Γεια σου gidrofas555,
θα μπορούσατε να γίνετε πιο συγκεκριμένοι για το γιατί πιστεύετε ότι είμαστε διεφθαρμένοι; Προσπαθούμε να απαντάμε σε κάθε ανάρτηση. Δεν έχει σημασία τι θέμα ή πρόβλημα είναι.
Hello gidrofas555,
could you be more specific about why you think we are corrupt? We try to answer on each post. It doesn't matter what topic or problem it is.
ΝΟΜΙΖΩ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ!!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΩ, ΜΠΟΡΕΙ ΜΟΝΟ! ΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΚΑΖΙΝΟ, ΧΩΡΙΣ ΣΧΕΔΙΑ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΟ ΔΙΝΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΖΙΝΟ ΓΕΜΑΤΟ ΣΧΕΔΙΑ!!! ΕΓΩ ΠΑΙΖΩ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΖΙΝΟ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΤΟΣΟ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΚΗ! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ, ΓΕΜΑΤΟ ΣΧΕΔΙΑ!!!!
I THINK ONLY YOU GUYS THINK THIS CASINO IS GOOD!!! I MUST BE PAID, IT CAN ONLY! WITH SO MUCH GOOD CASINO, NO SCHEMES, AND YOU GIVE THIS SCORE TO A CASINO FULL OF SCHEMES!!! I HAVE BEEN PLAYING ONLINE CASINO'S FOR YEARS, SOME ARE GOOD, OTHERS ARE SO-SO-SO-SO, AND THEN THERE ARE THE BAD! THIS IS AWESOME, FULL OF SCHEMES!!!!
EU PENSO QUE SÓ VOCÊS É QUE ACHAM QUE ESTE CASINO É BOM!!! DEVEME STAR A SER PAGOS, SÓ PODE! COM TANTO CASINO BOM, SEM ESQUEMAS, E VOCÊS DÃO ESTA PONTUAÇÃO A UM CASINO CHEIO DE ESQUEMAS!!! HÁ ANOS QUE JOGO CASINOS ONLINE, UNS SÃO BONS OUTROS SÃO MAIS O MENOS E DEPOIS HÁ OS PÉSSIMOS! ESTE É PÉSSIMO, CHEIO DE ESQUEMAS!!!!
Γειά σου . Δεν μπορώ να μην μπω στις συζητήσεις σας και θέλω να κάνω μια ερώτηση: για τι είστε εδώ; τι θα προωθούσε τα καζίνο που εξαπατούν τους παίκτες; όπως λες, κανείς εδώ δεν έχει δαίμονες και εθισμό στον τζόγο, όλοι είναι εξαγριωμένοι με τις άδικες συνθήκες του καζίνο και σου δόθηκε μια συγκεκριμένη απάντηση για πόντους σε άλλα καζίνο του ίδιου ιδιοκτήτη, στα οποία δεν μπορούσες να απαντήσεις απολύτως τίποτα. γιατί ξέρεις ότι κάνεις λάθος και απλά βγάζεις χρήματα από αυτό το γαμημένο καζίνο.
Hello . I can’t help but get into your conversations and I want to ask a question: what are you here for? what would promote down and out casinos that deceive players? as you say, no one here has demons and gambling addiction either, everyone is enraged by the unfair conditions of the casino and you were given a specific answer about points in other casinos of the same owner, to which you could not answer anything at all because you know that you are wrong and simply You're making money out of this fucking casino.
привет . не могу не влезть в ваш разговоры и хочется задать вопрос: а вы здесь для чего?? что бы продвигать конченные казино которые обманывают игроков? бесов как ты говоришь тут ни у кого нет и лудомании тоже , всех бесят не справедливые условия казино и вам дали конкретный ответ по поводу пунктов в других казино этого же владельца, на что вы ничего не смогли ответить вообще так как знаете что не правы и просто отмазываете за деньги это сраное казино.
Ούτε ένα ή δύο άτομα δεν έδωσαν αρνητική κριτική στο Casino Guru! Αλλά πολλοί άνθρωποι! Απλά χρησιμοποιήστε το google! Και το να χαρακτηρίζεις αρνητικές κριτικές από άλλους «δηλητηριώδεις» δεν μπορεί πλέον να ξεπεραστεί από άποψη αντιεπαγγελματισμού και έλλειψης αυτοστοχασμού! Βγάζουν χρήματα από αυτά τα διεφθαρμένα καζίνο! Και δεν βγάζουν χρήματα από χρήστες που κάνουν καταγγελίες (το ανέφεραν οι ίδιοι)! Λοιπόν, οι κρίσεις σας ανάλογα! Η έλλειψη αντικειμενικότητας φαίνεται σε πολλά παράπονα που έχετε απορρίψει! Το παράπονό μου απορρίφθηκε αφού έδωσα αρνητική κριτική στο Casino Guru! Μου είπαν ότι μπορώ να παραπονεθώ στο Κουρασάο και ότι η καταγγελία θα απορριφθεί και εκεί! Το Κουρασάο δεν είναι απαραίτητο για αυτό! Οι αυστριακές αρχές ενδιαφέρονται για το Snatch! Υποψία εμπορικής απάτης! Παράνομος τζόγος λόγω έλλειψης άδειας! Ένα καζίνο που, σύμφωνα με την αρχική σας σελίδα, είναι εντάξει για την Αυστρία, λειτουργεί παράνομα στην αυστριακή αγορά! Πώς το εξηγείς αυτό;;;
Not one or two people gave Casino Guru a negative review! But many people! Just use google! And calling negative reviews from others "poisonous" can no longer be surpassed in terms of unprofessionalism and a lack of self-reflection! They make money from these corrupt casinos! And they don't make money from users who file complaints (they mentioned it themselves)! Well, your judgments accordingly! The lack of objectivity can be seen in many complaints that you have rejected! My complaint was rejected after I gave Casino Guru a negative review! I was told that I can complain in Curacao and that the complaint will be rejected there too! Curacao is not necessary for this! The Austrian authorities are interested in Snatch! Suspicion of commercial fraud! Illegal gambling due to lack of license! A casino which, according to your homepage, is ok for Austria is operating illegally on the Austrian market! How do you explain that???
Nicht ein oder zwei Personen haben Casino Guru negativ bewertet! Sondern viele Personen! Einfach mal Google benutzen! Und negative Bewertungen anderer als „giftig" zu bezeichnen ist an Unprofessionalität und mangelnder Selbstreflexion nicht mehr zu übertreffen! Sie verdienen mit diesen korrupten Casinos Geld! Und sie verdienen mit Usern die Beschwerden einreichen kein Geld (haben sie selbst erwähnt)! Tja dementsprechend eure Urteile! Die mangelnde Objektivität ist in vielen Beschwerden die ihr abgelehnt habt erkennbar! Meine Beschwerde wurde nachdem ich Casino Guru negativ bewertet habe abgelehnt! Mir wurde mitgeteilt, dass ich mich ja in Curacao beklagen kann und dass man die Beschwerde dort dort auch abweisen wird! Curacao ist nicht nötig dafür! Die Österreichischen Behörden interessieren sich für Snatch! Verdacht auf gewerblichen Betrug! Illegales Glücksspiel aufgrund fehlender Konzession! Ein Casino welches laut eurer Homepage für Österreich ok ist, agiert illegal am Österreichischen Markt! Wie erklärt ihr das???
Γειά σου . Δεν μπορώ να μην μπω στις συζητήσεις σας και θέλω να κάνω μια ερώτηση: για τι είστε εδώ; τι θα προωθούσε τα καζίνο που εξαπατούν τους παίκτες; όπως λες, κανείς εδώ δεν έχει δαίμονες και εθισμό στον τζόγο, όλοι είναι εξαγριωμένοι με τις άδικες συνθήκες του καζίνο και σου δόθηκε μια συγκεκριμένη απάντηση για πόντους σε άλλα καζίνο του ίδιου ιδιοκτήτη, στα οποία δεν μπορούσες να απαντήσεις απολύτως τίποτα. γιατί ξέρεις ότι κάνεις λάθος και απλά βγάζεις χρήματα από αυτό το γαμημένο καζίνο.
Hello . I can’t help but get into your conversations and I want to ask a question: what are you here for? what would promote down and out casinos that deceive players? as you say, no one here has demons and gambling addiction either, everyone is enraged by the unfair conditions of the casino and you were given a specific answer about points in other casinos of the same owner, to which you could not answer anything at all because you know that you are wrong and simply You're making money out of this fucking casino.
привет . не могу не влезть в ваш разговоры и хочется задать вопрос: а вы здесь для чего?? что бы продвигать конченные казино которые обманывают игроков? бесов как ты говоришь тут ни у кого нет и лудомании тоже , всех бесят не справедливые условия казино и вам дали конкретный ответ по поводу пунктов в других казино этого же владельца, на что вы ничего не смогли ответить вообще так как знаете что не правы и просто отмазываете за деньги это сраное казино.
Γειά σου.
Είμαι εδώ για να προσθέσω δίκαια σημεία, ενώ πιστεύω ότι πρέπει να είναι χρήσιμο για την κοινότητα. Εάν αρχίσετε να δηλώνετε ότι είμαστε όλοι διεφθαρμένοι, να προσεύχεστε σε παίκτες που υποστηρίζουν αθέμιτους όρους, να προωθείτε καζίνο απάτης ή οτιδήποτε άλλο γράψατε, θα περιμένατε πραγματικά από τους διαχειριστές να παραμείνουν σιωπηλοί;
Αυτό θα έδειχνε μόνο ότι κρυβόμαστε πίσω από τον τοίχο της σιωπής. Λοιπόν, δεν είμαστε. Αντίθετα, εξακολουθούμε να ανταποκρινόμαστε ενεργά.
Μπορείτε να δώσετε μια συγκεκριμένη απάντηση που δεν έχει απαντηθεί ακόμη από κανένα μέλος του Γκουρού του Καζίνο; Ειλικρινά, έχω τελειώσει με τις θεωρητικές συζητήσεις. Ας εστιάσουμε λίγο στην πραγματικότητα.
Ειδικά όταν εμπλέκονται κυρίως παίκτες με αδικαιολόγητα παράπονα, αγνοώντας κάθε προσπάθεια να εξηγήσουμε την άποψή μας. Καταλαβαίνω ότι νιώθεις εξαπατημένος, αν και σου δόθηκε η άποψή μας.
Κάθε απάντηση που δίνουμε καταλήγει σε άλλες φλογερές κατηγορίες, το έχετε προσέξει, έχω;🙂
Hello.
I'm here to add fair points while I feel it should be handy to the community. If you start proclaiming we are all corrupted, praying on players supporting unfair terms, promoting scam casinos, or whatever else you wrote, would you truly expect admins to stay silent?
That would only indicate that we are hiding behind the wall of silence. Well, we're not. Instead we still actively respond.
Can you state a concrete answer which has not yet been answered by any Casino Guru member? Honestly, I'm done with theoretical debates. Let's focus on reality for a while.
Especially when mainly players with unjustified complaints are involved, ignoring any attempts to explain our point of view. I understand you feel deceived, though you were given our point of view.
Every answer we provide results in other fiery accusations, have you noticed, I have ?🙂
Ούτε ένα ή δύο άτομα δεν έδωσαν αρνητική κριτική στο Casino Guru! Αλλά πολλοί άνθρωποι! Απλά χρησιμοποιήστε το google! Και το να χαρακτηρίζεις αρνητικές κριτικές από άλλους «δηλητηριώδεις» δεν μπορεί πλέον να ξεπεραστεί από άποψη αντιεπαγγελματισμού και έλλειψης αυτοστοχασμού! Βγάζουν χρήματα από αυτά τα διεφθαρμένα καζίνο! Και δεν βγάζουν χρήματα από χρήστες που κάνουν καταγγελίες (το ανέφεραν οι ίδιοι)! Λοιπόν, οι κρίσεις σας ανάλογα! Η έλλειψη αντικειμενικότητας φαίνεται σε πολλά παράπονα που έχετε απορρίψει! Το παράπονό μου απορρίφθηκε αφού έδωσα αρνητική κριτική στο Casino Guru! Μου είπαν ότι μπορώ να παραπονεθώ στο Κουρασάο και ότι η καταγγελία θα απορριφθεί και εκεί! Το Κουρασάο δεν είναι απαραίτητο για αυτό! Οι αυστριακές αρχές ενδιαφέρονται για το Snatch! Υποψία εμπορικής απάτης! Παράνομος τζόγος λόγω έλλειψης άδειας! Ένα καζίνο που, σύμφωνα με την αρχική σας σελίδα, είναι εντάξει για την Αυστρία, λειτουργεί παράνομα στην αυστριακή αγορά! Πώς το εξηγείς αυτό;;;
Not one or two people gave Casino Guru a negative review! But many people! Just use google! And calling negative reviews from others "poisonous" can no longer be surpassed in terms of unprofessionalism and a lack of self-reflection! They make money from these corrupt casinos! And they don't make money from users who file complaints (they mentioned it themselves)! Well, your judgments accordingly! The lack of objectivity can be seen in many complaints that you have rejected! My complaint was rejected after I gave Casino Guru a negative review! I was told that I can complain in Curacao and that the complaint will be rejected there too! Curacao is not necessary for this! The Austrian authorities are interested in Snatch! Suspicion of commercial fraud! Illegal gambling due to lack of license! A casino which, according to your homepage, is ok for Austria is operating illegally on the Austrian market! How do you explain that???
Nicht ein oder zwei Personen haben Casino Guru negativ bewertet! Sondern viele Personen! Einfach mal Google benutzen! Und negative Bewertungen anderer als „giftig" zu bezeichnen ist an Unprofessionalität und mangelnder Selbstreflexion nicht mehr zu übertreffen! Sie verdienen mit diesen korrupten Casinos Geld! Und sie verdienen mit Usern die Beschwerden einreichen kein Geld (haben sie selbst erwähnt)! Tja dementsprechend eure Urteile! Die mangelnde Objektivität ist in vielen Beschwerden die ihr abgelehnt habt erkennbar! Meine Beschwerde wurde nachdem ich Casino Guru negativ bewertet habe abgelehnt! Mir wurde mitgeteilt, dass ich mich ja in Curacao beklagen kann und dass man die Beschwerde dort dort auch abweisen wird! Curacao ist nicht nötig dafür! Die Österreichischen Behörden interessieren sich für Snatch! Verdacht auf gewerblichen Betrug! Illegales Glücksspiel aufgrund fehlender Konzession! Ein Casino welches laut eurer Homepage für Österreich ok ist, agiert illegal am Österreichischen Markt! Wie erklärt ihr das???
Έχω ήδη σχολιάσει για τις περισσότερες κατηγορίες που αναφέρονται στην πάντα αντικειμενική ανάρτησή σας.
Δεδομένου ότι δεν έχουμε καμία εξουσία σε κανένα καζίνο ή αρχή αδειοδότησης, σε περίπτωση που δεν μπορούμε να βοηθήσουμε τους παίκτες, αναφέρουμε πάντα ότι η αρχή αδειοδότησης είναι στην πραγματικότητα η μόνη εταιρεία που είναι επίσημα ικανή να ασκήσει πίεση στα καζίνο εάν το καζίνο ενεργεί με δόλια. Δεν μπορούμε αφού δεν είμαστε η ίδια η επίσημη αρχή. Αν και προσπαθούμε να βοηθήσουμε τους παίκτες που χρησιμοποιούν το πεδίο συνεργασίας μας για την επίλυση παραπόνων.
Ναι, η άδεια του Κουρασάο (και οι τέσσερις στην πραγματικότητα) είναι πολύ χάλια, γιατί οι παίκτες σχεδόν πάντα αγνοούνται. Μήπως φταίμε για αυτό; Αντίθετα, προσπαθούμε να παρέχουμε υποστήριξη νωρίτερα από ό,τι ο παίκτης φτάσει στην αρχή.
Σκοπεύουμε επίσης να παρέχουμε ένα κομμάτι περίπλοκων πληροφοριών για κάθε καλό, κακό και αμφισβητήσιμο κάθε καζίνο, οπότε αν το καζίνο αποδεχτεί - δηλαδή επιτρέψουμε στους παίκτες να εγγραφούν, απλώς ενημερώνουμε όλους τους παίκτες ότι είναι δυνατό.
Η παροχή μιας λίστας με καζίνο που δέχονται παίκτες από την Αυστρία δεν σημαίνει ότι δελεάζουμε τους παίκτες να παίξουν σε τέτοια καζίνο. Χρησιμοποιώντας τη λογική σας, θα μπορούσατε να πείτε ότι προωθούμε καζίνο που προσφέρουν παιχνίδια Bigtime Gaming, επειδή με αλφαβητική σειρά αυτός ο πάροχος θα αναφέρεται πάντα μεταξύ των πρώτων στην ενότητα κάθε παρόχου παιχνιδιού που ονομάζεται "πάροχος παιχνιδιών".
Επαναλαμβάνουμε συνεχώς, οι παίκτες από την Αυστρία πρέπει να παίζουν μόνο σε καζίνο με άδεια AT. Οι παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο γνωρίζουν καλά το γεγονός ότι συνιστώνται μόνο αυτοί που έχουν άδεια στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Λοιπόν, τώρα αναρωτιέμαι, έχετε διαβάσει ποτέ κάποιον από τους οδηγούς σας σχετικά με το πώς να επιλέξετε ένα καζίνο ; Καταφέρατε να φροντίσετε να παρέχουμε μια καρτέλα που ονομάζεται AT - άδεια καζίνο;
Το κάνουμε αυτό γιατί γνωρίζουμε ότι είναι ένας σημαντικός παράγοντας, αν και εξαρτάται από τον παίκτη αν ακολουθήσει τη σύσταση.
I already commented about most accusations mentioned in your ever-be-objective post.
Since we have no power over any casino or licensing authority, in case we can't help players, we always mention the licensing authority is actually the only company that is officially capable of applying pressure on the casinos if the casino is acting fraudulently. We can't since we are not the official authority itself. Though we try to help players using our field of collaboration to resolve complaints.
Yes, the Curacao license (all four actually) pretty much sucks, because players are almost always ignored. Are we to be blamed for this? Instead, we try to provide support sooner than the player reaches the authority.
We also intend to provide a piece of complex information about every casino good, bad, and questionable, so if the casino accepts - meaning allow players to register, we simply inform all players it is possible.
Providing a list of casinos accepting players from Austria does not mean we lure players to play in such casinos. Using your logic, you could say we promote casinos offering Bigtime Gaming games because in alphabetical order this provider will always be listed among the first ones in each game provider's section called "game provider"
We keep repeating, players from Austria should only play in AT-licensed casinos. Players from the UK are well aware of the fact only UK-licensed ones are recommended.
So, now I am wondering, have you ever read any of your guides concerning how to choose a casino? Have you managed to care we provide a tab called AT - licensed casino?
We do that because we know it is an important factor, though it is up to the player if he/she follows the recommendation.
Διάβασα τις κατηγορίες για το Casino Guru που πληρώθηκε για την προώθηση κακών καζίνο μια-δυο φορές την εβδομάδα. Μερικές φορές, ψάχνω για το καζίνο που υποτίθεται ότι προωθούμε και ανακαλύπτω ότι έχει βαθμολογία 3,5/10, αλλά δεν ισχύει η περίπτωση του Snatch.
Αισθάνομαι ότι ορισμένοι παίκτες δεν καταλαβαίνουν ακόμα την έννοια της «προαγωγής». Στόχος μας είναι να έχουμε (και πιστεύω ότι έχουμε) τη μεγαλύτερη βάση δεδομένων διαδικτυακών καζίνο στον κόσμο. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που ακούτε για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ καζίνο, μπορείτε να ελέγχετε τις πληροφορίες που βρήκαμε για αυτό. Ας πούμε, λοιπόν, όταν το καζίνο ισχυρίζεται ότι δέχεται Αυστριακούς παίκτες, σας δίνουμε τις πληροφορίες που λάβαμε από αυτούς (στέλνουμε φύλλα Excel για τα καζίνο όπου τους ζητάμε να συμπληρώσουν όλους τους τύπους πληροφοριών). Η εξέταση ενός καζίνο στον ιστότοπό μας δεν σημαίνει ότι το προωθούμε. Αν είχαμε λαμπερά πανό νέον που σας προσέλκυαν σε ένα συγκεκριμένο καζίνο, τότε ναι, αυτή θα ήταν η προώθηση του καζίνο.
Ας εστιάσουμε για λίγο στην βαθμολογία του καζίνο Snatch. Το 8.1/10 είναι πολύ αξιοπρεπές, αλλά απέχει πολύ από το να είναι το καλύτερο. Ξέρετε πόσα καζίνο έχουν καλύτερη βαθμολογία από αυτό στη βάση δεδομένων μας; 873! Έτσι, αν θέλαμε πραγματικά να σας δελεάσουμε σε ένα κακό καζίνο, θα έπρεπε σίγουρα να του δώσουμε καλύτερη βαθμολογία.
Το επόμενο πρόβλημα είναι ότι πολλοί παίκτες που παραπονιούνται για τις αξιολογήσεις μας δεν διαβάζουν το άρθρο, όπου εξηγούμε ολόκληρη τη διαδικασία αξιολόγησης . Υπάρχουν περιοχές που ελέγχουμε για κάθε καζίνο. Όταν ανακαλύπτουμε τυχόν προβλήματα στις συγκεκριμένες περιοχές, εκχωρούμε αρνητικούς πόντους στο καζίνο. Αυτό είναι, αυτή είναι η όλη διαδικασία.
Πρέπει επίσης να αγγίξω το σημείο όπου βασικά λέτε ότι απορρίπτουμε κριτικές, γιατί δεν βγάζουμε χρήματα από αυτό. Αν θέλαμε να το κάνουμε με αυτόν τον τρόπο, τότε θα αρκούσε να έχουμε έναν ή δύο υπαλλήλους που θα απέρριπταν τις κριτικές και αυτό θα ήταν. Εν τω μεταξύ, έχουμε περίπου 12 εργαζόμενους που ασχολούνται αποκλειστικά με παράπονα. Απλώς δεν θα είχε νόημα να σπαταληθούν οι μισθοί για 12 άτομα εάν τους έδινε οδηγίες να απορρίψουν τις περισσότερες καταγγελίες.
I read the accusations about Casino Guru being paid for promoting bad casinos a couple times a week. Sometimes, I search for the casino that we allegedly promote and find out that it has a rating of 3.5/10, but it's not the case of Snatch.
I feel like some players still don't understand the meaning of "promotion". Our goal is to have (and I believe we have) the largest online casino database in the world. That means whenever you hear about ANY casino, you can check the information we found about them. So let's say when the casino claims that they accept Austrian players, we give you the info we received from them (we send casinos Excel sheets where we ask them to fill all types of information). Having a casino reviewed on our website doesn't mean that we promote it. If we had a shining neon banners luring you to a specific casino, then yes, that would be the casino promotion.
Let's focus on the Snatch casino's rating for a moment. 8.1/10 is very decent, but it's far from being the best. Do you know how many casinos have better rating that this one in our database? 873! So if we really wanted to lure you into an evil casino, we would definitely need to give it a better rating.
The next problem is that many players who complain about our ratings don't read the article, where we explain the whole rating process. There are areas that we check for every casino. When we find out any issues in the given areas, we assign negative points to the casino. That's it, that's the whole process.
I also need to touch the point where you basically say that we reject reviews, because we don't make money from it. If we wanted to do it this way, then it would be enough to have one or two employees who would be rejecting the reviews and that would be it. Meanwhile, we have approximately 12 employees who exclusively deal with complaints only. It simply wouldn't make sense to waste salaries for 12 people if they would be instructed to reject most of complaints.
Εν ολίγοις, όλες οι κακές βαθμολογίες είναι γεγονός και εσείς κρατάτε τη δική σας, 90% κακή βαθμολογία, πώς λειτουργεί που την περιγράφετε εδώ ως καλή αλλά πρέπει επίσης να κερδίσετε χρήματα διαφορετικά δεν καταλαβαίνω τη συμπεριφορά σας και δεν υπάρχει καμία Με Καλά επιχειρήματα, αυτό το βρώμικο καζίνο είναι τόσο λάθος να θεωρείται καλό επειδή το 99% των αδελφών καζίνο IWILD είναι εξίσου κακά, ανεξάρτητα από το ποια πύλη, υπάρχουν ακριβώς τα ίδια παράπονα. Συμπέρασμα: Κρίμα να με κοροϊδεύουν έτσι!!!!
In short, all bad ratings are fact and you hold your own, 90% bad rating, how does it work that you describe it here as good but you also have to earn money otherwise I don't understand your behavior and there are none for me Good arguments, this filthy casino is so wrong to be considered good because 99% of the sister casinos IWILD are just as bad, no matter which portal, there are exactly the same complaints. Conclusion: Sad to be fooled like that!!!!
Kurz und Bündig alle schlechten Bewertungen sind fakt und ihr haltet denen die stange,90% schlechte Bewertung,wie geht das ,das ihr sie hier als gut bezeichnet aber auch ihr müsst geld verdienen ansonsten verstehe ich eurer verhalten nicht und da gibt es für mich keine guten argumente,diese drecks Casino so fälschlicher weise als gut zu befinden da es ja auch 99% des schwester Casinos IWILD genauso schlecht ist ,igal welches Portal ,es gibt exakt die selben Beschwerden .Fazit:Traurig so verarscht zu werden!!!!
Απόλυτο δίκιο! Τέτοια καζίνο προωθούνται μέσω αυτού του ιστότοπου! Λόγω της θετικής κριτικής, νέοι παίκτες συνεχίζουν να εγγράφονται εκεί, οι οποίοι στη συνέχεια μπορούν να αφαιρεθούν! Το Casino Guru δεν είναι απολύτως ουδέτερο! Δεν γίνεται καμία ενέργεια κατά των καζίνο, αλλά οι παίκτες που κάνουν αρνητικά σχόλια (όπως εγώ) «απαγορεύονται» αμέσως! Η καταγγελία μου κατά του Snatch έκλεισε (χωρίς τη συνήθη παράταση) επειδή έδωσα αρνητική κριτική στο Casino Guru! Η καταγγελία διεκπεραιώνεται τώρα από την Askgamblers
Absolutely right! Such casinos are pushed through this website! Due to the positive review, new players are still registering there, who can then be ripped off! Casino Guru is absolutely not neutral! No action is taken against casinos, but players who make negative comments (like me) are immediately "banned"! My complaint against Snatch was closed (without the usual extension) because I gave Casino Guru a negative review! The complaint is now being handled by Askgamblers
Vollkommen richtig! Derartige Casinos werden durch diese Website gepusht! Durch die positive Rezension melden sich ja nach wie vor neue Spieler dort an, die dann abgezockt werden können! Casino Guru ist absolut nicht neutral! Gegen Casinos geht man nicht vor, aber Spieler die sich negativ äußern (so wie ich) werden sofort „ausgeschlossen"! Meine Beschwerde gegen Snatch wurde (ohne der üblichen Verlängerung) geschlossen, weil ich Casino Guru negativ bewertet habe! Die Beschwerde wird nun von Askgamblers bearbeitet
Εν ολίγοις, όλες οι κακές βαθμολογίες είναι γεγονός και εσείς κρατάτε τη δική σας, 90% κακή βαθμολογία, πώς λειτουργεί που την περιγράφετε εδώ ως καλή αλλά πρέπει επίσης να κερδίσετε χρήματα διαφορετικά δεν καταλαβαίνω τη συμπεριφορά σας και δεν υπάρχει καμία Με Καλά επιχειρήματα, αυτό το βρώμικο καζίνο είναι τόσο λάθος να θεωρείται καλό επειδή το 99% των αδελφών καζίνο IWILD είναι εξίσου κακά, ανεξάρτητα από το ποια πύλη, υπάρχουν ακριβώς τα ίδια παράπονα. Συμπέρασμα: Κρίμα να με κοροϊδεύουν έτσι!!!!
In short, all bad ratings are fact and you hold your own, 90% bad rating, how does it work that you describe it here as good but you also have to earn money otherwise I don't understand your behavior and there are none for me Good arguments, this filthy casino is so wrong to be considered good because 99% of the sister casinos IWILD are just as bad, no matter which portal, there are exactly the same complaints. Conclusion: Sad to be fooled like that!!!!
Kurz und Bündig alle schlechten Bewertungen sind fakt und ihr haltet denen die stange,90% schlechte Bewertung,wie geht das ,das ihr sie hier als gut bezeichnet aber auch ihr müsst geld verdienen ansonsten verstehe ich eurer verhalten nicht und da gibt es für mich keine guten argumente,diese drecks Casino so fälschlicher weise als gut zu befinden da es ja auch 99% des schwester Casinos IWILD genauso schlecht ist ,igal welches Portal ,es gibt exakt die selben Beschwerden .Fazit:Traurig so verarscht zu werden!!!!
Λυπάμαι, θα κάνετε λάθος.
Αν αφιερώσατε χρόνο για να μάθετε περισσότερα για το πώς αξιολογούμε τα καζίνο και ποιες είναι οι συνέπειες των παραπόνων , θα εκτιμούσα πολύ περισσότερο τη γνώμη σας, αλλά προφανώς, δεν σας ενδιαφέρει.
Το να δείχνεις το δάχτυλο είναι πάντα τόσο εύκολο και βολικό. 🙂.
Οι κακές αξιολογήσεις μπορεί να είναι γεγονότα για εσάς, όχι για εμάς - χτίζουμε τη βαθμολογία αποκλειστικά σε αποδεδειγμένα γεγονότα. Έχετε αποδείξεις ότι το 90% των καζίνο που εμφανίζονται εδώ είναι κακά; Περάστε τα όλα, παρακαλώ! Θα αξιολογήσουμε τη συμβολή σας.
Πώς θα προσδιορίζατε ένα κακό καζίνο; Δεν είναι τόσο εύκολο να πεις ότι είναι καλό ή κακό, υπάρχουν συγκεκριμένες λεπτομέρειες - οπότε, θα ήθελες να είσαι πιο συγκεκριμένος; Εκτιμούμε κάθε χρήσιμη απόδειξη που μπορούμε να πάρουμε από τους παίκτες, τα παράπονα είναι μόνο ένα μέρος. Έχετε παρατηρήσει ότι ζητάμε ενεργά από τους παίκτες να συνεργαστούν;
Σταματήστε να μιλάτε γενικά, αρχίστε να αποδεικνύετε, θα έλεγα - έτσι το κάνουμε.
I'm sorry, you'll wrong.
If you took the time to learn more about how we rate casinos and what the consequences of complaints are, I would value your opinion much more, but obviously, you don't care.
Pointing a finger it's always so easy and convenient. 🙂.
Bad ratings may be facts for you, not for us - we build the score solely on proven facts. Do you have proof 90% of casinos showing here are bad? Pass all in, please! We will evaluate your input.
How would you specify a bad casino? It's not so easy to say it's good or bad, there are specifics - so, would you kindly be more concrete? We appreciate every usable proof we can get from players, complaints are just one part. Have you noticed we actively ask players to cooperate?
Stop speaking generally, start proving, I'd say - that's how we do it.
Απόλυτο δίκιο! Τέτοια καζίνο προωθούνται μέσω αυτού του ιστότοπου! Λόγω της θετικής κριτικής, νέοι παίκτες συνεχίζουν να εγγράφονται εκεί, οι οποίοι στη συνέχεια μπορούν να αφαιρεθούν! Το Casino Guru δεν είναι απολύτως ουδέτερο! Δεν γίνεται καμία ενέργεια κατά των καζίνο, αλλά οι παίκτες που κάνουν αρνητικά σχόλια (όπως εγώ) «απαγορεύονται» αμέσως! Η καταγγελία μου κατά του Snatch έκλεισε (χωρίς τη συνήθη παράταση) επειδή έδωσα αρνητική κριτική στο Casino Guru! Η καταγγελία διεκπεραιώνεται τώρα από την Askgamblers
Absolutely right! Such casinos are pushed through this website! Due to the positive review, new players are still registering there, who can then be ripped off! Casino Guru is absolutely not neutral! No action is taken against casinos, but players who make negative comments (like me) are immediately "banned"! My complaint against Snatch was closed (without the usual extension) because I gave Casino Guru a negative review! The complaint is now being handled by Askgamblers
Vollkommen richtig! Derartige Casinos werden durch diese Website gepusht! Durch die positive Rezension melden sich ja nach wie vor neue Spieler dort an, die dann abgezockt werden können! Casino Guru ist absolut nicht neutral! Gegen Casinos geht man nicht vor, aber Spieler die sich negativ äußern (so wie ich) werden sofort „ausgeschlossen"! Meine Beschwerde gegen Snatch wurde (ohne der üblichen Verlängerung) geschlossen, weil ich Casino Guru negativ bewertet habe! Die Beschwerde wird nun von Askgamblers bearbeitet
Δεν είναι 🙂
Σας εξήγησα πολλές φορές ότι δεν υπολογίζουμε τις κριτικές των παικτών στο σκορ απλώς και μόνο επειδή όλες οι πληροφορίες δεν είναι αποδεδειγμένες. Αυτές είναι απλώς οι απόψεις των παικτών. Οι αξιόπιστοι ιστότοποι βρίσκουν αποδείξιμες πληροφορίες.
Στην καταγγελία σας τώρα, πάλι - αφού δεν συνεργαστήκατε, η καταγγελία έκλεισε ως αδικαιολόγητη.
Τόσο απλό:
"Εντάξει, τώρα ας εστιάσουμε στην καταγγελία. Είναι σαφές ότι δεν έχετε παράσχει ένα βασικό έγγραφο για την ολοκλήρωση της επαλήθευσης , μπορώ να το επιβεβαιώσω αφού με προσθέσατε στο cc. Όπως ανέφερα στην προηγούμενη απάντησή μου, εάν δεν συμμορφωθείτε , θα αναγκαστώ να απορρίψω την υπόθεσή σας.
Ολοκληρώνοντας όλες τις παραπάνω πληροφορίες και το γεγονός ότι δεν συνεργάζεστε , αναγκάζομαι να κλείσω αυτήν την καταγγελία ως «απορρίφθηκε». Μια άλλη επιλογή για εσάς είναι να επικοινωνήσετε με την αρχή αδειοδότησης, αν και είμαι βέβαιος ότι η γνώμη τους θα είναι η ίδια.
Όπως το βλέπω εγώ, ήταν επιλογή σου.
Αυτό προφανώς δεν έχει καμία σχέση με οποιαδήποτε αρνητική κριτική που μπορεί να υποβάλετε οπουδήποτε, πρόκειται για την προσέγγισή σας.
Μέχρι σήμερα έχετε υποβάλει 15 καταγγελίες. 10 έκλεισαν λόγω αδράνειας ή έλλειψης αποδείξεων από την πλευρά σας. Υποθέτω ότι δείχνει ωραία την πικρία σου.
Δεν αποκλείουμε τους παίκτες για δημοσίευση κακού σχολίου, διαφορετικά ο λογαριασμός σας θα είχε ήδη αποκλειστεί. Ωστόσο, για να διατηρήσουμε την αξιολόγηση των χρηστών όσο πιο αμερόληπτη μπορούμε, απορρίπτουμε αρνητικές κριτικές που περιέχουν ψευδείς πληροφορίες ή τέτοιες που περιγράφουν μόνο απώλεια χρημάτων - καθώς ο τζόγος αφορά κυρίως την απώλεια χρημάτων και το καζίνο δεν πρέπει να τιμωρείται επειδή οι παίκτες χάνουν .
Μείνε καλά.
They are not 🙂
I explained to you many times we do not count player's reviews into the score simply because all informations are not proven. Those are just player's opinions. Trustable sites find provable information instead.
To your complaint now, again - since you didn't cooperate the coplaint was closed as unjustified.
Simple as that:
"OK, now let's focus on the complaint. It is clear that you have not provided a key document to finish the verification, I can confirm it since you added me into cc. As I mentioned in my previous reply, if you fail to comply, I will be forced to reject your case.
Concluding all the information above, and the fact that you are not cooperating, I am forced to close this complaint as 'rejected'. Another option for you is to contact the licensing authority, although I am sure that their opinion would be the same.
The way I see it, it was your choice.
This has obviously nothing to do with any negative review you might submitted anywhere, this is about your approach.
Untill today you've submitted 15 complaints. 10 were closed due to your innactivity or lacking proovs from your side. I guess it shows your bitterness just nicely.
We do not bann players for posting bad comment, otherwise your account would be banned already. But, to keep user rating as much as unbiased as we can, we're rejecting negative reviews containing false information or such that only describe losing money - since gambling is mainly about losing money and the casino shouldn't be punished because players are loosing.
Stay well.
Γεια, συγγνώμη αλλά η προσπάθεια να συλλέξω πολλά στοιχεία, τα είχα ήδη μαζί σας, αφορούσε το Crazyplay Casino, όπου ο Paul με βοήθησε εν μέρει μέσω email, ήταν περίπου 320 € όπου το καζίνο ισχυρίστηκε ότι αυτά ήταν ο δικός μου λογαριασμός που μεταφέρθηκε , αλλά ποτέ μέχρι σήμερα, όχι περίπου 3 μήνες, έστειλα όλες τις δηλώσεις λογαριασμού peer screenshot, αλλά ήθελαν PDF που δεν είχα μέχρι τώρα γιατί τα έλαβα με mail και δήθεν μεταφέρθηκε, μου στέλνουν περίεργοι Δηλώσεις λογαριασμού ότι ήταν έξω και θα έπρεπε να ρωτήσω την τράπεζά μου να δει πού ήταν τα χρήματά μου, η τράπεζά μου δεν μπορούσε να σταματήσει να γελάει και μου εξήγησε ότι αυτός που κάνει εμβάσματα το δικαιούται φυσικά με επιταγή του βάρους της απόδειξης και κάνε αίτηση δίωξης, λογικά, γιατί τι να τσεκάρει η τράπεζά μου αυτό που δεν έφτασε, ειδικά αφού πρώτα υποστήριζαν για μέρες ότι έπρεπε να εγκριθεί, η πληρωμή, που ήταν βλακεία γιατί εγκρίθηκε μέρες πριν και το έκανα μόνο Περίμενα να έρθουν τα χρήματα στον λογαριασμό μου και μετά επέμειναν στις καταστάσεις λογαριασμού PDF, όπως ήδη αναφέρθηκε, αυτό δεν λειτούργησε μέχρι πριν από 1 ημέρα, έχω τώρα (δυστυχώς χρειάστηκε πολύς χρόνος για να αλλάξει η τράπεζά μου) από χθες, τέλος, οι δηλώσεις λογαριασμού από το Received PDF, για τις οποίες έπρεπε επίσης να πληρώσω επιπλέον αναδρομικά για 2 μήνες, έγραψα επίσης στον Paul μέσω email και έστειλα αυτά τα αποσπάσματα PDF χθες και του ζήτησα να το προωθήσουν στο καζίνο, όλα τα αυτό συζητήθηκε από τον Ιανουάριο έως τον Φεβρουάριο, είμαι περίεργος πώς θα συνεχίσουν τα πράγματα εκεί, γιατί είχα και την υπόθεση για καταγγελία εδώ και η υπόθεση έκλεισε, αλλά πρέπει επίσης να πω ότι ο Παύλος με πίστεψε. Για να επανέλθω στην απάντησή σας ξανά, όσον αφορά τη συλλογή αποδεικτικών στοιχείων, δεν ασχολούμαι πια με αυτό το Snatch Casino, γιατί δεν οδηγεί σε ατελείωτες συζητήσεις, τελικά ο πελάτης είναι ο ανόητος σε τέτοια καζίνο. Συγγνώμη, αυτή είναι η εμπειρία μου και η γνώμη μου, προτιμώ να κλείσω το καζίνο και να μην ξαναπαίξω, ευτυχώς δεν κατέθεσα πολλά, αλλά έκανα στο Crazyplay 3 μήνες.
Ειρήνη
τις καλύτερες ευχές
Hi, sorry but the effort to collect a lot of evidence, I've already had it with you, it was about Crazyplay Casino, where Paul partly helped me via email, it was about 320 € where the casino claimed these were mine Account transferred, but never until today, not about 3 months, I sent all the account statements peer screenshot, but they wanted PDF, which I didn't have until now, because I received them by mail, and supposedly it was transferred, they send me weird ones Account statements that it was out and I should ask my bank to see where my money was, my bank couldn't stop laughing and explained that to me, the one who transfers is of course entitled to this with the burden of proof check and make an application for prosecution, logically, because what should my bank check what never arrived, especially since they first claimed for days that it had to be approved, the payment, which was nonsense because it was approved days before and I only did it I waited for the money to come to my account, and then they insisted on PDF account statements, as already mentioned, this did not work until 1 day ago, I have now (unfortunately it took my bank a long time to change over) since yesterday, finally, the account statements by Received PDF, for which I also had to pay extra retrospectively for 2 months, I also wrote to Paul via email and sent these PDF excerpts yesterday and asked them to please forward this to the casino, all of this was discussed from January to February, am I'm curious how things will continue there, because I also had the case for a complaint here and the case was closed, but I also have to say that Paul believed me. To come back to your answer again, as far as collecting evidence is concerned I don't bother anymore with this Snatch Casino, because it leads to nothing but endless discussions, in the end the customer is the fool at such casinos. Sorry, that's my experience and my opinion, I'd rather close the casino and never play again, luckily I didn't deposit much, but I did at Crazyplay 3 months.
Peace
Best regards
Hi,sorry aber die mühe um etliche beweisse zu sammeln,hatte ich schon mal bei euch,da ging es um Crazyplay casino,wo mir Paul über email zum teil geholfen hat ,es ging um 320 € wo das Casino behauptet hat diese seien zu meinem Konto überwiesen,aber nie bis heute nicht ca.3monate,ich habe alle kontoauszüge peer screenshot,gesendet aber die wollten PDF,was ich bis dato nicht hatte,da ich diese per Post erhalten habe,und angeblich sei es ja überwiesen,senden mir komische Kontoauszüge,das es raus sei und ich meine Bank darum bitten soll ,das diese doch gucken soll wo mein geld gebliben ist,meine Bank kam aus dem lachen nicht mehr raus und erklärte mir das ,der ,der überweist natürlich in der beweispflicht steht dieses zu prüfen und ein Verfolgungsantrag machen muss,logisch ,weil was soll meine Bank prüfen was nie angekommen ist,zumal sie erst Tage lang behauptet haben ,es müsse genemigt werden,die auszahlung,was quatsch war weil diese ja genemigt wurde tage davor und ich nur drauf wartete das das geld auf mein konto kommt,und dann hat man penetrant auf PDF Kontoauszüge verlangt,wie schon erwähnt ging dies bis vor 1tag nicht,ich habe jetzt (leider hat meine Bank für die umstellung sehr lange gebraucht)seit gestern entlich die Kontoauszüge per PDF erhalten,wofür ich auch noch rückwirkent für 2monate extra zahlen musste,habe auch über email Paul geschrieben und diese PDF auszüge gestern gesendet und darum gebeten,dies bitte dem Casino weiter zu leiten,das alles ging vom Diskutieren her von Januar bis Febuar,bin mal gespannt wie es da weiter läuft,den ich hatte da auch den fall zu Beschwerde hier und der Fall wurde geschlossen,muss aber auch dazu sagen das Paul,mir glauben geschenkt hatte.Um nochmals auf deine Antwort zurück zu kommen ,was beweisse sammeln betrifft,ich mache mir diese mühe nicht mehr,bei diesem Snatch Casino ,da es zu nichts führt auser entlose Diskusonen,am ende ist der Kunde bei solchen Casinos der Depp. Sorry so sind meine Erfahrungen und Meihnung,da lass ich lieber das Casino schließen und spiel halt nie wieder habe da ja zum glück nicht viel eingezahlt aber bei Crazyplay schon.Warte jetzt mal über email ob ich Hilfe erhalte das entlich meine 320€ gezahlt werden nach 3monaten.
Peace
Liebe Grüße
Υ.Γ. Τα παράπονα για το ότι δεν κερδίζεις είναι ανοησίες, το καζίνο είναι καζίνο και κερδίζεις ή χάνεις, αλλά πρόκειται για πραγματική εξάρθρωση και πάλι, δεν μπαίνω στον κόπο να το αποδείξω, απελπιστικά και δεν γράφεις τους όρους και τις προϋποθέσεις ή τη φήμη που είναι άδικο, γράφεις κιόλας -πολύ καλή φήμη ΑΠΟ ΤΟ CASINO GURU -όλα είναι υπέροχα και δεν το καταλαβαίνω.
PS Complaints about not winning is nonsense, casino is casino and you win or lose but this is about actual rip-off and again, I don't bother to prove this, hopeless and you don't write the terms and conditions or reputation which is unfair, you even write -very good reputation FROM CASINO GURU -everything is great and I don't understand that.
P.S beschwerden wegen nicht gewinn,ist quatsch,Casino ist Casino und da gewinnt man oder verliert aber hier geht es um tatsächliche abzocke und nochmal ,ich mache mir keine mühe ,dies zu beweissen,aussichtslos und ihr schreibt ja auch nicht das die AGB oder Reputation von denen unfair ist ,ihr schreibt sogar -Sehr gute Reputation VOM CASINO GURU -alles super und das verstehe ich nicht.
Radka αυτό που λες εδώ είναι ψέμα! Επειδή δεν σε έκανα ποτέ, έκανα τον Jozef! Είμαι στην ευχάριστη θέση να επισυνάψω το στιγμιότυπο οθόνης!
Λόγω των πολλών μου παραπόνων: αυτό δεν έχει να κάνει με το να είμαι πικραμένος! Αναφέρω διεφθαρμένα καζίνο! Τόσο απλό! έχετε πρόβλημα με αυτό ή γιατί το αναφέρετε κάθε φορά;
Και το ότι πολλές καταγγελίες έκλεισαν επειδή δεν κυβερνούσα πια, είναι πιο πιθανό λόγω της έλλειψης αντικειμενικότητας σου! Δεν έχεις καταλάβει ακόμα ότι πολλοί παίκτες δεν πιστεύουν πλέον ότι είσαι ουδέτερος και δίκαιος; Διαβάζεις τι γράφουν οι παίκτες εδώ για τον Snatch και τη συμπεριφορά σου ή τα αγνοείς όλα; Απλώς κοιτάξτε από την άλλη πλευρά ή κατηγορήστε τους παίκτες! Ναι, μην σκεφτείτε τον αυτοστοχασμό!!
Radka what you are telling here is a lie! Because I never cc'd you, I did cc'd Jozef! I am happy to attach the screenshot!
Because of my many complaints: this has nothing to do with being bitter! I report corrupt casinos! As simple as that! do you have a problem with that, or why do you bring it up every time?
And the fact that many complaints were closed because I no longer ruled is more likely due to your lack of objectivity! Have you still not understood that many players no longer believe that you are neutral and fair? Do you read what the players write here about Snatch and your behavior, or do you ignore everything? Just look the other way or blame the players! Yes, do not consider self-reflection!!
Radka was du hier erzählst ist eine Lüge! Ich habe dich nämlich nie auf cc gesetzt, sondern Jozef! den Screenshot füge ich gerne bei!
Wegen meiner vielen Beschwerden: das hat nichts mit verbittert sein zu tun! Casinos die korrupt sind melde ich! So einfach ist das! hast du ein Problem damit, oder wieso sprichst du das jedes Mal an??
Und dass viele Beschwerden geschlossen wurden, weil ich nicht mehr regiert habe liegt ja wohl eher an euer mangelnden Objektivität! Habt ihr noch immer nicht kapiert, dass viele Spieler nicht mehr dran glauben dass ihr Neutral und fair seit?? Lest ihr was die Spieler hier über Snatch und euer Verhalten schreiben, oder ignoriert ihr alles? Einfach wegsehen oder den Spielern die Schuld zuweisen! Ja keine Selbstreflexion in Betracht ziehen!!
Υ.Γ. Τα παράπονα για το ότι δεν κερδίζεις είναι ανοησίες, το καζίνο είναι καζίνο και κερδίζεις ή χάνεις, αλλά πρόκειται για πραγματική εξάρθρωση και πάλι, δεν μπαίνω στον κόπο να το αποδείξω, απελπιστικά και δεν γράφεις τους όρους και τις προϋποθέσεις ή τη φήμη που είναι άδικο, γράφεις κιόλας -πολύ καλή φήμη ΑΠΟ ΤΟ CASINO GURU -όλα είναι υπέροχα και δεν το καταλαβαίνω.
PS Complaints about not winning is nonsense, casino is casino and you win or lose but this is about actual rip-off and again, I don't bother to prove this, hopeless and you don't write the terms and conditions or reputation which is unfair, you even write -very good reputation FROM CASINO GURU -everything is great and I don't understand that.
P.S beschwerden wegen nicht gewinn,ist quatsch,Casino ist Casino und da gewinnt man oder verliert aber hier geht es um tatsächliche abzocke und nochmal ,ich mache mir keine mühe ,dies zu beweissen,aussichtslos und ihr schreibt ja auch nicht das die AGB oder Reputation von denen unfair ist ,ihr schreibt sogar -Sehr gute Reputation VOM CASINO GURU -alles super und das verstehe ich nicht.
Γεια σου πάλι.
Συμφωνώ ότι το να διαμαρτύρεσαι για ήττες είναι άσκοπο - εάν τα παιχνίδια είναι δίκαια και τετράγωνα.
Τα υπόλοιπα - δεν το καταλαβαίνω.
Όλοι οι όροι και οι προϋποθέσεις είναι ορατοί στο κατάλληλο καζίνο στο οποίο παίζετε. Κάθε μπόνους που εμφανίζεται στον ιστότοπό μας λέει "Ισχύουν οι πλήρεις όροι".
Επιπλέον, με την εγγραφή σας στο καζίνο επιβεβαιώνετε ότι είστε εξοικειωμένοι με τους κανόνες, αν δεν είστε εξοικειωμένοι, θα πρέπει να φτάσετε στο καζίνο για εξηγήσεις.
Δεν είμαστε το καζίνο, παρέχουμε τη λίστα του καζίνο. Ευγενικά, αν σας ενδιαφέρουν τόσο οι κανόνες - που θα έπρεπε - διαβάστε αυτούς στο καζίνο. Υποτίθεται ότι θα το κάνετε έτσι κι αλλιώς:
Hey there again.
I agree complaining about losses is pointless - if the games are fair and square.
The rest - I don't get it.
All terms and conditions are visible in the proper casino you play in. Every bonus says shown on our site says "Full terms apply".
Furthermore, by registering in the casino you confirm you are familiar with the rules, if you're not, you should reach the casino for an explanation.
We are not the casino, we provide the casino list. Kindly said, if you are so interested in the rules - which you should - read those in the casino. You are supposed to do so anyway:
Γειά σου,
Έδειξα τι αναφέρεται στην καταγγελία. Ποτέ δεν είπα ότι με έβαλες στο cc. Δεν έχετε ιδέα από πού το βρίσκετε.
Γιατί απαντώ ακόμα; Απλώς επειδή συνεχίζετε να λέτε ότι προσποιούμαστε ότι βοηθάμε, ενώ άλλα κίνητρα βρίσκονται σε κίνηση. Ενώ είστε εσείς που δεν παρείχατε τα απαραίτητα έγγραφα κατά τη διάρκεια του KYC, οπότε δεν μπορέσαμε να βοηθήσουμε.
Δεν θα μείνω σιωπηλός αν διακηρύξετε ψευδείς χαρακτηρισμούς. Δεν είναι μόνο λογικό αυτό;
Αναφέρετε διεφθαρμένα καζίνο - καλά, γιατί συνήθως σταματάτε στη μέση; Γιατί άφησες μάταια όλες αυτές τις καταγγελίες που υποβλήθηκαν κατά διεφθαρμένων καζίνο;
Αυτό είναι κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω.
Πιστεύετε ότι η ομάδα καταγγελιών δεν έχει αντικειμενικότητα, εντάξει, τι σκοπεύετε να αποδείξετε εδώ;
Δεν πρόκειται να αλλάξουμε τη διαδικασία επειδή διαφωνείτε, λυπάμαι.
Μάλλον πρέπει να αφεθούμε.
Hello,
I showed what is stated in the complaint. I never said you put me in the cc. Have no clue where you get that.
Why do I still replying? Simply because you still keep saying we pretend to help, while other motives are in motion. While it's you who didn't provide the necessary documents during the KYC, so we couldn't help.
I won't stay silent if you proclaim false descriptions. Isn't this only logical?
You report corrupt casinos - fine, so why do you usually stop in the middle? Why did you leave all those complaints submitted against corrupted casinos in vain?
This is something I can't comprehend.
You think the complaint team is lacking objectivity, well ok, so what do you intend to prove here?
We are not going to change the process because you disagree, I'm sorry.
I guess we should let go.
Ορίστε με το cc και το πόσταρε!!
Here it is with the cc and you posted it!!
ier steht das mit dem cc und du hast es gepostet!!
Γειά σου.
Στην πραγματικότητα αναφέρεται: Το κείμενο προέρχεται από την καταγγελία και γράφτηκε από τον υπεύθυνο επεξεργασίας παραπόνων - όχι από εμένα, παρέθεσα μόνο αυτό το κείμενο . Καταλαβαίνεις τώρα? 🙂
Hello.
It's quoting actually: The text comes from the complaint, and it was written by the complaint handler - not by me, I only quoted that text. Do you understand now? 🙂
Έχω ήδη κάνει την επαλήθευση μου και απλά δεν μπορώ να κάνω την ανάληψη, ακυρώνουν λέγοντας ότι το τμήμα οικονομικών την απέρριψε, είμαι σε αυτό εδώ και μέρες. Είναι παράλογο με τον παίκτη που βάζει τα χρήματά του σε κίνδυνο και όταν κερδίζει δεν μπορεί να κάνει ανάληψη. 😡
I've already done my verification and I just can't make the withdrawal, they cancel saying the finance department rejected it, I've been on this for days. It's absurd with the player who puts his money at risk and when he wins he can't withdraw. 😡
Já fiz a minha verificação e simplesmente não consigo fazer o saque, eles cancelam dizendo que o departamento financeiro rejeitou, já estou a dias nisso. É um absurdo com o jogador que põe seu dinheiro em risco e quando ganha não consegue sacar. 😡
Το πρόβλημα είναι γνωστό! Αλλά ο Γκουρού του Καζίνο δεν νοιάζεται! Η φήμη δεν έχει υποτιμηθεί ακόμα, παρόλο που υπάρχουν αμέτρητες αρνητικές κριτικές παικτών! Το Snatch παίρνει καταθέσεις και αρνείται τις αναλήψεις! Περίμενα 6 μήνες! στην πληρωμή των 500 ευρώ!
The problem is known! But Casino Guru doesn't care! The reputation has still not been devalued, even though there are countless negative player reviews! Snatch takes deposits and refuses withdrawals! I've been waiting for 6 months! to the payout of 500 euros!
Das Problem ist bekannt! Aber das interessiert Casino Guru nicht! Die Reputation wurde noch immer nicht abgewertet, und das obwohl es unzählige negative Spielerbewertungen gibt! Snatch nimmt Einzahlungen und verweigert Auszahlung! Ich warte seit 6 Monaten! auf die Auszahlung von 500 Euro!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.