Γεια σας ομάδα γκουρού Сasino, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα σχετικά με την απόσυρση του υπολοίπου μου στο Casino-Z εδώ και σχεδόν 4 ημέρες και δυστυχώς πρέπει να ανοίξω αυτήν την καταγγελία επειδή δεν έλαβα καμία πληροφορία ή καμία απολύτως βοήθεια και γίνεται πραγματικά αντιεπαγγελματικό και απογοητευτικό στην αντιμετώπιση.
Είμαι VIP παίκτης σε αυτό το καζίνο. Οι ολοχρονικές καταθέσεις μου ανέρχονται σε περίπου 100.000 $.
Με μεγάλες αναλήψεις, μερικές φορές υπήρχαν προβλήματα με τις αναλήψεις, οι συναλλαγές απορρίπτονταν ή οι μέθοδοι ανάληψης εξαφανίζονταν.
Τώρα πίσω στην κατάσταση που συνέβη πριν από μια εβδομάδα.
Για άλλη μια φορά έκανα μια κατάθεση σε αυτό το καζίνο και έπαιξα διαφορετικά παιχνίδια, ήμουν τυχερός που πήρα x1000 κέρδη από το ποσό στοιχήματος των 65 δολαρίων. Μετά από αυτή τη νίκη, έπαιξα λίγο περισσότερο και μετά άρχισα να υποβάλλω αιτήματα για αναλήψεις, συνήθως επεξεργάζονται γρήγορα, αλλά αυτή τη φορά απορρίπτονταν συνεχώς και υπήρχε ένα μήνυμα ότι έπρεπε να αποσύρω χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο που Έκανα καταθέσεις. Έκανα καταθέσεις σε ltc και ανάληψη ανάλογων στο πορτοφόλι ltc. Αποτέλεσμα να μην μου φέρουν τίποτα και να πάω για ύπνο, καθώς ήταν αργά το βράδυ.
Την επόμενη μέρα, όταν μπήκα στον λογαριασμό μου, είδα ότι δεν ήταν διαθέσιμο το παιχνίδι σε κουλοχέρηδες και εξαφανίστηκαν όλες οι μέθοδοι ανάληψης χρημάτων από τον λογαριασμό μου.
Επικοινώνησα με την υπεύθυνη VIP μου, είπε ότι η περίοδος παιχνιδιού σας ελέγχεται και στάλθηκε αίτημα στον πάροχο. Και από τις 27 Ιανουαρίου μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν νέα, λένε μόνο ότι ο έλεγχος δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα.
Υποψιάζομαι ότι δεν υπάρχει επικύρωση και δεν έχει σταλεί αίτημα στον ISP. Αυτός είναι απλώς ένας λόγος για να μην πληρώσετε τα κέρδη του παίκτη.
Σας ζητώ ευγενικά να βοηθήσετε στην κατανόηση αυτής της κατάστασης και ότι αυτό το καζίνο σας παρέχει αποδείξεις ότι όντως υπέβαλαν αίτημα στον πάροχο και επίσης δεν έλαβαν καμία απάντηση από αυτόν, όπως ισχυρίζονται.
Δεν έχω πια τη δύναμη να τους πολεμήσω.
Hello Сasino guru team, I am facing a problem regarding the withdrawal of my balance on Casino-Z for almost 4 days now and sadly I have to open this complaint because I didn't receive any insight or any help at all and it's getting really unprofessional and frustrating to deal with.
I am a VIP player in this casino. My all-time deposits total about $100,000.
With large withdrawals, sometimes there were problems with withdrawals, transactions were rejected, or withdrawal methods disappeared.
Now back to the situation that happened a week ago.
Once again I made a deposit in this casino, and played different games, I was lucky to get x1000 winnings from the bet amount of 65 dollars. After this win, I played a little more, and after that I started to put requests for withdrawals, usually they are processed quickly, but this time they were constantly rejected, and there was a message that I had to withdraw using the same method that I made deposits. I made deposits in ltc and withdrawn accordingly to ltc wallet. As a result, they didn’t bring me anything and I went to bed, as it was late at night.
The next day, when I logged into my account, I saw that playing in slots became unavailable to me, and all methods of withdrawing funds from my account disappeared.
I contacted my VIP manager, she said that your game session is being checked and a request was sent to the provider. And from January 27 to this day there is no news, they only say that the check has not yet been completed.
I suspect that there is no validation and no request has been sent to the ISP. This is simply a reason not to pay out the player's winnings.
I kindly ask you to help understand this situation, and that this casino provides you with evidence that they really made a request to the provider, and also did not receive any response from him, as they claim.
I no longer have the strength to fight them.
Αυτόματη μετάφραση: