Γεια, δεν είμαι σίγουρος για τι πράγμα μιλάτε και αν είχατε μια καλή εμπειρία εδώ ή το αντίστροφο. Ή απαντάτε στο μήνυμα κάποιου; Εάν ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί "απάντηση" για να μας ενημερώσετε σε ποιον απευθύνεται η απάντηση.
Hi, I'm not sure what you're talking about and whether you've had a good experience here or vice versa. Or are you replying to someone's message ? If so, you can use the "reply" button to let us know who the reply is addressed to.
Νομίζω ότι μπορεί να θέλετε να σκεφτείτε πριν γράψετε. Είναι τουλάχιστον ωραίο πώς προσπαθείς να πεις παρόμοια πράγματα και μετά να ζητάς βοήθεια.
Εάν πιστεύετε τόσο πολύ ότι προωθούμε τα καζίνο γιατί ζητήσατε βοήθεια;
Το παράπονό σας είναι ακόμα ανοιχτό και ο Jozef κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να επικοινωνήσει με το καζίνο για οτιδήποτε σημαντικό. Εάν πιστεύετε ότι δεν είναι αρκετό, μπορείτε να πάτε κάπου αλλού για υποστήριξη. 🙂
I think you might want to think before you write. It is at least nice how you try to say similar things and then ask for help.
If you think so much that we promote casinos why did you ask for assistance ?
Your complaint is still open and Jozef is doing his best to communicate with the casino about everything important. If you think it is not enough, you can go somewhere else for support. 🙂
Συνειδητοποίησα μόνο ότι δεν είναι αμερόληπτοι, ακριβώς επειδή ζήτησα βοήθεια και
η περίπτωσή μου δεν υπάρχει αμφιβολία
I only realized that they are not impartial, exactly because I asked for help and
my case there is no doubt
Eu só percebi que não são imparciais, exactamente porque pedi ajuda e no
meu caso não há dúvidas
Συνειδητοποίησα μόνο ότι δεν είναι αμερόληπτοι, ακριβώς επειδή ζήτησα βοήθεια και
η περίπτωσή μου δεν υπάρχει αμφιβολία
I only realized that they are not impartial, exactly because I asked for help and
my case there is no doubt
Eu só percebi que não são imparciais, exactamente porque pedi ajuda e no
meu caso não há dúvidas
Άφησαν να λήξει η προθεσμία χωρίς απάντηση, τι όμορφο παράδειγμα αμεροληψίας
They let the deadline expire without a response, what a beautiful example of impartiality
Deixaram acabar o prazo sem resposta, que belo exemplo de imparcialidade
Μην προσπαθήσετε να βάλετε την «αμεροληψία» σε ένα πλαίσιο με μια συγκλονισμένη Ομάδα Παραπόνων.
Αφιερώσαμε χρόνο για να σας εξηγήσουμε πόσο απασχολημένοι είναι - και σας συμπεριφερθήκαμε σαν ένα αξιοπρεπές άτομο. Ωστόσο, συνεχίζεις να παραπονιέσαι και να δαγκώνεις το χέρι που έχει σκοπό να βοηθήσει.
Πήγαινε κάπου αλλού, σε παρακαλώ, και πάρε μαζί σου τις ηλίθιες υποθέσεις σου.
Don't try to put "impartiality" in context with an overwhelmed Complaint Team.
We took the time to explain to you how busy they are - and treated you like a decent person. Yet you keep complaining and biting the hand that aims to help.
Go somewhere else, please, and take your stupid assumptions with you.
Μου είπαν να μιλήσω στον RoySpins, ο οποίος δεν μου απάντησε. Αυτό σημαίνει επίλυση καταγγελιών;
They told me to speak to RoySpins, who did not respond to me. Is this what resolving complaints means?
Mandaram me falar com a RoySpins, que não me responde. Isto é que é resolver reclamações?
Βάζω στοίχημα ότι δεν καταλαβαίνεις καλά:
"Σας ευχαριστούμε πολύ για την υπομονή σας. Με βάση το αποτέλεσμα της συζήτησής μας, φαίνεται ότι η ομάδα του καζίνο θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα για περισσότερες λεπτομέρειες. Ας ελπίσουμε ότι μπορούμε να βρούμε μια σχετική λύση και για τα δύο μέρη. Ενημερώστε με όταν το κάνουν. "
🙏
Αυτή δεν είναι υποστήριξη παραπόνων ζωντανής συνομιλίας, γι' αυτό παρακαλώ - μείνετε με την καταγγελία.
I bet you understand poorly:
"Thank you very much for your patience. Based on our discussion outcome, it seems that the casino team will contact you soon with more details. Hopefully, we can find a relevant solution for both parties. Please let me know when they do so."
🙏
This is not live chat complaint support, so please - stick with the complaint.
Θα ήθελα να καταλάβω πώς ένα Καζίνο που ήδη γνωρίζετε ότι δεν είναι σοβαρό και δεν επιλύει καν το παράπονό μου παραμένει στην κορυφή σας;
Το RoySpins ακόμα δεν μου ανταποκρίνεται!!!
I'd like to understand how a Casino that you already know isn't serious and doesn't even resolve my complaint remains at your top?
RoySpins still doesn't respond to me!!!
Gostava de perceber como um Casino que vocês já sabem não é sério e nem a minha reclamação resolve, se mantém no vosso top?
A RoySpins continua sem me responder!!!
Δεν καταλαβαίνω απολύτως την αντίδρασή σας σε αυτό το καζίνο. Πρώτα απ 'όλα, το παράπονό σας είναι ακόμα ανοιχτό και το καζίνο παρέχει πάντα ό,τι απαιτείται όταν σας ζητηθεί. Αφού επιλυθεί το παράπονο, μπορούμε να μιλήσουμε για το γεγονός ότι δεν το έλυσε.
Δεύτερον, εδώ θα βρείτε πώς αξιολογούμε τα καζίνο και θα μάθετε γιατί είναι τόσο υψηλό.
Προς το παρόν, πρέπει να κάνετε υπομονή και να περιμένετε γιατί ο Jozef ερευνά όλα τα απαραίτητα.
Ευχαριστώ
I absolutely don't understand your reaction to this casino. First of all, your complaint is still open and the casino always provides what is required of it when prompted. After the complaint is resolved, we can talk about the fact that it did not resolve it.
Secondly, here you will find how we review casinos and find out why it is so high.
For now, you need to be patient and wait because Jozef is investigating everything necessary.
Thank you
Αυτό το Καζίνο, εκτός από το ότι μου πήρε χιλιάδες ευρώ, αξίωσα μόνο 6000€.
Μας επιτρέπουν να δημιουργήσουμε διαδοχικούς λογαριασμούς με το ίδιο έγγραφο ταυτοποίησης, αφού ζητήσουμε αυτο-αποκλεισμό.
μετά δεν απαντούν, αφήνουν να κατατεθούν χρήματα, μπλοκάρουν λογαριασμούς, κρατάνε τα χρήματα.
Είναι χειριστικοί και παρουσιάζουν γελοίες προτάσεις για ψηφίσματα και δεν ανταποκρίνονται.
επιπόλαια, γιατί το Casino Guru σας κρατά στην κορυφή, γνωρίζοντας αυτό;
Θέλει κανείς να πει τη γνώμη του;
This Casino, in addition to taking thousands of euros from me, I only claimed €6000.
They allow us to create successive accounts with the same identification document, after we ask for self-exclusion.
then they don't respond, they let money be deposited, they block accounts, they keep the money.
They are manipulative and present ridiculous proposals for resolutions and fail to respond.
perfunctory, why does Casino Guru keep you at the top, knowing this?
Does anyone want to give their opinion?
Este Casino, para além de me de levar milhares de euros, só reclamei 6000€.
deixam criar contas sucessivas com o mesmo documento de inderificacao, após pedirmos a autoexclusao.
depois não respondem, deixam depositar dinheiro, bloqueiam contas, ficam com o dinheiro.
são manipuladores e apresentam propostas de resolução ridículas e deixam de responder.
perfunto, porque o Casino Guru o mantém no top, sabendo disto?
alguem quer dar a sua opinião?
Έχει ζητήσει κανείς ποτέ αυτο-αποκλεισμό σε αυτήν τη σελίδα;
Ρώτησα και με άφησαν να συνεχίσω να δημιουργώ λογαριασμούς και να καταθέτω και να ξοδεύω!
Ο γκουρού του καζίνο διατηρεί αυτό το καζίνο στην κορυφή παρά αυτό!
Has anyone ever requested self-exclusion on this page?
I asked and they let me continue creating accounts and depositing and spending!
Casino Guru keeps this casino at the top despite this!
Já alguém pediu autoexclusao nesta página?
eu pedi e deixam me continuar a criar contas e a depositar e gastar!
a Casino Guru mantem este casino no top apesar disto!
Σας έχω ήδη απαντήσει δύο φορές, οπότε δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε πολλά θέματα για το ίδιο καζίνο και το ίδιο πράγμα. Θα σας ήμουν ευγνώμων αν το κάνετε.
I've already replied to you twice, so I don't think it's necessary to create several threads about the same casino and the same thing. I'd be grateful if you do.
Από όσο μπορώ να δω - όχι. Χαίρομαι πραγματικά που έφτασες μέχρι το τέλος.
"Καταλήξαμε σε συμφωνία. Η RoySpins μου έδωσε 1000 ευρώ και κλείσαμε το θέμα. Μπορείτε να κλείσετε την καταγγελία."
As far as I can see - no. I'm truly glad you made it to the end.
"We reached an agreement. RoySpins gave me 1000 euros and we closed the topic. You can close the complaint."
Χμ, είμαι σίγουρος ότι είχες και εσύ ένα χέρι σε αυτό, αλλά δεν νομίζω ότι η ομάδα μας ήταν χωρίς αξία. Έχω την αίσθηση ότι είσαι αρκετά αχάριστος, παρόλο που η προσπάθεια δεν κοστίζει τίποτα παρά μόνο χρόνο και οι άνθρωποι προσπαθούν να σε βοηθήσουν.
Αλλά τέλος πάντων, χαίρομαι που κατάφερες να τακτοποιήσεις τα πάντα.
Hm, I'm sure you had a hand in it too, but I don't think our team was without merit. I have a feeling you're pretty ungrateful, even though the effort costs nothing but time and people are trying to help you.
But anyway, I'm glad you managed to sort everything out.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.