ΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 30)

πριν από 9 μήνες από Miikkuli
|
71781 προβολές 687 απαντήσεις |
|
1...29 30 31...35
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Καζίνο spinanga έχω κάνει 2 αιτήματα αναλήψεων το ένα 11/08 το άλλο 13/08 και ακόμα τίποτα.

Η απάντηση κάθε μέρες η ίδια απολογουμαστε για την καθυστέρηση θα λάβετε email από το οικονομικό τμήμα μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία.

Απαραδεκτοι

ATHINA21
πριν από 2 μήνες

Hello.

Frankly, you're not the only one it seems. 🙁

It might be best to give you some time to read through this thread and take note of what has already been said.

Make sure to replay in your associated complaint, please. Forum will wait, complaint matters the most, I'd say.

πριν από 2 μήνες

Καζίνο spinanga έχω κάνει 2 αιτήματα αναλήψεων το ένα 11/08 το άλλο 13/08 και ακόμα τίποτα.

Η απάντηση κάθε μέρες η ίδια απολογουμαστε για την καθυστέρηση θα λάβετε email από το οικονομικό τμήμα μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία.

Απαραδεκτοι

πριν από 2 μήνες

Είναι τραγικοί

Radka
πριν από 2 μήνες

Ακόμα στην αναμονή

Elisabet11
πριν από 2 μήνες

I see you are getting to the 14 day mark, I'd probably be slow to think about complaining. What about you? You haven't learned anything new about your withdrawal ? 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Ναι. Να μην ανησυχώ. Ότι είναι στο τελευταίο στάδιο και αυτά…. Τίποτα παραπάνω ….

Elisabet11
πριν από 2 μήνες

It probably wouldn't be enough for me, so if you decide to file a complaint let me know. Although I know that the casino pays out the players but it takes them longer and usually around 2 weeks according to what I observe from other players. 

We will see what happens next.

Jaro
πριν από 2 μήνες

Σήμερα κλείνω ακριβώς δυο εβδομάδες. Τι να κάνω ;;;;;

Elisabet11
πριν από 2 μήνες

So, your withdrawal is still not approved? And your account is verified, right?

I would probably really suggest filing a complaint here with our team. If you're in, here's the link for you.

Please make sure to keep us updated.

Romi
πριν από 2 μήνες

Ο λογαριασμός μου, δεν χρειάζεται ταυτοποίηση από όσο μου λένε. Και ναι δεν έχει εγκριθεί!

Elisabet11
πριν από 2 μήνες

Hi there, and thank you for submitting the complaint. In my opinion, for the time being at least, this is the best you could have done. Even though the process may take some time to progress a bit further, our devoted specialists will try to help out getting the money. To be straight with you though, if the casino is in delay just because they can't keep up with the requests, I think there's not much to be done to change that. Still, in such delays, getting paid is usually a matter of time. At least, I hope so!

Radka
πριν από 2 μήνες

Καθε μερα μου λένε ότι είναι θέμα χρόνου. Ότι είναι μεγάλος ο όγκος αναλήψεων κλπ. Να μην ανησυχώ δεν υπάρχει κανένα θέμα. Και απλά να περιμένω……

Radka
πριν από 2 μήνες

Καλησπέρα! Μόλις μου έστειλαν μήνυμα ότι ολοκληρώθηκε η ανάληψη μου και να περιμένω 3 εργάσιμες μέρες να μπουν στον λογαριασμό μου. Όποτε επιλύθηκε το θέμα! Ευχαριστώ πολύ για όλα!

Elisabet11
πριν από 2 μήνες

Hey. That is really nice to hear. Hopefully soon you will have your money.

Please make sure to update us whenever this happens. We'll wait for the good news.

πριν από 2 μήνες

Μου πιστώθηκαν ήδη! Όποτε παιδιά αν θέλετε να παίζετε σε αυτή την εταιρία! Να ξέρετε ότι κάνει ακριβώς 14 μέρες να δουν την ανάληψη.

Elisabet11
πριν από 2 μήνες

Good news, the casino mostly pays out players but they know it takes exactly as long as you say, so they will have to be more patient. I'm glad it worked out well.

Do you think you'll play here again ?

Jaro
πριν από 2 μήνες

δε νομίζω 🤣

Elisabet11
πριν από 2 μήνες

I certainly understand the decision. I often ask this question to players because I know that some people don't mind waiting two weeks for the casino to pay. Of course, most players would say that two weeks is enough, so I'm not surprised by this approach either. 

I guess you'll do better elsewhere. 🙂

πριν από 2 μήνες

και είναι παράλογο και περίμενα την απόσυρσή μου σε αυτό το καζίνο εδώ και τρεις μέρες, αλλά τα χρήματα δεν έχουν φτάσει, εξακολουθεί να επαληθεύεται. κλέφτες θα κάνω καταγγελία

Αυτόματη μετάφραση:
maskioui739
πριν από 2 μήνες

Oh, I'm sorry to mention that; it's just that we allow casinos quite a handful of time to deal with the payouts. I suggest you should get ready for a little shock - it's 14 full days.

Anyway, does it mean the withdrawal requested has not yet been accepted? From your other words, it seems like you could have easily withdrawn from this casino in the past, so perhaps you just need to be patient. Did you try to ask the casino support anyway?

Could be worth a try.


1...29 30 31...35
Μετάβαση στη σελίδααπό 35 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα