ΦόρουμΚαζίνοRichPrize Casino - γενική συζήτηση

RichPrize Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 3 έτη από mcclane2020
|
35122 προβολές 237 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...13
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 1 έτος

Έστειλα αίτημα αλλαγής κωδικού πρόσβασης και μπήκα με αυτόν τον τρόπο και υπήρχαν 158 ευρώ σε αυτόν τον λογαριασμό... Ωστόσο πριν από αυτό είχα 193 ευρώ στον λογαριασμό μου... Δεν καταλαβαίνω γιατί η διαφορά

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

Me neither.... 🤔

As usual, only the casino can explain to us, I'm afraid.

Radka
πριν από 1 έτος

It seems that the casino is still cheating its players... I ordered a withdrawal to the account, it still hasn't been received and the support is not responding to my messages at all

RichPrize Casino
πριν από 1 έτος


Can I ask Richprize Casino for an answer to my case why no one is replying to my messages and the funds still haven't been credited to my account?

πριν από 1 έτος

When I write anonymously then the casino replies to me, but when they realize it's about me then they stop replying at all

πριν από 1 έτος

file Έτσι λειτουργεί η συνομιλία του καζίνο Richprize... Για αρκετές ημέρες τους γράφω μόνο ποια απάντηση λαμβάνω είναι Καλώς ορίσατε στο Richprize και μετά καμία απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

Well, that's quite an unpleasant case and I understand your frustration. When did you submit your withdrawal ? We give the casino 14 days to resolve situations like this, so that's why I'm asking. 

I also noticed that you've managed to file a complaint, so obviously we'll have to wait and see how the situation moves forward. 

Regarding the casino's response, the last time they responded was 3 weeks ago, so we'll see if the casino will do so now as well. 

Anyway, what convinced you to come back here to play again ? I've seen that you've had some trouble with the casino in the past, so it's quite interesting when you come back. 

I think the safety index speaks volumes as well, as it is low and I think I would think very carefully if I would ever deposit my money here again. 


But I hope your situation can be resolved and you can get back to your money. If you have any new information don't hesitate to let us know. 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Δεν επέστρεψα στο παιχνίδι εδώ, δεν κατέθεσα νέα χρήματα εδώ, μόνο ο λογαριασμός μου στο Richprize μπλοκαρίστηκε νωρίτερα και όταν άφησα το αρνητικό μου σχόλιο κάποιος από το Richprize επικοινώνησε μαζί μου για να προσπαθήσω να συνδεθώ και το έκανα και τα κεφάλαια ήταν ήδη στον λογαριασμό και τώρα θέλω να τα αποσύρω... Εν τω μεταξύ, έπαιξα μερικά στοιχήματα για πλάκα, αλλά δεν κατέθεσα νέα χρήματα, κύριε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Λειτουργεί καθόλου η συνομιλία του Richprize; Προσπαθώ να τους γράψω εδώ και μια εβδομάδα και δεν μου απαντά κανείς

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

I understand the casino has reopened your account. I'm not sure about the chat, because so far they haven't answered you at all. 

In this situation, as I have already indicated, we will just have to wait and see how your complaint develops further, as we have basically the same information all the time. 

If I could ask you can you keep us updated if possible?

πριν από 1 έτος

Εντάξει, θα γράψω για τα πάντα, αλλά αυτή τη στιγμή το καζίνο δεν απαντά στα πολυάριθμα μηνύματά μου και πριν από λίγο καιρό ένας σύμβουλος ήταν συχνά εδώ

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

This is always the worst scenario, and you should avoid casinos with a low safety index, I'd say.

For now, just keep up with the complaint, will you?

πριν από 1 έτος

Εντάξει... Ωστόσο, δεν καταλαβαίνω αυτό το καζίνο

Μόλις πριν λίγες μέρες μου έγραψαν ζητώντας μου να συνδεθώ και να επιστρέψω στο παιχνίδι και τώρα τίποτα δεν απαντά σε όλες τις ερωτήσεις μου

Ίσως οι ερωτήσεις μου να μην τους φτάνουν καθόλου... Θα μπορούσατε να επικοινωνήσετε μαζί τους ότι τους γράφω καθόλου και αν γνωρίζουν ότι έχω κάνει καταγγελία;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Το καζίνο δεν με αφήνει ακόμα χωρίς απάντηση παρόλο που τους γράφω πολλές φορές την ημέρα... Μπορείτε παρακαλώ να τους γράψετε εκ μέρους μου για να απαντήσετε στις ερωτήσεις μου;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

Hey there. I'm sorry we can't do that at this point. Those 14 days have not yet come to an end 🙁.

Give the complaint just a few more days, if I may ask.

πριν από 1 έτος

Εντάξει, όμως, παρατήρησα ότι η βαθμολογία του καζίνο ανέβηκε από το 3,1 στο 3,9 και το καζίνο συμπεριφέρεται εξωφρενικά απέναντί μου...

Κάθε φορά που τους γράφω και βλέπουν ότι είμαι εγώ, αποσυνδέουν το chat και δεν απαντούν καθόλου στα email

Γι' αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί ανεβαίνει η βαθμολογία αν συμπεριφέρονται έτσι στους πελάτες τους και δεν μπορούν να εξηγήσουν καθόλου την κατάσταση

Μου φαίνεται ότι οι πρόσφατες θετικές βαθμολογίες πληρώνονται από το καζίνο, νιώθεις το ίδιο;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

I see how it must look like from your point of view, yet the rating does not reflect solely on your experiences. Many other players are playing in this casino, you know? 


Additionally, we allow casinos 14 full days to carry out the verification so technically, nothing has been investigated yet. Kindly note the rating is only changed based on the disputed amount (100€ in your case would not make any notable impact, I dare to guess), and more importantly only in case the complaint is closed as "justified". It would not be fair to adjust the rating while the complaint has not been fully investigated and closed.

Does it make sense to you?

You may also find more details in this guide if you're interested:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences

πριν από 1 έτος

Σε καταλαβαίνω... Ωστόσο, πρέπει να παραδεχτείς ότι αν το καζίνο δεν μπορεί να απαντήσει ούτε στα μηνύματά μου για τόσο καιρό και απλώς κλείνει το chat κάθε τόσο, παρά το γεγονός ότι γράφω πάντα ευγενικά και ευγενικά , μάλλον δεν αποδεικνύεται πολύ καλό για τη συμπεριφορά τους προς τους πελάτες τους... Το πιστεύετε κι εσείς;


Πριν από λίγο καιρό, υπήρχε κάποιος από το προσωπικό του καζίνο Richprize και απάντησε εδώ στο φόρουμ σας... Ίσως μπορούσα να σχολιάσω την περίπτωσή μου. Ίσως έκανα κάτι λάθος, απλά θέλω να μάθω και να ρωτήσω... Είναι τόσο κακό που θέλω να ζητήσω πληροφορίες; Το μόνο που θέλω είναι πληροφορίες, ίσως κάτι λείπει ή κάτι άλλο... Αυτό είναι το μόνο που θέλω να μάθω και το καζίνο κλείνει το chat όταν τους γράφω

Δεν νομίζω ότι θα ήθελε κανείς να του φέρονται έτσι, ειδικά από τη στιγμή που δεν έχω κάνει κάτι κακό


Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

Hello, I agree with the first paragraph without a single doubt! To be straight with you, the rating does not consist of such variable metrics, as a result, we provide user reviews to cover this gap between things we can summarize in rating and things we can't.

Sadly, I feel there might be some investigation ongoing in your case thus, the chat operators simply have nothing to say to you or are not allowed... Just a guess. 🙁

πριν από 1 έτος

And that's why I think it's very bad behavior on the part of the casino because it's enough to write that something like this is happening, that the matter will be resolved in a few days, e.g. not leaving me without any answer, completely ignoring me and disconnecting the chat while talking to me

1...5 6 7...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη