ΦόρουμΚαζίνοRichPrize Casino - γενική συζήτηση

RichPrize Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

πριν από 3 έτη από mcclane2020
|
40883 προβολές 237 απαντήσεις |
|
1...10 11 12
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

They don’t care they blocked mine and frauded me too out of thousands. Casino guru is also a scam that’s why it’s 7.7 rating for richprize anyone that says any different is on another planet and need to be ignored. All the highest rated casinos on here are the scam ones that don’t hold a license see for yourself. They are being paid to produce high ratings. Don’t listen to their BS excuses. They forever praise all the people and casinos that treated me like S.

πριν από 10 μήνες

I think we have helped the player 2 times to get his money at this casino, despite the fact that the casino didn't respond at first and wasn't interested in solving his problem. 

No casinos receive a review so they pay for it. That would then make every casino have 9 or more. 

Anyway, I know that your situation has not been resolved and that is why you probably have a heavy heart, but your case was about sports betting and I think it has been explained many times that this is not what we are dealing with at Casino Guru.

Jaro
πριν από 10 μήνες

Αγαπητέ κύριε Jaro... Σε σέβομαι πολύ που βοηθάς τους ανθρώπους να λύσουν προβλήματα, αλλά για μένα είναι αδιανόητο και πολύ ακατανόητο το καζίνο να αντιμετωπίζει τους πελάτες του με τέτοιο τρόπο ώστε να παίρνει χρήματα τόσο από εμένα όσο και από τον Τόμας χωρίς να αναφέρει κανέναν λόγο , το μπλοκάρει και δεν θέλει να απαντήσει σε αυτούς τους ισχυρισμούς και έχει τόσο υψηλή βαθμολογία

Καταλαβαίνω ότι κάποιος που παραβαίνει τους κανόνες είναι μπλοκαρισμένος, αλλά τόσο εγώ όσο και ο Τόμας δεν παραβήκαμε τους κανόνες με κανέναν τρόπο και όμως μας έκλεψαν χρήματα, οπότε υποθέτω ότι δεν πρέπει να εκπλαγείτε που είμαστε λίγο νευρικοί


Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 10 μήνες

If the casino blocked your account for no reason, didn't say anything to you and you can't withdraw your money, then the complaint was a good move. Our team will try to help you again and I firmly believe that this will be the end of this casino for you. Because if I had had problems in the past, I would not have come back here. 

Also of course, I also don't think it's right for a casino to do that. However, it is important to file a complaint in order to learn as much as possible and to try to evaluate the situation fairly. 

So we'll see how this case of yours turns out. I'm hoping it's like all the ones at this casino before- successful. 

πριν από 10 μήνες

Ναι, σίγουρα δεν θα επιστρέψω ποτέ ξανά σε αυτό το καζίνο, δεν έχω κάνει καμία κατάθεση εκεί εδώ και πολύ καιρό, απλώς ήθελα να κάνω ανάληψη όλων των κεφαλαίων που είχα αφήσει εκεί.

Προειδοποιώ τους ανθρώπους, μην καταθέτετε ποτέ χρήματα σε αυτό το καζίνο, έχω ήδη εξαπατηθεί ξανά από αυτούς

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 10 μήνες

I'm sorry it ended up like this. Let's hope you'll leave the casino with your balance. 🤞🤞

πριν από 10 μήνες

I received a message from Mrs. Victori, but I cannot send it to her e-mail, so I am replying here


I cannot log into my account and make withdrawals again because my account has been blocked

kaczka381
πριν από 10 μήνες

I'm sorry, are you trying to contact someone from the casino here? Or perhaps a member of our Complaint Team? Frankly, that won't most likely work.

To try to help you, I need to know what you were trying to send and to whom. Preferably in a more detailed way. 🙏

Radka
πριν από 10 μήνες

Η κυρία Βικτώρια μου έγραψε με e-mail να ζητήσω ξανά την πληρωμή γιατί απορρίφθηκε, αλλά δεν μπορώ να το κάνω γιατί ο λογαριασμός μου έχει αποκλειστεί.

Της έγραψα ένα e-mail, αλλά λαμβάνω ένα μήνυμα ότι το μήνυμα δεν μπορεί να σταλεί, ήταν δυνατό πριν επειδή είχα ήδη γράψει στην κυρία Βικτώρια

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 10 μήνες

Hi, according to the complaint I saw that you have already received your money. I am very happy that this case was also resolved and everything turned out well. I think now you will just draw a line under all this and find another casino. 

Hopefully, your choice will be more positive and you will have as few worries as possible. 🙂

πριν από 10 μήνες

Ναι, σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας σε αυτό το θέμα

Δυστυχώς, το καζίνο Richprize, κατά τη γνώμη μου, είναι ένα πολύ αναξιόπιστο καζίνο, κάθε ανάληψη συνδέθηκε με προβλήματα, πιστεύω ότι ένα καζίνο που σέβεται τον εαυτό του δεν πρέπει να δημιουργεί τέτοια προβλήματα

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 10 μήνες

Well, I'm glad it's over!

I still have in mind your first issue with the casino, yet you came back after it anyway. What about now?

🙂

Radka
πριν από 10 μήνες

Επέστρεψα μόνο επειδή το καζίνο επέστρεψε τα χρήματα που δεν ήθελε να μου πληρώσει πριν, έκανα κατάθεση μόνο μία φορά στην αρχή της περιπέτειάς μου με το καζίνο


Τώρα ξέρω ότι το καζίνο δεν μεταχειρίζεται καλά τους πελάτες του και δεν θα επιστρέψω ποτέ σε αυτό το καζίνο γιατί κάθε ανάληψη συνδέεται με προβλήματα και προειδοποιώ όλους να μην παίζουν σε αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 10 μήνες

Oh, so you actually have made just a single deposit, have you? My bad, I didn't realize that. 🙏

Good luck with another one! Yuu deserve it, I'd say 😉

Radka
πριν από 10 μήνες

Έκανα μόνο μια κατάθεση σε αυτό το καζίνο 😉

Ευχαριστώ κυρία 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 10 μήνες

Be well! Come visit us soon 😉

πριν από 8 μήνες

 Rich Price Casino's attention to detail in graphics and animations enhances the overall gaming experience. It's evident they prioritize quality and player satisfaction.


gmmybearskat
πριν από 8 μήνες

Είναι κρίμα που κάθε πληρωμή από αυτούς εμπεριέχει μεγάλο ρίσκο και προβλήματα

Μόλις κάποιος καταφέρει να κερδίσει κάτι, έχει μεγάλα προβλήματα με την ανάληψη κεφαλαίων, τέτοια καζίνο αποφεύγονται όπως η πανούκλα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

 Rich Price Casino's attention to detail in graphics and animations enhances the overall gaming experience. It's evident they prioritize quality and player satisfaction.


πριν από 8 μήνες

I'm sure such things are important, but have you managed to collect some money here ? Or have you tried to resolve something with support ? 🙂

πριν από 6 μήνες

Γεια σου, γκουρού του καζίνο.


Παρατήρησα ότι στον ιστότοπό σας παρέχετε πληροφορίες ότι τα ποσά ανάληψης σε αυτό το καζίνο είναι λάθος.

Με βάση τους γενικούς όρους και τις πληροφορίες που λαμβάνονται, στη συνομιλία τους τα μέγιστα ποσά ανάληψης είναι:

500€ την εβδομάδα

1500€ μήνα.


Εγγράφηκα στο καζίνο μέσω των αναφορών σας, ακόμα περιμένω να επαληθευτεί ο λογαριασμός μου και μετά θα αφήσω ξανά σχόλια.

Αυτόματη μετάφραση:
cgouveia
πριν από 6 μήνες

Hello and thank you for your post. If you check the limits of the casino over here 👈, you will find out that these are the exact limits we have stated in the review of this casino.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
1...10 11 12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα