Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinsBro Casino - γενική συζήτηση

SpinsBro Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από Nemokid
|
9.838 προβολές 61 απαντήσεις |
|
1...3 4
πριν από 5 μήνες

Έχω τα ίδια προβλήματα. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί σύμφωνα με τον ιστότοπο, αλλά η συνομιλία μου λέει ότι δεν έχω επαληθευτεί. Μου είπαν να επικοινωνήσω με τη διεύθυνση email αλλά δεν έχω λάβει απάντηση. Ακόμα περιμένω τα λεφτά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Hey, it's a whole weird situation because I'd be confused. So does the casino still require any documents from you or not ? How long are you waiting for the money ? 

Let me know, please.

πριν από 5 μήνες

Κοίτα, έχω ήδη παραιτηθεί και αποδέχομαι την απώλεια μου, απλά δεν εγγράφω και δεν θα ξαναπαίξω σε αυτό το επαίσχυντο Καζίνο, είναι τόσο απλό για μένα, το Spinsbro είναι ένα ντροπιαστικό καζίνο, αυτό είναι , ένα σωρό κλέφτες, δεν δίνουν σημασία και υπηρεσία σε κανέναν. Οι πελάτες σας είναι πραγματικά σκουπίδια καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Did you finally lose your money here or how should I understand it ? I thought we would try to help you and maybe we could get your money. So if you still have it there, let me know and don't give up. 😥

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα