Λοιπόν, αυτή είναι μια πολύ δυσάρεστη περίπτωση και καταλαβαίνω την απογοήτευσή σας. Πότε υποβάλατε την απόσυρσή σας; Δίνουμε στο καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσει καταστάσεις όπως αυτή, γι' αυτό ρωτάω.
Παρατήρησα επίσης ότι καταφέρατε να υποβάλετε μια καταγγελία , οπότε προφανώς θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς θα προχωρήσει η κατάσταση.
Όσον αφορά την απάντηση του καζίνο, η τελευταία φορά που απάντησαν ήταν πριν από 3 εβδομάδες, οπότε θα δούμε αν το καζίνο θα το κάνει και τώρα.
Τέλος πάντων, τι σας έπεισε να επιστρέψετε εδώ για να παίξετε ξανά; Έχω δει ότι είχατε κάποια προβλήματα με το καζίνο στο παρελθόν, οπότε είναι πολύ ενδιαφέρον όταν επιστρέφετε.
Νομίζω ότι και ο δείκτης ασφάλειας μιλάει πολλά, καθώς είναι χαμηλός και νομίζω ότι θα σκεφτόμουν πολύ προσεκτικά αν θα έβαζα ποτέ ξανά τα χρήματά μου εδώ.
Αλλά ελπίζω ότι η κατάστασή σας μπορεί να επιλυθεί και να μπορέσετε να επιστρέψετε στα χρήματά σας. Εάν έχετε οποιαδήποτε νέα πληροφορία, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε.
Well, that's quite an unpleasant case and I understand your frustration. When did you submit your withdrawal ? We give the casino 14 days to resolve situations like this, so that's why I'm asking.
I also noticed that you've managed to file a complaint, so obviously we'll have to wait and see how the situation moves forward.
Regarding the casino's response, the last time they responded was 3 weeks ago, so we'll see if the casino will do so now as well.
Anyway, what convinced you to come back here to play again ? I've seen that you've had some trouble with the casino in the past, so it's quite interesting when you come back.
I think the safety index speaks volumes as well, as it is low and I think I would think very carefully if I would ever deposit my money here again.
But I hope your situation can be resolved and you can get back to your money. If you have any new information don't hesitate to let us know.
Αυτόματη μετάφραση: