Γεια σας, και σας ευχαριστώ για την υποβολή της καταγγελίας. Κατά τη γνώμη μου, για την ώρα τουλάχιστον, αυτό είναι ό,τι καλύτερο μπορούσες να κάνεις. Παρόλο που η διαδικασία μπορεί να χρειαστεί λίγο χρόνο για να προχωρήσει λίγο περισσότερο, οι αφοσιωμένοι ειδικοί μας θα προσπαθήσουν να βοηθήσουν στην απόκτηση των χρημάτων. Ωστόσο, για να είμαι ευθύς μαζί σας, εάν το καζίνο καθυστερεί απλώς και μόνο επειδή δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα αιτήματα, νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν για να αλλάξει αυτό. Ωστόσο, σε τέτοιες καθυστερήσεις, η πληρωμή είναι συνήθως θέμα χρόνου. Τουλάχιστον, το ελπίζω!
Hi there, and thank you for submitting the complaint. In my opinion, for the time being at least, this is the best you could have done. Even though the process may take some time to progress a bit further, our devoted specialists will try to help out getting the money. To be straight with you though, if the casino is in delay just because they can't keep up with the requests, I think there's not much to be done to change that. Still, in such delays, getting paid is usually a matter of time. At least, I hope so!
Αυτόματη μετάφραση: