Γεια σας, σε αυτήν την περίπτωση σας προτείνω να υποβάλετε καταγγελία μαζί μας εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο:https://casinoguru-gr.com/parapona
γιατί νομίζω ότι περισσότερο από ένας μήνας είναι πολύς χρόνος για να ολοκληρωθεί το KYC. Προσθέτω επίσης έναν οδηγό που μπορεί επίσης να είναι χρήσιμος και όπου μπορείτε να βρείτε χρήσιμες πληροφορίες: https://casinoguru-gr.com/odigies-epilisis-paraponwn
Τέλος πάντων, αν μπορώ να ρωτήσω, ποιο ήταν το πρόβλημα με τα έγγραφά σας μέχρι τώρα και γιατί έπρεπε να περιμένετε τόσο πολύ. Το καζίνο έδωσε κάποιο λόγο; Τώρα σας ζητούν συναλλαγές μέσα σε ένα μήνα. Υπάρχει πρόβλημα με αυτό το έγγραφο;
Σίγουρα, παρόλο που δεν είναι μια ευχάριστη κατάσταση, προσπαθήστε να έχετε λίγη υπομονή και να συνεργαστείτε με το καζίνο και ελπίζουμε ότι δεν θα διαρκέσει πολύ.
Εάν τα έγγραφά σας έχουν ήδη επαληθευτεί με τον λογαριασμό σας, ενημερώστε μας, γιατί με ενδιαφέρει πολύ να μάθω πόσος χρόνος θα διαρκέσει.
Προς το παρόν, καλή τύχη.
Hi, in this case I recommend you to file a complaint with us here on this link: https://casinoguru-gr.com/parapona
because I think that more than a month is quite a long time to complete the KYC. I am also adding a guide that might also be useful and where you can find useful information: https://casinoguru-gr.com/odigies-epilisis-paraponwn
Anyway, if I may ask, what has been the problem with your documents so far and why did you have to wait so long. Did the casino give any reason? They are now asking you for a transactions within a month. Is there a problem with this document ?
Certainly, even though it is not a pleasant situation, try to have a little more patience and cooperate with the casino and hopefully it won't drag on much longer.
If your documents have already been verified with your account, let us know, because I'm quite interested to know how long it will take.
For now, good luck.