Καταλαβαίνω οπωσδήποτε ότι οι περισσότεροι παίκτες έχουν ελάχιστη κατανόηση για γεγονότα που δεν μπορούν να φτάσουν το καζίνο, και πιθανότατα θα ενεργούσα το ίδιο. Ωστόσο, πιστεύω ότι είναι λογικό να εξαιρεθούν προσωρινά τεχνικά ζητήματα από τον έλεγχο του καζίνο μας, ακόμα κι αν επηρεάζουν τη διαδικασία ανάληψης. Κατά τη γνώμη μου, φαίνεται ότι ο πάροχος πληρωμών του καζίνο αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα, και έτσι το καζίνο δεν μπορεί να σας στείλει τα χρήματα μέσω του SEPA.
Από την άλλη πλευρά, πρέπει να πω ότι μια εβδομάδα περίπου είναι αρκετός χρόνος για να προτείνουμε μια εναλλακτική επιλογή και να επιλύσουμε την πληρωμή, επομένως συμφωνώ ότι αυτή είναι σίγουρα μια κακή εμπειρία χρήστη.
Έχει προτείνει ποτέ κάποιος στο καζίνο άλλες επιλογές πληρωμής για την επίλυση αυτού του προβλήματος, παρακαλώ; Θα το περίμενα αυτό.
I definitely understand that most players have little understanding for events outside the casino's reach, and I would most likely act the same. However, I believe it feels reasonable to exclude temporary technical issues from our casino review, even if they are impacting the withdrawal process. To me, it seems the casino's payment provider is in some trouble, and thus the casino is unable to send you the money through SEPA.
On the other hand, I must say a week or so is enough time to suggest an alternative option and resolve the payment, so I agree this is certainly a bit of a bad user experience.
Has anyone in the casino ever suggested other payment options to resolve this, please? I would expect that.
Αυτόματη μετάφραση: