Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSlotsPalace Casino - γενική συζήτηση

SlotsPalace Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από espoile83
|
10.846 προβολές 66 απαντήσεις |
|
1...3 4

Καλησπερα εχω δει πολλα για αυτο το καζινο κι εχω κανει ενα ποσο αναληψης ποσο πιθανο ειναι να γινει οντως η αναληψη; Ειναι scam η ειναι λειτουργικό

kwstas18

Hello,

when you say you have heard a lot, what are you thinking about the withdrawal? What have you consulted so far, please? User reviews, complaints, Safety Index?

https://casino.guru/slotspalace-casino-review 👈

Γεια σας, αντιμετωπίζω προβλήματα με την επαλήθευση του λογαριασμού μου.

Όταν ήθελα να κάνω ανάληψη 500 € για πρώτη φορά, έπρεπε να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου.

Αυτό έγινε στις 12.02.25.

Έγγραφο ταυτότητας, απόδειξη διεύθυνσης και φωτογραφία selfie έγιναν δεκτά αμέσως. Τώρα προσπαθώ να επαληθεύσω το ιστορικό συναλλαγών συμπεριλαμβανομένης της κατάθεσης για σχεδόν 3 εβδομάδες, αλλά πάντα απορρίπτεται, η χρονική περίοδος αλλάζει και παρά την αρχική μορφή PDF και τις πολλαπλές υποβολές απορρίπτεται πάντα.


Δεν υπάρχει απάντηση στο email μου εδώ και μια εβδομάδα.


Ελπίζω να βρεθεί λύση.


Αυτόματη μετάφραση:
LukasMarschner1999

Hi, the first thing I wanted to ask you was what the casino told you about what was wrong with the document. But I see that hasn't happened, so you're at a dead end. Isn't there a description somewhere of what the document should contain? Sometimes there might be something missing and that's why it's not accepted. 

On the other hand, I believe that the casino can help with such things and if you have been trying to verify for quite a long time, I would not wait and open a complaint with us. 

Our experts will look into it and try to do their best to help you. 

What do you say?

Καλησπέρα. Δεν χω κάνει μια ανάληψη από 14/2 και ακόμα να μου βάλουν τα χρήματα από SlotsPalace. Λένε ότι κάνουν χειρόγραφα τις αναλήψεις διότι μπλόκαρε το σύστημα. κλασσικά. Μπορούμε να κάνουμε κάτι ;

Christinap

Hi there. I would not call that classic. If the system is off, there is not much else to do, though of course the player has every right to feel dissapointed. For players with delayed withdrawals, we provide free of charge complaints, but you would not believe that, due to a problem in the system, the complaint may only be submitted on our English website. So, I suggest you give it a few more days or try to change your account settings to EN and then proceed: https://casino.guru/complaints/create 👈👈

Well, in my opinion, no one working outside the casino platform will help you get the money until the casino fixes the issue or finds a new provider.

I'm sorry, it does very likely sound like a bad joke given the circumstances...

Christinap

QUICK UPDATE: The complaints should be up and running. I'm sorry for the inconvenience.

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα