ΦόρουμΚαζίνοRoyspins Casino - γενική συζήτηση

Royspins Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από Jonny007
|
8335 προβολές 83 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

That's the way all casino should be.

πριν από 8 μήνες

Αυτός ο γκουρού του Καζίνο προωθεί τον τζόγο, δεν ενδιαφέρεται για τον παίκτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

That's the way all casino should be.

πριν από 8 μήνες

Hi, I'm not sure what you're talking about and whether you've had a good experience here or vice versa. Or are you replying to someone's message ? If so, you can use the "reply" button to let us know who the reply is addressed to. 

πριν από 8 μήνες

Αυτός ο γκουρού του Καζίνο προωθεί τον τζόγο, δεν ενδιαφέρεται για τον παίκτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

I think you might want to think before you write. It is at least nice how you try to say similar things and then ask for help. 

If you think so much that we promote casinos why did you ask for assistance ? 

Your complaint is still open and Jozef is doing his best to communicate with the casino about everything important. If you think it is not enough, you can go somewhere else for support. 🙂

πριν από 8 μήνες

Συνειδητοποίησα μόνο ότι δεν είναι αμερόληπτοι, ακριβώς επειδή ζήτησα βοήθεια και

η περίπτωσή μου δεν υπάρχει αμφιβολία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Συνειδητοποίησα μόνο ότι δεν είναι αμερόληπτοι, ακριβώς επειδή ζήτησα βοήθεια και

η περίπτωσή μου δεν υπάρχει αμφιβολία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

The choice is yours, I'd say. 🙏

πριν από 7 μήνες

Άφησαν να λήξει η προθεσμία χωρίς απάντηση, τι όμορφο παράδειγμα αμεροληψίας

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 7 μήνες

Don't try to put "impartiality" in context with an overwhelmed Complaint Team.

We took the time to explain to you how busy they are - and treated you like a decent person. Yet you keep complaining and biting the hand that aims to help.

Go somewhere else, please, and take your stupid assumptions with you.


πριν από 7 μήνες

Μου είπαν να μιλήσω στον RoySpins, ο οποίος δεν μου απάντησε. Αυτό σημαίνει επίλυση καταγγελιών;

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 7 μήνες

I bet you understand poorly:

"Thank you very much for your patience. Based on our discussion outcome, it seems that the casino team will contact you soon with more details. Hopefully, we can find a relevant solution for both parties. Please let me know when they do so."

🙏

This is not live chat complaint support, so please - stick with the complaint.

πριν από 7 μήνες

Θα ήθελα να καταλάβω πώς ένα Καζίνο που ήδη γνωρίζετε ότι δεν είναι σοβαρό και δεν επιλύει καν το παράπονό μου παραμένει στην κορυφή σας;


Το RoySpins ακόμα δεν μου ανταποκρίνεται!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 7 μήνες

I absolutely don't understand your reaction to this casino. First of all, your complaint is still open and the casino always provides what is required of it when prompted. After the complaint is resolved, we can talk about the fact that it did not resolve it. 

Secondly, here you will find how we review casinos and find out why it is so high. 

For now, you need to be patient and wait because Jozef is investigating everything necessary.

Thank you

πριν από 7 μήνες

Αυτό το Καζίνο, εκτός από το ότι μου πήρε χιλιάδες ευρώ, αξίωσα μόνο 6000€.


Μας επιτρέπουν να δημιουργήσουμε διαδοχικούς λογαριασμούς με το ίδιο έγγραφο ταυτοποίησης, αφού ζητήσουμε αυτο-αποκλεισμό.


μετά δεν απαντούν, αφήνουν να κατατεθούν χρήματα, μπλοκάρουν λογαριασμούς, κρατάνε τα χρήματα.


Είναι χειριστικοί και παρουσιάζουν γελοίες προτάσεις για ψηφίσματα και δεν ανταποκρίνονται.


επιπόλαια, γιατί το Casino Guru σας κρατά στην κορυφή, γνωρίζοντας αυτό;


Θέλει κανείς να πει τη γνώμη του;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Jaro διαγράφηκε
πριν από 7 μήνες

Έχει ζητήσει κανείς ποτέ αυτο-αποκλεισμό σε αυτήν τη σελίδα;


Ρώτησα και με άφησαν να συνεχίσω να δημιουργώ λογαριασμούς και να καταθέτω και να ξοδεύω!


Ο γκουρού του καζίνο διατηρεί αυτό το καζίνο στην κορυφή παρά αυτό!

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 7 μήνες

I've already replied to you twice, so I don't think it's necessary to create several threads about the same casino and the same thing. I'd be grateful if you do. 

πριν από 7 μήνες

Θα αφήσουν πάλι να λήξει η καταγγελία μου;;;;

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 7 μήνες

As far as I can see - no. I'm truly glad you made it to the end.

"We reached an agreement. RoySpins gave me 1000 euros and we closed the topic. You can close the complaint."


πριν από 7 μήνες

Ευχαριστώ εμένα που επικοινώνησα απευθείας με την RoySpins, όχι σε ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 7 μήνες

Hm, I'm sure you had a hand in it too, but I don't think our team was without merit. I have a feeling you're pretty ungrateful, even though the effort costs nothing but time and people are trying to help you. 

But anyway, I'm glad you managed to sort everything out. 

1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα