ΦόρουμΚαζίνοSnatch Casino - γενική συζήτηση

Snatch Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 2 έτη από caiods20221
|
42350 προβολές 293 απαντήσεις |
|
1...7 8 9...15
Προσθήκη ανάρτησης
gidrofas555
πριν από 1 έτος

Hello, this is what you called a poor admin 😀.

Seriously, you're quite far from how things work on the forum. We are not in touch with any casinos.

As long as user reviews are shown, especially the bad ones, who is saying all is wonderful in Snatch?

Anyway, are you aware of other people with troubles in any casino? Send them our way, no complaint means no change in the safety index. Yet again, rejected complaint also means the score stands the same. It would be really unprofessional to change the score based on the unjustified complaint, wouldn't it?

Look, I know you're disappointed, but sometimes, the casino is right. You have been given the explanation.

I'm sorry. Try to move on if possible.




Radka
πριν από 1 έτος

Σου δόθηκαν πολλά στοιχεία και δεν είμαι ο μόνος, για να είμαι ειλικρινής, δεν δίνω δεκάρα για αυτό το καζίνο, δεν πάω εκεί, απλά κοίταξα τους τοπικούς διαχειριστές και για τον εαυτό μου κατάλαβα ότι δεν έχει νόημα να υποβάλετε οποιαδήποτε καταγγελία, θα συνεχίσετε να είστε στο πλευρό του καζίνο . Ό,τι καλύτερο, συνεχίστε να εργάζεστε για το καζίνο 👍 και θα τα καταφέρουμε με κάποιο τρόπο)

Αυτόματη μετάφραση:
gidrofas555
πριν από 1 έτος

I'm sorry, there is a huge difference between what you think and what has happened.

I believe I made myself pretty clear, so I thank you for your enlightenment on the subject. One complaint was submitted and closed as rejected. If this is enough for you to jump to such a conclusion - be my guest.

Just stop poisoning this forum, go somewhere else find a place where this situation would end differently - based on your evidence, as you usually love to add. There is literally nothing else I can say, well, I'm done trying.

I wish you a sunny day! 😉


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

I completed the verification process on their website the first thing I did. I got it approved, which is also visible when logging in. I made an attempt to withdraw (198 euros) and after a few days was informed that another document needed to be filled in. They attached a document that my bank must fill in or similar to this document. I have provided them with similar documents showing the relevant information but they require this particular document and it is not available to me. I point this out in chat support but they refer to email support and there I get the same answer over and over again. They are really not willing to solve this. I know which documents are relevant to request from many years of experience playing at different casinos. I have waited for a month now.

boyracer
πριν από 1 έτος

Hi, in this case I recommend you to file a complaint at this link: https://se.casino.guru/klagomal 

I think that a month is a long time to resolve a similar situation and since the casino writes you the same thing over and over again and gives you no alternative how you can submit the document, this is the best solution. However, I have seen similar cases solved in the past, such as this one: https://casino.guru/snatch-casino-player-s-account-verification-is-problematic so I hope your case will turn out the same way.

If you get any relevant answer, or if you manage to verify yourself, can you let us know? 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Thanks Jaro. I will do so. For sure, I will let you know. // Best Regards

boyracer
πριν από 1 έτος

Thank you and I hope that everything will be sorted out soon. Fingers crossed. ☘️🤞

πριν από 1 έτος

Έχει κάποιος άλλος το πρόβλημα να μην μπορεί να έχει πρόσβαση στον ιστότοπο του Snatch;


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Λειτούργησε τώρα για μένα, αλλά χάλασε χθες. https://snatchcasino.com/en


Αυτόματη μετάφραση:
boyracer
πριν από 1 έτος

δεν μου δουλευει...

Αυτόματη μετάφραση:
Dino13
πριν από 1 έτος

Είδα την ανάρτησή σας σχετικά με το Snatch Casino. Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.


Αυτόματη μετάφραση:
Lukas1997
πριν από 1 έτος

Γεια σου. Καταρχάς, ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Τότε οι φόβοι μου φαίνεται σιγά σιγά να διορθώνονται

επιβεβαιώνω. Έλαβα άλλο ένα email από το Snatch σήμερα με μια προσφορά που λέει επίσης:

Ο Snatch πλήρωσε πρόσφατα 137.500 ευρώ σε παίκτη. Naaaja. Ακόμα περιμένω αντίδραση από τον Snatch. Ελπίζω να είσαι πιο τυχερός από μένα μέχρι τώρα. Εάν δεν πάρω όλα τα 700 ευρώ μου, τότε αυτό το καζίνο είναι πλήρες για εμένα και δεν θα καταθέσω ποτέ ξανά εκεί.

Σας ευχαριστώ και πάλι


Αυτόματη μετάφραση:
Dino13
πριν από 1 έτος

Snatch is another and Pulp, the ridiculous thing is with their intense marketing techniques emails and texts and sign up bonus offers if they ran their casinos legitimately they would probably make more money than they do ripping people off.

Anonymized417
πριν από 1 έτος

Το βλέπω με τον ίδιο τρόπο γιατί θα έβγαζαν χρήματα μόνιμα. Ως μόνο μία φορά από μεμονωμένους παίκτες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχει κάποιος άλλος το πρόβλημα να μην μπορεί να έχει πρόσβαση στον ιστότοπο του Snatch;


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, I have moved the posts under the specific casino you are writing about. Also I tried that site and I had no problem getting to the page. 

Unfortunately, I see that you have the same problem as player Dino13. Did you try to write to support what could be the problem and why is it happening ? Do you have any pending withdrawals in the casino ? 

Anyway, I also noticed that you have already filed a complaint about this problem, so I wonder where it will go in your case. 

If you have any new information or if you manage to get on the page, would you let us know ?  

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια σου. Καταρχάς, ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Τότε οι φόβοι μου φαίνεται σιγά σιγά να διορθώνονται

επιβεβαιώνω. Έλαβα άλλο ένα email από το Snatch σήμερα με μια προσφορά που λέει επίσης:

Ο Snatch πλήρωσε πρόσφατα 137.500 ευρώ σε παίκτη. Naaaja. Ακόμα περιμένω αντίδραση από τον Snatch. Ελπίζω να είσαι πιο τυχερός από μένα μέχρι τώρα. Εάν δεν πάρω όλα τα 700 ευρώ μου, τότε αυτό το καζίνο είναι πλήρες για εμένα και δεν θα καταθέσω ποτέ ξανά εκεί.

Σας ευχαριστώ και πάλι


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hey. It's certainly not nice to get an email like that when you are waiting for the casino to pay you out. It would also be nice if the casino communicated and you knew where you stand.

Anyway, I also saw that you've already managed to file a complaint and I'm curious how the whole case will be resolved. Maybe I can calm you down a bit, because I found the same situation that was solved a while ago. Here is a link to a complaint from another player who had the same experience: https://casino.guru/snatch-casino-player-is-unable-to-access-the-casino

I hope that, as in this case, your situation will be resolved without any problems and you will get to the site and be able to withdraw your money. If you have any new information, please update us.

For now, good luck.

πριν από 1 έτος

Snatch is another and Pulp, the ridiculous thing is with their intense marketing techniques emails and texts and sign up bonus offers if they ran their casinos legitimately they would probably make more money than they do ripping people off.

πριν από 1 έτος

Hm, I see you obviously don't have a very good experience with this casino either. Casino marketing techniques will probably be your nightmare for a while, since you're probably getting a lot of offers. 

As far as money making is concerned, you are probably right and I have nothing more to add. 

Radka
πριν από 11 μήνες

Θέλετε άλλον παίκτη που να αισθάνεται εξαπατημένος;; Εγώ

φρικτή εμπειρία, στην πραγματικότητα ο γκουρού του καζίνο σταμάτησε να είναι μέρος της έρευνάς μου για να κατανοήσω την αξιολόγηση του καζίνο.. απλώς σκέφτηκα ότι παρέπεμψα τους ανθρώπους σε αυτό το καζίνο..

Αυτόματη μετάφραση:
Joaoleo
πριν από 11 μήνες

You sound angry, but as far as I can tell, you also forgot to mention anything specifically.

No details, no complaints. Could you at least help me understand your concern?

I mean, what do you expect me to say if I have no clue what has possibly happened to you?

As for the recommendation, I would, for instance, recommend a certain casino after acquiring my personal experiences in the first place. I'm sorry you do things differently 🙁.


Radka
πριν από 11 μήνες

Άσε το ήσυχο.. Δεν θα γίνω πιο φτωχός για 20 ευρώ, το θέμα εδώ είναι ότι δεν γίνεται να ζητήσει ένα καζίνο τέτοια τεκμηρίωση για να κάνει ανάληψη 200 ευρώ.. κουράστηκα, προτιμώ να παίζω και ξεχάστε αυτό το άθλιο καζίνο!! Τώρα θα πρέπει να είστε πιο ειλικρινείς με τις αξιολογήσεις σας και να μην αποθεώνετε μόνο αυτούς που σας πληρώνουν για να το κάνετε

Αυτόματη μετάφραση:
1...7 8 9...15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα