Γεια σε όλους! Έκανα αίτημα ανάληψης μέσω Skrill σε αυτό το καζίνο την Κυριακή, 12 Μαΐου, στις 4 μ.μ. Το αίτημά μου δεν έγινε ποτέ αποδεκτό, επικοινώνησα αρκετές φορές με την υποστήριξη πελατών και πάντα μου έλεγαν ότι πρέπει να περιμένω, γιατί είναι φυσιολογικό να διαρκέσει έως και 72 ώρες. Πολύ κοντά στην αναμονή 3 εργάσιμων ημερών για την παραγγελία, ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ, επικοινώνησα με την υποστήριξη πελατών για 20η φορά ζητώντας αιτιολόγηση και μου είπαν μόνο ότι αυτή τη στιγμή αυτή η μέθοδος ανάληψης είναι ανενεργή και ότι πρέπει να ζητήσω την ανάληψη μέσω Τράπεζας ΜΕΤΑΦΟΡΑ.
Ποτέ σε κανένα άλλο καζίνο δεν χρειάστηκε τόσος χρόνος για να ζητήσω ανάληψη χρημάτων, μου ζητήθηκαν πολλά έγγραφα για την επικύρωση του λογαριασμού μου, ασυνήθιστα έγγραφα ακόμη και, είχα πολλά προβλήματα με την επικύρωση του λογαριασμού, και τελικά ολοκληρώθηκε και Μπόρεσα να ζητήσω ανάληψη των χρημάτων μου από τη Skrill και μετά από 3 ημέρες αναμονής ακυρώθηκε. Νομίζω ότι είναι ντροπή για ένα καζίνο να παίζει τέτοια παιχνίδια με τους πελάτες του.
Αναζητώ βοήθεια, γιατί μέχρι στιγμής, δεν έχω ακόμα τα χρήματά μου, είτε επειδή μου λείπουν έγγραφα είτε επειδή δεν λειτουργούν οι μέθοδοι ανάληψης.
Hello everybody! I made a withdrawal request via Skrill at this casino on Sunday, May 12th, at 4pm. My request was never accepted, I contacted customer support several times, and they always told me that I should wait, because it is normal for it to take up to 72 hours. Very close to waiting 3 working days for the order, it was CANCELLED, I contacted customer support for the 20th time asking for justification and they only told me that at the moment this method of withdrawal is inactive and that I should request the withdrawal through Bank Transfer.
Never in any other casino did it take so long to request a withdrawal of money, I was asked for a lot of documents to validate my account, unusual documents even, I had a lot of problems validating the account, then it was finally completed and I was able to request a withdrawal of my money by Skrill, and after 3 days of waiting it was cancelled. I think it's shameful for a casino to play games like this with its customers.
I'm looking for help, because so far, I still don't have my money, either because I'm missing documents or because the withdrawal methods aren't working.
Olá a todos! Fiz um pedido de levantamento via Skrill neste casino no domingo, dia 12 de maio, às 16h. Nunca me foi aceite o pedido, entrei várias vezes em contacto com o apoio ao cliente, que me disseram sempre que deveria esperar, porque é normal que demore até 72h. Bem perto de fazer 3 dias úteis de espera pelo pedido, o mesmo foi CANCELADO, entrei em contacto pela 20º vez com o apoio ao cliente a pedir justificações e apenas me disseram que de momento essa forma de levantamento está inativa e que deveria pedir o levantamento através de Transferência Bancária.
Nunca em nenhum outro casino demorou tanto tempo pedir o levantamento de dinheiro, foi me pedido imensos documentos para validar a minha conta, documentos pouco habituais até, tive imensos problemas a validar a conta, depois finalmente ficou concluído e consegui pedir o levantamento do meu dinheiro pela Skrill, e após 3 dias de espera foi cancelado. Acho vergonhoso um casino andar a brincar assim com os seus clientes.
Procuro ajuda, porque até ao momento, ainda não tenho o meu dinheiro, seja porque faltam documentos, seja porque os meios de levantamento não estão a funcionar.