ΦόρουμΚαζίνοSpinsBro Casino - γενική συζήτηση

SpinsBro Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από Nemokid
|
8840 προβολές 61 απαντήσεις |
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 1 έτος

Οι όροι μπόνους ισχύουν για όλα τα μπόνους. Το μέγιστο κέρδος 5 φορές το ποσό του μπόνους είναι ένα καθαρό rip off. Ας δούμε πόσο καιρό οι διευθυντές και η διοίκηση από την Ουκρανία μπορούν να το κάνουν αυτό. Και εδώ όμως υπάρχει μεγάλη υποψία ότι πρόκειται για ψεύτικη εταιρεία που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized616
πριν από 1 έτος

When you say that this applies to all casino bonuses, you obviously have experience as well, or am I wrong ? 

As for you saying it's a fake company, where did you get that information from ? Do you have any evidence to back it up ? 

πριν από 1 έτος

Δεν έχω στοιχεία, αλλά δεν χρειάζομαι για την ατομική μου εμπειρία και γνώση. Το μοιράζομαι μαζί σας είτε το λαμβάνετε είτε το αγνοείτε. Έγραψα και ότι υπάρχει μεγάλη υποψία. Μπορώ να εξηγήσω και αυτό:

Οι υποστηρικτές του καζίνο στο Facebook και το Instagram είναι κυρίως προφίλ από τη Ρωσία και την Ουκρανία. Επομένως, υποθέτω ακράδαντα ότι ο φορέας εκμετάλλευσης είναι Ανατολικοευρωπαίος και επίσης απασχολεί τους υπαλλήλους του σε αυτόν τον τομέα. Εάν επισκέπτεστε τον ιστότοπο από τη Γερμανία, spinsbro.com = www.spinsbro1.co/de

Θα ανακατευθυνθείτε αυτόματα σε μια διεύθυνση τομέα της Κόστα Ρίκα.

Dama NV με άδεια στο Κουρασάο, altacore NV με άδεια στην Κύπρο

Είναι και οι δύο ίδιοι χειριστές αλλά με εταιρεία συνεργασίας


Η Friolion LTD χειρίζεται την επεξεργασία πληρωμών από την Ολλανδία ή τη Μεγάλη Βρετανία και είναι επίσης μέρος των Dama και Altacore. Οι πληρωμές διεκπεραιώνονται μέσω τρίτων παρόχων, γεγονός που καθιστά την παρακολούθηση της συναλλαγής πολύ περίπλοκη. Αυτά είναι αρκετά στοιχεία για να μάθει κανείς ποια είναι η πρόθεση. Σε χώρες που απαγορεύεται να βγάλεις τόσα λεφτά και να μην μπορείς να τα παρακολουθήσεις γιατί ένα gaming site το τρέχουν 2-3 εταιρείες και όλα συνδέονται μεταξύ τους.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized616
πριν από 1 έτος

Thanks for sharing.

If you ever feel you can help us with "behind the curtain" information, feel free to do so: data@casino.guru


πριν από 1 έτος

Can i play there from ireland?


Casoom
πριν από 1 έτος

Hi, according to what our site shows, Ireland is the country you can play from here. Have you tried to check it on our website too ? If not you can check it here: https://casino.guru/spinsbro-casino-review

Certainly, if you have any doubts, I would recommend you to try live chat and ask there or read the Terms and Conditions to be 100% sure. 

πριν από 1 έτος

Δεν έχω στοιχεία, αλλά δεν χρειάζομαι για την ατομική μου εμπειρία και γνώση. Το μοιράζομαι μαζί σας είτε το λαμβάνετε είτε το αγνοείτε. Έγραψα και ότι υπάρχει μεγάλη υποψία. Μπορώ να εξηγήσω και αυτό:

Οι υποστηρικτές του καζίνο στο Facebook και το Instagram είναι κυρίως προφίλ από τη Ρωσία και την Ουκρανία. Επομένως, υποθέτω ακράδαντα ότι ο φορέας εκμετάλλευσης είναι Ανατολικοευρωπαίος και επίσης απασχολεί τους υπαλλήλους του σε αυτόν τον τομέα. Εάν επισκέπτεστε τον ιστότοπο από τη Γερμανία, spinsbro.com = www.spinsbro1.co/de

Θα ανακατευθυνθείτε αυτόματα σε μια διεύθυνση τομέα της Κόστα Ρίκα.

Dama NV με άδεια στο Κουρασάο, altacore NV με άδεια στην Κύπρο

Είναι και οι δύο ίδιοι χειριστές αλλά με εταιρεία συνεργασίας


Η Friolion LTD χειρίζεται την επεξεργασία πληρωμών από την Ολλανδία ή τη Μεγάλη Βρετανία και είναι επίσης μέρος των Dama και Altacore. Οι πληρωμές διεκπεραιώνονται μέσω τρίτων παρόχων, γεγονός που καθιστά την παρακολούθηση της συναλλαγής πολύ περίπλοκη. Αυτά είναι αρκετά στοιχεία για να μάθει κανείς ποια είναι η πρόθεση. Σε χώρες που απαγορεύεται να βγάλεις τόσα λεφτά και να μην μπορείς να τα παρακολουθήσεις γιατί ένα gaming site το τρέχουν 2-3 εταιρείες και όλα συνδέονται μεταξύ τους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Θα κινηθώ νομικά εναντίον τους


Έγινε επεξεργασία από Jaro πριν από 8 μήνες
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 8 μήνες

How is it possible that you still support such fraudulent websites? That is truly disappointing. You are surely caught in the same situation.

πριν από 1 έτος

Δεν καταλαβαίνω γιατί κάθε κριτική που δίνω που είναι αρνητική για ένα καζίνο που έχει αξιολογηθεί καλά από το Casino Guru απορρίπτεται μόνο και μόνο επειδή αμφισβητώ την πολιτική φήμης του Casino Guru;


Περίεργο που κάθε κακό καζίνο εδώ παίρνει πολύ καλή βαθμολογία από το Casino Guru. Γιατί αυτά τα καζίνο μάλλον βάζουν αρκετά χρήματα στο τραπέζι!


Ο γκουρού του καζίνο δεν βοηθά ούτε. Κάποτε παραπονέθηκα για ένα καζίνο εδώ. Το Casino Guru είπε ότι δεν θα έπαιρνα τα χρήματά μου πίσω από το καζίνο λόγω των όρων και προϋποθέσεων και μπλα μπλα, πήρα τα χρήματα από το καζίνο γιατί ήξερα με ποιον να επικοινωνήσω! Οπότε αυτή η σελίδα δεν είναι καθόλου βοήθεια, τουλάχιστον όχι για μένα.


Αυτός ο ιστότοπος δεν είναι εκεί για να βοηθήσει τους παίκτες αλλά για να βοηθήσει τα καζίνο. Τέλος πάντων, αυτή είναι η εμπειρία μου με αυτήν την πλατφόρμα.


Μπορείτε να διαγράψετε τον λογαριασμό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Μπορείτε να μου πείτε με ποιον επικοινωνήσατε;

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
d7pc9zd8tp
πριν από 8 μήνες

Hey, I can see you're pretty angry. What happened to you in this casino, could you please put me in the picture, since you want to take legal action against them ? Of course, while I understand that in some situations it is difficult to keep a cool head, I would ask you to speak politely. 

Regarding the casino itself, nobody supports them and what you answered is not about that at all.

Anyway, do you need help? Let me know.

πριν από 5 μήνες

Αντιμετωπίζω τεράστια δυσκολία να λάβω δύο αναλήψεις που έκανα χθες μέσω Pix, στο spinsbro, το chat δεν λύνει τίποτα, μου λένε να στείλω ένα email στην υποστήριξη και δεν απαντούν, νομίζω ότι είναι ακραία έλλειψη σεβασμού προς τους πελάτες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Για μένα, η εμπειρία σε αυτό το Spinsbro Casino ήταν φρικτή, όταν καταθέτουμε όλα πάνε υπέροχα, αλλά όταν πρόκειται για ανάληψη, έρχεται η έκπληξη και μια πραγματική θλίψη, όχι μόνο χρειάζονται πολύ χρόνο για να πληρώσουν, αλλά η ηλεκτρονική υποστήριξη είναι σκουπίδια, το Το σύστημα επικοινωνίας μέσω email είναι σκουπίδια, με λίγα λόγια, μην εγγραφείτε σε αυτό το Καζίνο, είναι μια πραγματική απάτη, προσπαθώ να αποσύρω το ποσό που κέρδισα εδώ και δύο ημέρες και τίποτα, η ηλεκτρονική υποστήριξη δεν κάνει λύσει οτιδήποτε, μέσω email χειροτέρεψε δεν σου απαντούν και σε αφήνουν χωρίς λύση στο πρόβλημά σου, ένα παραπλανητικό και δόλιο στοιχηματικό οίκο, οι παίκτες με ακούνε, μην εγγραφείτε στο spinsbro για να αποφύγετε να περάσετε αυτό που έχω περνώντας, με άλλα λόγια, πολύ μίσος, το spinsbro είναι μια πραγματική απάτη, ένα πραγματικό σκουπίδι

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Έκανα εγγραφή στο spinsbro, και έκανα την κατάθεση, μέχρι στιγμής, κέρδισα 300 ρεάλ, πήγα να κάνω την ανάληψη, έρχεται η έκπληξη, δεν με έχουν πληρώσει ακόμα, τηλεφώνησα στην ηλεκτρονική υποστήριξη και δεν επιλύθηκε τίποτα. έστειλε ένα email- email και δεν έγινε τίποτα, δηλαδή δεν απαντούν καν, οπότε μπαίνω μέσα από αυτό το φόρουμ για να προειδοποιήσω τους παίκτες να μην πέσουν στην ίδια απάτη που πέφτω θύμα, αν σου στείλουν email με προσφορά μπόνους, μην το λάβετε, γιατί είναι άδικο γιατί αν καταφέρετε να ρίξετε πάνω από 5000 ρεάλ σε στοιχήματα, θα λάβετε μόνο 5 φορές την αξία του μπόνους, είναι ένας δόλιος στοιχηματισμός που έχει κακή πίστη με τους παίκτες, εκφράζω τα συναισθήματα της εξέγερσής μου εδώ, και αφήνω αυτή την προειδοποίηση, μην εγγραφείτε στο spinsbro και μην κάνετε καν καταθέσεις, μην κάνετε το ίδιο λάθος που έκανα, φιλιά σε όλους. Πριν ξεχάσω, η ανάληψη έγινε μέσω Pix, και έχουν περάσει πάνω από 48 ώρες, και δεν πληρώνουν και δεν δίνουν τη δέουσα προσοχή στους πελάτες.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
pititotattoo
πριν από 5 μήνες

I'm sorry about this delay in your withdrawal. Did the casino provide any explanation about what is happening, please? Is there anything we could help with?

Romi
πριν από 5 μήνες

Δεν μου απάντησαν τίποτα, είναι η μεγαλύτερη έλλειψη σεβασμού και προσοχής προς τους πελάτες που έχω δει ποτέ, παίζω σε πολλά στοιχήματα και δεν μου είχε συμβεί ποτέ, ήταν η πρώτη φορά, αν η λύπη σκότωσε αυτό Σίγουρα θα ήμουν νεκρός, μετάνιωσα που είχα εγγραφεί και καταθέσω σε αυτή την επαίσχυντη πλατφόρμα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 5 μήνες

Κοίτα, έχουν περάσει περισσότερες από πέντε μέρες από τότε που προσπαθώ χωρίς επιτυχία να κάνω ανάληψη των χρημάτων που κέρδισα, η ηλεκτρονική υποστήριξη δεν λύνει τίποτα, η υποστήριξη μέσω email δεν λύνει τίποτα, απλώς μας αφήνουν χωρίς καμία απάντηση, αυτό είναι, για μένα έπεσα θύμα απάτης, ζητώ εδώ μέσα από αυτό το φόρουμ να μην εγγραφεί κανείς σε αυτή την πλατφόρμα για να μην βιώσω την ενοχλητική κατάσταση που βιώνω. Ο SPINSBRO είναι ένας πραγματικός απατεώνας με τους πελάτες του, ένας πραγματικός αδίστακτος απατεώνας. Καθαρή εξαπάτηση.

Αυτόματη μετάφραση:
pititotattoo
πριν από 5 μήνες

Well, if you can't withdraw what reason the casino has for that, it didn't tell you anything at all when you say that neither email nor chat is helpful ? I would like to add that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal, but this is not the kind of behaviour they should practice and therefore ignore the player. 

Have you managed to verify your account here ? I would ask you to be patient and think about filing a complaint in your case. However, the two weeks I mentioned are important, because only after this time the team will contact the casino if nothing changes. 

So how do you feel about this? 

πριν από 4 μήνες

Έχω τα ίδια προβλήματα. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί σύμφωνα με τον ιστότοπο, αλλά η συνομιλία μου λέει ότι δεν έχω επαληθευτεί. Μου είπαν να επικοινωνήσω με τη διεύθυνση email αλλά δεν έχω λάβει απάντηση. Ακόμα περιμένω τα λεφτά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Nico1900
πριν από 4 μήνες

Δεν με πλήρωσαν, και δεν μου έδωσαν καν την δέουσα σημασία, κατέληξα σε χαμένη τώρα παίζω στο PGGO, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ, ΣΩΣΤΟ, Η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΗΝ ΩΡΑ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΟ.



Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 4 μήνες

Κοίτα, έχω ήδη παραιτηθεί και αποδέχομαι την απώλεια μου, απλά δεν εγγράφω και δεν θα ξαναπαίξω σε αυτό το επαίσχυντο Καζίνο, είναι τόσο απλό για μένα, το Spinsbro είναι ένα ντροπιαστικό καζίνο, αυτό είναι , ένα σωρό κλέφτες, δεν δίνουν σημασία και υπηρεσία σε κανέναν. Οι πελάτες σας είναι πραγματικά σκουπίδια καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα