελθόν, η κατάστασή μου VIP ήταν 5 και μπορούσα να πληρώσω 1.500 € την ημέρα ή 20.000 €.


Αφού πλήρωσα 35.000 €, η ιδιότητά μου VIP μειώθηκε τώρα στο 1 - παρά τον πολύ υψηλό κύκλο εργασιών μου (περίπου 1.000.000 € μόνο στο καζίνο από την αρχή του έτους) file

Που σημαίνει ότι πλέον μπορώ να πληρώσω το πολύ 7.000 € το μήνα (500 € την ημέρα), κάτι που δεν φαίνεται δικαιολογημένο κατά την άποψή μου λόγω των πωλήσεων. Τα σχετικά αποσπάσματα των όρων και των προϋποθέσεων αφήνουν πολλά περιθώρια για τον bookmaker, αλλά κατά τη γνώμη μου θα ήταν απαραίτητη μια πιο λεπτομερής εξήγηση του καθεστώτος VIP γιατί, όπως και στην περίπτωσή μου, είναι σαφώς σε βάρος του πελάτη.


file


Η ερώτησή μου λοιπόν είναι, θα άξιζε να παραπονεθώ σε εσάς; Παρακαλούμε δώστε τα σχόλιά σας και σας ευχαριστούμε για την εξυπηρέτησή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
TOMK2015
πριν από 9 μήνες

Hello, I see that your post is mostly about the withdrawal limit. 

However, as far as that is concerned, since the casino has Terms and Conditions and your VIP status is no longer at level 5, I'm afraid the casino has the right to do such a thing. 

Of course, I understand that this is not pleasant and it will be difficult to withdraw with such a limit, but we probably won't be able to do much about it. 

Anyway, did the casino also tell you why your VIP status changed and also your limit? 

Jaro
πριν από 8 μήνες

Όχι, όχι πραγματικά, δέχομαι ότι απλά παίρνει περισσότερο χρόνο (7.000 € το μήνα δεν είναι λίγο) - το μόνο πράγμα που με αγχώνει είναι οι κακές εμπειρίες με αυτόν τον ιδιοκτήτη (εφόσον πάρω τα χρήματά μου, δεν 't care), αλλά αυτό ισχύει πιθανώς για πολλούς ανθρώπους όπως αυτό των Bookmakers/καζίνο, καθώς υπάρχουν πολλά αρνητικά σχόλια για όλους τους φορείς εκμετάλλευσης καζίνο, ανεξάρτητα από το αν κάνουν σχεδόν τα πάντα σωστά.


Σχετικά με την ερώτησή σου, όχι, δεν έλαβα εξήγηση, παρόλο που ρώτησα μέσω email. Ο μόνος παράγοντας που έχει αλλάξει εδώ και εβδομάδες είναι ότι δεν έχω κάνει κατάθεση (ο τζίρος είναι σχετικά υψηλός - τόσο το καζίνο όσο και το στοίχημα).

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
TOMK2015
πριν από 8 μήνες

Hello there. I do understand your concern, in my opinion, though, the casino really could give you an explanation about the changing of your VIP level.🤷‍♀️ At least there is no problem with the withdrawing until now, right? Hopefully it stays that way, and, please, let us know if anything changes.

So how do you actually get to that high VIP level, anyway? Is it just by making deposits, or is there also other ways included? 🤔 Also, if you are interested, you could write a user review about your experience at this casino, so maybe it'll help other players, to now what they could come across to if playing there. To do so, just click/tap on this link. 😉

πριν από 8 μήνες

Καλή μέρα.

file

Έλαβα αυτήν τη δήλωση, δεν μπορεί να είναι αλήθεια ότι έπαιξα λιγότερο, μάλλον περισσότερο (οι πωλήσεις στο BJ μερικές φορές έφτασαν τα 6 νούμερα την ημέρα, τουλάχιστον το Σαββατοκύριακο - αλλά ήταν μόνο ένα μικρό πάνω-κάτω) και θα το αλλάξω με βάση τη στρατηγική της πλατφόρμας (Το απώτερο κίνητρο είναι ότι αν κρατήσετε τους παίκτες στον ιστότοπο για αρκετό καιρό με τα κέρδη τους, θα στοιχηματίσουν ξανά τα κέρδη τους).


Υποθέτω ότι το σύστημα "αναγνώρισε" ότι εγώ ως παίκτης κατάθεση = ανάληψη και άρα VIP LVL 1. Έλαβα το επίπεδο 5 μετά από κατάθεση 25.000 € περίπου (χωρίς ανάληψη). Μετά κατέθεσα άλλα 10.000 € -> αφού η τύχη και περ. από ανάληψη = 35.000 € VIP LVL 1.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
TOMK2015
πριν από 8 μήνες

Hi. If I understood correctly from the translation of that email, in my opinion, what they meant, the lowering of your VIP level is related to you not depositing anymore. Try not let them to influence your decision, though. Are you going to try and ask to submit the form to higher your withdrawal limits, as they recommended? 🤔


πριν από 8 μήνες

σωστά. Θα ζητήσω από την υπηρεσία VIP να αυξήσει το όριο μου, αλλά θα εκπλαγώ αν αυτό λειτουργούσε (αλλά αξίζει να το δοκιμάσετε).

Αυτόματη μετάφραση:
TOMK2015
πριν από 8 μήνες

Hey. That sounds ok to me, you should try that, in case it'll work, so you would be able to withdraw the money faster. Let us know, please, how it goes.

πριν από 8 μήνες

Αφού ρωτήσω, το υπόλοιπό μου είναι μάλλον πολύ υψηλό... αυτό σημαίνει ότι αν χάσω πολλά, μπορώ να ζητήσω επιπλέον πληρωμή ή να αλλάξω τα όρια πληρωμών.

Αυτόματη μετάφραση:
TOMK2015
πριν από 8 μήνες

Hey, sorry you have to go thru all this, really. So are you just gonna be patient and wait to get the whole amount slowly out from your account at the casino? I hope everything will work out well for you. If you need any help, just let us know please.

πριν από 8 μήνες

Be very careful with this casino. I am not playing here anymore! When you try to deposit money using a card, they charge you double the amount. The first payment goes through automatically (because the bank already knows this source), and the second payment usually has some weird name for the company that charges you and asks for verification. Since you have just asked for a deposit of 50 euro, you get a notification to accept and since you have just asked for it you press accept! Only after that did I see that the first charge of 50 euros went through and that there is a second simultaneous charge of 50 euros that you approved because you thought that it is from the casino, but it is not, it is from a scamming location! Since you pressed approve to your bank you can't get you money back! When you ask the casino what the second charge is, the casino doesn't know! But the charge is at the same time and the same amount! It is too good to be true. This is a big scam; be very careful with this site!!! I would not suggest you to play at all! They have found a very clever way to scam people! Maybe this scamming method exists in other casino's so be careful with this tactic!

GolDj
πριν από 8 μήνες

Hello and thank you for sharing your experience, which really is an unpleasant one. After reading the whole post, I can not be sure, if all this could be the fault of this particular casino, to tell you the truth. 🤔 It actually seems to me like a very sophisticated scam, I could say. This is because the card is best abused at the moment when you actually pay something with it, as was exactly your case. Have you tried to get in touch with your bank, regarding this? Maybe you should try to report it as a misuse of the card, because if you have actually confirmed it in the online banking, then it will be difficult to prove that it was not an intention. Do you know, what I mean? Talk to your bank about it and let us know, please, how did it all go, because I really would like to know the outcome.

Romi
πριν από 8 μήνες

I have talked to the bank, reported it, and canceled my card right away!! I told them all the story! However, the bank can't do anything to return my money! Because I pressed approve for the charge! And then I figured out how big and sophisticated SCAM it is! Thank God it was a small amount for me... but I want to warn other players to double-check when they get a notification from their card and not right away, even if it is the exact same second and the exact same amount, don't press approve, triple check!!! Even though how to check, because when you try to charge in the app you can see only the approval page and can't see your balance or if there is another charge already at the moment! It is a very sophisticated SCAM! This casino should have been closed yesterday! This is too serious!

GolDj
πριν από 8 μήνες

I am sorry, that you can not do anything about it, really. Unfortunately nowadays there is too many, so called, scams around us. You are right, that everyone needs to be really careful, and thank you for you concern. When it comes to the casinos fault in this particular case, though, I wouldn't be so sure about it, and don't want to point fingers here, without any prove. Therefore I hope all the players will take the best precautions and will be careful, as you said.

1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα