Αυτό είναι ενδιαφέρον. Επομένως, καταλαβαίνω σωστά ότι μας δώσατε μια αρνητική κριτική, αλλά εξακολουθείτε να θέλετε να λάβετε βοήθεια από εμάς; Αυτό δεν έχει κανένα νόημα. Εν πάση περιπτώσει, είμαι βέβαιος ότι δεν απορρίψαμε την καταγγελία σας λόγω της αρνητικής κριτικής. Έχουμε πάνω από 70 υπαλλήλους, επομένως είναι πολύ πιθανό το άτομο που ασχολήθηκε με το παράπονό σας να μην γνώριζε καν την αρνητική κριτική σας (αν δεν το αναφέρατε στην καταγγελία σας).
Τέλος πάντων, ακόμα και όταν παίρνουμε αρνητικές κριτικές, κάνουμε το αντίθετο. Προσπαθούμε πάντα να διασφαλίσουμε ότι κάναμε ό,τι μπορούσαμε για να ικανοποιήσουμε τον παίκτη ή απλά να αποφασίσουμε δίκαια και αν παρ' όλα αυτά πάρουμε την αρνητική κριτική, τότε τουλάχιστον έχουμε ήσυχη τη συνείδησή μας.
Βλέπω επίσης ότι υποβάλατε 15 καταγγελίες στον ιστότοπό μας. Σας βοηθήσαμε σε ορισμένες περιπτώσεις και τους απορρίψαμε επίσης σε άλλες περιπτώσεις, επομένως δεν σημαίνει ότι όποτε υποβάλετε ένα παράπονο, θα το απορρίψουμε αυτόματα.
Τέλος πάντων, αν δεν είστε ικανοποιημένοι με τη διαδικασία παραπόνων που έχουμε στο Casino Guru, έχετε πάντα άλλες επιλογές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Νομίζω ότι εξακολουθείτε να μην καταλαβαίνετε ότι βοηθάμε τους παίκτες με τα παράπονά τους δωρεάν. Παρόλο που ξοδεύουμε πολύ χρόνο σε παράπονα, δεν είναι κάτι που μας δημιουργεί άμεσο εισόδημα. Δεν είναι κάτι που πληρώνει τους λογαριασμούς και τους μισθούς μας. Το κάνουμε αυτό, επειδή κερδίζουμε χρήματα μέσω της επιχείρησης τυχερών παιχνιδιών, έτσι θέλουμε να δώσουμε κάτι πίσω στους παίκτες και η εξουσία μας που κερδίσαμε στον κλάδο του τζόγου μας βοηθά να το κάνουμε.
Διαβάζω τις αναρτήσεις σας εδώ και φαίνεται ότι δεν είστε ικανοποιημένοι βασικά με ό,τι κάνουμε και μας κατηγορείτε για καλές βαθμολογίες, απορρίψεις καταγγελιών κ.λπ. Παρατήρησα επίσης ότι συχνά δεν ξέρετε πώς δουλεύουμε, πώς λειτουργεί η φήμη μας , σχόλια χρηστών, παράπονα, μελανά σημεία και απλώς διαδίδετε πληροφορίες που είναι απλώς παραπλανητικές για τους παίκτες που το διαβάζουν. Παρόλο που πάντα αντιδρούμε και εξηγούμε τη θέση μας και πώς λειτουργούν τα πράγματα, εσείς συνεχίζετε με το ίδιο. Δεν μπορούμε να εξηγήσουμε πολλά, όλα έχουν ήδη εξηγηθεί. Έτσι, μπορείτε είτε να σταματήσετε με αυτό που κάνετε εδώ από τον Νοέμβριο του 2022 είτε θα αποκλεισθείτε. Αυτό το φόρουμ εξυπηρετεί παίκτες που αναζητούν βοήθεια, που θέλουν να συζητήσουν διάφορα πράγματα, μπορούν να μοιραστούν τα σχόλιά τους (συμπεριλαμβάνονται τα αρνητικά, καθώς μας βοηθά να βλέπουμε τα πράγματα από διαφορετικές οπτικές γωνίες), αλλά αρνούμαι να διαβάζω συνεχώς για το πόσο άσχημα είμαστε το δικό μας φόρουμ. Υπάρχουν πολλές πλατφόρμες όπου μπορείτε να γράψετε για αυτό, αλλά δεν πρόκειται να το ανεχτώ άλλο εδώ. Ειδικά όχι από εσάς.
That's interesting. So do I understand it correctly that you gave us a negative review, but you still wanted to get helped from us? That doesn't make any sense. Anyway, I'm sure we didn't reject your complaint because of the negative review. We have over 70 employees so it's highly possible that the person who dealt with your complaint wasn't even aware of your negative review (if you didn't mention it in your complaint).
Anyway, even when we get negative reviews, we do the opposite. We always try to make sure that that we did everything we could in order to satisfy the player or simply decide fairly and if we get the negative review despite all of that, then at least we have a clear conscience.
I can also see that you submitted 15 complaints on our website. We helped you in some cases and we also rejected them in other cases so it doesn't mean that whenever you submit a complaint, we'll automatically reject it.
Anyway, if you're dissatisfied with the complaint process that we have in Casino Guru, you always have other options that you can use. I think you still don't understand that the we help players with their complaints for free. Even though we spend a lot of time on complaints, it's not something that generates direct income for us. It's not something that pays our bills and wages. We do this, because we earn money through the gambling business so we want to give something back to the players and our authority that we earned in the gambling industry helps us to do so.
I'm going through your posts here and it seems you're dissatisfied basically with everything we do and you blame us for good ratings, rejected complaints etc. I also noticed that you often don't know how we work, how our reputation works, user feedback, complaints, black points and you just spread information that are simply misleading for players who read this. Even though we always react and explain our position and how things work, you just continue with the same. There's not much we could explain, everything has already been explained. So you can either stop with what you've been doing here since November 2022 or you'll get banned. This forum serves to players who are looking for help, who want to discuss various things, they can share they feedback (negative included since it helps us to see things from different angles), but I refuse to constantly read about how bad we are on our own forum. There are plenty of platforms where you can write about it, but I'm not going to tolerate it here anymore. Especially not from you.
Αυτόματη μετάφραση: