ΦόρουμΚαζίνοSnatch Casino - γενική συζήτηση

Snatch Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 1 έτος από caiods20221
|
18435 προβολές 196 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...10
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες

Έχω ήδη ζητήσει pix, τραπεζικό έμβασμα και πάντα το απορρίπτουν διεκδικώντας το άκυρο CPF, μόνο που το CPF μου είναι σωστό και δεν θέλουν να πληρώσουν ούτως ή άλλως.

Να και άλλο τεστ, εκκρεμούσε από τις 19.05 και για άλλη μια φορά αρνήθηκαν.

Το πιο φρικτό στοιχηματικό site που έχω παίξει ποτέ!

file ,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Hello, are you sure about the CPF?

Look what I just found in the complaint:

"Hello Vanderlan97,

Based on the screenshots you provided, you requested for a withdrawal on a different CPF number than you should have. Can you please try to request to the correct one and let us know the outcome?"

I also believe this is the case, so let us know once you tried, please.

Daniel
πριν από 11 μήνες

Σχετικά με την απόρριψη της καταγγελίας, δεν απέρριψα τίποτα, απλά αποφασίσατε υπέρ του καζίνο παρά τα επιχειρήματά μου και στο 99% των περιπτώσεων αποφασίζετε υπέρ του καζίνο. Επομένως, οι αξιολογήσεις σας δεν αξίζουν τίποτα, καθώς απέχουν πολύ από γεγονότα και πρακτική.

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 11 μήνες

Φυσικά δεν έχουν ανεπίλυτο παράπονο! Γιατί όλοι απορρίψατε αυτές τις καταγγελίες!

Αυτόματη μετάφραση:
gidrofas555
πριν από 11 μήνες

Το έκαναν και σε μένα! Έχω αποδείξει πολλές φορές, μέσω στιγμιότυπων οθόνης, ότι ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πολλές φορές! Για μήνες ζητούνταν ξανά και ξανά τα ίδια ή νέα έγγραφα! Το καζίνο έχει καταδικαστεί πολλές φορές για ψέματα! Κι όμως αποφασίστηκε υπέρ του Snatch!

Αυτόματη μετάφραση:
Ares1981
πριν από 11 μήνες

Πιστέψτε με, έκανα τα ίδια στιγμιότυπα οθόνης και δόθηκαν άλλα πράγματα, αλλά ως συνήθως, το καζίνο κέρδισε και όλα όσα λέει η διοίκηση εδώ ότι είναι για παίκτες και ούτω καθεξής, αυτά τα λόγια είναι άχρηστα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Φυσικά δεν έχουν ανεπίλυτο παράπονο! Γιατί όλοι απορρίψατε αυτές τις καταγγελίες!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Closed as unjustified - not rejected.

You were both given the time and energy the same as other players seeking support.

I'm sorry, but both got the explanation in the complaint thread.

Sometimes the casino is simply right. Try to accept that, and don't let your experiences damage the chances of others.

Despite all having been fully explained many times, I'm sure you won't listen to the reasons.

πριν από 11 μήνες

Σχετικά με την απόρριψη της καταγγελίας, δεν απέρριψα τίποτα, απλά αποφασίσατε υπέρ του καζίνο παρά τα επιχειρήματά μου και στο 99% των περιπτώσεων αποφασίζετε υπέρ του καζίνο. Επομένως, οι αξιολογήσεις σας δεν αξίζουν τίποτα, καθώς απέχουν πολύ από γεγονότα και πρακτική.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

That's a lie and you should know it, because we provide this information publicly every single month. Here are the last 2 months.

filefile

Daniel
πριν από 11 μήνες

Όχι ψέματα, γιατί με λες ψεύτη; Θέλετε να επικοινωνήσετε νόμιμα; Ή νομίζεις ότι μπορείς να πεις ό,τι θέλεις; Όσο για μένα, έδειξες την απλότητα της εικόνας, αλλά στην πραγματικότητα μιλάω και αυτό ακριβώς είχα και όχι μόνο εγώ. Πρόσεχε πώς μιλάς.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Φυσικά δεν έχουν ανεπίλυτο παράπονο! Γιατί όλοι απορρίψατε αυτές τις καταγγελίες!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

No, we didn't. We rejected 54 and approved 33 submitted complaints, it's all visible publicly in the casino's detail. So once again, you spread information that isn't true. I warned you about doing this over and over again.

file

πριν από 11 μήνες

Όχι ψέματα, γιατί με λες ψεύτη; Θέλετε να επικοινωνήσετε νόμιμα; Ή νομίζεις ότι μπορείς να πεις ό,τι θέλεις; Όσο για μένα, έδειξες την απλότητα της εικόνας, αλλά στην πραγματικότητα μιλάω και αυτό ακριβώς είχα και όχι μόνο εγώ. Πρόσεχε πώς μιλάς.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

You said

"and in 99% of cases you decide in favor of the casino"

That's not true. So what is it if it's not true?

Daniel
πριν από 11 μήνες

Αυτό είναι μεταφορικό, αν καταλαβαίνετε τι είναι)

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 11 μήνες

Το δίκαιο παιχνίδι αγγλοσαξονικής καταγωγής ή η δικαιοσύνη στον ανταγωνισμό ισχύει ανεξάρτητα από το πώς παίζει ένας πελάτης σε οποιοδήποτε καζίνο, επομένως αυτά τα δεδομένα θα πρέπει να συμπεριληφθούν στην τελική αξιολόγηση. Αυτή η ορθότητα συμπεριφοράς που σχετίζεται με τα διαδικτυακά παιχνίδια σε αυτήν την περίπτωση, με τον πιο αληθινό όρο της ίδιας της λέξης, θα πρέπει να εφαρμόζεται στο σύνολό της και όχι μόνο όπου το καζίνο προφανώς δίνει ή δεν δίνει μεγαλύτερη πιθανότητα νίκης (όπως γνωρίζετε καλά % πιθανότητα είναι πάντα ξεκάθαρα υπέρ του σπιτιού/καζίνο με ποσοστά που είναι κατά μέσο όρο πάνω από 90%, ιδιαίτερα οι νίκες που αποφέρουν θετικά κέρδη για τον παίκτη, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο εμφανής αριθμός του RTP που περιλαμβάνει όλα εκείνα τα μικρά κέρδη που δεν δημιουργούν θετικά κέρδη για το ίδιο, επαναλαμβάνω πάντα ξεκάθαρα σε μειονεκτική θέση του παίκτη επομένως ακόμα και παίζοντας με το μπόνους αυτό το ποσοστό μειώνεται κατά μερικούς πόντους ώστε να μην επηρεάζει σημαντικά τη μέση πιθανότητα τελικών κερδών που είναι πάντα γύρω στο 5/10% ανώτατο όριο).

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Nemokid
πριν από 10 μήνες

Ok, and what am I supposed to do with that?

It has nothing in common with the 2-month-old post you're now replying to - I'd say.

I really missed the clarity.

The only mention of the term "fair" I used back then was a "fair gambling codex"...

πριν από 10 μήνες

how does casino guru give such a high score to a casino that does everything not to pay? sorry but you guys don't care about the community. I've never seen a casino make such a point of not paying.

πριν από 10 μήνες

anyway, I'm already thinking that I won't receive it but I will continue to post each new excuse or nonsense for not paying. if they think I'm going to play and lose the money, they're wrong. I wait 1 year but I will report in all the forums what this casino has done to me.

pedroshd
πριν από 10 μήνες

Hey,


I'll start by saying that I'm sorry you're having problems with the casino in the context of withdrawals and verification. I would like to point out that you can take a look at the explanation of factors that we consider when calculating the Safety Index of Snatch Casino. This is the main metric we use to describe the trustworthiness, fairness, and quality of all online casinos in our database. I am providing a link to the Snatch Casino Security Index: https://casino.guru/snatch-casino-review#tab=js-tab-reputation

I should also add that, KYC can take a day or two weeks and also it is important to say, KYC does not affect the casino's rating, because the process and its length can vary for each player.

If you want to know more about how we rate casinos, don't hesitate to read the link, which may be useful in this regard.😊  https://casino.guru/our-casino-reviews

I would also recommend to check the user reviews section from time to time and make a decision based on them: https://casino.guru/snatch-casino-review#tab=js-tab-reviews

To help you understand how we are guided by casino rules, I am including the link: https://casino.guru/fair-gambling

I would also like to highlight the fact that you started a complaint. I think a casino with a relatively high rating there is a good chance that it will cooperate and try to resolve the complaint. Feel free to update us with how the situation is going regarding the complaint, as well as the casino's response.

 

Good luck!

pedroshd
πριν από 10 μήνες

Sorry to hear that, to make it pretty clear - you've made the best step by submitting the complaint. Untill the whole situation is explained, there is nothing concrete we can provide, I am afraid. So, at the moment, I will skip any judges from my end. We do not know the whole story yet.

πριν από 10 μήνες
πριν από 10 μήνες

For the same reason, the security index isn't going to change untill the complaint is closed. To be fair, the conclusion must be made first, so changing the index solely on someone's posts won't work. I hope you understand. 🙏

Try to be patient, please.

πριν από 10 μήνες
πριν από 10 μήνες

Thanks for sharing. Allow me to say ripp off would mean you are not going to be paid. This is quite different.

I'd say the most important part is, whether the casino abides by its own terms. Our limit may be outdated, you see?

Anyway, don't forget to update your complaint, please.

πριν από 10 μήνες

Το έχετε αφαιρέσει ακόμα αυτό το αναπόδεικτο; Πλήρης απάτη και χωρίς πληρωμές και αυτά δεν είναι αβάσιμα λόγια, υπάρχουν αρκετοί φίλοι που πετάχτηκαν επίσης από αυτό το καζίνο, αλλά το ίδιο το όνομα μιλάει από μόνο του: άρπα 🤦 και οι φτωχοί διαχειριστές προσπαθούν να κερδίσουν τα χρήματά τους από αυτό το καζίνο και δεν βλέπουν τι γράφουν οι πραγματικοί παίκτες και αποδεικνύουν σε εμάς τους παίκτες που αντιμετωπίζουμε άμεσα μια εξαπάτηση από αυτό το καζίνο ότι είναι καλό και όλα είναι υπέροχα εκεί, πράγμα που στην πραγματικότητα είναι παράλογο.

Αυτόματη μετάφραση:
1...6 7 8...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα