ΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 29)

πριν από 9 μήνες από Miikkuli
|
71772 προβολές 687 απαντήσεις |
|
1...28 29 30...35
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες

Αυτό το καζίνο είναι απολύτως εκπληκτικό, είχα την εμπειρία να παίξω εκεί, στην αρχή με έβγαλαν για μια εβδομάδα και μπλόκαραν τον λογαριασμό μου, είπαν ότι ήταν κατόπιν αιτήματος της διοίκησης του ιστότοπου. Έδειξαν μόνο τη διαδικασία επαλήθευσης μέσω βίντεο. Κάθε μέρα κάτι ζητούσαν και έλεγαν συνεχώς τα πάντα, τίποτα παραπάνω και εκείνη την εβδομάδα. Κέρδισε όμως το καλό και βγήκε έξω. Μια εβδομάδα αργότερα, ο λογαριασμός ξεμπλοκαρίστηκε και αφού αποσύρθηκε, μπλοκαρίστηκε ξανά κατά την κρίση της διοίκησης. Δεν συνιστώ σε κανέναν να παίξει εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
Stervachka777
πριν από 3 μήνες

It makes sense that you would not suggest this casino to others. The experience you had there must have been uncomfortable at the very least. How would you respond if they had invited you back? 😀

"No," I suppose.

Anyway, I appreciate you sharing! I hope you have much more pleasure in your future casino endeavors.

Radka
πριν από 3 μήνες

Επομένως, δεν θα μπορούν να προσκαλέσουν επειδή η χώρα μου συμπεριλήφθηκε στη λίστα των περιορισμών. Και αν με καλούσαν, μάλλον θα επέστρεφα, αφού τα μπόνους τους είναι πολύ νόστιμα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Και μάλιστα, πέρασαν από όλους τους κύκλους της κόλασης που μπορούσαν να βρουν για να μην το βγάλουν)))) μου φαίνεται ότι δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθείς πια

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 3 μήνες

Ευχαριστώ πολύ. Ακόμα δεν πληρώνομαι και δεν θα ξαναπαίξω στη Σπίναγκα.

Αυτόματη μετάφραση:
nikosko86
πριν από 3 μήνες

Ακριβώς, μας «παίρνουν» τα λεφτά και δεν κάνουν την πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Και μάλιστα, πέρασαν από όλους τους κύκλους της κόλασης που μπορούσαν να βρουν για να μην το βγάλουν)))) μου φαίνεται ότι δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθείς πια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Alright, so you really would play there again. Interesting. From your post above, I would say that you wouldn't, especially when you don't recommend it. Well, everyone's choice, I would say. Right?🙂

πριν από 3 μήνες

Ευχαριστώ πολύ. Ακόμα δεν πληρώνομαι και δεν θα ξαναπαίξω στη Σπίναγκα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hopefully soon we'll be able to see some progress regarding your case, so please keep us updated.🤞🙏

Romi
πριν από 3 μήνες

Λοιπόν, ακόμα κι αν φοβούνται τον λύκο, πάλι πηγαίνεις στο δάσος ούτως ή άλλως. Το ίδιο και εδώ))))

Αυτόματη μετάφραση:
Stervachka777
πριν από 3 μήνες

That is an interesting approach, I must say.

πριν από 3 μήνες

Όπως όλα τα παραπάνω σχόλια, δεν δίνουν ημερομηνίες και απλά ζητούν συγγνώμη και λένε ότι δεν υπάρχει ημερομηνία και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα γι 'αυτό, το πιστεύεις;


Αυτό είναι το site



Spinangabet



Η είσοδος στον ιστότοπο είναι σαν το διαδικτυακό στοίχημα spinanga.



Η απόσυρσή μου δεν αφήνει την ίδια κατάσταση ανάληψης λέει αναθεώρηση και μένει μόνο εκεί έπαιξα εκεί περίπου 1000 ρεάλ με 3 ρεάλ έκανα ένα στοίχημα ποδοσφαίρου κέρδισα και δεν με πληρώνουν 159,00 ρεάλ επειδή έπαιξα 1000 παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί τους γιατί 159 κάνουν μου λείπουν όλες οι απώλειες μου δεν παραπονέθηκα δεν κέρδισα τρίτο που έπαιξα και δεν θέλουν να με πληρώσουν!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
joaozinhojpbs
πριν από 3 μήνες

Sorry, but I do not understand what the issue is exactly.🤷‍♀️

They don't want to process your payment, or is there some money missing from your winnings?

Unfortunately, we won't be able to help you out with this case as it is related to sports betting. On the other hand, if needed, I can suggest some sites they could be of help to you.

Just let us know, please, if the issue is still persisting and what exactly the problem is.

πριν από 3 μήνες

Καλήμερα έχω κάνει μια ανάληψη από την προηγούμενη Δευτέρα 29/7 200€ και ακόμα δεν την έχουν έκγρινει. Καταθέσεις έχω κάνει πάνω από 500€. Πότε πιστεύεται θα γίνει η ανάληψη. Στο spinanga

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
karolidisdimitris8
πριν από 3 μήνες

Hi, I see you've been waiting for a week, which I would say is not a long time, but I know that in a casino it can sometimes take longer, especially in this one, based on what the players have written here. 

Anyway, was it necessary for you to verify or not ? Did you play with or without the bonus ? 

Let me know.

Jaro
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα σήμερα είναι 10 μέρες εργάσιμες. Χωρίς bonus και μετά από πολλές καταθέσεις. Δεν μου ζήτησαν να κάνω επαλήθευση..

karolidisdimitris8
πριν από 3 μήνες

Thank you for your reply. You still don't have your money and nothing has changed ? Did the casino tell you anything new ? I'd probably think about filing a complaint if I were you. 

πριν από 2 μήνες

Ο Σπινάνγκα δεν με έχει πληρώσει για πάνω από 10 μέρες, πώς να τους κάνω να με προσέχουν τουλάχιστον, μου έχουν μπλοκάρει ακόμα και τη συνομιλία.

Αυτόματη μετάφραση:
wackmans
πριν από 2 μήνες

Hi, did they tell you why it's taking them over a week ? I think the reason would be good because no player wants to be left without an answer that will at least calm them down a bit. 

However, we give the casinos 14 days to sort out everything that needs to be done about your money and send it, if they don't, you can contact us and we will try to help. 

Let me ask you one more question please, are you already verified and is this your first withdrawal ? 

I know that the casino eventually pays players but it takes them about 2 weeks. 

So let me know.

πριν από 2 μήνες

Καλησπέρα σας. Έχω κάνει μια ανάληψη στην spinanga και είμαι στην 5η εργάσιμη μερα και ακόμα μου λέει σε επεξεργασία ! Ταυτοποίηση δεν θέλει. Κλασσικα. Είμαι σίγουρη ότι τα ξέρετε. Και επίσης μου λένε συνέχεια να περιμένω ……

Elisabet11
πριν από 2 μήνες

Hi, I see you are not the only player who has this situation. I would recommend to be a bit patient as the casino usually pays out the money to the players but sometimes it can be a longer process. We give casinos 14 days to pay players, even though I know it's not the most pleasant thing to deal with. If no verification is needed then it's fine and you just have to wait. If nothing changes in that time, you can reach out and we will try to help. 

You think you can handle it? 

1...28 29 30...35
Μετάβαση στη σελίδααπό 35 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα