Α, απ' ό,τι μόλις διάβασα, υποθέτω ότι δεν έχεις και μια αξιοπρεπή απάντηση γενικά. Είναι ωραίο που είσαι τόσο αποφασισμένος να προειδοποιείς τους άλλους, ακόμη και κάτω από τέτοιες δυσάρεστες συνθήκες.
Μερικές φορές μπορεί να βρεθεί μια αρκετά λογική εξήγηση για την καθυστέρηση. Πάντα περιλάμβανε υποστήριξη καζίνο. Κατά τη γνώμη μου, η αξιοπρεπής ενημέρωση των παικτών, ειδικά για την πληρωμή, είναι απαραίτητη, αλλά όπως μπορούμε να δούμε, απλά δεν λειτουργεί καλά αρκετά συχνά. 🙁
Θυμάμαι ότι αυτές οι καταστάσεις είναι πολύ απογοητευτικές, αλλά ειλικρινά, κανείς δεν μπορεί να επιταχύνει τη διαδικασία από την άλλη πλευρά. Πάρε λίγο χρόνο, σε παρακαλώ. Εάν παλεύετε για περισσότερο από άλλη μια εβδομάδα, που ελπίζω ότι δεν θα το κάνετε, ενημερώστε μας, παρακαλώ. Το θέμα είναι ότι μπορεί να είμαστε σε θέση να σας βοηθήσουμε, αλλά μόνο μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, όπως αναφέρεται στην καταγγελία 👈
Υπομονή και επιστρέψτε σε εμάς.
Oh, from what I just read, I'm assuming you also lack a decent response in general. It's nice you are so determined to warn others, even under such unpleasing conditions.
Sometimes quite a resonable explanation for the dela ycan be found; it always involved casino support. In my opinion , informing the players decently, especially about the payment, is a must, yet as we can see, it just does not work well quite often. 🙁
I recall these situations as being very frustrating, but frankly, no one can speed up the process from the other side. Get it some time, please. If you struggle for more than another week, which I hope you will not, let us know, please. The point is that we may be able to help you, but only after a certain amount of time, as stated in the complaint 👈
Hold on and get back to us.
Αυτόματη μετάφραση: