Παρόλο που συμφωνώ με τον Jaro όταν λέει ότι δεν υπάρχει τέτοια έλλειψη επικοινωνίας, ειδικά όταν ο παίκτης δυσκολεύεται με τη διαδικασία επαλήθευσης, περιηγήθηκα εν συντομία το παράπονό σας και βρήκα αυτό
"Κάνω διαδικτυακές τραπεζικές συναλλαγές για να μην πάρω τον Οκτώβριο μέχρι τις αρχές Νοεμβρίου, αλλά τράβηξα ένα στιγμιότυπο της μεταφοράς μου από τον τραπεζικό μου λογαριασμό με το όνομά μου"
Λοιπόν, το τραπεζικό αντίγραφο είναι κάτι διαφορετικό από το ιστορικό συναλλαγών που παρέχεται ανά στιγμιότυπα οθόνης και μερικές φορές συνιστάται να απευθυνθείτε στην τράπεζα, ζητώντας το εκτός συνήθους αντίγραφο κίνησης.
Αλλά όπως ειπώθηκε, αυτό είναι κάτι που το καζίνο πρέπει να εξηγήσει στον παίκτη χωρίς περιττή καθυστέρηση. 🤔
Ως εκ τούτου, ελπίζω ότι θα σας ωφελήσουμε με οποιοδήποτε τρόπο μέσω της καταγγελίας 🙏
Even though I agree with Jaro when he says such a lack of communication is not in place, especially when the player is struggling with the verification process, I browsed your complaint briefly and found this
"I do online banking so we I don't get October's till the beginning of November but I took a screen shot of my transfer from my bank account with my name on it"
Well, the banking statement is something separate from the transaction history provided per screenshots, and sometimes it is advised to reach out to the bank, asking for the out-of-usual bank statement.
But as being said, this is something the casino should explain to the player without an unnecessary delay. 🤔
Thus, I hope we will be of any use to you through the complaint 🙏
Αυτόματη μετάφραση: