ΦόρουμΚαζίνοSpinBetter Casino - γενική συζήτηση

SpinBetter Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 3 έτη από chja83
|
28443 προβολές 176 απαντήσεις |
|
1 2 3...9
valdisbatkovic
πριν από 2 έτη

Hello,

kindly try to provide each photo exactly the way the casino has instructed you, please.

I would guess that you can try to make a sharper picture or care more about good light - just make sure that information is visible. 

The first stage is to pass the KYC successfully, it's truly necessary. If you fail to do it again, ask the support for help.

Let me know how it goes, please.

πριν από 1 έτος

I have some problems with withdrawing on spinbetter casino. It was not the only time when almost all of my withdrawals got denied. And I have lost the whole amount because of my gambling problems. They just keep denying my requests,and that is so frustrating...The online consultants just said,try to cash out later(I have tried 4-5 hours already) or deposit the minimum amount with the payment menthod I wanna use for withdrawals,and wager it 1.1x. I did it,but I have still got denied. That is a big amount of money for me,and I know there is no way to get them back. I have already wrote them an email,and they said my requests got denied because of the payment processing error,and my last withdrawal got cashed out successfully. I have tried with different amounts,I think 2 times I got the money,but most of the money got lost because of the denied requests.

szerverhiba999
πριν από 1 έτος

That is truly an unpleasant experience! Have you noticed your gambling problems while contacting the operator? I can't answer for the casino, I just think once they knew about the technical issues, all efforts should be made to protect your balance - by both sides. 🤔

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

I don't think I said anything to them about my gambling problems,but this is bad they don't have some limits to protect the players from playing back the winnings they got. And they are not explained why they are having the technical issues or when they are gonna fix it. Every time they said try to make a deposit with the same method I want to use for withdrawals,but after I did it,my requests still got denied.

szerverhiba999
πριν από 1 έτος

By the way, I checked the review for the quality of responsible tools offered by the casino.

It says "very bad"

file

I'd say, you should keep an eye on this very part of the overall rating to ensure safety.

Concerning the deposit, I guess you should wait or try to find another payment option instead.

Problems with payment providers are not so rare, which could be the reason in this case. So maybe, the casino was not given an estimated time from its payment provider yet. I would ask for the available payment options. The casino should tell you which options are working now.

πριν από 1 έτος

το καζίνο είναι το μεγαλύτερο rip off ποτέ

Αυτόματη μετάφραση:
Miimii30
πριν από 1 έτος

I read your complaint briefly , and I think you should know we are not the casino's employees. 🙂

So, please stop accusing Tomas.

The problem seems to lie in the withdrawal method which is not available now, correct?

Well, it happens. But the casino should suggest a working alternative. Have you been suggested any solution?

You know, being assetive without providing cooperation isn't usualy the easiest way to solve a simple issue.

Copperation is the best way. 🙏


πριν από 1 έτος

συγγνώμη αν νόμιζα ότι ήταν υπάλληλος του καζίνο, ειλικρινά δεν ήξερα ότι απλώς τρέχω πίσω από τα χρήματά μου για λίγο όπου έκανα τη δική μου κατάθεση και δυστυχώς δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τις άλλες αναλήψεις αυτό το bitcoin δεν το κάνω έχω και το έχω δοκιμάσει το Jeton, αλλά επανέρχεται συνεχώς ότι η πληρωμή εξοφλείται μόνο με τον τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιούσα για κατάθεση, ο οποίος δεν είναι διαθέσιμος σε εμένα επειδή κατέθεσα το Ober Bank Transfer

Αυτόματη μετάφραση:
Miimii30
πριν από 1 έτος

That's ok, we are mistaken with casinos very often, sadly players usually expect a higher level of response because of the mistake 🙂.

I fully understand your problem. Still, there is obviously a reason why the casino suggested other payment options to you. The one you prefer is not available at the moment, you can't change that. 🙁 I would keep on getting the money for now, debating about the cause will get you nowhere.

I feel the easiest way is to accept alternatives once suggested by the casino.

If may ask - what obstacle prevents you from creating a crypto wallet for instance?


Radka
πριν από 1 έτος

Έκανα συγκεκριμένα εγγραφή στο Jeton για να μπορέσω να πληρώσω τα χρήματα, αλλά μετά με απέρριψαν, λέγοντας ότι τα χρήματα μπορούν να εξοφληθούν μόνο με τη μέθοδο που πλήρωσα, αλλά ξαφνικά δεν είναι διαθέσιμη σε εμένα, αν και έλεγξα αν ήταν επίσης τραπεζικό έμβασμα ως πληρωμή και αυτό ήταν επίσης εκεί και ένας από την εξυπηρέτηση πελατών μου το είχε επιβεβαιώσει στο chat και τώρα δεν μπορώ να το πληρώσω, είμαι πολύ θυμωμένος γιατί είναι πάνω από 360 €

Αυτόματη μετάφραση:
Miimii30
πριν από 1 έτος

I think am slowly losing track. The casino suggested Jeton as the alternative, so you registered the payment method by depositing the minimum sum, it won't be available to you either.

Did I take that correctly, please?



Radka
πριν από 1 έτος

Όχι, πρόσεχε, πριν καταθέσω χρήματα εκεί, ρώτησα την εξυπηρέτηση πελατών αν η πληρωμή έγινε μέσω τραπεζικού εμβάσματος γιατί πληρώνω μόνο με άμεση μεταφορά και μου είπε ναι, πλήρωσα δύο φορές και εκεί που ήθελα να πληρώσω, ξαφνικά πήρα το μήνυμα Επιλογή πληρωμής όχι τραπεζικό έμβασμα αλλά μόνο αυτό το πορτοφόλι σκατά και πιστωτική κάρτα και ζώνει αλλά δεν με κάνουν να πάρω έναν άλλο τρόπο πληρωμής που ήταν πάντα η απάντηση από την ψεύτικη εξυπηρέτηση πελατών τότε κατ' εξαίρεση πήρα έναν λογαριασμό jeton στο η ελπίδα ΙΙ μπορεί να πάρει τα 360€ μου, αλλά είναι οι βρώμικοι ψεύτες που προέκυψαν ως απόρριψη της πληρωμής, αν χρησιμοποιήσω την επιλογή πληρωμής που χρησιμοποίησα για να κάνω την κατάθεσή μου, θα μπορούσα να φρικάρω που σημαίνει ότι δεν μπορώ να πάρω τα χρήματά μου επειδή έχουν πληρωθεί μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής και οι βοηθοί δεν μου το μεταφέρουν ούτε ψάχνουν λύση μαζί μου, σε αγνοούν και νομίζουν ότι μπορούν να υπεξαιρέσουν τα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Δεν διαβάσατε το πρόβλημά μου ότι άνοιξα έναν λογαριασμό Jeton και τον επαλήθευσα για να πληρωθούν τα χρήματα και η πληρωμή απορρίφθηκε επειδή έπρεπε να χρησιμοποιήσω τον ίδιο τύπο πληρωμής που πλήρωσα και αυτό έγινε με τραπεζική μεταφορά , που δεν έχω πλέον να διαλέξω, οπότε οι αντικοινωνικοί πιστεύουν ότι μπορούν να συνεχίσουν να υπεξαιρούν τα χρήματά μου. Αυτό το βρώμικο καζίνο έπρεπε να είχε κλείσει. Καταλάβατε τώρα γιατί είμαι τσαντισμένος τόσο πιείτε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Όχι, πρόσεχε, πριν καταθέσω χρήματα εκεί, ρώτησα την εξυπηρέτηση πελατών αν η πληρωμή έγινε μέσω τραπεζικού εμβάσματος γιατί πληρώνω μόνο με άμεση μεταφορά και μου είπε ναι, πλήρωσα δύο φορές και εκεί που ήθελα να πληρώσω, ξαφνικά πήρα το μήνυμα Επιλογή πληρωμής όχι τραπεζικό έμβασμα αλλά μόνο αυτό το πορτοφόλι σκατά και πιστωτική κάρτα και ζώνει αλλά δεν με κάνουν να πάρω έναν άλλο τρόπο πληρωμής που ήταν πάντα η απάντηση από την ψεύτικη εξυπηρέτηση πελατών τότε κατ' εξαίρεση πήρα έναν λογαριασμό jeton στο η ελπίδα ΙΙ μπορεί να πάρει τα 360€ μου, αλλά είναι οι βρώμικοι ψεύτες που προέκυψαν ως απόρριψη της πληρωμής, αν χρησιμοποιήσω την επιλογή πληρωμής που χρησιμοποίησα για να κάνω την κατάθεσή μου, θα μπορούσα να φρικάρω που σημαίνει ότι δεν μπορώ να πάρω τα χρήματά μου επειδή έχουν πληρωθεί μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής και οι βοηθοί δεν μου το μεταφέρουν ούτε ψάχνουν λύση μαζί μου, σε αγνοούν και νομίζουν ότι μπορούν να υπεξαιρέσουν τα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Well, since our text is automatically translated into English for me, the information given isn't so obvious all the time. Hence, I'm asking to ensure I do follow the whole issue correctly from the beginning.

Allow me to ask you again: Is there any working payment option the casino has suggested to you?

I do not consider the fact you were originally told the bank transfer was possible because it isn't the proper option now.

Is it better to follow my point of view, please?



πριν από 1 έτος

Δεν διαβάσατε το πρόβλημά μου ότι άνοιξα έναν λογαριασμό Jeton και τον επαλήθευσα για να πληρωθούν τα χρήματα και η πληρωμή απορρίφθηκε επειδή έπρεπε να χρησιμοποιήσω τον ίδιο τύπο πληρωμής που πλήρωσα και αυτό έγινε με τραπεζική μεταφορά , που δεν έχω πλέον να διαλέξω, οπότε οι αντικοινωνικοί πιστεύουν ότι μπορούν να συνεχίσουν να υπεξαιρούν τα χρήματά μου. Αυτό το βρώμικο καζίνο έπρεπε να είχε κλείσει. Καταλάβατε τώρα γιατί είμαι τσαντισμένος τόσο πιείτε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I read that, don't worry.

But for now, I'm focusing on the working solution. Sadly, it requires some answers first.

Believe me when I say I completely empathize with you - I would be pissed off too.

Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, λυπάμαι που απαντώ τόσο εκνευρισμένος, αλλά είναι 350 € που είναι πολλά λεφτά και δεν έχω bitcoin ή οτιδήποτε άλλο, είμαι ακόμα πιο θυμωμένος που αμφισβήτησα την εξυπηρέτηση πελατών από πριν ότι αν πληρώσω μέχρι τραπεζικό έμβασμα είμαι Μπορώ επίσης να το πληρώσω με τραπεζικό έμβασμα γιατί μου επιβεβαιώθηκε αλλιώς δεν θα είχα πληρώσει ποτέ δύο φορές στη ζωή μου και τώρα δεν μπορώ να πάρω τα χρήματά μου καθόλου, συνεχίζουν να απαντούν ότι πρέπει να επιλέξω μια διαφορετική πληρωμή αλλά δεν μπορώ αλλά το δοκίμασα όταν ήρθε Απόρριψη ότι μπορώ να την πληρώσω μόνο με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που επέλεξα στην κατάθεση μόνο δεν υπάρχει τραπεζικό έμβασμα εκεί για να πληρώσω πριν καταθέσω ήταν περιέργως εκεί ως πληρωμή οπότε ακόμα αμφισβήτησα την εξυπηρέτηση πελατών είτε δεν απάντησε καθόλου είτε με την ίδια απάντηση όπως σε άλλα μηνύματα ή μόνο μετά από μια εβδομάδα δεν ενδιαφέρονται καθόλου να πάρω τα λεφτά μου λένε ότι πρέπει χρησιμοποιήστε τα χρήματα για να στοιχηματίσετε

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Η εξυπηρέτηση πελατών δεν ενδιαφέρεται να με βοηθήσει για περισσότερο από ένα μήνα σχεδόν 2 μήνες τρέχω μετά από τα χρήματά μου Έχω εγγραφεί σε έναν λογαριασμό Jeton αν και δεν ξέρω καν αν θα πάρω τα χρήματά μου που θέλω παρακαλώ ότι τα χρήματα μεταφέρονται σε εμένα εάν μπορείτε να καταθέσετε με τραπεζικό έμβασμα που μπορείτε επίσης να το πληρώσετε που προφανώς γίνεται επιπλέον από το eurm casino με τέτοιο τρόπο ώστε άλλοι να μην μπορούν να πάρουν τα χρήματά τους Δοκίμασα το πορτοφόλι Giro Δεν έχω ιδέα τι είναι αυτό, το δοκίμασα επίσης Πληρώνοντάς με αυτό και με τσιπ, αλλά μπορείς να κάνεις την ίδια απόρριψη και με τα δύο μπορώ να το πληρώσω μόνο με αυτόν που είναι πρόθυμος να πληρώσει όπως πλήρωσα σε πολύ αστείο αυτό είναι ένα μάγουλο ειλικρινά εσύ πάρτε τους ανθρώπους τόσο ολοκληρωτικά που κάνετε το casino plus και οι υπάλληλοί σας κερδίζουν από αυτό θα πρέπει να κλείσετε το καζίνο σας που είναι υπεξαίρεση χρημάτων αλλά δεν σας νοιάζει αλλά η εφορία θα διευκρινίσει ότι αν αναφέρω κάτι στο κέντρο καταναλωτών δεν είμαι ο μόνος ένα με το ρολόι να το κάνει αυτό


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ναι, λυπάμαι που απαντώ τόσο εκνευρισμένος, αλλά είναι 350 € που είναι πολλά λεφτά και δεν έχω bitcoin ή οτιδήποτε άλλο, είμαι ακόμα πιο θυμωμένος που αμφισβήτησα την εξυπηρέτηση πελατών από πριν ότι αν πληρώσω μέχρι τραπεζικό έμβασμα είμαι Μπορώ επίσης να το πληρώσω με τραπεζικό έμβασμα γιατί μου επιβεβαιώθηκε αλλιώς δεν θα είχα πληρώσει ποτέ δύο φορές στη ζωή μου και τώρα δεν μπορώ να πάρω τα χρήματά μου καθόλου, συνεχίζουν να απαντούν ότι πρέπει να επιλέξω μια διαφορετική πληρωμή αλλά δεν μπορώ αλλά το δοκίμασα όταν ήρθε Απόρριψη ότι μπορώ να την πληρώσω μόνο με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που επέλεξα στην κατάθεση μόνο δεν υπάρχει τραπεζικό έμβασμα εκεί για να πληρώσω πριν καταθέσω ήταν περιέργως εκεί ως πληρωμή οπότε ακόμα αμφισβήτησα την εξυπηρέτηση πελατών είτε δεν απάντησε καθόλου είτε με την ίδια απάντηση όπως σε άλλα μηνύματα ή μόνο μετά από μια εβδομάδα δεν ενδιαφέρονται καθόλου να πάρω τα λεφτά μου λένε ότι πρέπει χρησιμοποιήστε τα χρήματα για να στοιχηματίσετε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello.

I'm sorry the casino misinformed you in the first place, and I understand it was the reason for your deposit.

We can't change that. From my experience, players in a similar situation tend to create a crypto wallet, and casinos usually prefer that option too, so for me, it's quite unusual to find this variant non-working.

Try not to play your money out.

It's disgusting no one in the casino seems interested in your issue while you're being told to play with the money. What would they say if you won big?

Let the complaint team deal with it, I pray the casino gets into some sense soon!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Η εξυπηρέτηση πελατών δεν ενδιαφέρεται να με βοηθήσει για περισσότερο από ένα μήνα σχεδόν 2 μήνες τρέχω μετά από τα χρήματά μου Έχω εγγραφεί σε έναν λογαριασμό Jeton αν και δεν ξέρω καν αν θα πάρω τα χρήματά μου που θέλω παρακαλώ ότι τα χρήματα μεταφέρονται σε εμένα εάν μπορείτε να καταθέσετε με τραπεζικό έμβασμα που μπορείτε επίσης να το πληρώσετε που προφανώς γίνεται επιπλέον από το eurm casino με τέτοιο τρόπο ώστε άλλοι να μην μπορούν να πάρουν τα χρήματά τους Δοκίμασα το πορτοφόλι Giro Δεν έχω ιδέα τι είναι αυτό, το δοκίμασα επίσης Πληρώνοντάς με αυτό και με τσιπ, αλλά μπορείς να κάνεις την ίδια απόρριψη και με τα δύο μπορώ να το πληρώσω μόνο με αυτόν που είναι πρόθυμος να πληρώσει όπως πλήρωσα σε πολύ αστείο αυτό είναι ένα μάγουλο ειλικρινά εσύ πάρτε τους ανθρώπους τόσο ολοκληρωτικά που κάνετε το casino plus και οι υπάλληλοί σας κερδίζουν από αυτό θα πρέπει να κλείσετε το καζίνο σας που είναι υπεξαίρεση χρημάτων αλλά δεν σας νοιάζει αλλά η εφορία θα διευκρινίσει ότι αν αναφέρω κάτι στο κέντρο καταναλωτών δεν είμαι ο μόνος ένα με το ρολόι να το κάνει αυτό


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I see that as a horror display of ignorance toward the player!

If you know about any other players in a similar situation, send them all here - the more complaints created the better for players' sake, I'd say.

Radka
πριν από 1 έτος

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι το τελευταίο πράγμα που πρέπει να βρείτε κάτω από όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όλα τα μηνύματα που μου πρότειναν ότι μπορώ επίσης να τοποθετήσω τα χρήματά μου σε στοιχήματα επειδή δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής ö.

Απλώς θέλω τα χρήματά μου πώς θα μπορούσα να τα καταθέσω, θα ήθελα επίσης να τα εξοφλήσω με τραπεζικό έμβασμα, δεν ξέρω για κρυπτογράφηση ή οτιδήποτε άλλο, θέλω επιτέλους να εξοφλήσω τα χρήματά μου εύκολα και με ασφάλεια με τραπεζικό έμβασμα αυτά είναι 2 μήνες, αν όχι περισσότερο, όπου αυτές οι συζητήσεις με τους υπαλλήλους σας συνήθως είτε μου στέλνουν τα ίδια μηνύματα είτε λαμβάνω απάντηση σε ένα μήνυμα μόνο για εβδομάδες και δεν με βοήθησαν καθόλου

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα