Αρχικά, ζήτησα ανάληψη η οποία εκκρεμούσε για περίπου 10 ημέρες. Αργότερα, η εταιρεία επικοινώνησε μαζί μου ενημερώνοντάς με ότι η ανάληψη θα γινόταν μόνο μετά την επαλήθευση του λογαριασμού μου. Όταν ζήτησα επαλήθευση λογαριασμού, αντιμετώπισα προβλήματα με τον οδηγό επαλήθευσης της εταιρείας, τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα επιπλέον 4 ημέρες αναμονής. Αφού έλυσα αυτό το πρόβλημα, έστειλα τα έγγραφα και περίμενα άλλες 6 ημέρες. Στη συνέχεια, η εταιρεία επικοινώνησε ξανά μαζί μου, ενημερώνοντάς με ότι η κίνηση του τραπεζικού μου λογαριασμού ήταν παραποιημένη, παρόλο που την είχα κατεβάσει απευθείας από το σύστημα της τράπεζας. Τελικά, μπόρεσα να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου, πιστεύοντας ότι το πρόβλημα επιλύθηκε και ότι η πληρωμή θα ήταν μόνο θέμα χρόνου. Ωστόσο, σήμερα είναι η τελευταία εργάσιμη ημέρα και η πληρωμή δεν έχει γίνει ακόμα. Τι τρομερό καζίνο!
Initially, I requested a withdrawal which was pending for about 10 days. Later, the company contacted me informing me that the withdrawal would only be made after verifying my account. When requesting account verification, I encountered issues with the company's verification guide, which resulted in an additional 4 days of waiting. After resolving this problem, I sent the documents and waited another 6 days. I was then contacted again by the company, informing me that my bank statement was tampered with, even though I had downloaded it directly from the bank's system. Finally, I was able to verify my account, believing that the problem was resolved and that payment would only be a matter of time. However, today is the last business day and payment has not yet been made. What a terrible casino!
Inicialmente, solicitei um saque que ficou pendente por cerca de 10 dias. Posteriormente, a empresa entrou em contato comigo informando que o saque só seria efetuado após a verificação da minha conta. Ao solicitar a verificação da conta, encontrei problemas com o guia de verificação da empresa, o que resultou em mais 4 dias de espera. Após a resolução desse problema, enviei os documentos e aguardei mais 6 dias. Em seguida, fui contatado novamente pela empresa, informando que o meu extrato bancário estava adulterado, embora eu o tivesse baixado diretamente do sistema do banco. Finalmente, consegui verificar minha conta, acreditando que o problema estava resolvido e que o pagamento seria apenas uma questão de tempo. No entanto, hoje é o último dia útil e o pagamento ainda não foi efetuado. Que cassino terrível!