Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinsBro Casino - γενική συζήτηση

SpinsBro Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από Nemokid
|
11.902 προβολές 61 απαντήσεις |
|
1...3 4

Έχω τα ίδια προβλήματα. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί σύμφωνα με τον ιστότοπο, αλλά η συνομιλία μου λέει ότι δεν έχω επαληθευτεί. Μου είπαν να επικοινωνήσω με τη διεύθυνση email αλλά δεν έχω λάβει απάντηση. Ακόμα περιμένω τα λεφτά μου.

Αυτόματη μετάφραση:

Hey, it's a whole weird situation because I'd be confused. So does the casino still require any documents from you or not ? How long are you waiting for the money ? 

Let me know, please.

Κοίτα, έχω ήδη παραιτηθεί και αποδέχομαι την απώλεια μου, απλά δεν εγγράφω και δεν θα ξαναπαίξω σε αυτό το επαίσχυντο Καζίνο, είναι τόσο απλό για μένα, το Spinsbro είναι ένα ντροπιαστικό καζίνο, αυτό είναι , ένα σωρό κλέφτες, δεν δίνουν σημασία και υπηρεσία σε κανέναν. Οι πελάτες σας είναι πραγματικά σκουπίδια καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:

Did you finally lose your money here or how should I understand it ? I thought we would try to help you and maybe we could get your money. So if you still have it there, let me know and don't give up. 😥

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα