Γειά σου,
Αφού διάβασα την κριτική και το παράπονό σας, μπορώ να καταλάβω γιατί μπορεί να μην αισθάνεστε εντελώς άνετα, αλλά δεν έχω ιδέα για διαρροές ή απειλές μέσω email. Θέλετε να προσδιορίσετε την τελευταία σας ανάρτηση λίγο καλύτερα, παρακαλώ;
Λάβατε επιστροφή χρημάτων και δόθηκε επίσης μια εξήγηση για την απόρριψη της κριτικής χρήστη. Δεδομένου ότι κανένας από τους ισχυρισμούς δεν έχει αποδειχθεί αληθινός - παρά το γεγονός ότι είναι προφανές ότι το καζίνο δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες σας - δεν νομίζω ότι είναι σκόπιμο να αναφερθούμε σε αυτό ως αντικειμενική κριτική χρήστη. Λυπάμαι που είσαι απογοητευμένος. Δεν είμαστε σε θέση να πειθαρχήσουμε ή να εκπαιδεύσουμε το προσωπικό τους για ανεπαρκή υποστήριξη. Παρακαλούμε προωθήστε αυτές τις πληροφορίες σε εμάς εάν γνωρίζετε άλλα άτομα που έχουν δεχτεί άδικη μεταχείριση. Ίσως κάποιος άλλος προχωρήσει περαιτέρω με το παράπονο.
Επιτρέψτε μου να παραθέσω απόσπασμα από το παράπονό σας σχετικά με αυτό:
«Αγαπητέ kakashimuffin (ή να σε απευθυνθώ με το πραγματικό σου όνομα;)
Ποτέ δεν είχαμε σκοπό να κατασχέσουμε τα κέρδη σας. Στόχος μας ήταν να εξηγήσουμε ότι για την απόσυρση αυτών των κερδών, έπρεπε να πληρούνται οι προϋποθέσεις στοιχηματισμού. Εναλλακτικά, θα μπορούσατε να συνεχίσετε να παίζετε χωρίς να κάνετε αίτημα ανάληψης. Δυστυχώς, όταν αρνηθήκατε να προχωρήσετε στο ποντάρισμα και αρχίσατε να εκπέμπετε απειλές, έπρεπε να λάβουμε μέτρα για να κλείσουμε τον λογαριασμό σας για την ασφάλεια του προσωπικού μας και του καζίνο.
Λυπάμαι ειλικρινά που δεν ζητήσατε να μιλήσετε με έναν διευθυντή, καθώς θα είχα αναλάβει από εκεί και ενδεχομένως να βοηθούσα να αποφευχθεί αυτή η κατάσταση. Εργάζομαι σε διαφορετικό τμήμα, επομένως δεν συμμετέχω στις καθημερινές λειτουργίες της υποστήριξης πελατών, αλλά ζητώ συγγνώμη αν αισθανθήκατε παραμελημένη.
Λυπούμαστε για οποιαδήποτε σύγχυση και ελπίζουμε αυτή η εξήγηση να βοηθήσει να διευκρινιστεί η θέση μας. Εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις ή χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Βικτώρια"
Εκτιμώ που μοιράζεστε αυτήν την κατάσταση στο φόρουμ και γνωρίζετε ότι το κοινό μπορεί να δει όλα τα παράπονά σας. Είναι ανοιχτό για οποιονδήποτε παίκτη να διαβάσει και να αποφασίσει αν αξίζει τον κόπο να δοκιμάσει αυτό το καζίνο.
Hello,
After reading your review and complaint, I can see why you might not feel entirely at ease, but I have no idea about leaks or email threats. Care to specify your last post a bit better, please?
You received a refund, and an explanation of the user review rejection was also given. Since none of the claims have been proven true—despite the fact that it is evident that the casino did not live up to your expectations—I do not think it is appropriate to refer to this as an objective user review. I'm sorry you are disappointed. We are unable to discipline or educate their staff for providing inadequate support. Please forward this information to us if you are aware of any other individuals who have received unfair treatment. Maybe someone else will get further with the complaint.
Permit me to quote from your complaint, in relation to that:
"Dear kakashimuffin (or shall I address you by your real name?)
We never intended to confiscate your winnings. Our aim was to explain that in order to withdraw these winnings, the wagering requirements needed to be fulfilled. Alternatively, you could have continued playing without making a withdrawal request. Unfortunately, when you refused to proceed with the wagering and began issuing threats, we had to take action to close your account for the safety and security of our staff and the casino.
I'm sincerely sorry that you didn't ask to speak to a manager, as I would have taken over from there and possibly helped avoid this situation. I work in a different department, so I am not involved in the daily operations of customer support, but I apologise if you felt neglected.
We regret any confusion and hope this explanation helps clarify our position. If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to reach out.
Warm regards,
Victoria"
I appreciate you sharing this situation on the forum, and please know that the public can view all of your complaints. It is open for any player to read and decide if it is worthwhile to try this casino.
Αυτόματη μετάφραση: