ΦόρουμΚαζίνοSnatch Casino - γενική συζήτηση

Snatch Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 2 έτη από caiods20221
|
42741 προβολές 295 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...15
Προσθήκη ανάρτησης
Ares1981
πριν από 1 έτος

Once more - we do not change ratings based on user reviews. Many reviews are simply written on purpose. We also do not alter ratings based on forum posts.

Instead of constant criticism, try to help the players for a change.🙏

πριν από 1 έτος

Έχω ήδη κάνει την επαλήθευση μου και απλά δεν μπορώ να κάνω την ανάληψη, ακυρώνουν λέγοντας ότι το τμήμα οικονομικών την απέρριψε, είμαι σε αυτό εδώ και μέρες. Είναι παράλογο με τον παίκτη που βάζει τα χρήματά του σε κίνδυνο και όταν κερδίζει δεν μπορεί να κάνει ανάληψη. 😡

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there.

Do you know the reason for the rejection, please?

If you believe you could use some help, submit a complaint and explain the situation there:

https://casino.guru/complaints

πριν από 1 έτος
Δημοσίευση από Vanderlan97 διαγράφηκε
πριν από 1 έτος

Let me add, that we tried - his complaint is dated back to January 2022, by the way, and was unfortunatelly rejected as unjustified:

https://casino.guru/snatch-casino-player-s-attempt-to-self-exclude-from


Radka
πριν από 1 έτος

Απλώς ισχυρίζονται ότι το τμήμα οικονομικών απέρριψε την απόσυρση.

Έπαιξα μόνο για πραγματικά χρήματα χωρίς μπόνους.

Έχω κάνει όλους τους ελέγχους πριν από 3 μέρες.

Κάθε φορά που ζητώ να κάνω ανάληψη, μου στέλνουν ένα email που απορρίφθηκε, στην πραγματικότητα νομίζω ότι δεν θέλουν να πληρώσουν για να επιστρέψω στο παιχνίδι και να χάσω, αλλά δεν θα το κάνω αυτό, απλά θα ηρεμήσω όταν αποσύρομαι.


filefile

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Θα ήθελα να ξεκινήσω λέγοντας ότι δεν είναι δουλειά μου να βοηθάω τους παίκτες! Δεν εργάζομαι για το Casino Guru! Αλλά εσύ! Και για το θέμα: Οι φήμες δεν αλλάζουν με βάση τις βαθμολογίες: αλλά με βάση τα παράπονα! Ολοι σας! αποφασίζει υπέρ του καζίνο! Στο Askgamblers, η καταγγελία μου άνοιξε ξανά για τέταρτη φορά! Νοιάζονται για τους παίκτες εκεί!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Τι ασυναρτησίες! Τον Ιανουάριο του 2022 δεν ήμουν καν εγγεγραμμένος στο Snatch Casino! Είσαι πραγματικά συγκλονισμένος

Αυτόματη μετάφραση:
Vanderlan97
πριν από 1 έτος

Προσπάθησαν να με αναγκάσουν να παίξω κι εγώ! Ως αποτέλεσμα, έκλεισα οριστικά τον λογαριασμό μου! Για να γνωρίζουν ότι η επιλογή να χάσω τα χρήματά μου μαζί τους δεν είναι πλέον διαθέσιμη! Ακόμα δεν πλήρωσαν! Το Casino Guru απέρριψε το παράπονό μου αφού έδωσα αρνητική κριτική στο Casino Guru! Επίσης δεν έδωσαν παράταση ως συνήθως! Οι προσωπικές ευαισθησίες των διαχειριστών υπερτερούν της ευημερίας των παικτών

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Για να καταθέσουν ανά pix ταυτόχρονα, δημιουργούν έναν κωδικό και τον αποδέχονται.

Στη συνέχεια, όταν κερδίζετε και πρόκειται να λάβετε μέσω pix, εφευρίσκουν πολλά πράγματα για να μην πληρώνουν τον χρήστη. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Θα ήθελα να ξεκινήσω λέγοντας ότι δεν είναι δουλειά μου να βοηθάω τους παίκτες! Δεν εργάζομαι για το Casino Guru! Αλλά εσύ! Και για το θέμα: Οι φήμες δεν αλλάζουν με βάση τις βαθμολογίες: αλλά με βάση τα παράπονα! Ολοι σας! αποφασίζει υπέρ του καζίνο! Στο Askgamblers, η καταγγελία μου άνοιξε ξανά για τέταρτη φορά! Νοιάζονται για τους παίκτες εκεί!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Well, it's not my job either, I do that because I care.

I already explained everything to you many times. I'm sorry, I won't waste my time on you. Since you still write the same hateful things. If you don't like this place, leave us.

Simple as that.

Vanderlan97
πριν από 1 έτος

Hello.

Just a dumb question, are you sure your CPF number fits? Is it ok? Because the printscreen says you should use it to submit the withdrawal again.

I'm not yet familiar with the Brazilian tax system, so I'm asking.

Let me know, please.

πριν από 1 έτος

Τι ασυναρτησίες! Τον Ιανουάριο του 2022 δεν ήμουν καν εγγεγραμμένος στο Snatch Casino! Είσαι πραγματικά συγκλονισμένος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Yes, I'm overwhelmed by your constant arguing and disguised self-pithiness. Your account was closed as unjustified - deal with it, please. Nothing you ever post on the forum will change that.

My mistake, the complaint was submitted on November 2022 - very now. The point stays the same.

πριν από 1 έτος

Για να καταθέσουν ανά pix ταυτόχρονα, δημιουργούν έναν κωδικό και τον αποδέχονται.

Στη συνέχεια, όταν κερδίζετε και πρόκειται να λάβετε μέσω pix, εφευρίσκουν πολλά πράγματα για να μην πληρώνουν τον χρήστη. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I see, but I'm still concerned about the CPF number. Anyway, Nick will do his best to help you out.

πριν από 1 έτος

Προσπάθησαν να με αναγκάσουν να παίξω κι εγώ! Ως αποτέλεσμα, έκλεισα οριστικά τον λογαριασμό μου! Για να γνωρίζουν ότι η επιλογή να χάσω τα χρήματά μου μαζί τους δεν είναι πλέον διαθέσιμη! Ακόμα δεν πλήρωσαν! Το Casino Guru απέρριψε το παράπονό μου αφού έδωσα αρνητική κριτική στο Casino Guru! Επίσης δεν έδωσαν παράταση ως συνήθως! Οι προσωπικές ευαισθησίες των διαχειριστών υπερτερούν της ευημερίας των παικτών

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

That's interesting. So do I understand it correctly that you gave us a negative review, but you still wanted to get helped from us? That doesn't make any sense. Anyway, I'm sure we didn't reject your complaint because of the negative review. We have over 70 employees so it's highly possible that the person who dealt with your complaint wasn't even aware of your negative review (if you didn't mention it in your complaint).

Anyway, even when we get negative reviews, we do the opposite. We always try to make sure that that we did everything we could in order to satisfy the player or simply decide fairly and if we get the negative review despite all of that, then at least we have a clear conscience.

I can also see that you submitted 15 complaints on our website. We helped you in some cases and we also rejected them in other cases so it doesn't mean that whenever you submit a complaint, we'll automatically reject it.

Anyway, if you're dissatisfied with the complaint process that we have in Casino Guru, you always have other options that you can use. I think you still don't understand that the we help players with their complaints for free. Even though we spend a lot of time on complaints, it's not something that generates direct income for us. It's not something that pays our bills and wages. We do this, because we earn money through the gambling business so we want to give something back to the players and our authority that we earned in the gambling industry helps us to do so.

I'm going through your posts here and it seems you're dissatisfied basically with everything we do and you blame us for good ratings, rejected complaints etc. I also noticed that you often don't know how we work, how our reputation works, user feedback, complaints, black points and you just spread information that are simply misleading for players who read this. Even though we always react and explain our position and how things work, you just continue with the same. There's not much we could explain, everything has already been explained. So you can either stop with what you've been doing here since November 2022 or you'll get banned. This forum serves to players who are looking for help, who want to discuss various things, they can share they feedback (negative included since it helps us to see things from different angles), but I refuse to constantly read about how bad we are on our own forum. There are plenty of platforms where you can write about it, but I'm not going to tolerate it here anymore. Especially not from you.

Radka
πριν από 1 έτος

η αλήθεια μερικές φορές είναι δύσκολο να κατανοηθεί, έτσι δεν είναι; Έφυγα από το Casino Guru εδώ και πολύ καιρό! Αλλά δεν θα εγκαταλείψω την ελευθερία να συμμετάσχω σε αυτή τη συζήτηση!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Γιατί λες ψέματα? Υπήρξαν αμέτρητα email από εμένα που ζητούσαν αυτοαποκλεισμό! Πάντα αρνούνταν! Και όταν απείλησα ότι θα τηλεφωνήσω στον δικηγόρο μου, το έκλεισαν! Πώς μπορείς να λες ψέματα τόσο ευθαρσώς εδώ και να ισχυρίζεσαι ότι ο λογαριασμός μου έκλεισε άδικα; Θέλετε να δημοσιεύσω στιγμιότυπα οθόνης για να δείξω ότι λέτε πάλι ψέματα;

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Έχω ήδη ζητήσει pix, τραπεζικό έμβασμα και πάντα το απορρίπτουν διεκδικώντας το άκυρο CPF, μόνο που το CPF μου είναι σωστό και δεν θέλουν να πληρώσουν ούτως ή άλλως.

Να και άλλο τεστ, εκκρεμούσε από τις 19.05 και για άλλη μια φορά αρνήθηκαν.

Το πιο φρικτό στοιχηματικό site που έχω παίξει ποτέ!

file ,

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 1 έτος

Και τι αξιολογείς πραγματικά;;))) μην με κάνεις να γελάω, απλά σε ενδιαφέρει να δίνεις καλούς βαθμούς στους απατεώνες, παρά το 99% των αρνητικών και αληθινών κριτικών πραγματικών παικτών, χωρίς δοκιμή και έρευνα, στενά παράπονα παικτών , δεν θα εκπλαγώ που δεν τους θεωρείτε καν υπέρ του καζίνο και όλων.

Αυτόματη μετάφραση:
gidrofas555
πριν από 1 έτος

It's already been mentioned numerous times on this forum, including this thread: User reviews have no impact on the Casino Guru's reputation rating. Those are 2 different things and both are displayed in the casino's detail. For example there are casinos like Vulkan Vegas or Ice casino with a very good Casino Guru's rating, but the user rating (feedback is pretty bad). It's simply because some players experience there quite a long withdrawal times. That's something we don't reflect in our reviews, because we're not able to find out what the average withdrawal period is in every single casino on our website.

I believe the 1000+ complaints that we receive every month speak for themselves. We became the biggest online project helping players with casino related complaints for a reason. If we didn't do it better than others, then players would have no reason to complain here, but they would use other websites. Anyway, that's exactly what you can do if you're dissatisfied with our complaints resolution process. There are other options that you can choose if you believe you'll end up with a better result.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Daniel
πριν από 1 έτος

Ειλικρινά, δεν ξέρω ποιον βοήθησες, αλλά το γεγονός παραμένει ότι είσαι στο πλευρό του καζίνο. Όσον αφορά τα volcano vegas, παίζω εκεί από την αρχή του ανοίγματος τους, η πιο κατανοητή πολιτική μπόνους όλων των καζίνο, αποσύρονται γρήγορα. Σε αντίθεση με τα καζίνο snatch, όπου κατά την ενεργοποίηση του μπόνους δεν υπάρχουν πληροφορίες για τη μέγιστη ανάληψη. Μόνο στο τέλος θα πάρεις τα φλουριά σου και τα υπόλοιπα είναι πρώτα αληθινά, το ίδιο το όνομα μιλάει από μόνο του. Ολοκληρωμένο γραφείο, καμία πιθανότητα να κερδίσετε.

Αυτόματη μετάφραση:
gidrofas555
πριν από 1 έτος

and still, when you look at the user feedback, Vulkan Vegas has BAD reviews

file

so according to your logic that you described here earlier, they shouldn't have a good rating on Casino Guru, even though we still believe they're fair and everyone can play there safely and even you believe they're a good casino.


Vulkan Vegas is very active when it comes to dealing with player complaints, but we can claim exactly the same about the Snatch Casino. They have 0 unresolved complaints to this date. Of course, you could say they have 0, because we rejected some of the complaints, but then we would just be running in circles in this discussion.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
1...5 6 7...15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα