Γεια σας, αυτό αποκαλούσατε φτωχό διαχειριστή 😀.
Σοβαρά, είσαι πολύ μακριά από το πώς λειτουργούν τα πράγματα στο φόρουμ. Δεν είμαστε σε επαφή με κανένα καζίνο.
Όσο εμφανίζονται οι κριτικές των χρηστών, ειδικά οι κακές, ποιος λέει ότι όλα είναι υπέροχα στο Snatch;
Τέλος πάντων, γνωρίζετε άλλα άτομα με προβλήματα σε κάποιο καζίνο; Στείλτε τους το δρόμο μας, κανένα παράπονο σημαίνει καμία αλλαγή στον δείκτη ασφάλειας. Και πάλι, η απόρριψη καταγγελίας σημαίνει επίσης ότι η βαθμολογία είναι ίδια. Θα ήταν πραγματικά αντιεπαγγελματικό να αλλάξουμε τη βαθμολογία με βάση την αδικαιολόγητη καταγγελία , έτσι δεν είναι;
Κοίτα, ξέρω ότι είσαι απογοητευμένος, αλλά μερικές φορές το καζίνο έχει δίκιο. Σας δόθηκε η εξήγηση.
Συγγνώμη. Προσπαθήστε να προχωρήσετε αν είναι δυνατόν.
Hello, this is what you called a poor admin 😀.
Seriously, you're quite far from how things work on the forum. We are not in touch with any casinos.
As long as user reviews are shown, especially the bad ones, who is saying all is wonderful in Snatch?
Anyway, are you aware of other people with troubles in any casino? Send them our way, no complaint means no change in the safety index. Yet again, rejected complaint also means the score stands the same. It would be really unprofessional to change the score based on the unjustified complaint, wouldn't it?
Look, I know you're disappointed, but sometimes, the casino is right. You have been given the explanation.
I'm sorry. Try to move on if possible.