ΦόρουμΚαζίνοSpinsBro Casino - γενική συζήτηση

SpinsBro Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Nemokid
|
8872 προβολές 61 απαντήσεις |
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το SpinsBro Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

ΤΟ ΥΠΟ ΚΑΖΙΝΟ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΑ ΜΠΟΝΟΥΣ:

https://spinsbro.com/en/promo

ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΠΟΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ, ΙΣΧΥΕΙ Ο ΑΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΙ ΤΙΣ ΚΕΡΔΕΣ ΣΕ 5 (ΠΕΝΤΕ) ΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΛΑΒΕΤΕ.

https://spinsbro.com/en/page/bonus-terms

Αυτόματη μετάφραση:
Nemokid
πριν από 1 έτος

I will suppose it's a sticky bonus without any wagering requirements, if not, then that's an outright scam

SunsetGaze
πριν από 1 έτος

https://spinsbro.com/en/promo

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Nemokid
πριν από 1 έτος

Just checked and I don't see any sticky bonus in their promotions and still: "11. The maximum withdrawal amount of bonus funds is x5 of the received bonus balance."


They are crazy 😂 35x wagering requirements to just be able to withdraw 5x, that's only acceptable with sticky bonuses without wagering requirements, not for a 35x wagering requirements bonus.

frenzmelor9
πριν από 1 έτος

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το sticky bonus! Ελέγξτε τους όρους και τις προϋποθέσεις των Winstoria, Win Legends, Icebet, Stelario κ.λπ... τυχαίνει να βρείτε αυτή την απομίμηση πενταπλάσιου του μπόνους που λάβατε στην κατάθεση; Ωστόσο, η ιδιοκτησία / διαχείριση είναι πάντα η ίδια!!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Nemokid
πριν από 1 έτος

Hello Nemokid,

I believe I can help you with the sticky bonus, check this free course:

https://casino.guru/academy/course/online-casinos-bonuses

"Sticky bonus: The initial bonus value will be deducted from your account when making a withdrawal.

If you deposit €100 and get a €100 bonus, €100 will be deducted from your account when you make a withdrawal."

If you don't like your possible winnings to be capped, do not take such a bonus. It's still the same.

Radka
πριν από 1 έτος

Καθόλου άσχημα, σχεδόν όλα τα καζίνο το εφαρμόζουν τώρα! Αλλά αν κερδίσω 2.200,00 NZD και μου αφαιρέσουν το μπόνους 100,00 NZD, δεν είναι ότι απελπίζομαι!! Το πρόβλημα προκύπτει όταν αφαιρούν 1.900,00 NZD από αυτό το ποσό, όπως συνέβη πρόσφατα στο Iwild!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Nemokid
πριν από 1 έτος

I agree, it became very popular later on. And I think I also understand the difference between both situations. The cause, however, is still the same. If you know the casino limits the winnings like this, you should first decide how much you are most likely going to deposit so you can calculate how much you will be allowed to withdraw if you take the bonus.

If the player knows such terms will be applied, I see such a balance sheet as a must.

If I had known I will only be allowed to withdraw 5x the deposit value, I would have certainly considered such a limitation unworthy of any deposit.

I wouldn't take the bonus, I would only play with my own funds to avoid such a winning cap.


Radka
πριν από 1 έτος

Αγαπητέ Radka,

Εμπιστεύτηκα το γεγονός ότι το Altacore NV σε πολλά καζίνο δεν περιορίζει τα κέρδη στο 5 φορές το μπόνους που λαμβάνεται χωρίς να διαβάσω τους παράλογους όρους που επιβάλλονται σε αυτά τα δύο καζίνο (Iwild και Snatch) μετά το παιχνίδι. Μάλιστα, στα τελευταία ανοιχτά παιχνίδια όπως το Winstoria και το Win Legends καθώς και σε όλα τα πιο δοκιμασμένα όπως Stelario, Icebet κ.λπ... δεν υπάρχει περιορισμός στα κέρδη παίζοντας με το μπόνους κατάθεσης!

Κατά την ταπεινή μου γνώμη, ένα σοβαρό και αξιόπιστο καζίνο που αξίζει να σημειωθεί δεν εφαρμόζει αυτούς τους ενοχλητικούς περιορισμούς σε ορισμένα από τα καζίνο του και όχι σε άλλα, αλλά ακολουθεί μια συνεκτική και σωστή εμπορική/νομική πολιτική. Επίσης σοβαρό πράγμα που δεν ενημερώνουν το ιστορικό του παιχνιδιού, προφανώς για να κρύψουν αυτές τις φρικαλεότητες! Έχω επανειλημμένα ζητήσει να ενημερώσω αυτό το ιστορικό για να μπορέσω να ελέγξω τι πραγματικά συνέβη σε λογιστικό επίπεδο αλλά κωφεύουν τα αυτιά τους (δείτε την καταγγελία που άνοιξε μαζί σας)!

Γι' αυτό με εκπλήσσει που σχολιάζεις τέτοια καζίνο ακόμα και με πολύ υψηλές βαθμολογίες που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα! Το Snatch Casino και το Iwild είναι μέτρια καζίνο δεδομένου ότι περιορίζουν σημαντικά τα κέρδη των παικτών με κουλοχέρηδες που έχουν αλλάξει τα RTP και πολύ σπάνιες νίκες, επιπλέον οι πληρωμές μέσω του Mifinity που θα έπρεπε να είναι στιγμιαίες αργούν να φτάνουν (εκκρεμεί ανάληψη για πάνω από τρεις εργασίες ημέρες !).

Προσωπικά έχω ήδη βιώσει δεδομένα στο χέρι που σε αυτά τα δύο καζίνο μαζεύεις αν πάει καλά 1 φορά από 16 συνεχόμενες καταθέσεις! Δηλαδή, καταθέτω 150 NZD x 16 φορές, ξοδεύοντας 2.400,00 NZD. Κερδίζω μετά από 16 φορές 2.200,00 NZD (κάθε αναφορά είναι καθαρά συμπτωματική!) και περιορίζομαι μόνο στα 335,00 NZD. Βασικά είναι ένα παιχνίδι αποκλειστικά για να χάσεις σε αυτά τα δύο καζίνο λόγω αυτών των άδικων περιορισμών παρά το fariplay. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να τα θεωρείτε με μέγιστο σκορ γύρω στο 5 και όχι 8 μόνο για τα γεγονότα που αναφέρθηκαν παραπάνω!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Nemokid
πριν από 1 έτος

I know one specific conglomerate that got the exact same T&C and bonus terms across many of their casinos, but also they got casinos with completely different terms, even if they are under the same conglomerate/management, I suppose they do this to target a different audience and get different kind of players. On this specific case, I suppose they run casinos with the classic bonus deposit match with uncapped winnings but with 35-40x wagering requirements while on this they offer sticky bonuses, even tho I checked and saw no sticky bonuses at all (I might be wrong), if there are no sticky bonuses without wagering requirements and all the deposit matches are capped at 5x, then that is ridiculous, I already consider taking deposit matches a bad idea and that just makes it worse, unplayable I would say.

SunsetGaze
πριν από 1 έτος

Είναι δυνατόν ορισμένα καζίνο να λειτουργούν με κανονικούς όρους και προϋποθέσεις με ζημία, ενώ ορισμένα με αθέμιτους όρους τείνουν να εισπράττουν περισσότερα από όσα θα έπρεπε (υψηλά έσοδα) όπως για παράδειγμα σε μεγάλες αλυσίδες λιανικής;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Nemokid
πριν από 1 έτος

Yes, I suppose they hedge their risk by having certain casinos with T&C that benefits them the most but at the same time they run casinos that are more player-friendly to gain a higher player base. I have a really specific example in mind: I will not mention which conglomerate this is, but I know they have casinos that require a 5x and 10x for clean deposits and have many bonuses (many with wagering requirements) but that same group runs casinos that offer a lot of no wagering bonuses (free spins, cashback and sticky bonuses) and also let you withdraw by just wagering 1x each clean deposit, I suppose the casinos with a bigger playerbase got the strictest terms and the ones with the smaller amount of users get the most flexible terms, thus hedging the overall risk the group takes with its casinos. I will suppose the group that runs this casino does the same.

Nemokid
πριν από 1 έτος

I must say that SunsetGaze spared me the answer. The point of having tons of casinos in the same group, the owner is to cover as much local market as you can. How do you do that? By applying diversity. Let's just say that country A favors no deposit bonuses and slots, the second favorite aspect for local players is a live wheel of fortune. To address most of the expected audiences, the owner decides to create 2 platforms. Each focused on one of the mentioned preferences. Now, add a license - that creates a space for another platform, because some players don't care about licenses at all, some prefer at least Curacao - just an example. Since the obligation to comply with conditions at a certain level is only needed for the licensed brand - based on the list of allowed countries the casino intends to serve - the demand will be different for each platform. Such diversity can affect, KYC, payment options, bonuses - literally everything.

Why would a bigger group provide 100 similar websites? It would not make sense. Instead, I'd say, each brand - or branded group - is specifically created to cover a part of the market

πριν από 1 έτος

Δεν καταλαβαίνω γιατί κάθε κριτική που δίνω που είναι αρνητική για ένα καζίνο που έχει αξιολογηθεί καλά από το Casino Guru απορρίπτεται μόνο και μόνο επειδή αμφισβητώ την πολιτική φήμης του Casino Guru;


Περίεργο που κάθε κακό καζίνο εδώ παίρνει πολύ καλή βαθμολογία από το Casino Guru. Γιατί αυτά τα καζίνο μάλλον βάζουν αρκετά χρήματα στο τραπέζι!


Ο γκουρού του καζίνο δεν βοηθά ούτε. Κάποτε παραπονέθηκα για ένα καζίνο εδώ. Το Casino Guru είπε ότι δεν θα έπαιρνα τα χρήματά μου πίσω από το καζίνο λόγω των όρων και προϋποθέσεων και μπλα μπλα, πήρα τα χρήματα από το καζίνο γιατί ήξερα με ποιον να επικοινωνήσω! Οπότε αυτή η σελίδα δεν είναι καθόλου βοήθεια, τουλάχιστον όχι για μένα.


Αυτός ο ιστότοπος δεν είναι εκεί για να βοηθήσει τους παίκτες αλλά για να βοηθήσει τα καζίνο. Τέλος πάντων, αυτή είναι η εμπειρία μου με αυτήν την πλατφόρμα.


Μπορείτε να διαγράψετε τον λογαριασμό μου.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized359
πριν από 1 έτος

I checked and you have many reviews. I also have some reviews and almost all of them are negative, but genuine negative and mostly done to warn others, and I see your case is the same too, in one review you got you mention guru's rating is appropriate (I suppose it's a scam casino with a reputation lower than 3 or 2).

I do believe when a review is rejected you should receive an explanation why it was rejected/deleted, I never got any of my reviews rejected or deleted so I don't know, also my reviews are on casinos with a good guru's rating and my reviews are mostly negative, but I insist, genuine and none of them have been deleted

SunsetGaze
πριν από 1 έτος

Όχι, απορρίφθηκαν πολλές κριτικές και δεν υπήρχε καμία δικαιολογία, μόνο η πληροφορία ότι παραβιάζουν τους όρους και τις προϋποθέσεις του Casino Guru. Και περιέργως απορρίπτονται μόνο οι κριτικές όπου γράφω ότι δεν καταλαβαίνω την κριτική από τον Guru γιατί έχω πολύ κακές εμπειρίες στα καζίνο και όχι μόνο όσον αφορά το RTP. Παραδόξως, πολλά καζίνο που έχουν αξιολογηθεί πολύ καλά από τον Guru εδώ είναι πολύ κακά, π.χ. οι καταθέσεις Β δεν γίνονται κράτηση ή καθυστερήσεις, οι κουλοχέρηδες δεν είναι ομαλά, ο ιστότοπος δεν φορτώνεται, οι όροι και οι προϋποθέσεις είναι άδικοι, η εξυπηρέτηση πελατών είναι πολύ κακή και ούτω καθεξής Θα μπορούσα να γράψω μια λίστα για αυτούς, αλλά αυτό θα ήταν πολύ μεγάλο κείμενο εδώ. Και αν στη συνέχεια γράψω ότι δεν μπορώ να καταλάβω τη βαθμολογία του Guru με βάση την εμπειρία που είχα, τότε η βαθμολογία θα απορριφθεί.


π.χ. B Spinsbro, έλαβε μια εξαιρετική κριτική από τον Guru, αλλά υπάρχουν και άλλα καζίνο εδώ από τον ίδιο πάροχο, π.χ. B Time2Spin, το καζίνο έχει αμφισβητήσιμη φήμη από τον γκουρού που λέει ότι θα πρέπει να παίξετε μάλλον σε άλλο καζίνο. Αστείο, ο πάροχος είναι ο ίδιος, οι όροι και οι προϋποθέσεις είναι πανομοιότυποι, γιατί το Spinsbro βαθμολογείται ως εξαιρετικό και ένα άλλο καζίνο του χειριστή όχι; Είναι φυσιολογικό να ρωτάω μετά ποια είναι η φήμη του Γκουρού γιατί δεν έχει νόημα για μένα.

Για μένα, αυτή η πλατφόρμα δεν είναι ούτε χρήσιμη ούτε παρέχει δίκαιες πληροφορίες.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized359
πριν από 1 έτος

I understand, I will suppose your reviews didn't contain foul or profane language so it would be good to know why specifically they were rejected/deleted, for reference and to avoid future inconveniences.

Would like to add a casino can have a good or average/meh rating even if it's related casinos with a low rating, still being related to bad casinos usually lower the official rating because black points for unsolved complaints are also assigned to related casinos, and even if T&C is the exact same, possibly the casino with a higher rating has not enforced it to abuse users. Like I always say, official rating should be used as a reference and not for final decisions, before picking a casino it's more important to check player's reviews, complaints and checking sites like trustpilot and, of course, investigating T&C on our own, sounds like a lot of work but money is involved and it should be taken seriously.

I also would like to know why the reviews you mention were taken down, but (and I say this with good intention) you should be a bit less aggresive and ask for answers before assuming, for example, asking directly why the reviews were rejected or deleted before assuming anything, after you get an answer you can make conclusions and have proof for each claim, saying this without any intention to offend

πριν από 1 έτος

Δεν καταλαβαίνω γιατί κάθε κριτική που δίνω που είναι αρνητική για ένα καζίνο που έχει αξιολογηθεί καλά από το Casino Guru απορρίπτεται μόνο και μόνο επειδή αμφισβητώ την πολιτική φήμης του Casino Guru;


Περίεργο που κάθε κακό καζίνο εδώ παίρνει πολύ καλή βαθμολογία από το Casino Guru. Γιατί αυτά τα καζίνο μάλλον βάζουν αρκετά χρήματα στο τραπέζι!


Ο γκουρού του καζίνο δεν βοηθά ούτε. Κάποτε παραπονέθηκα για ένα καζίνο εδώ. Το Casino Guru είπε ότι δεν θα έπαιρνα τα χρήματά μου πίσω από το καζίνο λόγω των όρων και προϋποθέσεων και μπλα μπλα, πήρα τα χρήματα από το καζίνο γιατί ήξερα με ποιον να επικοινωνήσω! Οπότε αυτή η σελίδα δεν είναι καθόλου βοήθεια, τουλάχιστον όχι για μένα.


Αυτός ο ιστότοπος δεν είναι εκεί για να βοηθήσει τους παίκτες αλλά για να βοηθήσει τα καζίνο. Τέλος πάντων, αυτή είναι η εμπειρία μου με αυτήν την πλατφόρμα.


Μπορείτε να διαγράψετε τον λογαριασμό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello.

It's important to say that each deleted review contains an explanation - recheck your email, please. The proper explanation starts with "reason - other:" the explanation follows then.

I see several aspects I would point out based on those 2 rejected reviews:

Firstly - this explanation fits your case:

"Hello and thank you for your review. Sadly this is not the proper way of asking questions or updating information, hence I recommend you to join our forum and respond there instead, simply because players or even Casino Guru can't answer the user reviews, it's not designed that way. Feel free to submit a new review containing your opinion about the casino, this is the true purpose of those reviews. Thank you for your understanding."


I believe the explanation is quite understandable + you got a suggestion to submit another one properly.

The point is not to close your account, but to make you familiar with the purpose of the review.

Hopefully, you'll understand now.

Anyway, no review on SpinsBro Casino has been submitted so far hence I'm a bit confused...

Do you want me to delete your account?


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γειά σου,

Ξέρει κανείς πόσος χρόνος χρειάζεται για την επεξεργασία των αναλήψεων σε αυτό το καζίνο;

Έκανα 3 αναλήψεις πριν από 2 μέρες, αφού επιτρέπεται να κάνω ανάληψη μόνο 400€ κάθε φορά, ήταν μόλις 3 αναλήψεις.

Και τα 3 δεν έχουν υποβληθεί ακόμη σε επεξεργασία και εκκρεμούν.

Στη ζωντανή συνομιλία δεν μπορείτε να μου πείτε πόσο χρόνο θα πάρει μια πληρωμή, κάτι που το βρίσκω αρκετά ύποπτο ότι δεν μπορείτε να απαντήσετε σε μια τόσο απλή ερώτηση. Μου δόθηκε η διεύθυνση email kyc, αλλά δυστυχώς έγραψα εκεί αλλά καμία απάντηση.

Δεν έχω φτάσει ακόμα σε επίπεδο VIP, είμαι στο 60%.

Επιβεβαίωσα τον λογαριασμό μου στον ιστότοπο και λέει ελεγμένο.

Πόσο καιρό πρέπει να περιμένετε εδώ;


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα