Γεια σου. Αυτό είναι πραγματικά υπέροχο.
Λοιπόν, πώς θα ορίζατε την όλη εμπειρία σε αυτό το καζίνο;
Εάν θέλετε να γράψετε σχετικά με αυτό στην κριτική, εδώ είναι ο σύνδεσμος για εσάς.
Θα συνεχίσετε με αυτό το καζίνο; τι υπολογίζεις;
Hey. That's really great.
So, how would you define the whole experience at this casino?
If you'd like to write about it in the review, here's the link for you.
Are you going to continue with this casino? What do you reckon?
Γειά σου,
δύσκολο να πω. Μπορούσα να βρω μόνο μερικές όχι πολύ πρόσφατες κριτικές χρηστών... Ίσως φταίνε οι διακοπές των Χριστουγέννων;
Εάν δεν σας πειράζει, ο λογαριασμός σας έχει πιστοποιηθεί πλήρως; Νομίζω ότι αυτή μπορεί να είναι η πρώτη σας απόσυρση σε αυτό το συγκεκριμένο καζίνο. Είμαι κοντά, παρακαλώ;
Μη διστάσετε να περιγράψετε το θέμα πλήρως.
Hello,
hard to say. I could find only a few not very recent user reviews... Perhaps the Christmas holiday is to blame?
If you don't mind, has your account been fully berified? I feel like this might be your first withdrawal at this specific casino; am I close, please?
Feel free to describe the matter completely.
Γεια σου αγαπητέ είναι η πρώτη φορά που κάνω ανάληψη χρημάτων αν και έχω ήδη παίξει πολλά χρήματα. Ο λογαριασμός επαληθεύτηκε παρακαλώ βοηθήστε με 🙏
Hello dear it is the first time I withdraw money although I have already played a lot of money . The account is verified please help me 🙏
Olá querida é a primeira vez que retiro dinheiro apesar de já ter jogado muito dinheiro . A conta está verificada ajude me por favor 🙏
Γεια σου αγαπητέ είναι η πρώτη φορά που κάνω ανάληψη χρημάτων αν και έχω ήδη παίξει πολλά χρήματα. Ο λογαριασμός επαληθεύτηκε παρακαλώ βοηθήστε με 🙏
Hello dear it is the first time I withdraw money although I have already played a lot of money . The account is verified please help me 🙏
Olá querida é a primeira vez que retiro dinheiro apesar de já ter jogado muito dinheiro . A conta está verificada ajude me por favor 🙏
Γεια σου!
Ωραία, ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί, αλλά ειλικρινά, δεν μπορώ να σας βοηθήσω να ξεπεράσετε την καθυστέρηση επειδή δεν εργάζομαι στο καζίνο.🙁
Συγκεντρώσαμε μια ομάδα ειδικών για να βοηθήσουμε τους παίκτες σε μια τέτοια κατάσταση, αλλά εμπλέκονται μόνο αφού περάσουν 14 εργάσιμες ημέρες. Θα μπορούσατε να μου πείτε πότε ακριβώς υποβάλατε το αίτημα ανάληψης, παρακαλώ;
Hi there!
Good, the account has been verified, but frankly, I can't help you overcome the delay because I do not work in the casino.🙁
We've assembled a team of specialists to help out players in such a situation, but they get involved only after 14 working days have passed. Could you kindly tell me when exactly you submitted the withdrawal request, please?
Ακολουθήστε τους κανόνες, συμβουλευτείτε τις συχνές ερωτήσεις ή ζητήστε την υποστήριξη. Στοιχηματίζω ότι κάπου στον λογαριασμό σας πρέπει να είναι ταμίας.
Kindly follow the rules, consult the FAQs, or ask the support. I bet somewhere in your account must be sort of a cashier.
Μπορεί να προσπαθήσουν να σας πληρώσουν εντός 72 ωρών, αλλά το πολύ σε 7 ημέρες.
They may try to pay you within 72 hours, but a maximum of 7 days.
van hogy 72órán belül megpróbálják kifizetni de maximum 7napon belül.
Γεια, αυτή είναι η εμπειρία σας με το καζίνο; Ποιο τρόπο πληρωμής χρησιμοποιήσατε;🙂
Hi, is this your experience with the casino? What payment method did you use?🙂
Ναί. Έχω παίξει με πολλά καζίνο αυτής της εταιρείας. Λένε 72 ώρες, ότι θα προσπαθήσουν να σε πληρώσουν μέσα σε αυτό το διάστημα. Αυτές οι 72 ώρες μπορούν να μετρηθούν μόνο κατά τις ώρες εργασίας του οικονομικού τμήματος, που είναι από τις 08:00 έως τις 17:00 τις εργάσιμες ημέρες. Αν περάσουν οι 72 ώρες, αξίζει να το αναφέρετε μέσω chat και μετά θα αναφέρουν την καταγγελία στο οικονομικό τμήμα. Έχω ήδη αναφέρει αυτά τα καζίνο αρκετές φορές και ήταν σχεδόν πάντα 4-5 εργάσιμες, οπότε τους έγραψα μέσω chat αφού είχαν περάσει οι 72 ώρες. Είναι μια αξιόπιστη εταιρεία, αλλά η πληρωμή είναι αργή, αλλά θα πάρετε τα χρήματα. Ναι, αρκετές εμπειρίες με την εταιρεία SoftGenius NV
Yes. I have played with several casinos of this company. They say 72 hours, that they will try to pay you out within that time. These 72 hours can only be counted during the working hours of the financial department, which is from 08:00 to 17:00 on working days. If the 72 hours have passed, it is worth reporting it via chat and then they will report the complaint to the financial department. I have already reported these casinos several times and it was almost always 4-5 working days, so I wrote to them via chat after the 72 hours had passed. It is a reliable company, but the payout is slow, but you will get the money. Yes, several experiences with SoftGenius NV company
Igen. Ennek a cégnek több kaszinójával isjátszottam már. 72órát írnak hogy annyi idő alatt megpróbálják kifizetni. Ez a 72 óra csak a pénzügyi osztály munkaidejében számítható ami munkanapokon 08órától 17óráig van. Ha letelt a 72 óra akkor érdemes chaten jelezni és akkor jelzik a pénzügyi osztálynak a panaszt. Én már többször utaltam ki ezekről a kaszinókról és szinte mindig 4-5 munkanap volt úgy hogy a 72óra letelte után írtam nekik chaten. Megbizható cég de lassú a kifizetése viszont meglesz a pénz. Igen többszöri tapasztalat SoftGenius N.V. cég
Καταλαβαίνω ξεκάθαρα τη διαδικασία που περιέγραψες. Για μένα μερικές μέρες και επομένως περίπου 5 δεν θα ήταν τόσο πολλές γιατί έχω δει καζίνο που μπορεί να διαρκέσουν πολύ περισσότερο. Αλλά όταν έχεις πάντα τα χρήματα, αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα.
Τέλος πάντων, ποιον τρόπο πληρωμής χρησιμοποιήσατε; 😀
I clearly understand the process you have described. For me a couple of days and therefore some 5 would not be so much because I have seen casinos that can take much longer. But when you've always got the money, that's the most important thing.
Anyway, what payment method did you use? 😀
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.