πριν από 2 μήνες
Είναι πολύ μεγάλη αναμονή για την απόσυρση, όπως θα έλεγα.
Τι λόγο σου δίνουν όμως για την καθυστέρηση;
This is a really long wait for the withdrawal, as I would say.
What reason do they give you for the delay, though?
0
Είναι πολύ μεγάλη αναμονή για την απόσυρση, όπως θα έλεγα.
Τι λόγο σου δίνουν όμως για την καθυστέρηση;
This is a really long wait for the withdrawal, as I would say.
What reason do they give you for the delay, though?
Έχετε ήδη στείλει όλα όσα ζητήσατε; Τώρα ελπίζω να πάει πιο γρήγορα τουλάχιστον.
Have you sent everything requested already? Now I hope it will go faster at least.
Γειά σου,
Έχω επίσης ένα πρόβλημα με την πληρωμή μου.
Υπάρχουν πολλά χρήματα στον λογαριασμό μου και περιμένω εδώ και 3 εβδομάδες να πληρωθούν μόνο 500 €, παρόλο που είμαι στο επίπεδο 3. Μου είπαν στο live chat ότι μπορώ να κάνω ανάληψη 12.000 € το μήνα, πώς υποτίθεται ότι λειτουργεί αν δεν μπορούν να μου πληρώσουν ούτε 500 € σε 3 εβδομάδες; Έχω ήδη επικοινωνήσει με τον δικηγόρο μου. Από 7-10 προσπάθειες ανάληψης, μου έχουν πληρώσει 500€ μόνο μία φορά. Δεν απαντούν ούτε στα email.
Hello,
I also have a problem with my payout.
There is a lot of money in my account and I have been waiting for 3 weeks for only €500 to be paid out, even though I am at level 3. I was told in the live chat that I can withdraw €12,000 a month, how is that supposed to work if they can't even pay me €500 in 3 weeks? I have already contacted my lawyer. Out of 7-10 withdrawal attempts, they have only paid me €500 once. They don't respond to emails either.
Hallo,
Ich habe auch einen Problem mit meiner Auszahlung.
Auf meinen Konto befinden sich eine menge Geld und ich warte auf 3 Wochen darauf das nur 500€ Ausgezahlt werden, obwohl ich Stufe 3 bin. Mir wurde im Live Chat gesagt das ich in Monat 12 000€ auszahlen kann, wie soll das gehen wenn die nicht mal schaffen in 3 Wochen mir überhaupt 500€ auszuzahlen. Ich habe meinen Anwalt bereits kontaktiert. Die haben von 7-10 Auszahlversuche 1 mal mir 500 Euro ausgezahlt. Auf E-Mails antworten die genau so wenig.
Γεια σας, θα πρότεινα πιθανώς μια καταγγελία αμέσως στην περίπτωσή σας εάν ενδιαφέρεστε. Όταν περιμένεις τρεις εβδομάδες για χρήματα και η ζωντανή συνομιλία σου λέει για τα όρια, μάλλον δεν είναι το πιο ευχάριστο συναίσθημα. Όταν ζητήσατε την ανάληψη που λάβατε, πόσο περιμένετε; Υπάρχει κάποιος λόγος που δόθηκε από το καζίνο για τον οποίο περιμένετε τόσο καιρό τώρα;
Αναρωτιόμουν αν θα μπορούσαν να κάνουν κάποιο είδος ελέγχου παιχνιδιού, αλλά υποθέτω ότι αυτό θα σας είχε τουλάχιστον ειδοποιήσει.
Τέλος πάντων, έπαιξες με το μπόνους ή απλώς κέρδισες με πραγματικά χρήματα;
Επίσης, παρακαλώ μην κοινοποιείτε τις προσωπικές σας πληροφορίες εδώ στο φόρουμ, ποτέ δεν ξέρετε ποιος μπορεί να τις κάνει κατάχρηση με οποιοδήποτε τρόπο. 🙂
Hello, I would probably recommend a complaint right away in your case if you are interested. When you've been waiting three weeks for money and the live chat is telling you about the limits, it's probably not the most pleasant feeling. When you requested the withdrawal you received, how long did you wait? Is there any reason given by the casino why you are waiting so long now?
I was wondering if they could do some kind of gameplay check, but I suppose that would have at least alerted you.
Anyway, did you play with the bonus or did you just win with real money?
Also, please do not share your personal information here on the forum, you never know who can misuse it in any kind of way. 🙂
Γεια σας, ευχαριστώ για την απάντησή σας.
Περίμενα περίπου 3-4 μέρες μέχρι να λάβω την πληρωμή.
Σε όσους γράφω μου λένε ότι υπάρχουν γενικές καθυστερήσεις στις πληρωμές.
Αλλά όλα αυτά δεν αλλάζουν το γεγονός ότι οι όροι και οι προϋποθέσεις τους αναφέρουν ότι οι πληρωμές χρειάζονται μόνο 3-5 ημέρες.
Δεν έχω ενεργό μπόνους, διαφορετικά δεν θα είχα την επιλογή να κάνω ανάληψη χρημάτων.
Hello, thanks for your answer.
I waited about 3-4 days until I received the payout.
Everyone I write to tells me that there are general delays in payments.
But all this does not change the fact that their terms and conditions state that payouts only take 3-5 days.
I don't have an active bonus, otherwise I wouldn't have the option to withdraw money.
Hallo, danke für deine Antwort.
Ich habe ungefähr 3-4 Tage gewartet bis ich die Auszahlung bekommen habe.
Jedem dem ich schreibe erklärt mir, dass es allgemein Verzögerungen bei den Auszahlungen gibt.
Das alles ändert aber nichts daran das in deren AGB`´s steht das die Auszahlungen nur 3-5 Tage dauern.
Es ist bei mir kein Bonus aktiv, sonst hätte ich keine Möglichkeit Geld auszuzahlen.
Μερικές φορές θα έλεγα ότι θα ήταν καλύτερα να μην κολλάμε στους Όρους γιατί αν υπάρχουν κάποια τεχνικά προβλήματα ή καθυστερήσεις, πιθανότατα δεν αντιμετωπίζεται στους Όρους.
Ωστόσο, αν περιμένετε τόσο πολύ, θα σας έλεγα τι θα έκανα αν ήμουν στη θέση σας, αλλά αν περιμένετε μόνο μερικές μέρες, θα του έδινα λίγο περισσότερο χρόνο, καθώς το καζίνο σας έχει ήδη στείλει χρήματα στο παρελθόν.
Θα αφήσω την απόφαση σε εσάς.
Sometimes I would say that it would be better not to fixate on Terms because if there are some technical problems or delays it is probably not dealt with in Terms.
However, if you are waiting that long I would tell you what I would do if I were you, but if you are only waiting a couple of days I would give it some more time since the casino has already sent you money in the past.
I'll leave the decision up to you.
Γειά σου,
τι θα έκανες στη θέση μου;
Δεν έχω λάβει πληρωμή για 3-4 εβδομάδες.
Ανεξάρτητα από τη μέθοδο ανάληψης που χρησιμοποιώ, η κατάσταση παραμένει η ίδια - "Σε διαδικασία".
Hello,
what would you do in my position?
I haven't received a payout for 3-4 weeks.
No matter which withdrawal method I use, the status remains the same - "In process".
Hallo,
was würden Sie in meiner Stelle tun?
Ich hab seit 3-4 Wochen keine Auszahlung mehr bekommen.
Egal welche Auszahlungsmethode ich benutze, der Status bleibt gleich - "In Bearbeitung".
Α, μην περιμένεις λίγες μέρες από αυτό που έγραψες, είχα την ίδια αίσθηση.
Αν περιμένεις ένα μήνα τότε θα άνοιγα μια καταγγελία μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να σε βοηθήσουμε.
Τι πιστεύεις;
Αν σας ενδιαφέρει μπορείτενα βρείτε έναν σύνδεσμο προς αυτό εδώ .⬅️
Όσον αφορά τον τρόπο πληρωμής, είστε σε επαφή με το καζίνο και σας πρότειναν κάποιους ή όχι;
Oh , so then don't wait just a couple of days from what you wrote I had the same feeling.
If you have been waiting for a month then I would open a complaint with us and we will try to help you.
What do you think?
If you're interested you can find a link to it here.⬅️
Regarding the payment method, are you in contact with the casino and they recommended some or not?
Όχι, δοκίμασα ζωντανή συνομιλία, αλλά χωρίς επιτυχία.
Ευχαριστώ για την ιδέα σας, έχω ήδη υποβάλει αρκετές καταγγελίες εκεί αλλά δεν έχω λάβει ακόμη απάντηση από εσάς.
No, I tried live chat, but without success.
Thank you for your idea, I have already submitted several complaints there but have not received a response from you yet.
Nein, ich hab es per livechat versucht, aber ohne erfolg.
Danke für ihre Idee, ich habe dort schon mehrere beschwerden eingereicht, aber von ihnen noch keine antwort bekommen.
Θα μπορούσατε να μου το κάνετε λίγο πιο ξεκάθαρο; Δεν βλέπω καμία καταγγελία που έχετε υποβάλει σε εμάς. Ίσως εννοείς κάτι άλλο.
Could you make it a little clearer for me? I don't see any complaint filed by you with us. Maybe you mean something else.
Πήγα στον σύνδεσμο και το έχω κάνει ήδη, αλλά δεν μπορώ να προχωρήσω περισσότερο. Πώς το κάνω αυτό ακριβώς;
I went to the link and I have already done that, but I can't get any further. How do I do that exactly?
bin auf link gegangen und das habe ich schon gemacht, aber komme da nicht weiter. Wie mach ich das genau
Λοιπόν, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε αυτό , άλλη μια φορά. 🙂
Well, try use this one, one more time. 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.