ΦόρουμΚαζίνοSnatch Casino - γενική συζήτηση

Snatch Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 2 έτη από caiods20221
|
42702 προβολές 295 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...15
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

hi, you just laid out everything on the shelves for the corrupt administrators, it's very interesting what they will answer, since you are 100%

πριν από 1 έτος

Hello gidrofas555, 

could you be more specific about why you think we are corrupt? We try to answer on each post. It doesn't matter what topic or problem it is.

πριν από 1 έτος

ΝΟΜΙΖΩ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ!!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΩ, ΜΠΟΡΕΙ ΜΟΝΟ! ΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΚΑΖΙΝΟ, ΧΩΡΙΣ ΣΧΕΔΙΑ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΟ ΔΙΝΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΖΙΝΟ ΓΕΜΑΤΟ ΣΧΕΔΙΑ!!! ΕΓΩ ΠΑΙΖΩ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΖΙΝΟ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΤΟΣΟ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΚΗ! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ, ΓΕΜΑΤΟ ΣΧΕΔΙΑ!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

You are not correct 🙂. Please read our today's responses. Don't make me write the explanation again. 😊

Radka
πριν από 1 έτος

Γειά σου . Δεν μπορώ να μην μπω στις συζητήσεις σας και θέλω να κάνω μια ερώτηση: για τι είστε εδώ; τι θα προωθούσε τα καζίνο που εξαπατούν τους παίκτες; όπως λες, κανείς εδώ δεν έχει δαίμονες και εθισμό στον τζόγο, όλοι είναι εξαγριωμένοι με τις άδικες συνθήκες του καζίνο και σου δόθηκε μια συγκεκριμένη απάντηση για πόντους σε άλλα καζίνο του ίδιου ιδιοκτήτη, στα οποία δεν μπορούσες να απαντήσεις απολύτως τίποτα. γιατί ξέρεις ότι κάνεις λάθος και απλά βγάζεις χρήματα από αυτό το γαμημένο καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Ούτε ένα ή δύο άτομα δεν έδωσαν αρνητική κριτική στο Casino Guru! Αλλά πολλοί άνθρωποι! Απλά χρησιμοποιήστε το google! Και το να χαρακτηρίζεις αρνητικές κριτικές από άλλους «δηλητηριώδεις» δεν μπορεί πλέον να ξεπεραστεί από άποψη αντιεπαγγελματισμού και έλλειψης αυτοστοχασμού! Βγάζουν χρήματα από αυτά τα διεφθαρμένα καζίνο! Και δεν βγάζουν χρήματα από χρήστες που κάνουν καταγγελίες (το ανέφεραν οι ίδιοι)! Λοιπόν, οι κρίσεις σας ανάλογα! Η έλλειψη αντικειμενικότητας φαίνεται σε πολλά παράπονα που έχετε απορρίψει! Το παράπονό μου απορρίφθηκε αφού έδωσα αρνητική κριτική στο Casino Guru! Μου είπαν ότι μπορώ να παραπονεθώ στο Κουρασάο και ότι η καταγγελία θα απορριφθεί και εκεί! Το Κουρασάο δεν είναι απαραίτητο για αυτό! Οι αυστριακές αρχές ενδιαφέρονται για το Snatch! Υποψία εμπορικής απάτης! Παράνομος τζόγος λόγω έλλειψης άδειας! Ένα καζίνο που, σύμφωνα με την αρχική σας σελίδα, είναι εντάξει για την Αυστρία, λειτουργεί παράνομα στην αυστριακή αγορά! Πώς το εξηγείς αυτό;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γειά σου . Δεν μπορώ να μην μπω στις συζητήσεις σας και θέλω να κάνω μια ερώτηση: για τι είστε εδώ; τι θα προωθούσε τα καζίνο που εξαπατούν τους παίκτες; όπως λες, κανείς εδώ δεν έχει δαίμονες και εθισμό στον τζόγο, όλοι είναι εξαγριωμένοι με τις άδικες συνθήκες του καζίνο και σου δόθηκε μια συγκεκριμένη απάντηση για πόντους σε άλλα καζίνο του ίδιου ιδιοκτήτη, στα οποία δεν μπορούσες να απαντήσεις απολύτως τίποτα. γιατί ξέρεις ότι κάνεις λάθος και απλά βγάζεις χρήματα από αυτό το γαμημένο καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello.

I'm here to add fair points while I feel it should be handy to the community. If you start proclaiming we are all corrupted, praying on players supporting unfair terms, promoting scam casinos, or whatever else you wrote, would you truly expect admins to stay silent?

That would only indicate that we are hiding behind the wall of silence. Well, we're not. Instead we still actively respond.

Can you state a concrete answer which has not yet been answered by any Casino Guru member? Honestly, I'm done with theoretical debates. Let's focus on reality for a while.

Especially when mainly players with unjustified complaints are involved, ignoring any attempts to explain our point of view. I understand you feel deceived, though you were given our point of view.

Every answer we provide results in other fiery accusations, have you noticed, I have ?🙂



πριν από 1 έτος

Ούτε ένα ή δύο άτομα δεν έδωσαν αρνητική κριτική στο Casino Guru! Αλλά πολλοί άνθρωποι! Απλά χρησιμοποιήστε το google! Και το να χαρακτηρίζεις αρνητικές κριτικές από άλλους «δηλητηριώδεις» δεν μπορεί πλέον να ξεπεραστεί από άποψη αντιεπαγγελματισμού και έλλειψης αυτοστοχασμού! Βγάζουν χρήματα από αυτά τα διεφθαρμένα καζίνο! Και δεν βγάζουν χρήματα από χρήστες που κάνουν καταγγελίες (το ανέφεραν οι ίδιοι)! Λοιπόν, οι κρίσεις σας ανάλογα! Η έλλειψη αντικειμενικότητας φαίνεται σε πολλά παράπονα που έχετε απορρίψει! Το παράπονό μου απορρίφθηκε αφού έδωσα αρνητική κριτική στο Casino Guru! Μου είπαν ότι μπορώ να παραπονεθώ στο Κουρασάο και ότι η καταγγελία θα απορριφθεί και εκεί! Το Κουρασάο δεν είναι απαραίτητο για αυτό! Οι αυστριακές αρχές ενδιαφέρονται για το Snatch! Υποψία εμπορικής απάτης! Παράνομος τζόγος λόγω έλλειψης άδειας! Ένα καζίνο που, σύμφωνα με την αρχική σας σελίδα, είναι εντάξει για την Αυστρία, λειτουργεί παράνομα στην αυστριακή αγορά! Πώς το εξηγείς αυτό;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I already commented about most accusations mentioned in your ever-be-objective post.

Since we have no power over any casino or licensing authority, in case we can't help players, we always mention the licensing authority is actually the only company that is officially capable of applying pressure on the casinos if the casino is acting fraudulently. We can't since we are not the official authority itself. Though we try to help players using our field of collaboration to resolve complaints.

Yes, the Curacao license (all four actually) pretty much sucks, because players are almost always ignored. Are we to be blamed for this? Instead, we try to provide support sooner than the player reaches the authority.

We also intend to provide a piece of complex information about every casino good, bad, and questionable, so if the casino accepts - meaning allow players to register, we simply inform all players it is possible.

Providing a list of casinos accepting players from Austria does not mean we lure players to play in such casinos. Using your logic, you could say we promote casinos offering Bigtime Gaming games because in alphabetical order this provider will always be listed among the first ones in each game provider's section called "game provider"

file

We keep repeating, players from Austria should only play in AT-licensed casinos. Players from the UK are well aware of the fact only UK-licensed ones are recommended.

So, now I am wondering, have you ever read any of your guides concerning how to choose a casino? Have you managed to care we provide a tab called AT - licensed casino?

We do that because we know it is an important factor, though it is up to the player if he/she follows the recommendation.





Ares1981
πριν από 1 έτος

I read the accusations about Casino Guru being paid for promoting bad casinos a couple times a week. Sometimes, I search for the casino that we allegedly promote and find out that it has a rating of 3.5/10, but it's not the case of Snatch.

I feel like some players still don't understand the meaning of "promotion". Our goal is to have (and I believe we have) the largest online casino database in the world. That means whenever you hear about ANY casino, you can check the information we found about them. So let's say when the casino claims that they accept Austrian players, we give you the info we received from them (we send casinos Excel sheets where we ask them to fill all types of information). Having a casino reviewed on our website doesn't mean that we promote it. If we had a shining neon banners luring you to a specific casino, then yes, that would be the casino promotion.

Let's focus on the Snatch casino's rating for a moment. 8.1/10 is very decent, but it's far from being the best. Do you know how many casinos have better rating that this one in our database? 873! So if we really wanted to lure you into an evil casino, we would definitely need to give it a better rating.

The next problem is that many players who complain about our ratings don't read the article, where we explain the whole rating process. There are areas that we check for every casino. When we find out any issues in the given areas, we assign negative points to the casino. That's it, that's the whole process.

I also need to touch the point where you basically say that we reject reviews, because we don't make money from it. If we wanted to do it this way, then it would be enough to have one or two employees who would be rejecting the reviews and that would be it. Meanwhile, we have approximately 12 employees who exclusively deal with complaints only. It simply wouldn't make sense to waste salaries for 12 people if they would be instructed to reject most of complaints.

πριν από 1 έτος

Εν ολίγοις, όλες οι κακές βαθμολογίες είναι γεγονός και εσείς κρατάτε τη δική σας, 90% κακή βαθμολογία, πώς λειτουργεί που την περιγράφετε εδώ ως καλή αλλά πρέπει επίσης να κερδίσετε χρήματα διαφορετικά δεν καταλαβαίνω τη συμπεριφορά σας και δεν υπάρχει καμία Με Καλά επιχειρήματα, αυτό το βρώμικο καζίνο είναι τόσο λάθος να θεωρείται καλό επειδή το 99% των αδελφών καζίνο IWILD είναι εξίσου κακά, ανεξάρτητα από το ποια πύλη, υπάρχουν ακριβώς τα ίδια παράπονα. Συμπέρασμα: Κρίμα να με κοροϊδεύουν έτσι!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 1 έτος

Απόλυτο δίκιο! Τέτοια καζίνο προωθούνται μέσω αυτού του ιστότοπου! Λόγω της θετικής κριτικής, νέοι παίκτες συνεχίζουν να εγγράφονται εκεί, οι οποίοι στη συνέχεια μπορούν να αφαιρεθούν! Το Casino Guru δεν είναι απολύτως ουδέτερο! Δεν γίνεται καμία ενέργεια κατά των καζίνο, αλλά οι παίκτες που κάνουν αρνητικά σχόλια (όπως εγώ) «απαγορεύονται» αμέσως! Η καταγγελία μου κατά του Snatch έκλεισε (χωρίς τη συνήθη παράταση) επειδή έδωσα αρνητική κριτική στο Casino Guru! Η καταγγελία διεκπεραιώνεται τώρα από την Askgamblers

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Εν ολίγοις, όλες οι κακές βαθμολογίες είναι γεγονός και εσείς κρατάτε τη δική σας, 90% κακή βαθμολογία, πώς λειτουργεί που την περιγράφετε εδώ ως καλή αλλά πρέπει επίσης να κερδίσετε χρήματα διαφορετικά δεν καταλαβαίνω τη συμπεριφορά σας και δεν υπάρχει καμία Με Καλά επιχειρήματα, αυτό το βρώμικο καζίνο είναι τόσο λάθος να θεωρείται καλό επειδή το 99% των αδελφών καζίνο IWILD είναι εξίσου κακά, ανεξάρτητα από το ποια πύλη, υπάρχουν ακριβώς τα ίδια παράπονα. Συμπέρασμα: Κρίμα να με κοροϊδεύουν έτσι!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I'm sorry, you'll wrong.

If you took the time to learn more about how we rate casinos and what the consequences of complaints are, I would value your opinion much more, but obviously, you don't care.

Pointing a finger it's always so easy and convenient. 🙂.

Bad ratings may be facts for you, not for us - we build the score solely on proven facts. Do you have proof 90% of casinos showing here are bad? Pass all in, please! We will evaluate your input.

How would you specify a bad casino? It's not so easy to say it's good or bad, there are specifics - so, would you kindly be more concrete? We appreciate every usable proof we can get from players, complaints are just one part. Have you noticed we actively ask players to cooperate?

file

Stop speaking generally, start proving, I'd say - that's how we do it.



πριν από 1 έτος

Απόλυτο δίκιο! Τέτοια καζίνο προωθούνται μέσω αυτού του ιστότοπου! Λόγω της θετικής κριτικής, νέοι παίκτες συνεχίζουν να εγγράφονται εκεί, οι οποίοι στη συνέχεια μπορούν να αφαιρεθούν! Το Casino Guru δεν είναι απολύτως ουδέτερο! Δεν γίνεται καμία ενέργεια κατά των καζίνο, αλλά οι παίκτες που κάνουν αρνητικά σχόλια (όπως εγώ) «απαγορεύονται» αμέσως! Η καταγγελία μου κατά του Snatch έκλεισε (χωρίς τη συνήθη παράταση) επειδή έδωσα αρνητική κριτική στο Casino Guru! Η καταγγελία διεκπεραιώνεται τώρα από την Askgamblers

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

They are not 🙂

I explained to you many times we do not count player's reviews into the score simply because all informations are not proven. Those are just player's opinions. Trustable sites find provable information instead.

To your complaint now, again - since you didn't cooperate the coplaint was closed as unjustified.

Simple as that:

"OK, now let's focus on the complaint. It is clear that you have not provided a key document to finish the verification, I can confirm it since you added me into cc. As I mentioned in my previous reply, if you fail to comply, I will be forced to reject your case.

Concluding all the information above, and the fact that you are not cooperating, I am forced to close this complaint as 'rejected'. Another option for you is to contact the licensing authority, although I am sure that their opinion would be the same.

The way I see it, it was your choice.

This has obviously nothing to do with any negative review you might submitted anywhere, this is about your approach.

Untill today you've submitted 15 complaints. 10 were closed due to your innactivity or lacking proovs from your side. I guess it shows your bitterness just nicely.

We do not bann players for posting bad comment, otherwise your account would be banned already. But, to keep user rating as much as unbiased as we can, we're rejecting negative reviews containing false information or such that only describe losing money - since gambling is mainly about losing money and the casino shouldn't be punished because players are loosing.

Stay well.


Radka
πριν από 1 έτος

Γεια, συγγνώμη αλλά η προσπάθεια να συλλέξω πολλά στοιχεία, τα είχα ήδη μαζί σας, αφορούσε το Crazyplay Casino, όπου ο Paul με βοήθησε εν μέρει μέσω email, ήταν περίπου 320 € όπου το καζίνο ισχυρίστηκε ότι αυτά ήταν ο δικός μου λογαριασμός που μεταφέρθηκε , αλλά ποτέ μέχρι σήμερα, όχι περίπου 3 μήνες, έστειλα όλες τις δηλώσεις λογαριασμού peer screenshot, αλλά ήθελαν PDF που δεν είχα μέχρι τώρα γιατί τα έλαβα με mail και δήθεν μεταφέρθηκε, μου στέλνουν περίεργοι Δηλώσεις λογαριασμού ότι ήταν έξω και θα έπρεπε να ρωτήσω την τράπεζά μου να δει πού ήταν τα χρήματά μου, η τράπεζά μου δεν μπορούσε να σταματήσει να γελάει και μου εξήγησε ότι αυτός που κάνει εμβάσματα το δικαιούται φυσικά με επιταγή του βάρους της απόδειξης και κάνε αίτηση δίωξης, λογικά, γιατί τι να τσεκάρει η τράπεζά μου αυτό που δεν έφτασε, ειδικά αφού πρώτα υποστήριζαν για μέρες ότι έπρεπε να εγκριθεί, η πληρωμή, που ήταν βλακεία γιατί εγκρίθηκε μέρες πριν και το έκανα μόνο Περίμενα να έρθουν τα χρήματα στον λογαριασμό μου και μετά επέμειναν στις καταστάσεις λογαριασμού PDF, όπως ήδη αναφέρθηκε, αυτό δεν λειτούργησε μέχρι πριν από 1 ημέρα, έχω τώρα (δυστυχώς χρειάστηκε πολύς χρόνος για να αλλάξει η τράπεζά μου) από χθες, τέλος, οι δηλώσεις λογαριασμού από το Received PDF, για τις οποίες έπρεπε επίσης να πληρώσω επιπλέον αναδρομικά για 2 μήνες, έγραψα επίσης στον Paul μέσω email και έστειλα αυτά τα αποσπάσματα PDF χθες και του ζήτησα να το προωθήσουν στο καζίνο, όλα τα αυτό συζητήθηκε από τον Ιανουάριο έως τον Φεβρουάριο, είμαι περίεργος πώς θα συνεχίσουν τα πράγματα εκεί, γιατί είχα και την υπόθεση για καταγγελία εδώ και η υπόθεση έκλεισε, αλλά πρέπει επίσης να πω ότι ο Παύλος με πίστεψε. Για να επανέλθω στην απάντησή σας ξανά, όσον αφορά τη συλλογή αποδεικτικών στοιχείων, δεν ασχολούμαι πια με αυτό το Snatch Casino, γιατί δεν οδηγεί σε ατελείωτες συζητήσεις, τελικά ο πελάτης είναι ο ανόητος σε τέτοια καζίνο. Συγγνώμη, αυτή είναι η εμπειρία μου και η γνώμη μου, προτιμώ να κλείσω το καζίνο και να μην ξαναπαίξω, ευτυχώς δεν κατέθεσα πολλά, αλλά έκανα στο Crazyplay 3 μήνες.

Ειρήνη

τις καλύτερες ευχές


Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 1 έτος

Υ.Γ. Τα παράπονα για το ότι δεν κερδίζεις είναι ανοησίες, το καζίνο είναι καζίνο και κερδίζεις ή χάνεις, αλλά πρόκειται για πραγματική εξάρθρωση και πάλι, δεν μπαίνω στον κόπο να το αποδείξω, απελπιστικά και δεν γράφεις τους όρους και τις προϋποθέσεις ή τη φήμη που είναι άδικο, γράφεις κιόλας -πολύ καλή φήμη ΑΠΟ ΤΟ CASINO GURU -όλα είναι υπέροχα και δεν το καταλαβαίνω.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Radka αυτό που λες εδώ είναι ψέμα! Επειδή δεν σε έκανα ποτέ, έκανα τον Jozef! file Είμαι στην ευχάριστη θέση να επισυνάψω το στιγμιότυπο οθόνης!


Λόγω των πολλών μου παραπόνων: αυτό δεν έχει να κάνει με το να είμαι πικραμένος! Αναφέρω διεφθαρμένα καζίνο! Τόσο απλό! έχετε πρόβλημα με αυτό ή γιατί το αναφέρετε κάθε φορά;


Και το ότι πολλές καταγγελίες έκλεισαν επειδή δεν κυβερνούσα πια, είναι πιο πιθανό λόγω της έλλειψης αντικειμενικότητας σου! Δεν έχεις καταλάβει ακόμα ότι πολλοί παίκτες δεν πιστεύουν πλέον ότι είσαι ουδέτερος και δίκαιος; Διαβάζεις τι γράφουν οι παίκτες εδώ για τον Snatch και τη συμπεριφορά σου ή τα αγνοείς όλα; Απλώς κοιτάξτε από την άλλη πλευρά ή κατηγορήστε τους παίκτες! Ναι, μην σκεφτείτε τον αυτοστοχασμό!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Υ.Γ. Τα παράπονα για το ότι δεν κερδίζεις είναι ανοησίες, το καζίνο είναι καζίνο και κερδίζεις ή χάνεις, αλλά πρόκειται για πραγματική εξάρθρωση και πάλι, δεν μπαίνω στον κόπο να το αποδείξω, απελπιστικά και δεν γράφεις τους όρους και τις προϋποθέσεις ή τη φήμη που είναι άδικο, γράφεις κιόλας -πολύ καλή φήμη ΑΠΟ ΤΟ CASINO GURU -όλα είναι υπέροχα και δεν το καταλαβαίνω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hey there again.

I agree complaining about losses is pointless - if the games are fair and square.

The rest - I don't get it.

All terms and conditions are visible in the proper casino you play in. Every bonus says shown on our site says "Full terms apply".

Furthermore, by registering in the casino you confirm you are familiar with the rules, if you're not, you should reach the casino for an explanation.

We are not the casino, we provide the casino list. Kindly said, if you are so interested in the rules - which you should - read those in the casino. You are supposed to do so anyway:

file


Ares1981
πριν από 1 έτος

Hello,

I showed what is stated in the complaint. I never said you put me in the cc. Have no clue where you get that.

Why do I still replying? Simply because you still keep saying we pretend to help, while other motives are in motion. While it's you who didn't provide the necessary documents during the KYC, so we couldn't help.

I won't stay silent if you proclaim false descriptions. Isn't this only logical?

You report corrupt casinos - fine, so why do you usually stop in the middle? Why did you leave all those complaints submitted against corrupted casinos in vain?

This is something I can't comprehend.

You think the complaint team is lacking objectivity, well ok, so what do you intend to prove here?

We are not going to change the process because you disagree, I'm sorry.

I guess we should let go.


πριν από 1 έτος

file Ορίστε με το cc και το πόσταρε!!

Αυτόματη μετάφραση:
Ares1981
πριν από 1 έτος

Hello.

It's quoting actually: The text comes from the complaint, and it was written by the complaint handler - not by me, I only quoted that text. Do you understand now? 🙂

file





Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Έχω ήδη κάνει την επαλήθευση μου και απλά δεν μπορώ να κάνω την ανάληψη, ακυρώνουν λέγοντας ότι το τμήμα οικονομικών την απέρριψε, είμαι σε αυτό εδώ και μέρες. Είναι παράλογο με τον παίκτη που βάζει τα χρήματά του σε κίνδυνο και όταν κερδίζει δεν μπορεί να κάνει ανάληψη. 😡

Αυτόματη μετάφραση:
Vanderlan97
πριν από 1 έτος

Το πρόβλημα είναι γνωστό! Αλλά ο Γκουρού του Καζίνο δεν νοιάζεται! Η φήμη δεν έχει υποτιμηθεί ακόμα, παρόλο που υπάρχουν αμέτρητες αρνητικές κριτικές παικτών! Το Snatch παίρνει καταθέσεις και αρνείται τις αναλήψεις! Περίμενα 6 μήνες! στην πληρωμή των 500 ευρώ!

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6...15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα