Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSG Casino - γενική συζήτηση

SG Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από WOW_Smallblind
|
8.160 προβολές 92 απαντήσεις |
|
1...3 4 5

But in my case, what happens? Thank you very much for your help! But a month has passed, which is almost a long time, and nothing has happened yet. I hope this matter will be closed and I will receive my winnings!

Jaro

Θα ήθελα να με βοηθήσετε γιατί δεν ξέρω τι να κάνω όπως σας είπα έκανα αίτηση ανάληψης 2/12 και εκείνη γράφουν έως τρεις εργάσιμες οπότε μιλαω με το live chat μου λένε να κάνω λίγο υπομονή ο όγκος των αναλήψεων είναι μεγάλος είτε ο φόρτος τους είναι μεγάλος μου ζητάνε συγνώμη και να κάνω υπομονή έχω στείλει μύνημα στο support αλλά δεν μου έχουν απαντήσει ..μπορειται να με βοηθήσετε σε αυτό ;

Θα ήθελα να με βοηθήσετε γιατί δεν ξέρω τι να κάνω όπως σας είπα έκανα αίτηση ανάληψης 2/12 και εκείνη γράφουν έως τρεις εργάσιμες οπότε μιλαω με το live chat μου λένε να κάνω λίγο υπομονή ο όγκος των αναλήψεων είναι μεγάλος είτε ο φόρτος τους είναι μεγάλος μου ζητάνε συγνώμη και να κάνω υπομονή έχω στείλει μύνημα στο support αλλά δεν μου έχουν απαντήσει ..μπορειται να με βοηθήσετε σε αυτό ;

Ελπίζω να σε βοηθήσουν γιατί εγώ περιμένω εδώ και ένα μήνα

Antonia1997

Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι με αυτούς τους απατεώνες ;

Antonia1997

Αν επιτρέπεται πολλά λεφτά ;

2600 και κάνουνε τους ανίξερους!

Όταν κάνεις κατάθεση μία χαρά τα παίρνουμε!!!

Το μόνο που μπορεί να κάνεις πιθανόν είναι καταγγελίες

Alexmanson

2600 και κάνουνε τους ανίξερους!


Όταν κάνεις κατάθεση μία χαρά τα παίρνουμε!!!


Το μόνο που μπορεί να κάνεις πιθανόν είναι καταγγελίες

But in my case, what happens? Thank you very much for your help! But a month has passed, which is almost a long time, and nothing has happened yet. I hope this matter will be closed and I will receive my winnings!

Well, I saw that Peter is currently dealing with the fact that he contacted the casino. With this step we will try to find out everything we need and of course help you in your situation. 

I'm curious to see how things progress.

Θα ήθελα να με βοηθήσετε γιατί δεν ξέρω τι να κάνω όπως σας είπα έκανα αίτηση ανάληψης 2/12 και εκείνη γράφουν έως τρεις εργάσιμες οπότε μιλαω με το live chat μου λένε να κάνω λίγο υπομονή ο όγκος των αναλήψεων είναι μεγάλος είτε ο φόρτος τους είναι μεγάλος μου ζητάνε συγνώμη και να κάνω υπομονή έχω στείλει μύνημα στο support αλλά δεν μου έχουν απαντήσει ..μπορειται να με βοηθήσετε σε αυτό ;

To get help, you need to create a complaint where our expert team will work with you.

If you are interested, you can open it here by clicking on this link

I believe that if you are getting the same answers you are probably tired of hearing it and two weeks is not the least. 

So go ahead and see what we can do. 

If there are any issues, just let me know and I'll try to help. 

Jaro

Προσπάθησα να κάνω καταγγελία αλλά δεν μπορώ δεν ξέρω μπορεί να κάνω κάτι λάθος μπορειται να με βοηθήσετε ;

Jaro

Και εγώ!!!

Πρέπει να πάνε όλα καλά γιατί έτσι είναι το σωστό!!!

Alexmanson

Είναι εύκολο ακόλουθα τον σύνδεσμο βήμα βήμα

Προσπάθησα να κάνω καταγγελία αλλά δεν μπορώ δεν ξέρω μπορεί να κάνω κάτι λάθος μπορειται να με βοηθήσετε ;

Can you take a screenshot of where it fails? What specifically is not working for you please? 

Jaro

Έχουν καθυστερήσει οι αναλήψεις αυτό δεν λειτουργεί έχω δύο εβδομάδες που περιμένω

Alexmanson

You wrote that you are trying to start a complaint and that you are failing. So I said what's your problem if you can't.

Anyway, I guess it's no longer relevant because I see in the system that you have requested it. 

So you finally got it to work. 

We'll wait and see what happens next.

Jaro

Απλά να σας ενημερώσω ότι πριν λίγη ώρα μου στείλανε Μυνημα και να με ενημερώσουν ότι οι Αναλήψεις μου ολοκληρώθηκαν αλλά τα χρήματα δεν έχουν φανεί ακόμα στην τραπεζα

Alexmanson

Well that's a good sign and a step forward. I believe that if you don't get it today, it could happen at the beginning of next week. 

Be sure to update me when that changes.

Γεια σας, εδώ διαβάζω μόνο αρνητικές ειδήσεις και έχω αρχίσει να φοβάμαι.

Περιμένω 2 αναλήψεις, και οι δύο είναι 5000 CZK.

Σήμερα λοιπόν είναι 3η μέρα, αλλά μου φαίνεται περίεργο ότι η κατάθεση κράτησε λίγα δευτερόλεπτα ενώ η ανάληψη διαρκεί αρκετές μέρες.

Θέλω να ρωτήσω, έχει καταφέρει κανείς εδώ να κάνει ανάληψη χρημάτων; Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Wavryc

Γεια, αν κρίνω από το πόσα παράπονα έχει επιλύσει το καζίνο, δεν θα ανησυχούσα πολύ. Αν υπήρχε πρόβλημα θα προσπαθούσαμε να σας βοηθήσουμε αλλά δεν έχω παρατηρήσει κάτι περίεργο ακόμα. Φυσικά οι κριτικές παικτών μπορεί να είναι ανησυχητικές, δεν θα εκπλαγώ αν είναι αρκετά κακές.

Τέλος πάντων, έπρεπε να επαληθεύσετε τον εαυτό σας στο καζίνο ή όχι; Καταθέσατε τα χρήματα χρησιμοποιώντας δικά σας κεφάλαια ή χρησιμοποιήσατε και μπόνους;

Έχω δει ότι άλλοι παίκτες κατάφεραν να πάρουν τα χρήματά τους πίσω, τα οποία μπορείτε επίσης να βρείτε σε παράπονα, οπότε υποθέτω ότι η περίπτωσή σας θα εξελιχθεί παρόμοια.

Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν τις αναλήψεις, οπότε αν δεν συμβεί τίποτα και δεν ξέρετε τι να κάνετε, επικοινωνήστε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.

Αυτόματη μετάφραση:
Antonia1997

Τα έχεις πάρει τα χρήματα σου;

εμενα 20 μέρες τιποτα

1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα