ΦόρουμΚαζίνοSlotsPalace Casino - γενική συζήτηση

SlotsPalace Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από espoile83
|
7218 προβολές 57 απαντήσεις |
|
12 3
Romi
πριν από 7 μήνες

Αυτό είναι το πρόβλημα, ρώτησα το support και μου είπε ότι θέλει 3 εως 5 εργάσιμες, αλλά το θέμα είναι ότι δεν μου έχει ζητηθεί ταυτοποίηση, γι αυτό ανησυχώ και δεν γνωρίζω αν θα δω τα χρήματα, έχεις εμπειρία απο αυτό το καζίνο εσύ; οι αναλήψεις γίνονται ή όχι;

izyrino
πριν από 7 μήνες

We have had some complaints from other players as well, and some of them were actually solved and the casino paid the money. You can have a look over here if you are interested.

Since when exactly is your withdrawal pending, if I may ask?

Romi
πριν από 7 μήνες

Όχι πολλές, σήμερα είναι η τρίτη εργάσιμη μέρα, απλά θέλω να ξέρω αν θα πάρω τα λεφτά μου ή αν θα με κλέψουν.. γιατί είδα κάποια παράπονα και ανησύχησα..

izyrino
πριν από 6 μήνες

I would say there is no need to be skeptical right away. We give the casinos 14 days to sort it out, and while you're still at the beginning I wouldn't be too worried. Are you in contact with the casino and informed about the withdrawal ? 

I also checked some complaints and the casino doesn't have any that are unresolved which is a pretty good sign and even the 2 that are open the casino has responded to them. So I would be patient and hope the money gets to you. If not, then I would recommend another course of action, so let's not think the worst immediately. 

If you have any news or updates, be sure to let me know. 🙂

Jaro
πριν από 6 μήνες

Όλα καλά, έγινε χθες η ανάληψη Σάββατο!

izyrino
πριν από 6 μήνες

So that made me happy, it wasn't even that long. So will I continue to play at this casino ? Is there anything you really like here ? 🙂

πριν από 3 μήνες

Έχω κάνει ανάληψη 100 € από 11/8 κι ακόμα δεν έχει γίνει η ανάληψη ούτε καν η επεξεργασία...

Στην συνομιλία μου λένε ότι έχει υπάρξει καθυστέρηση....η γνωστή καραμέλα 🍬 δηλαδή...

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
eleste41
πριν από 3 μήνες

Hello, sometimes such issues can occur, so it will probably be good to try to be a little patient.

I would like to add that we give the casinos 14 days to solve everything related to the withdrawal, and if they do not succeed, you can try to contact us and we will try to help you.

However, is this your first withdrawal at the casino? Was it necessary to verify or not? What payment method do you use ?

eleste41
πριν από 3 μήνες

Άραξε θα στα βάλουν , εμένα μου τα έβαλαν τα 500 , υπομονή αδελφέ

izyrino
πριν από 3 μήνες

I'm glad you're trying to calm the player down. How long did it take you to withdraw the money ?

I'm asking for better pciture. 🙂

Jaro
πριν από 3 μήνες

10 ημέρες έκανε η ανάληψη, αλλά μετά από πάρα πολύ επικοινωνία με το τσατ ώστε να δω τι γίνεται με την ανάληψη μου !

izyrino
πριν από 3 μήνες

Yes, it would make me nervous to tell you the truth, but since you got the money, that's the most important thing in the end. 

Anyway, what payment method did you use? Are you still playing here or not ? 

πριν από 3 μήνες

Μου τα έβαλαν τα λεφτά τελικά.. περίπου σε 12 μέρες

eleste41
πριν από 3 μήνες

Great news, I see it didn't take the least time but it still fit into the time we give casinos. 

Do you think you'll still be playing here or not ? 🤔

πριν από 2 μήνες

Εκανα ανάληψη 220 ευρώ και εγώ και 9 μέρες δεν μου πιστώθηκαν στην κάρτα μου. Έλεγξα σήμερα και δεν βλέπω την αναμονή ανάληψης στο site και ούτε μου πιστώθηκαν. Τι συμβαίνει ;

spirosstamelos4
πριν από 2 μήνες

So, I believe that you need to contact the support right away regarding this.

Was your withdrawal approved by the casino?🤔

Please let us know if you find out something, and hopefully together we can learn what is going on.

Romi
πριν από 2 μήνες

Μου έγραφε μόνο στο site πως είναι αναμονή ανάληψης και τίποτα άλλο. Μου είχαν βγει από το site τα λεφτά και περίμενα μα μου μπουν χωρίς κάποια επιβεβαίωση ούτε σε email και μια μέρα δεν ήταν τίποτα στο site ούτε στον λογαριασμό μου σαν να εξαφανίστηκαν

spirosstamelos4
πριν από 2 μήνες

So there was no information regarding this from the casino. I understand.

In this case, you could really file a complaint here. Our team will investigate the matter, and hopefully there will be some communication from the casino side, and we will soon find out what is going on with your money.

Here is the link for you in case you want to try that out.

Let us know if you need any assistance with it and update us with any news, please.

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα