ΦόρουμΚαζίνοRichPrize Casino - γενική συζήτηση

RichPrize Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 3 έτη από mcclane2020
|
42290 προβολές 237 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...12
πριν από 1 έτος

Καταλαβαίνω, αλλά έχουν περάσει πάνω από 2 εβδομάδες από τότε που παρήγγειλα την πληρωμή και ακόμα δεν ξέρω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η πληρωμή μου.

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

Now the time has come for the casino to make a clear statement! I honestly hope they will address the complaint soon!

πριν από 1 έτος

Ναι, ελπίζω να επικοινωνήσουν μαζί μου για αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

Give it some time, though. Hopefully, you'll find it quite positive that this casino has reached out to us a few weeks or so ago to discuss user reviews and experiences, so I'm convinced the communication channel should work!


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Εντάξει καταλαβαίνω :)

Θα περιμένω υπομονετικά μήνυμα από το καζίνο

Νόμιζα ότι το καζίνο ήθελε να ξαναχτίσει τη φήμη του, οπότε επικοινώνησαν μαζί σας

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

We are also curious how the casino will handle this. I hope that the casino will join the conversation without any problems and that everything will be resolved and turn out well in the end. Fingers crossed🤞😊

πριν από 1 έτος

Καλημέρα... Καταφέρατε να επικοινωνήσετε με το Richprize Casino σχετικά με την ανάληψη μου;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

Good Day!

I probably should have mentioned that I'm not involved in the complaint process, as a result, I see the same information as you in the complaint thread.

The timer has worn off, though, I would expect an update quite soon. 🤔

I'll check on it tomorrow to see whether the casino has responded.



πριν από 1 έτος

Το Richprize Casino εξακολουθεί να μην έχει απαντήσει στην περίπτωσή μου;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

Hello!

As far as I can guess, the casino is no longer interested in complaints submitted by you due to your history with them. As I mentioned someone from the casino reached out to us because of your user reviews. 🤔

I'm strongly convinced this is the reason for the silence in the complaint.

Let's see what the complaint handler knows, however; we should wait for an update.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Μάλλον δεν καταλαβαίνω καλά. Το καζίνο θεώρησε ότι έγραψα κάτι ψεύτικο; Εάν ναι, επικοινωνήστε μαζί μου σχετικά με αυτό το θέμα; Αν το καζίνο ήταν δίκαιο απέναντί μου, δεν θα έγραφα ποτέ κάτι κακό για αυτά και θα διέγραφα όλα τα παράπονα, αλλά το καζίνο δεν είναι δίκαιο για μένα. Είμαι πρόθυμος να μιλήσω εδώ με έναν εκπρόσωπο του καζίνο, δεν έχω τίποτα να κρύψω και θα χαρώ να μιλήσω ευγενικά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεύτερον, τα αρνητικά μου σχόλια είναι λόγος για να μην πληρώσει το καζίνο τα χρήματά μου; Αν δεν θέλουν να με δεχτούν ως παίκτη, θα πρέπει να αποσύρουν τα χρήματά μου και να μπλοκάρουν το περαιτέρω παιχνίδι μου... Κάθε αξιοσέβαστο καζίνο το κάνει αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μάλλον δεν καταλαβαίνω καλά. Το καζίνο θεώρησε ότι έγραψα κάτι ψεύτικο; Εάν ναι, επικοινωνήστε μαζί μου σχετικά με αυτό το θέμα; Αν το καζίνο ήταν δίκαιο απέναντί μου, δεν θα έγραφα ποτέ κάτι κακό για αυτά και θα διέγραφα όλα τα παράπονα, αλλά το καζίνο δεν είναι δίκαιο για μένα. Είμαι πρόθυμος να μιλήσω εδώ με έναν εκπρόσωπο του καζίνο, δεν έχω τίποτα να κρύψω και θα χαρώ να μιλήσω ευγενικά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

The problem is that I do not understand the casino approach either! I asked the representative via email since the person was originally concerned about your already rejected review. He made it clear your account was about to be closed, and no one from the casino cared to explain what had happened or what you had done wrong.

I did what I could, even though I don't handle complaints, but I feel the case is lost. I am sorry for that.

I must say I'm truly annoyed by such a lack of communication...

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Εντάξει, ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας 😉 Θα ήθελα πραγματικά να αφήσω μια κριτική για το καζίνο, ώστε να μην το αφαιρέσει κανείς και ελπίζω ότι η βαθμολογία του καζίνο θα πέσει κάτω, έχω εξαπατηθεί από αυτούς για το δεύτερο χρόνος!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Dear kaczka381

Firstly, I want to extend our sincerest apologies for the delay in addressing your previous complaint. Your satisfaction and trust are of utmost importance to us, and we deeply regret any inconvenience you may have experienced.

We understand that it can be frustrating to be left in the dark, and for that, we are truly sorry. We are taking this matter seriously, and we will keep you informed of any progress every step of the way. Our goal is to provide you with a satisfactory resolution that meets your expectations.


Once again, please accept our deepest apologies for any frustration or disappointment you have experienced. Your feedback is invaluable, and we are committed to improving our services based on your insights.


Victoria

RichPrize Casino
πριν από 1 έτος

Θα πιστωθεί τελικά η πληρωμή μου στον λογαριασμό μου;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Εντάξει, ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας 😉 Θα ήθελα πραγματικά να αφήσω μια κριτική για το καζίνο, ώστε να μην το αφαιρέσει κανείς και ελπίζω ότι η βαθμολογία του καζίνο θα πέσει κάτω, έχω εξαπατηθεί από αυτούς για το δεύτερο χρόνος!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Well, it worked out, I guess. 🙂 I'm convinced it was purely a misunderstanding. I'm so glad to see Victoria here!

πριν από 1 έτος

Dear kaczka381,

I'm pleased to inform you that your payout delay has been fully resolved, and you should have received your winnings in full. I appreciate your patience and understanding while we worked to rectify the situation. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we take any issues that may arise seriously.

Once again, I apologize for the delay and any inconvenience it may have caused you. We value your trust and continued support, and we are committed to continuously improving our services to ensure a better experience for all our users.

Warm regards,

Victoria

πριν από 1 έτος

Thank you for your help, Mrs. Victoria 🙂

The funds have been transferred to my account. I am asking Casino Guru to remove my complaint.

I will remove bad reviews about the casino

kaczka381
πριν από 1 έτος

Well, that's great. I think it's nice to see a casino trying to correct its mistake. I think they can win the trust of the players with this approach. 

Anyway, I'm glad you got your winnings in the end and everything worked out well. 

However, my question is, will the casino still be a good place for you to play? 🙂


1...6 7 8...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα