Ναι, τώρα νομίζω ότι μόλις ολοκληρωθεί η επαλήθευση και πραγματοποιηθούν όλες οι πληρωμές όπως είχε υποσχεθεί, μπορείτε να συνεχίσετε να παίζετε
Yes, now I think that once the verification is complete and all payments have been made as promised, you can continue playing
Ja jetzt denke ich wo die Verifizierung durch ist und alles Zahlungen wie versprochen raus gingen könnte man fort spielen
Είμαι τόσο χαρούμενος που δεν υπάρχουν άλλες δυσκολίες. Αλλά αν συμβεί κάτι, καλό ή κακό, που θα θέλατε να μοιραστείτε, θα είμαι εδώ. 🙂
I am so pleased that there are no more difficulties. But if something happens, good or bad, that you would like to share, I will be here. 🙂
Ναι, βρήκα ένα νέο site, πολύ ωραίο, τώρα έχω κερδίσει 3700 €, κατέθεσα μόνο 50 ευρώ
Yes, I have found a new site, really cool, I have now won 3700 €, I only deposited 50 euros
Ja habe ne neue seite jetzt gefunden richtig geil bin jetzt dort bei 3700 € die ich gewonnen habe ich habe nur 50 Euro eingezahlt
Μιλάς για αυτό το καζίνο ή κάποιο άλλο; Παρακαλώ, αν μιλάτε για άλλο, γράψτε το στο συγκεκριμένο thread που σχετίζεται με αυτό. Θα ήμουν ευγνώμων.
Τέλος πάντων, ποιο είναι; Καταφέρατε να κάνετε ανάληψη;
Are you talking about this casino or some other ? Please, if you are talking about another one, write it to the specific thread related to it. I would be grateful.
Anyway, which one is it ? Were you able to make a withdrawal ?
https://casinoguru-int.com/el/spinanga-casino-e-aposyrse-toy-paicte-echei-cathysterhsei-15
so as not to write them again, look here what scammers are in spinanga.
in my revolut I have a card of my wife and I put money whenever I want legally from the revolut card which is in my own name I made the deposits and played on the site. And I won €10,500, they made a deposit of €500 after two weeks of being in the chat every day. And when the moment came for the verification, which lasted another two weeks, they also asked me for a detailed account statement for my wife's card because they saw it in the revolut statements, I sent them even though what they asked for is illegal because it has nothing to do with them, it doesn't concern them. But I sent it in case it comes off and I get my money. And they closed my account, canceled the withdrawals and are sending me back the €100 I had put in and I won €10,000.
1) I put the money from my trial card that is in my name.
2) since it is illegal as they say, why did they charge me the 500€???
3) it's a site that eats people's money and doesn't pay anyone!!
does anyone know of a legal department i can go to to get my rightfully earned money?
https://casinoguru-int.com/el/spinanga-casino-e-aposyrse-toy-paicte-echei-cathysterhsei-15
για να μην τα ξανά γράφω κοιτάξτε εδώ τι απατεώνες είναι στο spinanga.
στην revolut μου έχω μια κάρτα της γυναίκας μου και βάζω χρήματα όποτε θέλω νόμιμα από την κάρτα της revolut που είναι στο δικό μου όνομα έκανα τις καταθέσεις και έπαιζα στο σαιτ. Και κέρδισα 10.500€ μου έκαναν καταθεση τα 500€ μετά από δυο βδομαδες που ήμουν κάθε μέρα στο chat. Και όταν ήρθε η στιγμή της επαλήθευσης που κράτησε άλλες δυο βδομαδες μου ζήτησαν και αναλυτική κίνηση Λογαριασμού για την κάρτα της γυναίκας μου επειδή την είδαν στις κινήσεις της revolut τους έστειλα αν και παράνομο αυτό που ζήτησαν γιατί δεν έχει σχέση με αυτούς δεν τους αφορά. Αλλά εγώ την έστειλα μήπως ξεκολλήσει και πάρω τα χρήματα μου. Και αυτοί μου έκλεισαν τον λογαριασμό μου ακύρωσαν τις αναλήψεις και μου στέλνουν και πίσω τα 100€ που είχα βάλει και κέρδισα τα 10.000€.
1) τα χρήματα τα έχω βάλει από δίκη μου κάρτα που είναι στο όνομα μου.
2) αφού είναι παράνομα όπως λένε γιατί μου βάλανε τα 500€;;;
3) είναι ένα σαιτ που τρώει τα λεφτά του κόσμου και δεν πληρώνει κανέναν!!
γνωρίζει κάποιος, κάποιο νομικό τμήμα που μπορώ να πάω για να πάρω τα χρήματα που νόμιμα κέρδισα;
Το Spinago είναι επίσης ένα έργο όπου η υποστήριξη μπορεί να σας δώσει μόνο πρωινό και δεν μπορεί πραγματικά να πει στον παίκτη για τα προβλήματά του με τις αναλήψεις. τους συνάντησε η μητέρα μου. Μετά από ταλαιπωρία με την ανάληψη για μια εβδομάδα, ο λογαριασμός μπλοκαρίστηκε σε αδιέξοδο, σαν να αποφάσισε η διαχείριση του έργου να μπλοκάρει τον λογαριασμό μου
Spinago is also a project where the support can only feed you breakfast, and can’t really tell the player about his problems with withdrawals; my mother encountered them. After struggling with the withdrawal for a week, the account was blocked in a stalemate, as if the project administration decided to block my account
Спинаго ещё тот проект, где поддержка умеет кормить только завтраками, нечем толком не может сказать игроку о его проблемах с выводом, мама сталкивалась с ними. После того как неделю мучали с выводом, патом заблокировали акаунт, типо так администрация проекта решила заблокировать мой акаунт
Ποιος ήταν ο λόγος που το καζίνο μπλοκάρει τον λογαριασμό; Βλέπω ότι οι παίκτες έχουν καθυστέρηση στις αναλήψεις αλλά μέχρι στιγμής το καζίνο έχει καταφέρει να στείλει χρήματα στους παίκτες και σίγουρα χρειάζεται υπομονή σε αυτή την περίπτωση.
Μπορείτε παρακαλώ να με ενημερώσετε πώς είναι;
What was the reason for the casino blocking the account ? I see that the players have a delay in withdrawals but so far the casino has managed to send money to the players and patience is definitely needed in this case.
Can you please let me know how it is ?
Καλησπέρα, πηγαίνω να ενημερώσω μερικούς μελλοντικούς παίκτες της SPINANGA να είναι σε επιφυλακή. Δεν κάνουν την πληρωμή στην ώρα τους. Έκανα ανάληψη στις 26 Ιουλίου. Σήμερα είναι 1η Αυγούστου και η κατάσταση απόσυρσής μου δεν έχει βγει καν από τη λειτουργία "υπό εξέταση". Κάθε μέρα επιμένω να ταπεινώνω τον εαυτό μου ζητώντας να κάνουν την πληρωμή μου και η απάντηση είναι πάντα η ίδια και δεν γίνεται τίποτα! Δεν συνιστώ αυτό το καζίνο σε καμία περίπτωση. Ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά που έπαιξα. Δυστυχώς η ασέβεια προς τον πελάτη είναι πολύ μεγάλη.
Good afternoon, I'm dropping by to inform some future SPINANGA players to be on the lookout. They are not making the payment on time. I made a withdrawal on July 26th. Today is August 1st and my withdrawal status has not even left the "under review" mode. Every day I insist on humiliating myself by asking them to make my payment and the answer is always the same and nothing is done! I do not recommend this casino under any circumstances. It was the first and last time I played. Unfortunately the disrespect for the customer is too great.
Boa tarde, estou passando por aqui para informar alguns futuros jogadores do SPINANGA para que fiquem atentos. Eles não estão fazendo o pagamento no prazo. Fiz um saque no dia 26/07. Hoje é dia 01/08 e os meus status de saque não saíram se quer do modo "sob revisão". Insistentemente todos os dias me humilho pedindo que façam o meu pagamento e a resposta é sempre a mesma e nada é feito! Não indico em hipótese alguma este Cassino. Foi a primeira e a última vez que joguei. Infelizmente o desrespeito com o cliente é grande demais.
Α, απ' ό,τι μόλις διάβασα, υποθέτω ότι δεν έχεις και μια αξιοπρεπή απάντηση γενικά. Είναι ωραίο που είσαι τόσο αποφασισμένος να προειδοποιείς τους άλλους, ακόμη και κάτω από τέτοιες δυσάρεστες συνθήκες.
Μερικές φορές μπορεί να βρεθεί μια αρκετά λογική εξήγηση για την καθυστέρηση. Πάντα περιλάμβανε υποστήριξη καζίνο. Κατά τη γνώμη μου, η αξιοπρεπής ενημέρωση των παικτών, ειδικά για την πληρωμή, είναι απαραίτητη, αλλά όπως μπορούμε να δούμε, απλά δεν λειτουργεί καλά αρκετά συχνά. 🙁
Θυμάμαι ότι αυτές οι καταστάσεις είναι πολύ απογοητευτικές, αλλά ειλικρινά, κανείς δεν μπορεί να επιταχύνει τη διαδικασία από την άλλη πλευρά. Πάρε λίγο χρόνο, σε παρακαλώ. Εάν παλεύετε για περισσότερο από άλλη μια εβδομάδα, που ελπίζω ότι δεν θα το κάνετε, ενημερώστε μας, παρακαλώ. Το θέμα είναι ότι μπορεί να είμαστε σε θέση να σας βοηθήσουμε, αλλά μόνο μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, όπως αναφέρεται στην καταγγελία 👈
Υπομονή και επιστρέψτε σε εμάς.
Oh, from what I just read, I'm assuming you also lack a decent response in general. It's nice you are so determined to warn others, even under such unpleasing conditions.
Sometimes quite a resonable explanation for the dela ycan be found; it always involved casino support. In my opinion , informing the players decently, especially about the payment, is a must, yet as we can see, it just does not work well quite often. 🙁
I recall these situations as being very frustrating, but frankly, no one can speed up the process from the other side. Get it some time, please. If you struggle for more than another week, which I hope you will not, let us know, please. The point is that we may be able to help you, but only after a certain amount of time, as stated in the complaint 👈
Hold on and get back to us.
Αυτό το καζίνο είναι απολύτως εκπληκτικό, είχα την εμπειρία να παίξω εκεί, στην αρχή με έβγαλαν για μια εβδομάδα και μπλόκαραν τον λογαριασμό μου, είπαν ότι ήταν κατόπιν αιτήματος της διοίκησης του ιστότοπου. Έδειξαν μόνο τη διαδικασία επαλήθευσης μέσω βίντεο. Κάθε μέρα κάτι ζητούσαν και έλεγαν συνεχώς τα πάντα, τίποτα παραπάνω και εκείνη την εβδομάδα. Κέρδισε όμως το καλό και βγήκε έξω. Μια εβδομάδα αργότερα, ο λογαριασμός ξεμπλοκαρίστηκε και αφού αποσύρθηκε, μπλοκαρίστηκε ξανά κατά την κρίση της διοίκησης. Δεν συνιστώ σε κανέναν να παίξει εκεί
This casino is absolutely amazing, I had the experience of playing there, at first they took me out for a week and blocked my account, they said that it was at the request of the site administration. They only showed the video verification process. Every day they asked for something and constantly said everything, nothing more, and that week. But she won the good thing and was taken out. A week later, the account was unblocked and after it was withdrawn, it was blocked again at the discretion of the administration. I don't recommend anyone to play there
Это казино вообще срецическое, был опыт поиграть в нём, сначала выводили неделю и заблокировали акаунт, сказали что по просьбе администрации сайта. Вывели только прохождения видео верифа. Каждый день просили что то и постоянно говорили всё, больше не чего не нада, и та неделю. Но благо отвоевала и вывели. Патом через неделю разблокировали ак и после того как вывела снова заблокировали на усмотрение администрации. Не советую там играть не кому
Είναι λογικό ότι δεν θα προτείνατε αυτό το καζίνο σε άλλους. Η εμπειρία που είχατε εκεί πρέπει να ήταν τουλάχιστον άβολη. Πώς θα απαντούσατε αν σας προσκαλούσαν πίσω; 😀
«Όχι», υποθέτω.
Τέλος πάντων, εκτιμώ που μοιράζεσαι! Ελπίζω να έχετε πολύ περισσότερη ευχαρίστηση στις μελλοντικές σας προσπάθειες στο καζίνο.
It makes sense that you would not suggest this casino to others. The experience you had there must have been uncomfortable at the very least. How would you respond if they had invited you back? 😀
"No," I suppose.
Anyway, I appreciate you sharing! I hope you have much more pleasure in your future casino endeavors.
Επομένως, δεν θα μπορούν να προσκαλέσουν επειδή η χώρα μου συμπεριλήφθηκε στη λίστα των περιορισμών. Και αν με καλούσαν, μάλλον θα επέστρεφα, αφού τα μπόνους τους είναι πολύ νόστιμα
So they won’t be able to invite because my country was included in the list of restrictions. And if they called me, I would probably come back, since their bonuses are very tasty
Так они и не смогут пригласить так как мою страну внесли в список ограничения. А если б позвали то возможно б вернулась, так как бонусы очень вкусные у их
Και μάλιστα, πέρασαν από όλους τους κύκλους της κόλασης που μπορούσαν να βρουν για να μην το βγάλουν)))) μου φαίνεται ότι δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθείς πια
And in fact, they went through all the circles of hell that they could come up with so as not to bring it out)))) it seems to me that there is nothing to be afraid of anymore
Да и по факту прошла их всё круги ада что они могли придумать что б не вывести)))) мне кажется там нечего уже боятся
Ευχαριστώ πολύ. Ακόμα δεν πληρώνομαι και δεν θα ξαναπαίξω στη Σπίναγκα.
Thank you very much. I still don't get paid and I won't be playing at Spinanga again.
Muito obrigada. Realmente, continuo sem receber e não voltarei a jogar no Casino Spinanga.
Ακριβώς, μας «παίρνουν» τα λεφτά και δεν κάνουν την πληρωμή.
Exactly, they "take" our money and don't make the payment.
Exatamente, se "apossam" do nosso dinheiro e não fazem o pagamento.
Και μάλιστα, πέρασαν από όλους τους κύκλους της κόλασης που μπορούσαν να βρουν για να μην το βγάλουν)))) μου φαίνεται ότι δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθείς πια
And in fact, they went through all the circles of hell that they could come up with so as not to bring it out)))) it seems to me that there is nothing to be afraid of anymore
Да и по факту прошла их всё круги ада что они могли придумать что б не вывести)))) мне кажется там нечего уже боятся
Εντάξει, οπότε πραγματικά θα έπαιζες ξανά εκεί. Ενδιαφέρων. Από την παραπάνω ανάρτησή σου, θα έλεγα ότι δεν θα το έκανες, ειδικά όταν δεν το προτείνεις. Λοιπόν, επιλογή του καθενός, θα έλεγα. Σωστά; 🙂
Alright, so you really would play there again. Interesting. From your post above, I would say that you wouldn't, especially when you don't recommend it. Well, everyone's choice, I would say. Right?🙂
Λοιπόν, ακόμα κι αν φοβούνται τον λύκο, πάλι πηγαίνεις στο δάσος ούτως ή άλλως. Το ίδιο και εδώ))))
Well, even if they are afraid of the wolf, you still go into the forest anyway. Same here))))
Ну если и боятся волка, в лес же все-таки идешь всё равно. Так же и тут))))
Αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση, πρέπει να πω.
That is an interesting approach, I must say.
Όπως όλα τα παραπάνω σχόλια, δεν δίνουν ημερομηνίες και απλά ζητούν συγγνώμη και λένε ότι δεν υπάρχει ημερομηνία και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα γι 'αυτό, το πιστεύεις;
Αυτό είναι το site
Spinangabet
Η είσοδος στον ιστότοπο είναι σαν το διαδικτυακό στοίχημα spinanga.
Η απόσυρσή μου δεν αφήνει την ίδια κατάσταση ανάληψης λέει αναθεώρηση και μένει μόνο εκεί έπαιξα εκεί περίπου 1000 ρεάλ με 3 ρεάλ έκανα ένα στοίχημα ποδοσφαίρου κέρδισα και δεν με πληρώνουν 159,00 ρεάλ επειδή έπαιξα 1000 παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί τους γιατί 159 κάνουν μου λείπουν όλες οι απώλειες μου δεν παραπονέθηκα δεν κέρδισα τρίτο που έπαιξα και δεν θέλουν να με πληρώσουν!!!!
Just like all the comments above, they don't give any dates and they just apologize and say that there is no date and they can't do anything about it, can you believe that?
This is the site
Spinangabet
Entering the site is like spinanga online bet .
My withdrawal does not leave the same withdrawal status says reviewing and only stays there I played there about 1000 reais with 3 reais I made a soccer bet I won and they do not pay me 159.00 reais being that I played 1000 please contact them because 159 make me miss all my losses I did not complain I did not win a third that I played and they do not want to pay me !!!!
Igual a de todos comentários a cima eles não informam datas e só se desculpam e fala que não tem data não pode fazer nada acredita nisso ?
Site é este
Spinangabet
Entrando no site fica como spinanga online bet .
Meu saque não sai do mesmo status de saque diz revisando e só fica nisso joguei lá uns 1000 reais com 3 reais fiz uma aposta de futebol ganhei e eles não me pagam 159,00 reais sendo que joguei 1000 por favor entrem em contato com eles pois 159 me fazem falta todos minhas percas não reclamei não ganhei nem um terço que joguei e eles não querem me pagar !!!!
Συγγνώμη, αλλά δεν καταλαβαίνω ποιο ακριβώς είναι το θέμα.🤷♀️
Δεν θέλουν να επεξεργαστούν την πληρωμή σας ή λείπουν κάποια χρήματα από τα κέρδη σας;
Δυστυχώς, δεν θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε με αυτήν την υπόθεση, καθώς σχετίζεται με αθλητικά στοιχήματα. Από την άλλη, αν χρειαστεί, μπορώ να προτείνω μερικούς ιστότοπους που θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν.
Απλώς ενημερώστε μας, παρακαλώ, εάν το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται και ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα.
Sorry, but I do not understand what the issue is exactly.🤷♀️
They don't want to process your payment, or is there some money missing from your winnings?
Unfortunately, we won't be able to help you out with this case as it is related to sports betting. On the other hand, if needed, I can suggest some sites they could be of help to you.
Just let us know, please, if the issue is still persisting and what exactly the problem is.
Good morning, I have made a withdrawal since last Monday 29/7 €200 and they still haven't verified it. I have made deposits of over €500. When is it believed that the withdrawal will take place. In spinanga
Καλήμερα έχω κάνει μια ανάληψη από την προηγούμενη Δευτέρα 29/7 200€ και ακόμα δεν την έχουν έκγρινει. Καταθέσεις έχω κάνει πάνω από 500€. Πότε πιστεύεται θα γίνει η ανάληψη. Στο spinanga
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.