Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSG Casino - γενική συζήτηση

SG Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από WOW_Smallblind
|
3.588 προβολές 75 απαντήσεις |
|
1...3 4
πριν από 1 εβδομάδα

But in my case, what happens? Thank you very much for your help! But a month has passed, which is almost a long time, and nothing has happened yet. I hope this matter will be closed and I will receive my winnings!

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Θα ήθελα να με βοηθήσετε γιατί δεν ξέρω τι να κάνω όπως σας είπα έκανα αίτηση ανάληψης 2/12 και εκείνη γράφουν έως τρεις εργάσιμες οπότε μιλαω με το live chat μου λένε να κάνω λίγο υπομονή ο όγκος των αναλήψεων είναι μεγάλος είτε ο φόρτος τους είναι μεγάλος μου ζητάνε συγνώμη και να κάνω υπομονή έχω στείλει μύνημα στο support αλλά δεν μου έχουν απαντήσει ..μπορειται να με βοηθήσετε σε αυτό ;

πριν από 1 εβδομάδα

Θα ήθελα να με βοηθήσετε γιατί δεν ξέρω τι να κάνω όπως σας είπα έκανα αίτηση ανάληψης 2/12 και εκείνη γράφουν έως τρεις εργάσιμες οπότε μιλαω με το live chat μου λένε να κάνω λίγο υπομονή ο όγκος των αναλήψεων είναι μεγάλος είτε ο φόρτος τους είναι μεγάλος μου ζητάνε συγνώμη και να κάνω υπομονή έχω στείλει μύνημα στο support αλλά δεν μου έχουν απαντήσει ..μπορειται να με βοηθήσετε σε αυτό ;

πριν από 1 εβδομάδα

Ελπίζω να σε βοηθήσουν γιατί εγώ περιμένω εδώ και ένα μήνα

Antonia1997
πριν από 1 εβδομάδα

Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι με αυτούς τους απατεώνες ;

Antonia1997
πριν από 1 εβδομάδα

Αν επιτρέπεται πολλά λεφτά ;

πριν από 1 εβδομάδα

2600 και κάνουνε τους ανίξερους!

Όταν κάνεις κατάθεση μία χαρά τα παίρνουμε!!!

Το μόνο που μπορεί να κάνεις πιθανόν είναι καταγγελίες

Alexmanson
πριν από 1 εβδομάδα

2600 και κάνουνε τους ανίξερους!


Όταν κάνεις κατάθεση μία χαρά τα παίρνουμε!!!


Το μόνο που μπορεί να κάνεις πιθανόν είναι καταγγελίες

πριν από 1 εβδομάδα

But in my case, what happens? Thank you very much for your help! But a month has passed, which is almost a long time, and nothing has happened yet. I hope this matter will be closed and I will receive my winnings!

πριν από 1 εβδομάδα

Well, I saw that Peter is currently dealing with the fact that he contacted the casino. With this step we will try to find out everything we need and of course help you in your situation. 

I'm curious to see how things progress.

πριν από 1 εβδομάδα

Θα ήθελα να με βοηθήσετε γιατί δεν ξέρω τι να κάνω όπως σας είπα έκανα αίτηση ανάληψης 2/12 και εκείνη γράφουν έως τρεις εργάσιμες οπότε μιλαω με το live chat μου λένε να κάνω λίγο υπομονή ο όγκος των αναλήψεων είναι μεγάλος είτε ο φόρτος τους είναι μεγάλος μου ζητάνε συγνώμη και να κάνω υπομονή έχω στείλει μύνημα στο support αλλά δεν μου έχουν απαντήσει ..μπορειται να με βοηθήσετε σε αυτό ;

πριν από 1 εβδομάδα

To get help, you need to create a complaint where our expert team will work with you.

If you are interested, you can open it here by clicking on this link

I believe that if you are getting the same answers you are probably tired of hearing it and two weeks is not the least. 

So go ahead and see what we can do. 

If there are any issues, just let me know and I'll try to help. 

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Προσπάθησα να κάνω καταγγελία αλλά δεν μπορώ δεν ξέρω μπορεί να κάνω κάτι λάθος μπορειται να με βοηθήσετε ;

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Και εγώ!!!

Πρέπει να πάνε όλα καλά γιατί έτσι είναι το σωστό!!!

Alexmanson
πριν από 1 εβδομάδα

Είναι εύκολο ακόλουθα τον σύνδεσμο βήμα βήμα

πριν από 1 εβδομάδα

Προσπάθησα να κάνω καταγγελία αλλά δεν μπορώ δεν ξέρω μπορεί να κάνω κάτι λάθος μπορειται να με βοηθήσετε ;

πριν από 1 εβδομάδα

Can you take a screenshot of where it fails? What specifically is not working for you please? 

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Έχουν καθυστερήσει οι αναλήψεις αυτό δεν λειτουργεί έχω δύο εβδομάδες που περιμένω

Alexmanson
πριν από 1 εβδομάδα

You wrote that you are trying to start a complaint and that you are failing. So I said what's your problem if you can't.

Anyway, I guess it's no longer relevant because I see in the system that you have requested it. 

So you finally got it to work. 

We'll wait and see what happens next.

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Απλά να σας ενημερώσω ότι πριν λίγη ώρα μου στείλανε Μυνημα και να με ενημερώσουν ότι οι Αναλήψεις μου ολοκληρώθηκαν αλλά τα χρήματα δεν έχουν φανεί ακόμα στην τραπεζα

Alexmanson
πριν από 1 εβδομάδα

Well that's a good sign and a step forward. I believe that if you don't get it today, it could happen at the beginning of next week. 

Be sure to update me when that changes.

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα