ΦόρουμΚαζίνοSpinsBro Casino - γενική συζήτηση

SpinsBro Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Nemokid
|
3806 προβολές 49 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
Anonymized420
πριν από 11 μήνες

Hello.

I think all withdrawals will be pending untill the verification is fully made and also, untill your gaming history is checked. It's good the page says verified, though the financial department must authorize the withdrawals manually.

I fear you need to wait for now.

Keep us posted.

πριν από 11 μήνες

Γεια σας, επαληθεύομαι ότι σήμερα είναι η τρίτη μέρα που είναι ασυνήθιστο και δεν μου κάνει καλή εντύπωση ως καζίνο, γνωρίζω πολύ καλά αυτήν την πολιτική πληρωμών από ορισμένα καζίνο που παίζω εδώ και χρόνια. Πάντα να παίρνετε το χρόνο σας όταν πληρώνετε, ώστε ο παίκτης να ακυρώνει τις πληρωμές και να τις στοιχηματίζει, αλλά δυστυχώς είναι εντελώς λάθος με αυτήν την πολιτική για μένα, μπορώ να ελέγξω τον εαυτό μου 🙂 . Επίσης περιμένω απάντηση από την ομάδα kyc με email εδώ και μια μέρα. Το βρίσκω πολύ μη φιλικό προς τον πελάτη. Θα σας κρατάμε ενήμερους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Γεια σας, από πότε αυτό το καζίνο έχει άδεια από το Κουρασάο; Είχε άδεια από την Κόστα Ρίκα και τώρα βλέπω το έμβλημα του Κουρασάο στο κάτω μέρος του ιστότοπου αλλά δεν μπορώ να κάνω κλικ σε αυτό. Είναι ψεύτικη άδεια ή κάτι τέτοιο;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Οι διακομιστές είναι εξαιρετικά ευάλωτοι. Πρέπει να συνδέομαι ξανά κάθε φορά που επιλέγω ένα παιχνίδι. Ο ιστότοπος διακόπτεται συχνότερα. Το παιχνίδι είναι εντάξει, αλλά συχνά πρέπει να κλείσω το πρόγραμμα περιήγησής μου και να μπω ξανά στο παιχνίδι επειδή εμφανίζεται το μήνυμα σφάλματος "παρακαλώ συνδεθείτε ξανά".


Όταν ρωτήθηκε, η συνομιλία μου λέει να παίξω με VPN.

Έχω επαληθευτεί με επιτυχία και τώρα έχω αρκετές πληρωμές στα σκαριά, η πρώτη έχει περάσει 2 ημέρες τώρα και συνήθως κανείς δεν απαντά για να δημιουργήσει φόβο και σκεπτικισμό ελπίζοντας ότι θα τα στοιχηματίσω όλα. Αλλά αυτό δεν θα συμβεί. Κρίμα που νόμιζα ότι είχα βρει ένα νέο κανονικό καζίνο. Δυστυχώς μάταια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Γεια σας, επαληθεύομαι ότι σήμερα είναι η τρίτη μέρα που είναι ασυνήθιστο και δεν μου κάνει καλή εντύπωση ως καζίνο, γνωρίζω πολύ καλά αυτήν την πολιτική πληρωμών από ορισμένα καζίνο που παίζω εδώ και χρόνια. Πάντα να παίρνετε το χρόνο σας όταν πληρώνετε, ώστε ο παίκτης να ακυρώνει τις πληρωμές και να τις στοιχηματίζει, αλλά δυστυχώς είναι εντελώς λάθος με αυτήν την πολιτική για μένα, μπορώ να ελέγξω τον εαυτό μου 🙂 . Επίσης περιμένω απάντηση από την ομάδα kyc με email εδώ και μια μέρα. Το βρίσκω πολύ μη φιλικό προς τον πελάτη. Θα σας κρατάμε ενήμερους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

And as a result, you are convinced the payout is taking far too long, am I correct? 🙂 One day? I'd say it's not so bad. I know worse...

I'm looking forward to your update, as always 🙂

πριν από 10 μήνες

Γεια σας, από πότε αυτό το καζίνο έχει άδεια από το Κουρασάο; Είχε άδεια από την Κόστα Ρίκα και τώρα βλέπω το έμβλημα του Κουρασάο στο κάτω μέρος του ιστότοπου αλλά δεν μπορώ να κάνω κλικ σε αυτό. Είναι ψεύτικη άδεια ή κάτι τέτοιο;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hello,

Can't say since when, but you should be able to check its validity directly on the casino's page by clicking on the Antillephone's seal. It is valid:

file

Actually, the casino is also licensed in Costa Rica, according to our system. The catch is that players from certain countries see Curacao and players from the rest see Costa Rica. Depends on the country of access, I'd say.

This is a common practise.


πριν από 10 μήνες

Οι διακομιστές είναι εξαιρετικά ευάλωτοι. Πρέπει να συνδέομαι ξανά κάθε φορά που επιλέγω ένα παιχνίδι. Ο ιστότοπος διακόπτεται συχνότερα. Το παιχνίδι είναι εντάξει, αλλά συχνά πρέπει να κλείσω το πρόγραμμα περιήγησής μου και να μπω ξανά στο παιχνίδι επειδή εμφανίζεται το μήνυμα σφάλματος "παρακαλώ συνδεθείτε ξανά".


Όταν ρωτήθηκε, η συνομιλία μου λέει να παίξω με VPN.

Έχω επαληθευτεί με επιτυχία και τώρα έχω αρκετές πληρωμές στα σκαριά, η πρώτη έχει περάσει 2 ημέρες τώρα και συνήθως κανείς δεν απαντά για να δημιουργήσει φόβο και σκεπτικισμό ελπίζοντας ότι θα τα στοιχηματίσω όλα. Αλλά αυτό δεν θα συμβεί. Κρίμα που νόμιζα ότι είχα βρει ένα νέο κανονικό καζίνο. Δυστυχώς μάταια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

This is interesting. On the one side, most casinos are not VPN-friendly because of the possibility to avoid restrictions, on the other hand, this casino suggests it to avoid technical issues. Well, I would be careful around.


Radka
πριν από 10 μήνες

Αυτό οφείλεται πιθανώς στο ότι η ζωντανή συνομιλία δεν είναι πραγματικοί υποστηρικτές αλλά bots που ελέγχονται από AI.

Οι απαντήσεις είναι όλες παρόμοιες και δεν δίνονται πληροφορίες για το περιεχόμενο της πληρωμής. Αυτό αποδεικνύει ότι δεν κάθονται πραγματικοί άνθρωποι εκεί, αλλά bots ελεγχόμενα από AI που βγαίνουν μόνο και δίνουν πληροφορίες για μπόνους.

Οι όροι και οι προϋποθέσεις αναφέρουν ότι η πληρωμή μετά την επιτυχή επαλήθευση KYC θα διαρκέσει το πολύ 2 ημέρες. Τα περισσότερα φόρουμ και βαθμολογίες καζίνο λένε 1-5. Θα περιμένω μέχρι αύριο και μετά θα ήθελα να ανοίξω μια καταγγελία. Δυστυχώς, δεν αντιδρούν αλλιώς.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ:

Έλαβα ένα email που έλεγε ότι η πληρωμή ολοκληρώθηκε, αλλά δεν έγινε πληρωμή στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Υποστηρίξτε και διαφωτίστε

Αυτόματη μετάφραση:
maestro808
πριν από 10 μήνες

Εκ νέου ενημέρωση * τα χρήματα έφτασαν πρόσφατα.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 10 μήνες

Γεια σου Radka,

Βλέπω τη σφραγίδα από το Κουρασάο στον ιστότοπο, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κλικ σε αυτήν, δεν ανοίγει τίποτα. Αυτό το ξέρω μόνο από ψεύτικες άδειες, εξ ου και η απορία μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 10 μήνες

Έτσι ακύρωσα τις πληρωμές και τις υποβάθμισα. Δεν μου απάντησαν μέσω email και δεν έλαβα απάντηση στη ζωντανή συνομιλία Η ζωντανή συνομιλία του Spinsbro είναι εξαιρετικά ανίκανη, αναφέρεται πάντα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά ποτέ δεν λαμβάνουν απάντηση σχετικά με αυτό. Ο λόγος που ακύρωσα τις αναλήψεις δεν ήταν επειδή δεν μπορούσα να περιμένω άλλο, ήταν κάποιος άλλος. Ενδεχομένως να ανοίξω μια καταγγελία εδώ και μετά θα αναφέρω τους λόγους.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized420
πριν από 10 μήνες

Σε καταλαβαίνω απόλυτα και το σκέφτομαι κι εγώ. Τελικά επέλεξα τον πιο δύσκολο δρόμο. Είχα 3 πληρωμές και μετά από πολλά email και απόπειρες ζωντανής συνομιλίας, 2 πληρώθηκαν σε εμένα, αλλά η 3η ήταν ακόμα σε εκκρεμότητα, φυσικά το τρόμαξα. Παρ 'όλα αυτά, έλαβα τις άλλες δύο πληρωμές στον τραπεζικό μου λογαριασμό σήμερα, αλλά όπως είπα, πρέπει να ασκήσετε μεγάλη πίεση για να συμβεί κάτι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Αυτό οφείλεται πιθανώς στο ότι η ζωντανή συνομιλία δεν είναι πραγματικοί υποστηρικτές αλλά bots που ελέγχονται από AI.

Οι απαντήσεις είναι όλες παρόμοιες και δεν δίνονται πληροφορίες για το περιεχόμενο της πληρωμής. Αυτό αποδεικνύει ότι δεν κάθονται πραγματικοί άνθρωποι εκεί, αλλά bots ελεγχόμενα από AI που βγαίνουν μόνο και δίνουν πληροφορίες για μπόνους.

Οι όροι και οι προϋποθέσεις αναφέρουν ότι η πληρωμή μετά την επιτυχή επαλήθευση KYC θα διαρκέσει το πολύ 2 ημέρες. Τα περισσότερα φόρουμ και βαθμολογίες καζίνο λένε 1-5. Θα περιμένω μέχρι αύριο και μετά θα ήθελα να ανοίξω μια καταγγελία. Δυστυχώς, δεν αντιδρούν αλλιώς.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Aaaah - this is the catch! AI bots. Ok, that should probably explain a lot 🙂.

Just want to add we allow casinos 14 full days to process the KYC and the associated withdrawals, so, I'm glad you don't need to submit one!

πριν από 10 μήνες

Έτσι ακύρωσα τις πληρωμές και τις υποβάθμισα. Δεν μου απάντησαν μέσω email και δεν έλαβα απάντηση στη ζωντανή συνομιλία Η ζωντανή συνομιλία του Spinsbro είναι εξαιρετικά ανίκανη, αναφέρεται πάντα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά ποτέ δεν λαμβάνουν απάντηση σχετικά με αυτό. Ο λόγος που ακύρωσα τις αναλήψεις δεν ήταν επειδή δεν μπορούσα να περιμένω άλλο, ήταν κάποιος άλλος. Ενδεχομένως να ανοίξω μια καταγγελία εδώ και μετά θα αναφέρω τους λόγους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I'm sorry to say that, but as far as I know we do not support complaints once that player loses the balance. I think it's good to mention that now.

Well, since you are not the only player reflected on poor customer or chat support, I fear there will be others. Here goes the mixed user rating score, I'd say. 🙁

Did you see that?

πριν από 10 μήνες

Γεια σου Radka,

Βλέπω τη σφραγίδα από το Κουρασάο στον ιστότοπο, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κλικ σε αυτήν, δεν ανοίγει τίποτα. Αυτό το ξέρω μόνο από ψεύτικες άδειες, εξ ου και η απορία μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hello again 🙂

Now I understand. According to the sources, the casino is licensed. Sometimes the website is outdated, or the casino prefers the seal to be inactive - don't ask me why, I have no clue. But I have heard about that before!

Normally, I would suggest asking the support in this case however, it seems like a waste of time.

I bet you agree. 😕

πριν από 7 μήνες

Κίνδυνος!!!! Πολύ άδικοι όροι μπόνους. Ποσό μπόνους υλοποίησης x 50. Πολύ υψηλή αξία. Αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Το μέγιστο ποσό ανάληψης κεφαλαίων μπόνους είναι 5 φορές το υπόλοιπο του μπόνους που έχετε λάβει. Άρα ποσό μπόνους 30 € = μέγιστη πληρωμή 150 €. Αυτό ισχύει για κάθε μπόνους. κλεψιά

Αυτόματη μετάφραση:
davidschcku
πριν από 7 μήνες

Hi, according to what you describe it's a pretty big rollover bonus. However, I think every player has the option to take the bonus or decline it, so if you find the bonus inconvenient, avoid it. 

But thanks for the info, because maybe other players will find it useful. 

Anyway, have you played with this bonus or just stumbled upon it ? How did you get to it ?

πριν από 7 μήνες

Γεια σου Jaro, φυσικά μπορείς να αρνηθείς και το μπόνους, αλλά οι άπειροι παίκτες θα ξεκολλήσουν εδώ. Οι όροι μπόνους ισχύουν για κάθε μπόνους. Παίζω εκεί ο ίδιος και δεν έχω διεκδικήσει το μπόνους. Άλλα καζίνο παίζουν δίκαια και έχουν καλύτερες προσφορές. Άλλωστε, διαφημίζουν και προσφορές μπόνους για να προσελκύσουν νέους παίκτες. Προσοχή λοιπόν Gambler άδικο

Αυτόματη μετάφραση:
davidschcku
πριν από 7 μήνες

I think the main point is how the bonus is presented to the player; the way I see it determines the probability of a good decision without hidden spikes. Could you perhaps specify what specifically is unfair besides bad limitations? I believe it would help new players significantly.

Though you are quite right, wagering 50 times is sky-high! The bonus is not worth the risk, I'd say.

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη