Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 28)

 από Miikkuli
|
115.646 προβολές 834 απαντήσεις |
|
1...27 28 29...43

Λέει ότι δεν χρειάζεται ταυτοποίηση ο λογαριασμός μου

So, if you are interested, our complaint team could have a look into things and hopefully resolve this issue of yours. What do you say? Here's the link where you can file a complaint, which is completely free of charge, and hopefully we will be able to see some movement with your withdrawal.

We'll wait for your updates.

Περιμένω εδώ και μια εβδομάδα και δεν έχει επεξεργαστεί τίποτα για μένα. Δεν νομίζω ότι παίρνεις χρήματα εδώ. Η επεξεργασία υποτίθεται ότι διαρκεί 3-5 ημέρες. Για μένα έχουν περάσει 7 μέρες και ακόμα περιμένω. Πόσο καιρό πρέπει να περιμένω;

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina

Πόσες μέρες περιμένατε μέχρι να πάρετε τα χρήματά σας;

Αυτόματη μετάφραση:
hamzaziamni217

Μετά από 1 μήνα επαληθεύτηκα, μετά πήγε πολύ γρήγορα, έλαβα ήδη 5 πληρωμές κάθε μέρα μία και υπάρχουν άλλες 2

Αυτόματη μετάφραση:

Περιμένω εδώ και μια εβδομάδα και δεν έχει επεξεργαστεί τίποτα για μένα. Δεν νομίζω ότι παίρνεις χρήματα εδώ. Η επεξεργασία υποτίθεται ότι διαρκεί 3-5 ημέρες. Για μένα έχουν περάσει 7 μέρες και ακόμα περιμένω. Πόσο καιρό πρέπει να περιμένω;

Αυτόματη μετάφραση:

Hello, according to the last player to whom you replied it was not a little. He waited quite a lot for the verification but according to his words the money came quite quickly afterwards. 

Are you already verified in the casino or not ? Did you ask the casino why it takes a week ? 

We give them 14 days to sort out everything they need around the withdrawal and if they don't manage to send it, then you can contact us and we will try to help.

Think you can handle it for now then ? 

Jaro

Όλες οι πληρωμές που ελήφθησαν μετά την επαλήθευση, οι πληρωμές αποστέλλονταν καθημερινά, ακόμη και τα Σαββατοκύριακα!


Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina

You couldn't have brought me better news. I'm honestly happy that you managed to get everything and after the verification it looks like it's okay even in the context of the withdrawals. 

Do you think you will give this casino a chance and continue to play here now that things are going relatively smoothly ? 🙂

Περίμενα 7 μέρες και μετά ήταν τα λεφτά μου στον λογαριασμό μου αλλά από τότε πληρώνω χρήματα ξανά και ξανά αλλά δεν κερδίζω τίποτα πια. Το βρίσκω λίγο περίεργο. Νομίζω ότι πρέπει να βάλω τα χρήματα που κέρδισα πίσω στο καζίνο μέχρι να αρχίσω να κερδίζω ξανά. Δεν έχω κερδίσει τίποτα από τότε. Ξέρει κανείς κάποιο καλύτερο καζίνο που είναι καλό;

Αυτόματη μετάφραση:
hamzaziamni217

Οπότε αν ρωτήσεις τα Starda, 1go, Drip ή Bitkingz τα νούμερα είναι επίσης πιο γρήγορα

Αυτόματη μετάφραση:

Περίμενα 7 μέρες και μετά ήταν τα λεφτά μου στον λογαριασμό μου αλλά από τότε πληρώνω χρήματα ξανά και ξανά αλλά δεν κερδίζω τίποτα πια. Το βρίσκω λίγο περίεργο. Νομίζω ότι πρέπει να βάλω τα χρήματα που κέρδισα πίσω στο καζίνο μέχρι να αρχίσω να κερδίζω ξανά. Δεν έχω κερδίσει τίποτα από τότε. Ξέρει κανείς κάποιο καλύτερο καζίνο που είναι καλό;

Αυτόματη μετάφραση:

I think if you feel like you can't win and you're not doing well, a break wouldn't hurt. You don't need to throw everything you've won straight back into the casino, but you do deserve to enjoy the fact that you've had some luck and managed to win. If you just want to keep winning, I'm going to let you down, because it's not going to happen. I think that would be the best thing you could do for yourself. 

Jaro

Ναι, τώρα νομίζω ότι μόλις ολοκληρωθεί η επαλήθευση και πραγματοποιηθούν όλες οι πληρωμές όπως είχε υποσχεθεί, μπορείτε να συνεχίσετε να παίζετε

Αυτόματη μετάφραση:

Ναι, βρήκα ένα νέο site, πολύ ωραίο, τώρα έχω κερδίσει 3700 €, κατέθεσα μόνο 50 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
hamzaziamni217

Για πες και σε εμάς το σαιτ. Έχεις κάνει ανάληψη είναι οκ;;

Ναι, τώρα νομίζω ότι μόλις ολοκληρωθεί η επαλήθευση και πραγματοποιηθούν όλες οι πληρωμές όπως είχε υποσχεθεί, μπορείτε να συνεχίσετε να παίζετε

Αυτόματη μετάφραση:

I am so pleased that there are no more difficulties. But if something happens, good or bad, that you would like to share, I will be here. 🙂

Ναι, βρήκα ένα νέο site, πολύ ωραίο, τώρα έχω κερδίσει 3700 €, κατέθεσα μόνο 50 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:

Are you talking about this casino or some other ? Please, if you are talking about another one, write it to the specific thread related to it. I would be grateful.

Anyway, which one is it ? Were you able to make a withdrawal ?

https://casinoguru-int.com/el/spinanga-casino-e-aposyrse-toy-paicte-echei-cathysterhsei-15


για να μην τα ξανά γράφω κοιτάξτε εδώ τι απατεώνες είναι στο spinanga.


στην revolut μου έχω μια κάρτα της γυναίκας μου και βάζω χρήματα όποτε θέλω νόμιμα από την κάρτα της revolut που είναι στο δικό μου όνομα έκανα τις καταθέσεις και έπαιζα στο σαιτ. Και κέρδισα 10.500€ μου έκαναν καταθεση τα 500€ μετά από δυο βδομαδες που ήμουν κάθε μέρα στο chat. Και όταν ήρθε η στιγμή της επαλήθευσης που κράτησε άλλες δυο βδομαδες μου ζήτησαν και αναλυτική κίνηση Λογαριασμού για την κάρτα της γυναίκας μου επειδή την είδαν στις κινήσεις της revolut τους έστειλα αν και παράνομο αυτό που ζήτησαν γιατί δεν έχει σχέση με αυτούς δεν τους αφορά. Αλλά εγώ την έστειλα μήπως ξεκολλήσει και πάρω τα χρήματα μου. Και αυτοί μου έκλεισαν τον λογαριασμό μου ακύρωσαν τις αναλήψεις και μου στέλνουν και πίσω τα 100€ που είχα βάλει και κέρδισα τα 10.000€.

1) τα χρήματα τα έχω βάλει από δίκη μου κάρτα που είναι στο όνομα μου.

2) αφού είναι παράνομα όπως λένε γιατί μου βάλανε τα 500€;;;

3) είναι ένα σαιτ που τρώει τα λεφτά του κόσμου και δεν πληρώνει κανέναν!!


γνωρίζει κάποιος, κάποιο νομικό τμήμα που μπορώ να πάω για να πάρω τα χρήματα που νόμιμα κέρδισα;

Το Spinago είναι επίσης ένα έργο όπου η υποστήριξη μπορεί να σας δώσει μόνο πρωινό και δεν μπορεί πραγματικά να πει στον παίκτη για τα προβλήματά του με τις αναλήψεις. τους συνάντησε η μητέρα μου. Μετά από ταλαιπωρία με την ανάληψη για μια εβδομάδα, ο λογαριασμός μπλοκαρίστηκε σε αδιέξοδο, σαν να αποφάσισε η διαχείριση του έργου να μπλοκάρει τον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:
Stervachka777

What was the reason for the casino blocking the account ? I see that the players have a delay in withdrawals but so far the casino has managed to send money to the players and patience is definitely needed in this case. 

Can you please let me know how it is ? 

Καλησπέρα, πηγαίνω να ενημερώσω μερικούς μελλοντικούς παίκτες της SPINANGA να είναι σε επιφυλακή. Δεν κάνουν την πληρωμή στην ώρα τους. Έκανα ανάληψη στις 26 Ιουλίου. Σήμερα είναι 1η Αυγούστου και η κατάσταση απόσυρσής μου δεν έχει βγει καν από τη λειτουργία "υπό εξέταση". Κάθε μέρα επιμένω να ταπεινώνω τον εαυτό μου ζητώντας να κάνουν την πληρωμή μου και η απάντηση είναι πάντα η ίδια και δεν γίνεται τίποτα! Δεν συνιστώ αυτό το καζίνο σε καμία περίπτωση. Ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά που έπαιξα. Δυστυχώς η ασέβεια προς τον πελάτη είναι πολύ μεγάλη.

Αυτόματη μετάφραση:
claupilates

Oh, from what I just read, I'm assuming you also lack a decent response in general. It's nice you are so determined to warn others, even under such unpleasing conditions.

Sometimes quite a resonable explanation for the dela ycan be found; it always involved casino support. In my opinion , informing the players decently, especially about the payment, is a must, yet as we can see, it just does not work well quite often. 🙁

I recall these situations as being very frustrating, but frankly, no one can speed up the process from the other side. Get it some time, please. If you struggle for more than another week, which I hope you will not, let us know, please. The point is that we may be able to help you, but only after a certain amount of time, as stated in the complaint 👈

Hold on and get back to us.

1...27 28 29...43
Μετάβαση στη σελίδααπό 43 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα