ΦόρουμΚαζίνοSpinBetter Casino - γενική συζήτηση

SpinBetter Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 2 έτη από chja83
|
27930 προβολές 176 απαντήσεις |
|
1...7 8 9
Προσθήκη ανάρτησης
SpinBetter Casino
πριν από 3 μήνες

You do not respond to sent e-mails and our live support team is uninformed and inexperienced. I would like your help in sending my payment via paybol or jeton wallet

πριν από 3 μήνες

Dear LeadeRJacK,

To change your payment method, you need to personally contact the security service, as this concerns your finances, and we are sure you would not want this information to fall into the wrong hands. Please send a request to change the payment method to security@spinbetter.com, and our specialists will provide you with all the necessary instructions.

Best regards,

Spinbetter Support Team

πριν από 3 μήνες

You do not respond to sent e-mails and our live support team is uninformed and inexperienced. I would like your help in sending my payment via paybol or jeton wallet

πριν από 3 μήνες

I see that your problems still persist and I hope that you will be able to resolve them with the casino. Be sure to let me know when you hear any news. 🙂

Jaro
πριν από 3 μήνες

payment problem continue 4days.

this is very bad.



LeadeRJacK
πριν από 3 μήνες

Yes I see. Anyway did you try to write about changing payment methods to the casino on the email they posted here ? Were you able to change the payment methods or not ? Are you in contact with them ?

randomplayy
πριν από 2 μήνες

Hi, I see that the casino replied here on the forum a month ago. Maybe it would be a good idea to tag them with "reply" button and try to resolve it. 

Anyway, what happened when suddenly your account is blocked and the casino is not available for that country ? From what I have seen, players from Croatia can register. Didn't you write to the casino or didn't you find anything?

πριν από 2 μήνες

Hello I am turning to this webiste for help with spinbetter casino. I have won over 500€ and deposited overall 200€. The casino doesnt want to pay me up in time since the withdrawal is accepted and approved on their part. It has been 5 days since approval of the withdrawal. I have tried to contact Support and their Payments deparment but they always responded with generated message with no solution saying that their payment system is broken or the problem is on the provider of the payment but how can there be a problem on bitcoins side I dont understand they are just liars nothing else. I have been trying everything and I am so frustrated. Their support told me that they work on weekends and they work 24/7 and even confirmed that their withdrawals are processed on the weekends and sent on the weekends. Casinoguru I need your help please.


My account ID - 632027947


Thank you in advance

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
KennyCZ
πριν από 2 μήνες

Sorry you have to go through this kind of situation, and good that you submitted a complaint here with our team. Even though they won't be able to intervene before the 14-day time frame passes.

If there are any updates regarding your withdrawal, please let us know right away. Hopefully an intervention of our team won't be needed and you receive your money soon.

Is this your first withdrawal attempt at this casino, by the way?

We'll be waiting here for your reply.

Romi
πριν από 2 μήνες

Hello, there is not much of an update except their yesterdays mail. file Its always the same thing I get it problems can happen but waiting 7 days for withdrawal with the fastest method is really concerning.


And yes its my first withdrawal, but not first deposit 😄


Thank you.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
KennyCZ
πριν από 2 μήνες

Thank you for your reply.

I just hope that they will really be able to solve it soon and you will get your payment.

We will wait for any update.

Romi
πριν από 2 μήνες

Hello, I have received the money just now.

KennyCZ
πριν από 1 μήνα

That is some great news; congratulations.

So, what do you think. Are you going to continue playing there now?🤔

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, έπαιξα στο καζίνο Spinbetter και κέρδισα πάνω από 50 χιλιάδες. Το λύνω μόλις τη δεύτερη μέρα, αλλά λαμβάνω μόνο μηχανικές απαντήσεις από την Υποστήριξη και το τμήμα Ασφάλειας. Τους έχω στείλει ήδη το Scan ID 3 φορές και ακόμα δεν έχω επαληθευτεί. Αλλά το χειρότερο: χθες δεν ήταν δυνατή η ανάληψη των χρημάτων λόγω έλλειψης επαλήθευσης και σήμερα, όταν προσπάθησα να συνδεθώ, το υπόλοιπό μου έχει μειωθεί σχεδόν στο μηδέν. Η υποστήριξη απάντησε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα από την πλευρά τους και δεν έχω κανένα ρεκόρ στη λίστα των παιχνιδιών (λογικά) γιατί δεν ήμουν καν συνδεδεμένος ανάμεσα σε αυτές τις καταχωρήσεις. Έγραψα ένα παράπονο σε δύο διευθύνσεις, η μία απάντησε αμέσως, λέγοντάς μου να επικοινωνήσω με την Υποστήριξη, λέγοντας ότι δεν ασχολούνται με αυτό. Πού ακριβώς πρέπει να γράψω για να μάθω τι συνέβη με τα κέρδη μου; Ευχαριστώ, Χάνα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Και παρακαλώ: είναι πραγματικά το όριο ανάληψης 1000 ανά αίτημα και μόνο 1500 συνολικά ανά ημέρα;

Αυτόματη μετάφραση:
hana2101
πριν από 1 μήνα

May I ask if you played with some bonus, perhaps? That could be the explanation for reducing your winnings, you know.

The support should always explain this kind of thing to players, of course.

Usually there is a maximum withdrawal limit when it comes to bonuses, and it should always be stated in the terms. Have you checked it before playing with this bonus?🤔

Try to look for it, or even as the support and let us know, please.

Also, yes, they do have the maximum withdrawal limit €1,500 per day and €45,000 per month.

We'll wait here for your reply and will try to get the resolution of all this together.

Romi
πριν από 1 μήνα

Δεν αρκεί όμως αυτό. Άλλα καζίνο τείνουν να έχουν 20.000 έως 2.000 την ημέρα

Αυτόματη μετάφραση:
hana2101
πριν από 1 μήνα

I surely get your point, and that is why it is really important to read the terms beforehand so you know what to expect.

πριν από 1 μήνα

Ευχαριστώ Ρόνι. Δεν είχα ενεργά μπόνους. Η υποστήριξη απαντά μηχανικά και συνήθως σε κάτι διαφορετικό από αυτό που ρώτησα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Την επόμενη φορά που προσπάθησα να στείλω έγγραφα ταυτότητας/διαβατηρίου, έλαβα ένα μήνυμα από την Ασφάλεια να σταματήσω να γράφω σε αυτούς, διαφορετικά θα μπλοκάρουν τη διεύθυνση email μου. Δεν θα ολοκληρώσω ποτέ την επαλήθευση με αυτόν τον τρόπο.

Αυτόματη μετάφραση:
hana2101
πριν από 1 μήνα

But did they ask for those documents?🤔

1...7 8 9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα