ΦόρουμΚαζίνοSlotsPalace Casino - γενική συζήτηση

SlotsPalace Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από espoile83
|
7245 προβολές 57 απαντήσεις |
|
1 2 3
asdafas
πριν από 1 έτος

Hi, in this case I recommend you to file a complaint with us here on this link: https://casinoguru-gr.com/parapona

because I think that more than a month is quite a long time to complete the KYC. I am also adding a guide that might also be useful and where you can find useful information: https://casinoguru-gr.com/odigies-epilisis-paraponwn

Anyway, if I may ask, what has been the problem with your documents so far and why did you have to wait so long. Did the casino give any reason? They are now asking you for a transactions within a month. Is there a problem with this document ?

Certainly, even though it is not a pleasant situation, try to have a little more patience and cooperate with the casino and hopefully it won't drag on much longer. 

If your documents have already been verified with your account, let us know, because I'm quite interested to know how long it will take. 

For now, good luck. 

Jaro
πριν από 1 έτος

My transactions outside the casino is personal information. I don't know why you need these that's why i never uploaded such a document and you never gave me my money. First you asked me for the last transaction to your casino which I uploaded and then you kept asking for more information.

asdafas
πριν από 1 έτος

In this case I would like to remind you that we are not a casino, so we do not ask you for any documents. The casino is asking for them. What more information does the casino require from you? You still haven't been able to verify ? 

I think filing a complaint, which I sent you a link to, would be appropriate since this has been going on for over a month. What do you think ?

πριν από 9 μήνες

BAD CADINO

ΑΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ ΜΕ ΜΠΟΝΟΥΣ, ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ

ΩΣΤΟΣΟ, ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΠΟΝΟΥΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟ, ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΔΩΡΕΑΝ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΕΤΣΙ ΞΑΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟ ΜΠΟΝΟΥΣ

Αυτόματη μετάφραση:
sulawa89
πριν από 9 μήνες

Hello, I see that you were unlucky with your bonus in this casino and failed to wager it. What conditions did it have if I may know ? 

Also what do you mean by "AND EVERY TIME IT IS IMPOSSIBLE TO USE THE BONUS" ? 

You couldn't use another one or what was the problem ? 

Jaro
πριν από 9 μήνες

Αυτό που εννοώ με αυτό είναι ότι όταν ενεργοποιείτε ένα μπόνους, τα παιχνίδια πληρώνουν πρώτα λίγο και μετά ξαφνικά τίποτα περισσότερο όταν πρόκειται να στοιχηματίσετε το μπόνους, επομένως δεν έχετε πλέον την ευκαιρία να στοιχηματίσετε το μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
sulawa89
πριν από 9 μήνες

Hello there. What was the wagering requirement for this bonus, if I may ask? You haven't mentioned that, have you?

Actually, for the casino, to somehow manipulate it would be extremely technically demanding, and, frankly, the casinos don't have enough people for it if they wanted to try to do that for every and each player playing with the bonus. And also, most importantly, the casinos only stream the games from the game provider's servers. If it's not their own games, they don't have access to it.

πριν από 8 μήνες

Καλησπέρα έπειτα από δίκη μου εμπειρία. Έχω εννιά μέρες περιμένοντας μα εγκριθεί η ανάληψη των 500€!!!!! Κανείς δεν απαντάει πίσω, όλοι μου λένε πως υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση!! Τα χρήματα είναι κανονικά χωρίς μπόνους, ταυτοποίηση δεν χρειάστηκε, παρολα αυτά τους τα έχω επισυνάψει ΟΛΑ σε ένα email προκειμένου να διευκολύνω την κατάσταση!! Στο σημείο αυτό μετά από 5 ημέρες η ανάληψη μου δεν ακυρώνεται πλέον, που σημαίνει ότι ίσως να βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο, πράγμα που ίσως είναι καλό. Αλλά κανείς από τη ζωντανή εξυπηρέτηση δε μπόρεσε να μου το επαληθεύσει καθώς λέγανε ξανά και ξανά το ίδιο. Υπάρχει μια καθυστέρηση ζητούμε συγγνώμη, να περιμένετε κλπ. Και όταν ζοριζόντουσαν έκλειναν και τη συνομιλία επι τόπου. Είμαι πολύ δυσαρεστημένος και νευριασμένος. Να σημειώσω επίσης πως ο κάθε ένας έδινε διαφορετική απάντηση, άλλος επιβεβαίωνε ότι η ανάληψη εγκρίθηκε ( ενώ στο στάτους γράφει ακόμα επεξεργασία ) μάλιστα μου είπαν εγκρίθηκε την Παρασκευή, άλλος ελεγε εγκρίθηκε αλλά δεν ήξερε πότε, άλλος ελεγε δεν έχω πρόσβαση, άλλος ελεγε υπάρχει καθυστέρηση. ΜΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ!!!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
theodoros09898
πριν από 8 μήνες

Hi theodoros09898!

I am very sorry to hear about your situation! It doesn't seem a pleasant and easy one, but no worries you came to the right place! 

I also see that you already submitted a complaint, thank you for doing so, and that is really good as I am sure our Complaint Team will do the best to help you. The complaint is fresh and the "14 days" still hasn't pass, so we can try to help you only when the procedure of "14 full days" has passed. For more information on how we resolve the complaint, you can check it here.

But I must say, I am concerned for the responses of "live service", since they all gave you different answers. Did you try to contact them again? 

Also, if you have any new news about your situation, please let us know! We would like to know how this will go.

Good luck!

Violeta
πριν από 8 μήνες

I have multiple times tried to chat with them!! They are unbelievable that every agent gives a different answer EVERY TIME!! The email department is a joke as no one ever REPLIES to an email. 3-4 times at least I sent from 17.03 and nothing came back. They guarantee 1-3 weekdays payment. And apparently everyone deals a DELAY on payment. Clowns. I am really angry with them.

πριν από 8 μήνες

Γειά σου. Έχω ένα πρόβλημα με αυτό το καζίνο. Κέρδισα 13.000 CZK και 16.000 CZK.

Έκανα ανάληψη και εγκρίθηκε η ανάληψη και στάλθηκαν τα χρήματα στον λογαριασμό μου. Δυστυχώς, έχει περάσει περισσότερο από μια εβδομάδα και τα χρήματα δεν έχουν έρθει ακόμα. Επικοινώνησα με το καζίνο και μου λένε συνέχεια ότι το πρόβλημά μου έχει κλιμακωθεί. Όταν τους ζητάω να μου στείλουν επιβεβαίωση αποστολής χρημάτων στον λογαριασμό μου, γράφουν ότι το οικονομικό τμήμα πρέπει να το κάνει. Ξέρω όμως ότι οι μεταφορές στο εξωτερικό χρειάζονται έως και εργάσιμες μέρες, αλλά αυτές τις μέρες τα χρήματα φτάνουν την επόμενη μέρα. Έχουν περάσει 7 εργάσιμες μέρες και ακόμα δεν έχω λάβει τα χρήματα. Μπορεί κάποιος να με συμβουλέψει τι να το κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
Mark588
πριν από 8 μήνες

Hello. Could you try to ask your payment provider, if everything is ok on their side? I reckon it will be a good try, so you can be sure, that the problem is not there, actually. What payment method did you use to withdraw the money from this casino, if I may ask?

πριν από 8 μήνες

Επικοινώνησα λοιπόν με την τράπεζα και μου ήρθαν πραγματικά τα χρήματα. Αυτό είναι στοιχείο νομίσματος και η αυτόματη μεταφορά από EUR σε CZK δεν λειτουργεί και τα χρήματα παρέμειναν στον λογαριασμό EUR, ο οποίος δεν φαίνεται στην τράπεζα και έπρεπε να μεταβώ σε αυτόν. Ζητώ συγγνώμη για την παρεξήγηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Mark588
πριν από 8 μήνες

Κανένα πρόβλημα, μερικές φορές απλά πράγματα όπως αυτό είναι καλό να τα δοκιμάσετε και στο τέλος μάθατε καλά νέα, για τα οποία είμαι σίγουρος ότι χαίρομαι. Πόσο καιρό χρειάστηκε για να φτάσουν τα χρήματα; Θα συνεχίσετε να μένετε σε αυτό το καζίνο; 🙂 ☘️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hey guys,


i won like 5000€ back in November 2023, so quite a long time ago.


Problem is: I can‘t verify myself because they want me to verify my skrill account (this account got banned) i already wrote with the skrill support but they said that they cant provide me with this information.


Second Problem


I paid with the bank account of my friend and they don‘t accept the verification because my name isn‘t on there it‘s the name of my friend (he didn‘t play on the account, so no violation of the rules)


Can anyone help me on this?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Jaro
πριν από 7 μήνες

Προς το παρόν, θα συνεχίσω και θα δω. Έκανα άλλη ανάληψη 800 ευρώ, οπότε θα δούμε αν θα έρθουν τα λεφτά. Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι ότι δεν επιβεβαιώνουν την πληρωμή για να σταλεί αμέσως στον λογαριασμό, αλλά εντός 3 εργάσιμων ημερών. Έτσι, μπορείτε να χάσετε την επιλογή ανά πάσα στιγμή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hey guys,


i won like 5000€ back in November 2023, so quite a long time ago.


Problem is: I can‘t verify myself because they want me to verify my skrill account (this account got banned) i already wrote with the skrill support but they said that they cant provide me with this information.


Second Problem


I paid with the bank account of my friend and they don‘t accept the verification because my name isn‘t on there it‘s the name of my friend (he didn‘t play on the account, so no violation of the rules)


Can anyone help me on this?

πριν από 7 μήνες

Hello there. Thank you for describing your issue to us, and I am really sorry about the situation you find yourself in right now. Unfortunately, I can understand the problem with your verification, and why the casino is not able to verify your account. In almost every casino it is strictly prohibited, I could say to use third party payment, or to use a card , or a bank account of someone else to deposit. So, as you said, if you've used your friends bank account, it is actually taken as a violation of the casinos rules. This kind of rule is always stated in the terms, so it would be really wise to read them before playing at any casino, just to prevent any issues like this. Was it your first time playing at an online casino, if I may ask?

πριν από 7 μήνες

Προς το παρόν, θα συνεχίσω και θα δω. Έκανα άλλη ανάληψη 800 ευρώ, οπότε θα δούμε αν θα έρθουν τα λεφτά. Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι ότι δεν επιβεβαιώνουν την πληρωμή για να σταλεί αμέσως στον λογαριασμό, αλλά εντός 3 εργάσιμων ημερών. Έτσι, μπορείτε να χάσετε την επιλογή ανά πάσα στιγμή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Have you had any update about your withdrawal, perhaps?

πριν από 7 μήνες

Καλησπέρα,


έκανα ανάληψη 500 ευρώ πριν λίγες μέρες απο το συγκεκριμένο cazino SlotsPalace, θα γίνει η αν΄άληψη; γνωρίζει κανείς απο το συγκεκριμένο cazino τι γίνεται;

izyrino
πριν από 7 μήνες

Hello. Have you gotten any information about your withdrawal in your account or from the casino's support? Is your account fully verified at this casino? Try to check your email or ask in the live chat, if possible.

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα