ΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 30)

πριν από 7 μήνες από Miikkuli
|
53462 προβολές 612 απαντήσεις |
|
1...29 30 3132
Προσθήκη ανάρτησης
karolidisdimitris8
πριν από 1 μήνα

Hi, I see you've been waiting for a week, which I would say is not a long time, but I know that in a casino it can sometimes take longer, especially in this one, based on what the players have written here. 

Anyway, was it necessary for you to verify or not ? Did you play with or without the bonus ? 

Let me know.

Jaro
πριν από 1 μήνα

Καλημέρα σήμερα είναι 10 μέρες εργάσιμες. Χωρίς bonus και μετά από πολλές καταθέσεις. Δεν μου ζήτησαν να κάνω επαλήθευση..

karolidisdimitris8
πριν από 1 μήνα

Thank you for your reply. You still don't have your money and nothing has changed ? Did the casino tell you anything new ? I'd probably think about filing a complaint if I were you. 

πριν από 1 μήνα

Ο Σπινάνγκα δεν με έχει πληρώσει για πάνω από 10 μέρες, πώς να τους κάνω να με προσέχουν τουλάχιστον, μου έχουν μπλοκάρει ακόμα και τη συνομιλία.

Αυτόματη μετάφραση:
wackmans
πριν από 1 μήνα

Hi, did they tell you why it's taking them over a week ? I think the reason would be good because no player wants to be left without an answer that will at least calm them down a bit. 

However, we give the casinos 14 days to sort out everything that needs to be done about your money and send it, if they don't, you can contact us and we will try to help. 

Let me ask you one more question please, are you already verified and is this your first withdrawal ? 

I know that the casino eventually pays players but it takes them about 2 weeks. 

So let me know.

πριν από 4 εβδομάδες

Καλησπέρα σας. Έχω κάνει μια ανάληψη στην spinanga και είμαι στην 5η εργάσιμη μερα και ακόμα μου λέει σε επεξεργασία ! Ταυτοποίηση δεν θέλει. Κλασσικα. Είμαι σίγουρη ότι τα ξέρετε. Και επίσης μου λένε συνέχεια να περιμένω ……

Elisabet11
πριν από 4 εβδομάδες

Hi, I see you are not the only player who has this situation. I would recommend to be a bit patient as the casino usually pays out the money to the players but sometimes it can be a longer process. We give casinos 14 days to pay players, even though I know it's not the most pleasant thing to deal with. If no verification is needed then it's fine and you just have to wait. If nothing changes in that time, you can reach out and we will try to help. 

You think you can handle it? 

πριν από 4 εβδομάδες

Καζίνο spinanga έχω κάνει 2 αιτήματα αναλήψεων το ένα 11/08 το άλλο 13/08 και ακόμα τίποτα.

Η απάντηση κάθε μέρες η ίδια απολογουμαστε για την καθυστέρηση θα λάβετε email από το οικονομικό τμήμα μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία.

Απαραδεκτοι

ATHINA21
πριν από 4 εβδομάδες

Hello.

Frankly, you're not the only one it seems. 🙁

It might be best to give you some time to read through this thread and take note of what has already been said.

Make sure to replay in your associated complaint, please. Forum will wait, complaint matters the most, I'd say.

πριν από 4 εβδομάδες

Καζίνο spinanga έχω κάνει 2 αιτήματα αναλήψεων το ένα 11/08 το άλλο 13/08 και ακόμα τίποτα.

Η απάντηση κάθε μέρες η ίδια απολογουμαστε για την καθυστέρηση θα λάβετε email από το οικονομικό τμήμα μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία.

Απαραδεκτοι

πριν από 4 εβδομάδες

Είναι τραγικοί

Radka
πριν από 3 εβδομάδες

Ακόμα στην αναμονή

Elisabet11
πριν από 3 εβδομάδες

I see you are getting to the 14 day mark, I'd probably be slow to think about complaining. What about you? You haven't learned anything new about your withdrawal ? 

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Ναι. Να μην ανησυχώ. Ότι είναι στο τελευταίο στάδιο και αυτά…. Τίποτα παραπάνω ….

Elisabet11
πριν από 3 εβδομάδες

It probably wouldn't be enough for me, so if you decide to file a complaint let me know. Although I know that the casino pays out the players but it takes them longer and usually around 2 weeks according to what I observe from other players. 

We will see what happens next.

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Σήμερα κλείνω ακριβώς δυο εβδομάδες. Τι να κάνω ;;;;;

Elisabet11
πριν από 3 εβδομάδες

So, your withdrawal is still not approved? And your account is verified, right?

I would probably really suggest filing a complaint here with our team. If you're in, here's the link for you.

Please make sure to keep us updated.

Romi
πριν από 3 εβδομάδες

Ο λογαριασμός μου, δεν χρειάζεται ταυτοποίηση από όσο μου λένε. Και ναι δεν έχει εγκριθεί!

Elisabet11
πριν από 2 εβδομάδες

Hi there, and thank you for submitting the complaint. In my opinion, for the time being at least, this is the best you could have done. Even though the process may take some time to progress a bit further, our devoted specialists will try to help out getting the money. To be straight with you though, if the casino is in delay just because they can't keep up with the requests, I think there's not much to be done to change that. Still, in such delays, getting paid is usually a matter of time. At least, I hope so!

Radka
πριν από 2 εβδομάδες

Καθε μερα μου λένε ότι είναι θέμα χρόνου. Ότι είναι μεγάλος ο όγκος αναλήψεων κλπ. Να μην ανησυχώ δεν υπάρχει κανένα θέμα. Και απλά να περιμένω……

Radka
πριν από 2 εβδομάδες

Καλησπέρα! Μόλις μου έστειλαν μήνυμα ότι ολοκληρώθηκε η ανάληψη μου και να περιμένω 3 εργάσιμες μέρες να μπουν στον λογαριασμό μου. Όποτε επιλύθηκε το θέμα! Ευχαριστώ πολύ για όλα!

1...29 30 3132
Μετάβαση στη σελίδααπό 32 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα