Η προσοχή του Rich Price Casino στη λεπτομέρεια στα γραφικά και τα κινούμενα σχέδια βελτιώνει τη συνολική εμπειρία παιχνιδιού. Είναι προφανές ότι δίνουν προτεραιότητα στην ποιότητα και την ικανοποίηση των παικτών.
Rich Price Casino's attention to detail in graphics and animations enhances the overall gaming experience. It's evident they prioritize quality and player satisfaction.
Είμαι βέβαιος ότι τέτοια πράγματα είναι σημαντικά, αλλά έχετε καταφέρει να μαζέψετε κάποια χρήματα εδώ; Ή έχετε προσπαθήσει να επιλύσετε κάτι με υποστήριξη; 🙂
I'm sure such things are important, but have you managed to collect some money here ? Or have you tried to resolve something with support ? 🙂
Γεια σου, γκουρού του καζίνο.
Παρατήρησα ότι στον ιστότοπό σας παρέχετε πληροφορίες ότι τα ποσά ανάληψης σε αυτό το καζίνο είναι λάθος.
Με βάση τους γενικούς όρους και τις πληροφορίες που λαμβάνονται, στη συνομιλία τους τα μέγιστα ποσά ανάληψης είναι:
500€ την εβδομάδα
1500€ μήνα.
Εγγράφηκα στο καζίνο μέσω των αναφορών σας, ακόμα περιμένω να επαληθευτεί ο λογαριασμός μου και μετά θα αφήσω ξανά σχόλια.
Hello, casino guru.
I noticed that on your website you provide information that the withdrawal amounts at this casino are wrong.
Based on the general conditions and the information obtained, in their chat the maximum withdrawal amounts are:
€500 per week
€1500 month.
I signed up at the casino through your references, I'm still waiting for my account to be verified, after which I'll leave feedback again.
Olá, casino guru.
Constatei que no vosso site fornecem a informação de que os valores de levantamento deste casino estão errados.
Pelas condições gerais e pela informação obtida, no chat deles o valor de levantamento máximo são:
500€ por semana
1500€ mês.
Inscrevi me no casino pelas vossas referências, estou ainda a aguardar a verificação da minha conta, após isso passo novamente a deixar feedback.
Γεια σας και ευχαριστώ για την ανάρτησή σας. Αν ελέγξετε τα όρια του καζίνο εδώ 👈, θα μάθετε ότι αυτά είναι τα ακριβή όρια που έχουμε δηλώσει στην κριτική αυτού του καζίνο.
Hello and thank you for your post. If you check the limits of the casino over here 👈, you will find out that these are the exact limits we have stated in the review of this casino.
Καλημέρα.
Ναι, άλλαξαν το Σάββατο 27 από τον Michal V, από την ομάδα Guru, αφού έστειλα ένα email στη συγγραφέα του άρθρου προειδοποιώντας την ότι αυτή η πληροφορία ήταν λάθος.
Ευχαριστώ
Good morning.
Yes, they were changed on Saturday the 27th by Michal V, from the Guru team, after I sent an email to the author of the article warning her that this information was wrong.
Thanks
Bom dia.
Sim, foram alterados no sábado dia 27 pelo Michal V, da equipa do Guru, após eu ter enviado email á autora do artigo alertando que essa informação estava errada.
Obrigado
Ωραία, νομίζω ότι είναι σημαντικό να ενημερώνουμε τις πληροφορίες και συχνά μαθαίνουμε από τους παίκτες τέτοια πράγματα. Μερικές φορές τα όρια ή οτιδήποτε άλλο στο καζίνο είναι τα ίδια για μεγάλο χρονικό διάστημα και μερικές φορές μπορούν να αλλάξουν 3 φορές σε έξι μήνες, επομένως είναι δύσκολο να παρακολουθείτε τα πάντα συνεχώς. Χαίρομαι που το μοιραστήκατε μαζί μας και μας βοηθήσατε να το προσαρμόσουμε.
Τέλος πάντων, παίζετε συχνά σε αυτό το καζίνο όταν το παρατηρείτε; Ή περνάτε από την απόσυρση ακριβώς όταν αυτό σας τράβηξε την προσοχή; 🙂
Great, I think it's important to update the information and we often learn from players such things. Sometimes the limits or anything else in the casino are the same for a long time and sometimes they can change 3 times in six months, so it's hard to keep track of everything all the time. I'm glad you shared it with us and helped us to adjust it.
Anyway, do you play in this casino often when you notice it ? Or are you going through the withdrawal just when this caught your eye ? 🙂
Γειά σου,
Περνάω από απόσυρση αυτή τη στιγμή.
Έκανα μια κατάθεση, πέρασα το μπόνους και κέρδισα ένα καλό ποσό.
Την Παρασκευή έκανα αίτημα ανάληψης και σήμερα είπαν ότι θα κάνουν την απόσυρση.
Είμαι ακόμα σε αναμονή.
Κανένα πρόβλημα προς το παρόν.
Hello,
I'm going through withdrawal right now.
I made a deposit, rolled over the bonus, and won a good amount.
On Friday, I made a withdrawal request and today they said they would make the withdrawal.
I'm still waiting.
No problems for now.
Olá,
Estou a passar pelo levantamento neste momento.
Fiz um depósito, fiz o roolover do bônus, e ganhei um bom montante.
Na sexta feira, fiz o pedido de saque e hoje disseram que iam fazer o saque.
Estou a aguardar ainda.
Para já sem problemas.
Μέχρι στιγμής όλα καλά όσον αφορά την απόσυρση, φαίνεται. 🙂 Έχετε τύχη ακόμα;
Είναι υπέροχο που μεταφέρατε την κριτική χρήστη. Υποθέτω σωστά ότι η Skrill είναι η καλή σας επιλογή πληρωμής;
So far so good regarding the withdrawal, it seems. 🙂 Any luck yet?
It's great you passed on the user review; am I assuming correctly that Skrill is your good-to-go payment option?
Αυτό που μπορώ να πω για την εμπειρία μου με αυτό το καζίνο είναι ότι ήταν φανταστικό όσον αφορά τις αναλήψεις και το παιχνίδι. Σούπερ προσωπική εξυπηρέτηση, μου άρεσε η εμπειρία, το συνιστώ, 5*****
What I can say about my experience with this casino is that it has been fantastic in terms of withdrawals and gameplay. Super personal service, I loved the experience, I recommend it, 5*****
o que posso dizer da minha experiencia com este casino, é que tem sido fantastica em relação a retiradas e jogabilidade. o atendimento super pessoal, estou a adorar a experiencia, recomendo, 5*****
Αυτό είναι υπέροχο και σας ευχαριστώ που το μοιράζεστε.👌
That's great, and thank you for sharing.👌
Αυτό το καζίνο είναι ένα σωρό απατεώνες που αρνούνται να με αφήσουν να αποσύρω την αρχική μου κατάθεση. Είναι στη μαύρη λίστα στους ρωτήστε τους τζογαδόρους, ντροπή σας που εξαπατάτε τους ανθρώπους δίνοντάς τους μια τόσο υψηλή βαθμολογία ασφαλείας "πάνω από το μέσο όρο" εδώ. Είναι τρομεροί απατεώνες.
This casino is a bunch of scammers refusing to let me withdraw my original deposit. They are blacklisted on ask gamblers, shame on you for deceiving people giving them such a high "above average" safety rating on here. They are terrible scammers.
Μπορώ να ρωτήσω ποιος είναι ο λόγος που θέλετε να πάρετε πίσω την κατάθεσή σας από το καζίνο; Είχατε κάποιο πρόβλημα εκεί, ίσως;🤔 Από την ανάρτησή σας, δεν ακούγεται πολύ καλό, οπότε θα μπορούσατε να το μοιραστείτε με όλους; Ίσως βοηθήσει άλλους να ξέρουν τι να περιμένουν σε αυτό το καζίνο.
Επίσης, για να προσθέσουμε στον δείκτη ασφάλειας αυτού και κάθε άλλου καζίνο, η ομάδα μας προσπαθεί πάντα να παρέχει στους παίκτες του διαδικτυακού καζίνο τις καλύτερες δυνατές πληροφορίες και να τις υπολογίζει πολύ προσεκτικά, λαμβάνοντας υπόψη πολλές πτυχές. Αν σας ενδιαφέρει, μπορείτε να διαβάσετε αυτό το άρθρο 👈 για την όλη διαδικασία για να την κατανοήσετε καλύτερα.
May I ask what the reason is that you want to get your deposit back from the casino? Did you have any issues there, perhaps?🤔 From your post, it doesn't sound very good, so could you share it with everyone? Maybe it'll help others know what to expect at this casino.
Also, to add to the safety index of this and every other casino, our team always tries to give online casino players the best possible information and calculate it very carefully, taking into account many aspects. If you are interested, you can read this article 👈 about the whole process to understand it better.
Romi Πρέπει να πω ότι παίζω τα ίδια παιχνίδια για χρόνια από τους ίδιους παρόχους και πιστεύω ή όχι τα παιχνίδια στον ιστότοπό τους δεν φαίνονται γνήσια όσον αφορά την αναλογία κερδών. Δεν παίζω παιχνίδια που δεν ξέρω, αλλά για κάποιο λόγο δεν κατάφερα να κερδίσω αξιοπρεπή και κάποιες μέρες δεν είχα καθόλου κέρδη με κατάθεση πάνω από 4k. Αυτό είναι δύσκολο να αποδειχθεί, επομένως έκλεισα τον λογαριασμό και πήγα την επιχείρησή μου αλλού. Ας πούμε ότι από τις 600 περιστροφές είχα ένα μπόνους όπου κέρδισα λιγότερο από ποντάρισμα στο παιχνίδι που ξέρω και παίζω για περισσότερα από 6 χρόνια. Ωραία εξυπηρέτηση πελατών, αυτό με έκανε να εμπιστευτώ αυτό το μέρος. Κάτι δεν αθροίζεται εκεί, ευτυχώς έχουμε την επιλογή να μην παίξουμε σε τέτοια μέρη αν πιστεύουμε ότι κάτι δεν πάει καλά. Ξέρω ότι μερικές φορές μπορεί να είμαστε άτυχοι, αλλά είμαι περισσότερο από σίγουρος ότι σε αυτήν την περίπτωση υπάρχουν πολλά περισσότερα, καθώς δεν πιστεύω ότι δεν υπάρχει μία νίκη περισσότερο από το ποντάρισμα για 5ωρη συνεδρία.
Romi I have to say that I play same games for years from same providers and believe or not games on their site doesn't look genuine in terms of ratio of winning . I don't play games I don't know but for some reason I wasn't able to get decent win and some days no wins at all with deposit over 4k . This is difficult to prove so I closed down the account and take my business elsewhere. Lets say out of 600 spins I had one bonus where I won less than stake on game I know and play for over 6years . Nice customer service that is what made me trust this place . Something doesn't add up there, luckily we have option not to play in such a places if we feel there is something wrong . I know sometimes we may be unlucky but I'm more than sure in this case there is more to it as I don't believe not having single win more than stake placed for 5h session.
Προειδοποίησα όλους για αυτό το καζίνο, όσοι δεν καταθέτουν χρήματα είναι οι μεγαλύτεροι απατεώνες στο Διαδίκτυο!!!
I warned everyone about this casino, those who do not deposit any funds are the biggest scammers on the Internet!!!
Ostrzegalem wszystkich przed tym kasynem , nie wplacajce tak zadnych srodkow no to najwieksi oszusci w internecie !!!
Romi Πρέπει να πω ότι παίζω τα ίδια παιχνίδια για χρόνια από τους ίδιους παρόχους και πιστεύω ή όχι τα παιχνίδια στον ιστότοπό τους δεν φαίνονται γνήσια όσον αφορά την αναλογία κερδών. Δεν παίζω παιχνίδια που δεν ξέρω, αλλά για κάποιο λόγο δεν κατάφερα να κερδίσω αξιοπρεπή και κάποιες μέρες δεν είχα καθόλου κέρδη με κατάθεση πάνω από 4k. Αυτό είναι δύσκολο να αποδειχθεί, επομένως έκλεισα τον λογαριασμό και πήγα την επιχείρησή μου αλλού. Ας πούμε ότι από τις 600 περιστροφές είχα ένα μπόνους όπου κέρδισα λιγότερο από ποντάρισμα στο παιχνίδι που ξέρω και παίζω για περισσότερα από 6 χρόνια. Ωραία εξυπηρέτηση πελατών, αυτό με έκανε να εμπιστευτώ αυτό το μέρος. Κάτι δεν αθροίζεται εκεί, ευτυχώς έχουμε την επιλογή να μην παίξουμε σε τέτοια μέρη αν πιστεύουμε ότι κάτι δεν πάει καλά. Ξέρω ότι μερικές φορές μπορεί να είμαστε άτυχοι, αλλά είμαι περισσότερο από σίγουρος ότι σε αυτήν την περίπτωση υπάρχουν πολλά περισσότερα, καθώς δεν πιστεύω ότι δεν υπάρχει μία νίκη περισσότερο από το ποντάρισμα για 5ωρη συνεδρία.
Romi I have to say that I play same games for years from same providers and believe or not games on their site doesn't look genuine in terms of ratio of winning . I don't play games I don't know but for some reason I wasn't able to get decent win and some days no wins at all with deposit over 4k . This is difficult to prove so I closed down the account and take my business elsewhere. Lets say out of 600 spins I had one bonus where I won less than stake on game I know and play for over 6years . Nice customer service that is what made me trust this place . Something doesn't add up there, luckily we have option not to play in such a places if we feel there is something wrong . I know sometimes we may be unlucky but I'm more than sure in this case there is more to it as I don't believe not having single win more than stake placed for 5h session.
Ζεα, καταλαβαίνω την άποψη σου εδώ. Δυστυχώς, χωρίς καμία απόδειξη, δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Ίσως ήταν απλώς τύχη. ποιός ξέρει; 🤷♀️
Πρέπει να πω ότι μου αρέσει πολύ η στάση σας απέναντι στο διαδικτυακό gaming και έχετε δίκιο ότι ο καθένας μπορεί να επιλέξει πού θα παίξει ή όχι, και αυτό είναι καλό.
Σας εύχομαι καλή τύχη, πάντα.🍀
Zeah, I understand your point here. Unfortunately, without any proof, there can't be anything done. Maybe it was just luck; who knows? 🤷♀️
I have to say that I really like your attitude toward online gaming, and you are right that everyone can choose where to play or not, and that is good.
I wish you all the luck, always.🍀
Ακριβώς γι' αυτό δεν θα εμπλακώ σε επίσημα παράπονα γιατί στο τέλος της ημέρας είναι τζόγος. Αν δεν μου αρέσει το καζίνο, μπορώ να προχωρήσω και να πάρω τις επιχειρήσεις μου αλλού, αλλά μπορώ να μεταφέρω τα σχόλιά μου και την προσωπική μου εμπειρία. Παίζω πάνω από 15 χρόνια και η εμπειρία μου θα πρέπει να είναι αρκετή για να προσδιορίσω αν αξίζει να παίξω σε συγκεκριμένη πλατφόρμα ή όχι. Μου άρεσε πολύ το πλούσιο έπαθλο, γι' αυτό τους έδωσα την ευκαιρία για 2 μήνες και μετά αποφάσισα ότι δεν αξίζει τον χρόνο ή τα χρήματά μου, οπότε πήγα την επιχείρησή μου σε άλλη πλατφόρμα 😌🤷♀️ Δεν νομίζω ότι υπάρχει ένα μόνο καζίνο που έκανα" μην προσπαθήσετε 🤣 αν είμαι δυσαρεστημένος, στέλνω εκτενές email και ζητάω κλείσιμο λογαριασμού και τα βάζω στην προσωπική μου μαύρη λίστα 🤣🤣
Exactly that is why I won't engage in to formal complain because on end of the day it is gambling . If I don't like casino I can move on and take my bussines elsewhere but I can still pass on my feedback and personal experience. I play over 15 years and my experience should be enough to determine if it is worth playing on certain platform or not . I really liked rich prize so I gave em chance for 2 months then I determined that it is not worth of my time or money so I took my business to other platform 😌🤷♀️ I don't think there is single casino I didn't try 🤣 if I'm unhappy I send lengthy email and request closure of account and put em on my personal black list 🤣🤣
Θα ήθελα να σας πω ένα γεια!
Αυτή είναι μια πολύ πρακτική επισκόπηση του τζόγου και είναι καλό να γνωρίζετε ότι υπάρχουν ακόμα παίκτες εκεί έξω που μοιράζονται την αναζωογονητική σας προσέγγιση.
Περίεργος, πόσα καζίνο βρίσκονται στην προσωπική σας μαύρη λίστα αυτή τη στιγμή και διατηρείτε επίσης αρχείο με όλα τα καζίνο που προτιμήσατε τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια του ταξιδιού σας στον τζόγο; 🙂
Δεν χρειάζεται να το πείτε, είναι εθελοντικό 😁
I'd love to say hi to you!
This is a very practical overview of gambling, and it is good to know that there are still players out there who share your refreshing approach.
Curious, how many casinos are on your personal blacklist right now, and do you also maintain a record of all the casinos you have preferred in the last fifteen years of your gambling journey? 🙂
You don't have to say, it's voluntary 😁
Ήμουν απασχολημένος με το παράπονό μου, μόλις αυτό το "επαγγελματικό" καζίνο απειλούσε να διαρρεύσει προσωπικές πληροφορίες επειδή αποκαλύφθηκαν οι δόλιοι τρόποι τους lol.
Η κριτική μου για αυτούς εδώ απορρίφθηκε ακόμη και όταν ο Rich Prize απείλησε τους παραπάνω και τον γκουρού του καζίνο ζητώντας συγγνώμη από τους απατεώνες που λειτουργούν στο πλαίσιο "Easy Education courses" στη Σκωτία, ενώ συμπεριέλαβε τις απειλές τους στο email lol. 💀 Δεν είναι περίεργο γιατί έχουν τόσο υψηλή βαθμολογία εδώ, ο γκουρού του καζίνο υποστηρίζει την αμέλεια και τα ψέματα. 👎
Επιστρέψτε για να ρωτήσω τους τζογαδόρους πολύ πιο αξιόπιστους και χωρίς σταθερά πρόσωπα που κλέβουν το μάτι lmao.
I was busy with my complaint, just had this "professional" casino threaten to leak personal information because their fraudulent ways were exposed lol.
My review for them here was rejected even after Rich Prize threatened the above and casino guru apologising to the scammers who operate under "Easy education courses" in Scotland whilst including their threats in the email lol. 💀 No wonder why they have such a high rating here, casino guru supporting the negligence and lies. 👎
Back to ask gamblers way more reliable and no constant winky faces lmao.
Γειά σου,
Αφού διάβασα την κριτική και το παράπονό σας, μπορώ να καταλάβω γιατί μπορεί να μην αισθάνεστε εντελώς άνετα, αλλά δεν έχω ιδέα για διαρροές ή απειλές μέσω email. Θέλετε να προσδιορίσετε την τελευταία σας ανάρτηση λίγο καλύτερα, παρακαλώ;
Λάβατε επιστροφή χρημάτων και δόθηκε επίσης μια εξήγηση για την απόρριψη της κριτικής χρήστη. Δεδομένου ότι κανένας από τους ισχυρισμούς δεν έχει αποδειχθεί αληθινός - παρά το γεγονός ότι είναι προφανές ότι το καζίνο δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες σας - δεν νομίζω ότι είναι σκόπιμο να αναφερθούμε σε αυτό ως αντικειμενική κριτική χρήστη. Λυπάμαι που είσαι απογοητευμένος. Δεν είμαστε σε θέση να πειθαρχήσουμε ή να εκπαιδεύσουμε το προσωπικό τους για ανεπαρκή υποστήριξη. Παρακαλούμε προωθήστε αυτές τις πληροφορίες σε εμάς εάν γνωρίζετε άλλα άτομα που έχουν δεχτεί άδικη μεταχείριση. Ίσως κάποιος άλλος προχωρήσει περαιτέρω με το παράπονο.
Επιτρέψτε μου να παραθέσω απόσπασμα από το παράπονό σας σχετικά με αυτό:
«Αγαπητέ kakashimuffin (ή να σε απευθυνθώ με το πραγματικό σου όνομα;)
Ποτέ δεν είχαμε σκοπό να κατασχέσουμε τα κέρδη σας. Στόχος μας ήταν να εξηγήσουμε ότι για την απόσυρση αυτών των κερδών, έπρεπε να πληρούνται οι προϋποθέσεις στοιχηματισμού. Εναλλακτικά, θα μπορούσατε να συνεχίσετε να παίζετε χωρίς να κάνετε αίτημα ανάληψης. Δυστυχώς, όταν αρνηθήκατε να προχωρήσετε στο ποντάρισμα και αρχίσατε να εκπέμπετε απειλές, έπρεπε να λάβουμε μέτρα για να κλείσουμε τον λογαριασμό σας για την ασφάλεια του προσωπικού μας και του καζίνο.
Λυπάμαι ειλικρινά που δεν ζητήσατε να μιλήσετε με έναν διευθυντή, καθώς θα είχα αναλάβει από εκεί και ενδεχομένως να βοηθούσα να αποφευχθεί αυτή η κατάσταση. Εργάζομαι σε διαφορετικό τμήμα, επομένως δεν συμμετέχω στις καθημερινές λειτουργίες της υποστήριξης πελατών, αλλά ζητώ συγγνώμη αν αισθανθήκατε παραμελημένη.
Λυπούμαστε για οποιαδήποτε σύγχυση και ελπίζουμε αυτή η εξήγηση να βοηθήσει να διευκρινιστεί η θέση μας. Εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις ή χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Βικτώρια"
Εκτιμώ που μοιράζεστε αυτήν την κατάσταση στο φόρουμ και γνωρίζετε ότι το κοινό μπορεί να δει όλα τα παράπονά σας. Είναι ανοιχτό για οποιονδήποτε παίκτη να διαβάσει και να αποφασίσει αν αξίζει τον κόπο να δοκιμάσει αυτό το καζίνο.
Hello,
After reading your review and complaint, I can see why you might not feel entirely at ease, but I have no idea about leaks or email threats. Care to specify your last post a bit better, please?
You received a refund, and an explanation of the user review rejection was also given. Since none of the claims have been proven true—despite the fact that it is evident that the casino did not live up to your expectations—I do not think it is appropriate to refer to this as an objective user review. I'm sorry you are disappointed. We are unable to discipline or educate their staff for providing inadequate support. Please forward this information to us if you are aware of any other individuals who have received unfair treatment. Maybe someone else will get further with the complaint.
Permit me to quote from your complaint, in relation to that:
"Dear kakashimuffin (or shall I address you by your real name?)
We never intended to confiscate your winnings. Our aim was to explain that in order to withdraw these winnings, the wagering requirements needed to be fulfilled. Alternatively, you could have continued playing without making a withdrawal request. Unfortunately, when you refused to proceed with the wagering and began issuing threats, we had to take action to close your account for the safety and security of our staff and the casino.
I'm sincerely sorry that you didn't ask to speak to a manager, as I would have taken over from there and possibly helped avoid this situation. I work in a different department, so I am not involved in the daily operations of customer support, but I apologise if you felt neglected.
We regret any confusion and hope this explanation helps clarify our position. If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to reach out.
Warm regards,
Victoria"
I appreciate you sharing this situation on the forum, and please know that the public can view all of your complaints. It is open for any player to read and decide if it is worthwhile to try this casino.
Για να δηλώσω ξεκάθαρα ότι το Casino Guru δεν έχει τίποτα να κρύψει, θα ήθελα να μοιραστώ μια ενημέρωση σχετικά με τη δεύτερη απόπειρά σας να γράψετε μια ειλικρινή κριτική χρήστη:
Λόγος απόρριψης:
"Αγαπητέ χρήστη πέρα από τον λόγο απόρριψης που αναφέρθηκε προηγουμένως, θα ήθελα να προσθέσω έναν νέο:
Η κριτική του καζίνο έχει σχεδιαστεί για να αξιολογεί το καζίνο και όχι το Γκουρού του Καζίνο, επομένως τουλάχιστον το ήμισυ της κριτικής σας δεν είναι στην πραγματικότητα κριτική. Συγγνώμη.
Τα υπόλοιπα περιέχουν απλώς σκέψεις και εικασίες που δεν είναι αληθινές ως προς την προέλευσή τους. Δεν είμαστε σύμφωνοι με κανένα καζίνο. Τέλος, η αποδοχή ενός μπόνους είναι ελεύθερη βούληση ενός παίκτη. Να διαβάζετε πάντα τους κανόνες μπόνους πριν αποδεχτείτε έναν. Η περίπτωση που περιγράψατε είναι αρκετά απλή: πήρατε το μπόνους, αλλάξατε γνώμη και τα κέρδη μπόνους ακυρώθηκαν. Ο αρχικός σας στόχος επιτεύχθηκε επίσης τη στιγμή που λάβατε επιστροφή χρημάτων.
Εάν διαθέτετε αποδεικτικά στοιχεία που να υποστηρίζουν οτιδήποτε σχετίζεται με τις απειλές που αναφέρετε συνεχώς, στείλτε ό,τι μπορείτε μέσω email: community@casino.guru
Αφού ελέγξουμε τα αποδεικτικά σας στοιχεία, θα εξετάσουμε τα επόμενα βήματα σε σχέση με τα σχόλια των χρηστών σας. Εκτιμούμε την κατανόησή σας».
To clearly state that Casino Guru truly has nothing to hide, I'd like to share an update concerning your second attempt to write an honest user review:
Reason for rejection:
"Dear user atop of the previously stated reject reason, I'd like to add a new one:
Casino review is designed to review casino not Casino Guru, so at least half of your review is not actually a review. I'm sorry.
The rest contains merely thoughts and speculations which are not true in their origin. We are not in league with any casinos. Finally, accepting a bonus is a player's free will. Always read the bonus rules before accepting one. The case you described is pretty simple: you took the bonus, changed your mind, and bonus winnings were voided. Your initial goal was also achieved the moment you were refunded.
If you possess any proof supporting anything related to the threats you keep mentioning, please send all you can via email: community@casino.guru
After inspecting your evidence, we will consider the next steps in relation to your user feedback. We appreciate your understanding."
Μπορώ να πω στην πραγματικότητα αυτό το καζίνο δεν είναι νόμιμο.
Κάνουν τα πάντα για να σταματήσουν τις αναλήψεις και το kyc. Επίσης, αυτός ο τύπος που ονομάζεται Kai συμπεριφέρεται σαν να έχει κάποιο είδος δύναμης και απειλεί να κλείσει τον λογαριασμό όταν παραπονιέστε.
Γιατί είναι τόσο συχνό στις κριτικές που αναφέρουν ακριβώς αυτό που αναφέρω; Χμμ..περίεργο δεν είναι; Επίσης, γιατί υπερασπίζεστε ένα καζίνο που σαφώς δεν είναι 100% νόμιμο και έχει επίσης τόνους αρνητικών κριτικών και επίσης στη μαύρη λίστα στους askgamblers για παράδειγμα; 😂
I can say for a fact this casino aint legit.
They do everything to stall withdrawals and kyc. Also this guy named Kai acts like he has some kind of power and threatens to close the account when you complain.
Why is it so common in reviews that they mention exactly that i mention? Hmm..strange isnt it? Also why do you defend a casino who clearly aint 100% legit and also got tons of negative reviews and also black listed on askgamblers for example? 😂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.