Λοιπόν, αυτή είναι μια πολύ δυσάρεστη περίπτωση και καταλαβαίνω την απογοήτευσή σας. Πότε υποβάλατε την απόσυρσή σας; Δίνουμε στο καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσει καταστάσεις όπως αυτή, γι' αυτό ρωτάω.
Παρατήρησα επίσης ότι καταφέρατε να υποβάλετε μια καταγγελία , οπότε προφανώς θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς θα προχωρήσει η κατάσταση.
Όσον αφορά την απάντηση του καζίνο, η τελευταία φορά που απάντησαν ήταν πριν από 3 εβδομάδες, οπότε θα δούμε αν το καζίνο θα το κάνει και τώρα.
Τέλος πάντων, τι σας έπεισε να επιστρέψετε εδώ για να παίξετε ξανά; Έχω δει ότι είχατε κάποια προβλήματα με το καζίνο στο παρελθόν, οπότε είναι πολύ ενδιαφέρον όταν επιστρέφετε.
Νομίζω ότι και ο δείκτης ασφάλειας μιλάει πολλά, καθώς είναι χαμηλός και νομίζω ότι θα σκεφτόμουν πολύ προσεκτικά αν θα έβαζα ποτέ ξανά τα χρήματά μου εδώ.
Αλλά ελπίζω ότι η κατάστασή σας μπορεί να επιλυθεί και να μπορέσετε να επιστρέψετε στα χρήματά σας. Εάν έχετε οποιαδήποτε νέα πληροφορία, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε.
Well, that's quite an unpleasant case and I understand your frustration. When did you submit your withdrawal ? We give the casino 14 days to resolve situations like this, so that's why I'm asking.
I also noticed that you've managed to file a complaint, so obviously we'll have to wait and see how the situation moves forward.
Regarding the casino's response, the last time they responded was 3 weeks ago, so we'll see if the casino will do so now as well.
Anyway, what convinced you to come back here to play again ? I've seen that you've had some trouble with the casino in the past, so it's quite interesting when you come back.
I think the safety index speaks volumes as well, as it is low and I think I would think very carefully if I would ever deposit my money here again.
But I hope your situation can be resolved and you can get back to your money. If you have any new information don't hesitate to let us know.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: