Θα έλεγα ότι δεν χρειάζεται να είστε δύσπιστοι αμέσως. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να το λύσουν, και όσο είστε ακόμα στην αρχή, δεν θα ανησυχούσα πολύ. Είστε σε επαφή με το καζίνο και ενημερωθείτε για την απόσυρση;
Έλεγξα επίσης κάποια παράπονα και το καζίνο δεν έχει κανένα που δεν έχει επιλυθεί, κάτι που είναι πολύ καλό σημάδι και ακόμη και τα 2 που είναι ανοιχτά το καζίνο έχει απαντήσει σε αυτά. Οπότε θα έκανα υπομονή και ελπίζω να σας φτάσουν τα χρήματα. Αν όχι, τότε θα συνιστούσα έναν άλλο τρόπο δράσης, οπότε ας μην σκεφτούμε αμέσως το χειρότερο.
Εάν έχετε νέα ή ενημερώσεις, φροντίστε να με ενημερώσετε. 🙂
I would say there is no need to be skeptical right away. We give the casinos 14 days to sort it out, and while you're still at the beginning I wouldn't be too worried. Are you in contact with the casino and informed about the withdrawal ?
I also checked some complaints and the casino doesn't have any that are unresolved which is a pretty good sign and even the 2 that are open the casino has responded to them. So I would be patient and hope the money gets to you. If not, then I would recommend another course of action, so let's not think the worst immediately.
If you have any news or updates, be sure to let me know. 🙂
Αυτόματη μετάφραση: