Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSG Casino - γενική συζήτηση

SG Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από WOW_Smallblind
|
3.568 προβολές 75 απαντήσεις |
|
12 3 4
Antonia1997
πριν από 2 εβδομάδες

If you have done it once, then I don't see why it should be done again. In this case, some explanation from the casino would be useful. Have you had any conversation with them about this or how exactly did they write it to you? If you had a screenshot it would be useful and maybe we could find out more what the casino means. 

πριν από 2 εβδομάδες

I have these snapshots, that's all they told me.


Also in this conversation it is clearly visible that I ask them the reason and they do not answer me! Can you see it too? It is visible in the conversation anyway!

filefilefile

πριν από 2 εβδομάδες

And I have this!

file

Antonia1997
πριν από 2 εβδομάδες

Hello there.

I have gone through all of your posts, and I am a bit confused about what is really happening there, to tell you the truth.

May I ask you, just to be sure, how many times have you deposited at this casino, please?

I can see from the screenshots you have provided your first deposit of €40, but also the high amount deposit of more than €2000.🤔

The support tells you that you need to wager the whole amount of your deposits at least 1x. Right?

So, I believe it means that you haven't done so yet.🤷‍♀️

Please try to describe exactly what happened here step by step so we can find the solution to the whole situation together.

If you wish to write everything in your language because it is better for you, please don't hesitate to do so, as we have the auto-translation on our site anyway. 😉

We'll wait for your reply, and hopefully soon we will be able to get everything clear and be able to help.

πριν από 2 εβδομάδες

Καλημέρα ακούστε να σάς πω! Εγώ ειχα κατάθεση 40 ευρώ έπαιζα καί νίκησα αυτό τό πόσο ξαφνικά ενώ εκτελούσα τίς προϋποθέσεις για την ολοκλήρωση του απαιτούμενου στοίχηματισμού μόλις ολοκληρώσω με είχαν αφήσει με 394 καί τά 2.241.52 είχαν εξαφανιστεί του στείλαμε μήνυμα με τούς συναδέλφους σας ότι αυτό δεν είναι σωστό διότι δεν ήτανε κάποιο είδος bonus πού να έλεγε ότι δεν είναι αναλήψιμο είχα κάνει είδη της απαιτήσεις και είχε ολοκληρωθεί με λίγα λόγια ειχα περίπου τζιράρι στις 3.000€ για να γίνουν αναλήψημα και είχε ολοκληρωθεί! Εφόσον αυτή τα εξαφάνισαν μετά θα ξαναβάλανε μέσα τα λεφτά που εξαφάνισαν γιατί κατάλαβαν το λάθος τους και τα βάλανε σαν κατάθεση!

πριν από 2 εβδομάδες

Η κατάθεση αυτή με τα 2.241.52 ευρώ δεν έγινε από μένα τα λεφτά που μου πήραν αυτοί και μου τα ξαναβάλουν πίσω μου το κάνουν αυτό έτσι ώστε να μην μπορώ να τραβήξω κατευθείαν τα λεφτά αυτός ο όρος δεν υπάρχει που να λέω όταν κερδίζεις κάτι να κάνει κάτι τέτοιο εγώ τώρα δεν μπορώ να τα τραβήξω

πριν από 2 εβδομάδες

Εγώ δεν έχω κάνει την κατάθεση 2241.52 ευρώ δεν είναι λογικό αυτό διότι δεν υπάρχει κάποια τέτοια συναλλαγή ούτε στην κάρτα μου ούτε στην funid ώστε να το υποστηρίζουν αυτοί αυτό απλά αυτή μου πήραν τα λεφτά τα εξαφανίσαν και τα ξαναβάλουν σαν υποτιθόμενη δικιά μου κατάθεση για να μην μπορώ να τραβήξω τα χρήματα πίσω!!! 😤😠😠

Antonia1997
πριν από 2 εβδομάδες

Thank you for the explanation. Now I believe I understand the issue.

I believe that our complaint team should be able to help you out with this. Just please try to be a little patient, as the timer on your complaint is still not at the end.

I will try to contact my colleagues regarding your issue and explain to them what exactly happened.

Please stay put, and if you have any updates from the casino side, let us know.


πριν από 2 εβδομάδες

Ωραία ευχαριστώ πολύ θά περιμένω νά επιλυθεί αυτό τό θέμα

Antonia1997
πριν από 2 εβδομάδες

Hi!

I want you to know that we are always available to you, regardless of the status of the complaint, and your continued monitoring of its progress will greatly assist us. I don't want to miss out on something important, but I also had to admit it is getting quite challenging to keep up with all players.

In any case, it was my pleasure meeting you here today!

Have a cool weekend, try to relax, and leave the caisno issue to the complaint at leats for the next couple if days. 🙏

πριν από 2 εβδομάδες

Ευχαριστώ πολύ είσαι πολύ συμπαθητική ελπίζω να με βοηθήσετε κι όλας να μάθω τη συμβαίνει

Antonia1997
πριν από 1 εβδομάδα

Our team will do everything possible. You can be sure of that.

πριν από 1 εβδομάδα

Thank you very much!

πριν από 1 εβδομάδα


Καλησπέρα σας!

Μήπως υπάρχει κάποια ενημέρωση όσο αφορά τό θέμα αυτό?

Antonia1997
πριν από 1 εβδομάδα

You need to wait for your complaint resolver to get back to you. Mind the timer, please.🙂

Our team works hard on hundreds of complaints every day, and it is not possible to be focused on a single one. Please understand that. Thank you.

πριν από 1 εβδομάδα

Έχετε δίκιο ευχαριστώ θα περιμένω!

Antonia1997
πριν από 1 εβδομάδα

No problem. We watch your case closely; don't worry.

πριν από 1 εβδομάδα

Έχω κάνει ανάληψη στην sgcasjno από της 2/12 και δεν έχουν εμφανιστεί τα χρήματα ακόμα μιλάω μαζί τους και μου λένε ότι υπάρχει φόρτος εργασίας τι να κάνω ;

Alexmanson
πριν από 1 εβδομάδα

Hello, what exactly does workload mean, that you are in some sort of order or that they are working on some technical deficiencies? 

I should mention that we give casinos 14 days to sort out everything that needs to be done and send the player the money. If that doesn't happen, by all means let us know and we will try to help.

What do you say? 

Δημοσίευση από Antonia1997 διαγράφηκε
12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα